40 procent uživatelů iPhonu tvoří byznys zákazníci

Tereza Sýkorová , 30. květen 2010 12:52 0 komentářů

Výkonný ředitel oddělní firemních řešení společnosti AT & T Ron Spears ve svém projevu na konferenci Barclays Capital Communications, Media, Technology řekl, že 40 procent lidí, kteří si v roce 2010 koupili iPhone, tvoří firemní klientela.

Iphone-ruka

Při popisování měnící se role iPhonů v dnešním obchodním světě Spears uvedl: "4 z deseti koupí iPhonu učiní firemní zákazníci. Když se iPhone objevil, v letech 2007 a 2008 jsme mohli na každém rohu slyšet Ach ne, ono to není tak bezpečné jako Blackberry. To není vhodné pro firmy." Od uvedení iPhonu na trh v roce 2007 byl přístroj primárně propagován jako smartphone pro osobní užití. Ale tento trend se ovšem mění, protože Apple vyřešil už nejméně 80 procent bezpečnostních problémů, na něž si stěžovaly firmy.

"A tak dnes firmy v iPhonu spatřují mobilní počítač. Obsahuje i hlasovou aplikaci. Ale nejdůležitější je, co vše s ním lze dělat, a jak s jeho pomocí můžete mobilizovat pracovní síly, nebo jen některé specifické sektory pracovní síly," dodal Spears. Spears také řekl, že od doby, kdy se začaly iPhony prodávat, nejen že byly stálým zdrojem příjmů, ale také se mnoho změnilo na poli AT & T.

"Většina našich měsíčních zpráv je vestavěných do aplikace, která se updatuje, když se updatují naše systémy, a automaticky si přetáhneme informace. A vždy, když se chci podívat, jak na tom po finanční stránce jsme, otevřu si aplikaci ve svém iPhonu. Mění se tedy způsob, jakým uvažujeme o řízení svého podniku. Mění se rychlost, s jakou můžeme činit rozhodnutí," vysvětluje Spears. Nebyl však ochoten odhalit, kolik iPhonů jeho společnost prodala od uvedení iPhonu.

AT & T zvýší poplatek za předčasné ukončení smartphonu. Poplatek s zvýší ze 175 na 325 dolarů, a toto nové opatření bude platit od prvního června 2010. AT & T dodalo, že zákazníci, kteří obnoví svou smlouvu nebo podepíší novou zaplatí vyšší cenu podle nových podmínek, avšak současných zákazníků se tato změna nedotkne. Mluvčí AT & T Mark Siegel to vysvětlil takto: "Domníváme se, že je fér, když zaplatíte za přístroj méně, aby i ukončovací poplatek byl nižší, a vice versa."

Zdroj: The Money Times


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

9 z 10 e-shopů nesplnilo zákonné povinnosti

ITBiz.cz , 20. srpen 2017 14:00

Česká obchodní inspekce pravidelně monitoruje dodržování zákonů v oblasti prodeje zboží v e-shopech....

Více 0 komentářů

Lenovo ve ztrátě, k zisku se má vrátit do 2 let

ČTK , 19. srpen 2017 10:12

Firma nevylučuje zdražení svých výrobků, aby udržela ziskové marže....

Více 0 komentářů

Generální ředitel Infosysu nečekaně rezignoval

ČTK , 19. srpen 2017 09:30

Od doby, co Sikka nastoupil do čela firmy, akcie stouply o více než pětinu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Irsko odmítá požadavek EU, aby od Applu zpětně vybralo daně

ČTK , 18. srpen 2017 13:00

Jednání Applu údajně nebylo v rozporu s legislativou Irska ani Evropské unie....

Více 5 komentářů

Ericsson zvažuje, že propustí až 25 000 zaměstnanců

ČTK , 18. srpen 2017 09:00

Švédská firma se v poslední době potýká se slábnoucí poptávkou ze strany telekomunikačních operátorů...

Více 0 komentářů

Alibaba téměř zdvojnásobila zisk, růst tržeb překonal odhady

ČTK , 18. srpen 2017 08:00

Alibaba, která patří k nejhodnotnějším firmám v Asii, profituje z rostoucích on-line nákupů čínských...

Více 0 komentářů

Telekomunikační úřad se chystá regulovat mobilní trh

ČTK , 17. srpen 2017 14:34

Přetrvává velký rozdíl mezi vyššími cenami pro domácnosti a nižšími cenami pro firmy, který dosahuje...

Více 0 komentářů