123shop.cz nabízí zadavatelům cílenou reklamu, inzerenti chtějí oslovit nakupující v „nákupní náladě“

20. červen 2011 12:22 0 komentářů

Po gigantu mezi online obchody Amazon.com, který oznámil poskytování inzertních ploch na svých stránkách v  dubnu 2011 (http://www.businessinsider.com/amazon-advertising-2011-4), nyní nabízí placené inzertní plochy na stránkách svého obchodu i přední český online obchodní dům 123shop.cz.

„Inzerce třetích stran na stránkách našeho obchodu již v minulosti úspěšně probíhala, nyní plochy k display advertising poskytujeme častěji“ říká Radovan Huleš, ředitel marketingu 123shop.cz
Zatímco na obsahových webech nemusí být čtenáři přímo nákupně naladěni, návštěvníci online obchodu přišli na web s cílem nakupovat. A zákazníka buď nabídka eshopu zaujme, zboží si zakoupí a po dokončení nákupu z obchodu odejde, nebo ho nabídka eshopu k nákupu nepřesvědčí a z obchodu také odejde. Kam je vhodná otázka. Proč tedy návštěvníkovi nenabídnout možnost odejít na stránky, které mu mohou nákup v eshopu příště zjednodušit nebo dále zpříjemnit – jako jsou stránky s doplňkovou službou či produktem, spojeným s nakupováním jako je nabídka spotřebitelského úvěru, nabídka kreditní karty určené k nakupování, informace o výhodách sbírání bodů za nákupy nebo třeba souvisejícího zboží s danou kategorií obchodu, kde se zákazník právě nachází (Vybíráte si nový notebook? Budete do něj potřebovat mobilní internet – pořiďte si jej u nás).

Na 123shop.cz již nabízela zákazníkům svoje kreditní karty na nákup zboží s prodlouženou zárukou např. ČSOB banka, T-Mobile zase láká v sekci s notebooky právě na nabídku výhodného rychlého internetu pro notebooky.

Zákazníky nacházející se v tzv. nákupním módu nakupujícím na eshopu či v „post-buy mode“ (zákazník již nakoupil, ale ještě se rozhlíží, co dalšího zajímavého se nabízí) lze s nabídkou dalšího zboží či služeb ovlivnit snadněji, než při normálním, „chladném“ stavu, čehož právě in-store display plochy na eshopu využívají.

Plánování a prodej inzertního prostoru na stránkách 123shop.cz zajišťuje reklamní síť Admerx.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

China Unicom má slíbeno od investorů 12 miliard dolarů

ČTK , 23. červenec 2017 10:14

Připravovaná investice je součástí snahy čínské vlády oživit státní giganty soukromým kapitálem. ...

Více 0 komentářů

Čína chce být do 2025 světovým lídrem v oblasti umělé inteligence

ČTK , 22. červenec 2017 09:00

Plán přichází v době, kdy USA chtějí více kontrolovat investice, včetně investic do umělé inteligenc...

Více 0 komentářů

Santa Fe se chystá na premiéru opery o Jobsovi

ČTK , 22. červenec 2017 08:00

Spád opery je stejně rychlý a dynamický jako technologie, které Jobs vytvořil, tvrdí autoři....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Policejní úřady USA a EU zakročily proti ilegálním serverům

ČTK , 21. červenec 2017 10:00

Kromě AlphaBay se zásah týkal také ilegálního tržiště darknetu Hansa....

Více 1 komentářů

Poskytovatelé IT služeb budou mít brzy problém uspokojit poptávku

Pavel Houser , 21. červenec 2017 09:00

Poskytovatelé řízených IT služeb (MSP – managed service providers) vidí ve službě cybersecurity-as-a...

Více 1 komentářů

Amazon spustil nákupní sociální síť Spark pro chytré telefony

ČTK , 21. červenec 2017 08:00

Jedná se de facto o křížence Instagramu, Pinterestu a e-shopu....

Více 0 komentářů

V Praze se instalují první chytré lavičky připojené přes síť LoRa

Pavel Houser , 20. červenec 2017 13:28

Lavička TreeSmart nabízí wi-fi připojení, nabíjení mobilních zařízení a senzory snímající vlhkost, t...

Více 3 komentářů