40 procent uživatelů iPhonu tvoří byznys zákazníci

Tereza Sýkorová , 30. květen 2010 12:52 0 komentářů

Výkonný ředitel oddělní firemních řešení společnosti AT & T Ron Spears ve svém projevu na konferenci Barclays Capital Communications, Media, Technology řekl, že 40 procent lidí, kteří si v roce 2010 koupili iPhone, tvoří firemní klientela.

Iphone-ruka

Při popisování měnící se role iPhonů v dnešním obchodním světě Spears uvedl: "4 z deseti koupí iPhonu učiní firemní zákazníci. Když se iPhone objevil, v letech 2007 a 2008 jsme mohli na každém rohu slyšet Ach ne, ono to není tak bezpečné jako Blackberry. To není vhodné pro firmy." Od uvedení iPhonu na trh v roce 2007 byl přístroj primárně propagován jako smartphone pro osobní užití. Ale tento trend se ovšem mění, protože Apple vyřešil už nejméně 80 procent bezpečnostních problémů, na něž si stěžovaly firmy.

"A tak dnes firmy v iPhonu spatřují mobilní počítač. Obsahuje i hlasovou aplikaci. Ale nejdůležitější je, co vše s ním lze dělat, a jak s jeho pomocí můžete mobilizovat pracovní síly, nebo jen některé specifické sektory pracovní síly," dodal Spears. Spears také řekl, že od doby, kdy se začaly iPhony prodávat, nejen že byly stálým zdrojem příjmů, ale také se mnoho změnilo na poli AT & T.

"Většina našich měsíčních zpráv je vestavěných do aplikace, která se updatuje, když se updatují naše systémy, a automaticky si přetáhneme informace. A vždy, když se chci podívat, jak na tom po finanční stránce jsme, otevřu si aplikaci ve svém iPhonu. Mění se tedy způsob, jakým uvažujeme o řízení svého podniku. Mění se rychlost, s jakou můžeme činit rozhodnutí," vysvětluje Spears. Nebyl však ochoten odhalit, kolik iPhonů jeho společnost prodala od uvedení iPhonu.

AT & T zvýší poplatek za předčasné ukončení smartphonu. Poplatek s zvýší ze 175 na 325 dolarů, a toto nové opatření bude platit od prvního června 2010. AT & T dodalo, že zákazníci, kteří obnoví svou smlouvu nebo podepíší novou zaplatí vyšší cenu podle nových podmínek, avšak současných zákazníků se tato změna nedotkne. Mluvčí AT & T Mark Siegel to vysvětlil takto: "Domníváme se, že je fér, když zaplatíte za přístroj méně, aby i ukončovací poplatek byl nižší, a vice versa."

Zdroj: The Money Times


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Umělá inteligence rozpoznává tvář zločince

Pavel Houser , 27. červen 2017 12:30
Pavel Houser

Když dnes člověk prohlásí, že rysy tváře souvisejí se zločinností, bude za šarlatána, který chce kří...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

Hackeři napadli ukrajinské banky a podniky, i ruskou Rosněfť

ČTK , 27. červen 2017 18:27

Ukrajinu dnes zasáhla největší vlna hackerských útoků v historii země, informovalo ukrajinské minist...

Více 0 komentářů

Google dostal od Evropské komise rekordní pokutu 2,4 miliardy eur

ČTK , 27. červen 2017 13:06

Google se musí začít ke konkurenčním srovnávačům cen chovat stejně jako k vlastní službě. ...

Více 0 komentářů

Do sporu ruských úřadů se sítí Telegram se vložila i tajná služba

ČTK , 27. červen 2017 09:00

Podle provozovatele majitel sítě žádný "šifrovací klíč" nemá, ty si vytváří zařízení uživatele....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

NSZ zrušilo kvůli vadám stíhání šesti lidí v kauze IT zakázek

ČTK , 27. červen 2017 08:00

Případ se týká tendrů Integrovaného operačního programu ministerstva vnitra. ...

Více 0 komentářů

Konica Minolta umožňuje skenovat dokumenty mobilním telefonem

Pavel Houser , 26. červen 2017 16:04

Nová aplikace podle dodavatele zrychlí ve firmách zpracování dokumentů. Uživatelé mohou s každým dok...

Více 0 komentářů

Toshiba vypadne z hlavního indexu tokijské burzy Nikkei 225

ČTK , 26. červen 2017 10:00

Společnost dosud nezveřejnila auditované výsledky za uplynulý finanční rok, protože auditoři jí výsl...

Více 0 komentářů

Britský parlament se stal terčem kybernetického útoku

ČTK , 25. červen 2017 09:00

Mluvčí Dolní sněmovny potvrdila, že parlament odhalil neoprávněné pokusy o přístup....

Více 0 komentářů