Agentura Ataxo koupila největšího českého hráče na poli SEO/SEM aktivit

Karel Wolf , 12. leden 2011 18:01 3 komentářů

Internetová agentura Ataxo, jeden z největších českých hráčů na poli internetového marketingu oznámila koupi společnosti H1.cz zaměřené na PPC reklamu a SEO. Vzhledem k tomu, že v H1.cz si Ataxo kupuje zejména lidské zdroje, obejde se slučování obou firem bez propouštění, integrovat se mají pouze firemní procesy.


ataxo

Ataxo odkoupilo 100 % podílu v H1.cz a s její pomocí hodlají navýšit svůj obrat pro nadcházející rok na čtvrt miliardy Kč. H1.cz je poradenská firma poskytující analytické, poradenské, vzdělávací a kreativní služby pro podnikání na internetu. Firma vnikla v roce 2005 odštěpením z konzultační společnosti Dobrý Web. Společnost založil bývalý projektový vedoucí Dobrého Webu, David Špinar, spolu s Markem Prokopem, Michalem Krutišem a Václavem Štruplem. Mezi klienty společnosti patřily firmy jako Centrum Holdings, Readers Digest Výběr, Obchodní-Dům.cz, Megapixel.cz nebo Heureka.cz. Dnes se agentura zaměřuje téměř výhradně na korporátní klientelu.

Akvizice je pro Ataxo důležitá zejména pro to, aby mohla rychle upevňovat svou vedoucí pozici na on-line marketingovém trhu v ČR a posilovat na dalších evropských trzích. Ataxo představuje dceřinou společnost skupiny Ataxo NV se sídlem v Nizozemsku, dnes má své pobočky ve více než 7 městech ve střední a východní Evropě. Nákupem Ataxo získává také víc než 45 zaměstnanců, čímž se počet lidí pracujících v českých a slovenských pobočkách zvyšuje na 150.

"Spojení týmu H1.cz se skupinou Ataxo je velmi výhodné na mnoha úrovních, máme společný přístup k budování vztahů s klienty, nabízíme prvotřídní zákaznický servis, máme společnou historii největších hráčů na trhu" prohlásil o akvizici Dr. Peter Wiedemann, prezident a generální ředitel Ataxa. "Naši klienti žádají ty nejpropracovanější a nejnáročnější služby v on-line marketingu v regionu střední a východní Evropy. Díky spojení odborných znalostí a technické vyspělosti vytvoříme společnost, která na trhu search marketingu nebude mít konkurenci, " dodal.

Rebranding agentury H1 se zatím neplánuje, každá ze značek má fungovat i nadále samostatně a zaměří se na specifickou klientelu. Klienti Ataxa i H1.cz budou nadále spolupracovat se zaměstnanci, kteří patřili do příslušné společnosti před spojením. Noví zákazníci budou komunikovat s tím týmem, který bude díky své specializaci nejlépe vyhovovat jejich potřebám, nebo který je pro ně geograficky nejblíž.

„Již dlouhou dobu Ataxo uznáváme jako rovnocenného konkurenta, oceňujeme jejich práci a znalosti. My jsme se od roku 2005 zaměřovali na poskytování velmi kvalitních služeb pro naše zákazníky, vytvářeli jsme inovativní kampaně a to s ohledem na uvážlivé hospodaření s rozpočty. V H1.cz jsme zavedli velmi vysoké standardy, které se projevují na kvalitě naší práce a obchodních výsledcích našich klientů. Ataxo je jedna z mála agentur na trhu, která má srovnatelné standardy kvality, “ nechal se pro změnu slyšet David Špinar, ředitel H1.cz.


Komentáře

Robert Němec #1
Robert Němec 14. leden 2011 13:13

Trochu se tady rozbujel SEO spam, který - zdá se - překonává i ochranu. Doporučoval bych to trochu pročistit a zavést lepší ochranu.

Pokud to sem zadávají lidé, pak místo captchy položte nějakou českou otázku.

Jirka #2
Jirka 13. leden 2011 18:06

"hodlají navýšit svůj obrat pro nadcházející rok na čtvrt milionů Kč" myslím, že vám tam vypadla nějaká ta nula :-)

Karel Wolf 13. leden 2011 22:23

Dobry den,

omlouvame se, skutecne doslo o posunuti cisla o dva rady dolu.

Za redakci

Karel Wolf

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Intel chce investovat 5 miliard dolarů do izraelské továrny

ČTK , 22. únor 2018 08:00

Předpokládá se, že Intel na rozšíření továrny obdrží státní podporu v hodnotě až 10 % investice....

Více 0 komentářů

Apple chce kupovat kobalt přímo od těžařů

ČTK , 21. únor 2018 11:48

Kobalt se používá v bateriích pro smartphony. Jeho cena výrazně vzrostla dále ji zvýší nástup elektr...

Více 0 komentářů

Qualcomm zvýšil nabídku na převzetí NXP na 44 miliard dolarů

ČTK , 21. únor 2018 11:00

Krok by mohl Qualcommu rovněž pomoci odvrátit snahu rivala Broadcom o jeho převzetí....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Bitcoin je o 100 % dražší než v lednu

ČTK , 21. únor 2018 10:00

Digitální měna bitcoin se dnes na lucemburské burze Bitstamp vyšplhala na své třítýdenní maximum 11 ...

Více 0 komentářů

CZ.NIC spouští Honeypot as a Service v ostrém provozu

Pavel Houser , 21. únor 2018 08:00

Nasbíraná data využívá Národní bezpečnostní tým CSIRT.CZ pro zkoumání útoků z českých IP adres....

Více 0 komentářů

V Česku vznikne satelitní centrum pro armádní rozvědku a NATO (aktualizováno)

ČTK , 20. únor 2018 23:00

Centrum bude získávat a zpracovávat fotografie i radarové snímky z družic....

Více 3 komentářů

ABB uvádí software pro transformaci energetických podniků

Pavel Houser , 20. únor 2018 12:22

ABB na konferenci DistribuTECH představila software ABB Ability Ellipse pro podporu digitalizace. ...

Více 0 komentářů