40 procent uživatelů iPhonu tvoří byznys zákazníci

Tereza Sýkorová , 30. květen 2010 12:52 0 komentářů

Výkonný ředitel oddělní firemních řešení společnosti AT & T Ron Spears ve svém projevu na konferenci Barclays Capital Communications, Media, Technology řekl, že 40 procent lidí, kteří si v roce 2010 koupili iPhone, tvoří firemní klientela.

Iphone-ruka

Při popisování měnící se role iPhonů v dnešním obchodním světě Spears uvedl: "4 z deseti koupí iPhonu učiní firemní zákazníci. Když se iPhone objevil, v letech 2007 a 2008 jsme mohli na každém rohu slyšet Ach ne, ono to není tak bezpečné jako Blackberry. To není vhodné pro firmy." Od uvedení iPhonu na trh v roce 2007 byl přístroj primárně propagován jako smartphone pro osobní užití. Ale tento trend se ovšem mění, protože Apple vyřešil už nejméně 80 procent bezpečnostních problémů, na něž si stěžovaly firmy.

"A tak dnes firmy v iPhonu spatřují mobilní počítač. Obsahuje i hlasovou aplikaci. Ale nejdůležitější je, co vše s ním lze dělat, a jak s jeho pomocí můžete mobilizovat pracovní síly, nebo jen některé specifické sektory pracovní síly," dodal Spears. Spears také řekl, že od doby, kdy se začaly iPhony prodávat, nejen že byly stálým zdrojem příjmů, ale také se mnoho změnilo na poli AT & T.

"Většina našich měsíčních zpráv je vestavěných do aplikace, která se updatuje, když se updatují naše systémy, a automaticky si přetáhneme informace. A vždy, když se chci podívat, jak na tom po finanční stránce jsme, otevřu si aplikaci ve svém iPhonu. Mění se tedy způsob, jakým uvažujeme o řízení svého podniku. Mění se rychlost, s jakou můžeme činit rozhodnutí," vysvětluje Spears. Nebyl však ochoten odhalit, kolik iPhonů jeho společnost prodala od uvedení iPhonu.

AT & T zvýší poplatek za předčasné ukončení smartphonu. Poplatek s zvýší ze 175 na 325 dolarů, a toto nové opatření bude platit od prvního června 2010. AT & T dodalo, že zákazníci, kteří obnoví svou smlouvu nebo podepíší novou zaplatí vyšší cenu podle nových podmínek, avšak současných zákazníků se tato změna nedotkne. Mluvčí AT & T Mark Siegel to vysvětlil takto: "Domníváme se, že je fér, když zaplatíte za přístroj méně, aby i ukončovací poplatek byl nižší, a vice versa."

Zdroj: The Money Times


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 1 komentářů