123shop.cz nabízí zadavatelům cílenou reklamu, inzerenti chtějí oslovit nakupující v „nákupní náladě“

20. červen 2011 12:22 0 komentářů

Po gigantu mezi online obchody Amazon.com, který oznámil poskytování inzertních ploch na svých stránkách v  dubnu 2011 (http://www.businessinsider.com/amazon-advertising-2011-4), nyní nabízí placené inzertní plochy na stránkách svého obchodu i přední český online obchodní dům 123shop.cz.

„Inzerce třetích stran na stránkách našeho obchodu již v minulosti úspěšně probíhala, nyní plochy k display advertising poskytujeme častěji“ říká Radovan Huleš, ředitel marketingu 123shop.cz
Zatímco na obsahových webech nemusí být čtenáři přímo nákupně naladěni, návštěvníci online obchodu přišli na web s cílem nakupovat. A zákazníka buď nabídka eshopu zaujme, zboží si zakoupí a po dokončení nákupu z obchodu odejde, nebo ho nabídka eshopu k nákupu nepřesvědčí a z obchodu také odejde. Kam je vhodná otázka. Proč tedy návštěvníkovi nenabídnout možnost odejít na stránky, které mu mohou nákup v eshopu příště zjednodušit nebo dále zpříjemnit – jako jsou stránky s doplňkovou službou či produktem, spojeným s nakupováním jako je nabídka spotřebitelského úvěru, nabídka kreditní karty určené k nakupování, informace o výhodách sbírání bodů za nákupy nebo třeba souvisejícího zboží s danou kategorií obchodu, kde se zákazník právě nachází (Vybíráte si nový notebook? Budete do něj potřebovat mobilní internet – pořiďte si jej u nás).

Na 123shop.cz již nabízela zákazníkům svoje kreditní karty na nákup zboží s prodlouženou zárukou např. ČSOB banka, T-Mobile zase láká v sekci s notebooky právě na nabídku výhodného rychlého internetu pro notebooky.

Zákazníky nacházející se v tzv. nákupním módu nakupujícím na eshopu či v „post-buy mode“ (zákazník již nakoupil, ale ještě se rozhlíží, co dalšího zajímavého se nabízí) lze s nabídkou dalšího zboží či služeb ovlivnit snadněji, než při normálním, „chladném“ stavu, čehož právě in-store display plochy na eshopu využívají.

Plánování a prodej inzertního prostoru na stránkách 123shop.cz zajišťuje reklamní síť Admerx.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů