40 procent uživatelů iPhonu tvoří byznys zákazníci

Tereza Sýkorová , 30. květen 2010 12:52 0 komentářů

Výkonný ředitel oddělní firemních řešení společnosti AT & T Ron Spears ve svém projevu na konferenci Barclays Capital Communications, Media, Technology řekl, že 40 procent lidí, kteří si v roce 2010 koupili iPhone, tvoří firemní klientela.

Iphone-ruka

Při popisování měnící se role iPhonů v dnešním obchodním světě Spears uvedl: "4 z deseti koupí iPhonu učiní firemní zákazníci. Když se iPhone objevil, v letech 2007 a 2008 jsme mohli na každém rohu slyšet Ach ne, ono to není tak bezpečné jako Blackberry. To není vhodné pro firmy." Od uvedení iPhonu na trh v roce 2007 byl přístroj primárně propagován jako smartphone pro osobní užití. Ale tento trend se ovšem mění, protože Apple vyřešil už nejméně 80 procent bezpečnostních problémů, na něž si stěžovaly firmy.

"A tak dnes firmy v iPhonu spatřují mobilní počítač. Obsahuje i hlasovou aplikaci. Ale nejdůležitější je, co vše s ním lze dělat, a jak s jeho pomocí můžete mobilizovat pracovní síly, nebo jen některé specifické sektory pracovní síly," dodal Spears. Spears také řekl, že od doby, kdy se začaly iPhony prodávat, nejen že byly stálým zdrojem příjmů, ale také se mnoho změnilo na poli AT & T.

"Většina našich měsíčních zpráv je vestavěných do aplikace, která se updatuje, když se updatují naše systémy, a automaticky si přetáhneme informace. A vždy, když se chci podívat, jak na tom po finanční stránce jsme, otevřu si aplikaci ve svém iPhonu. Mění se tedy způsob, jakým uvažujeme o řízení svého podniku. Mění se rychlost, s jakou můžeme činit rozhodnutí," vysvětluje Spears. Nebyl však ochoten odhalit, kolik iPhonů jeho společnost prodala od uvedení iPhonu.

AT & T zvýší poplatek za předčasné ukončení smartphonu. Poplatek s zvýší ze 175 na 325 dolarů, a toto nové opatření bude platit od prvního června 2010. AT & T dodalo, že zákazníci, kteří obnoví svou smlouvu nebo podepíší novou zaplatí vyšší cenu podle nových podmínek, avšak současných zákazníků se tato změna nedotkne. Mluvčí AT & T Mark Siegel to vysvětlil takto: "Domníváme se, že je fér, když zaplatíte za přístroj méně, aby i ukončovací poplatek byl nižší, a vice versa."

Zdroj: The Money Times


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

22. 02. IT mezi paragrafy
20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Majitel Snapchatu jde na burzu s nižší hodnotou, než se čekalo

ČTK , 18. únor 2017 09:00

Americká společnost Snap, která provozuje populární mobilní aplikaci Snapchat pro sdílení fotografií...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita pro marketing a výdaje na bezpečnost IT kvůli požadavkům EU

Pavel Houser , 18. únor 2017 08:35

Co vlastně obnáší pojem "digitální transformace podniků"? A co z toho vyplývá dle prognóz IDC?...

Více 0 komentářů

Do roku 2020 vznikne v ČR 1200 stanic pro elektromobily

ČTK , 17. únor 2017 09:00

Do roku 2020 by mělo v Česku vzniknout celkem 1200 napájecích stanic pro elektromobily. Po setkání s...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

ČTÚ: Zákaz individuálních cen volání zakonzervuje odvětví

ČTK , 17. únor 2017 07:00

Zákaz individuálních cen volání pro spotřebitele, který obsahuje návrh novely telekomunikačního záko...

Více 0 komentářů

Ústečan platil falešnými eury, objednal si je na internetu

ČTK , 16. únor 2017 16:30

Případ padělaných bankovek nakoupených přes internet objasnili kriminalisté v Ústeckém kraji. Falešn...

Více 3 komentářů

Buffetova investiční firma prudce zvýšila svůj podíl v Applu

ČTK , 16. únor 2017 14:00

Investiční společnost Berkshire Hathaway amerického miliardáře Warrena Buffetta v posledním čtvrtlet...

Více 0 komentářů

Čistý zisk výrobce počítačů Lenovo klesl o 67 procent

ČTK , 16. únor 2017 11:00

Čistý zisk největšího světového výrobce osobních počítačů Lenovo Group ve třetím fiskální čtvrtletí ...

Více 1 komentářů