40 procent uživatelů iPhonu tvoří byznys zákazníci

Tereza Sýkorová , 30. květen 2010 12:52 0 komentářů

Výkonný ředitel oddělní firemních řešení společnosti AT & T Ron Spears ve svém projevu na konferenci Barclays Capital Communications, Media, Technology řekl, že 40 procent lidí, kteří si v roce 2010 koupili iPhone, tvoří firemní klientela.

Iphone-ruka

Při popisování měnící se role iPhonů v dnešním obchodním světě Spears uvedl: "4 z deseti koupí iPhonu učiní firemní zákazníci. Když se iPhone objevil, v letech 2007 a 2008 jsme mohli na každém rohu slyšet Ach ne, ono to není tak bezpečné jako Blackberry. To není vhodné pro firmy." Od uvedení iPhonu na trh v roce 2007 byl přístroj primárně propagován jako smartphone pro osobní užití. Ale tento trend se ovšem mění, protože Apple vyřešil už nejméně 80 procent bezpečnostních problémů, na něž si stěžovaly firmy.

"A tak dnes firmy v iPhonu spatřují mobilní počítač. Obsahuje i hlasovou aplikaci. Ale nejdůležitější je, co vše s ním lze dělat, a jak s jeho pomocí můžete mobilizovat pracovní síly, nebo jen některé specifické sektory pracovní síly," dodal Spears. Spears také řekl, že od doby, kdy se začaly iPhony prodávat, nejen že byly stálým zdrojem příjmů, ale také se mnoho změnilo na poli AT & T.

"Většina našich měsíčních zpráv je vestavěných do aplikace, která se updatuje, když se updatují naše systémy, a automaticky si přetáhneme informace. A vždy, když se chci podívat, jak na tom po finanční stránce jsme, otevřu si aplikaci ve svém iPhonu. Mění se tedy způsob, jakým uvažujeme o řízení svého podniku. Mění se rychlost, s jakou můžeme činit rozhodnutí," vysvětluje Spears. Nebyl však ochoten odhalit, kolik iPhonů jeho společnost prodala od uvedení iPhonu.

AT & T zvýší poplatek za předčasné ukončení smartphonu. Poplatek s zvýší ze 175 na 325 dolarů, a toto nové opatření bude platit od prvního června 2010. AT & T dodalo, že zákazníci, kteří obnoví svou smlouvu nebo podepíší novou zaplatí vyšší cenu podle nových podmínek, avšak současných zákazníků se tato změna nedotkne. Mluvčí AT & T Mark Siegel to vysvětlil takto: "Domníváme se, že je fér, když zaplatíte za přístroj méně, aby i ukončovací poplatek byl nižší, a vice versa."

Zdroj: The Money Times


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Apple a Nokia urovnaly patentový spor, podepsaly novou dohodu

ČTK , 24. květen 2017 10:00

Analytiky překvapilo relativně rychlé vyřešení sporu....

Více 0 komentářů

ČTÚ: Aukce kmitočtů v pásmu 3,7 GHz se zúčastní 6 subjektů

Pavel Houser , 24. květen 2017 09:00

Podle harmonogramu by ostrá aukce na celkem 5 kmitočtových bloků, každý o velikosti 40 MHz, měla zač...

Více 0 komentářů

Čínská firma chce vyvinout dron, který unese přes tunu nákladu

ČTK , 24. květen 2017 08:00

Jeden z největších čínských internetových prodejců JD.com oznámil, že se chystá vyvinout bezpilotní ...

Více 0 komentářů

it-sa 2017 poprvé ve dvou halách

ITBiz.cz , 23. květen 2017 17:00

Veletrh zabezpečení IT s největším počtem vystavovatelů v Evropě dál roste. Pět měsíců před konáním ...

Více 0 komentářů