123shop.cz nabízí zadavatelům cílenou reklamu, inzerenti chtějí oslovit nakupující v „nákupní náladě“

20. červen 2011 12:22 0 komentářů

Po gigantu mezi online obchody Amazon.com, který oznámil poskytování inzertních ploch na svých stránkách v  dubnu 2011 (http://www.businessinsider.com/amazon-advertising-2011-4), nyní nabízí placené inzertní plochy na stránkách svého obchodu i přední český online obchodní dům 123shop.cz.

„Inzerce třetích stran na stránkách našeho obchodu již v minulosti úspěšně probíhala, nyní plochy k display advertising poskytujeme častěji“ říká Radovan Huleš, ředitel marketingu 123shop.cz
Zatímco na obsahových webech nemusí být čtenáři přímo nákupně naladěni, návštěvníci online obchodu přišli na web s cílem nakupovat. A zákazníka buď nabídka eshopu zaujme, zboží si zakoupí a po dokončení nákupu z obchodu odejde, nebo ho nabídka eshopu k nákupu nepřesvědčí a z obchodu také odejde. Kam je vhodná otázka. Proč tedy návštěvníkovi nenabídnout možnost odejít na stránky, které mu mohou nákup v eshopu příště zjednodušit nebo dále zpříjemnit – jako jsou stránky s doplňkovou službou či produktem, spojeným s nakupováním jako je nabídka spotřebitelského úvěru, nabídka kreditní karty určené k nakupování, informace o výhodách sbírání bodů za nákupy nebo třeba souvisejícího zboží s danou kategorií obchodu, kde se zákazník právě nachází (Vybíráte si nový notebook? Budete do něj potřebovat mobilní internet – pořiďte si jej u nás).

Na 123shop.cz již nabízela zákazníkům svoje kreditní karty na nákup zboží s prodlouženou zárukou např. ČSOB banka, T-Mobile zase láká v sekci s notebooky právě na nabídku výhodného rychlého internetu pro notebooky.

Zákazníky nacházející se v tzv. nákupním módu nakupujícím na eshopu či v „post-buy mode“ (zákazník již nakoupil, ale ještě se rozhlíží, co dalšího zajímavého se nabízí) lze s nabídkou dalšího zboží či služeb ovlivnit snadněji, než při normálním, „chladném“ stavu, čehož právě in-store display plochy na eshopu využívají.

Plánování a prodej inzertního prostoru na stránkách 123shop.cz zajišťuje reklamní síť Admerx.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 1 komentářů