Agentura Ataxo koupila největšího českého hráče na poli SEO/SEM aktivit

Karel Wolf , 12. leden 2011 18:01 3 komentářů

Internetová agentura Ataxo, jeden z největších českých hráčů na poli internetového marketingu oznámila koupi společnosti H1.cz zaměřené na PPC reklamu a SEO. Vzhledem k tomu, že v H1.cz si Ataxo kupuje zejména lidské zdroje, obejde se slučování obou firem bez propouštění, integrovat se mají pouze firemní procesy.


ataxo

Ataxo odkoupilo 100 % podílu v H1.cz a s její pomocí hodlají navýšit svůj obrat pro nadcházející rok na čtvrt miliardy Kč. H1.cz je poradenská firma poskytující analytické, poradenské, vzdělávací a kreativní služby pro podnikání na internetu. Firma vnikla v roce 2005 odštěpením z konzultační společnosti Dobrý Web. Společnost založil bývalý projektový vedoucí Dobrého Webu, David Špinar, spolu s Markem Prokopem, Michalem Krutišem a Václavem Štruplem. Mezi klienty společnosti patřily firmy jako Centrum Holdings, Readers Digest Výběr, Obchodní-Dům.cz, Megapixel.cz nebo Heureka.cz. Dnes se agentura zaměřuje téměř výhradně na korporátní klientelu.

Akvizice je pro Ataxo důležitá zejména pro to, aby mohla rychle upevňovat svou vedoucí pozici na on-line marketingovém trhu v ČR a posilovat na dalších evropských trzích. Ataxo představuje dceřinou společnost skupiny Ataxo NV se sídlem v Nizozemsku, dnes má své pobočky ve více než 7 městech ve střední a východní Evropě. Nákupem Ataxo získává také víc než 45 zaměstnanců, čímž se počet lidí pracujících v českých a slovenských pobočkách zvyšuje na 150.

"Spojení týmu H1.cz se skupinou Ataxo je velmi výhodné na mnoha úrovních, máme společný přístup k budování vztahů s klienty, nabízíme prvotřídní zákaznický servis, máme společnou historii největších hráčů na trhu" prohlásil o akvizici Dr. Peter Wiedemann, prezident a generální ředitel Ataxa. "Naši klienti žádají ty nejpropracovanější a nejnáročnější služby v on-line marketingu v regionu střední a východní Evropy. Díky spojení odborných znalostí a technické vyspělosti vytvoříme společnost, která na trhu search marketingu nebude mít konkurenci, " dodal.

Rebranding agentury H1 se zatím neplánuje, každá ze značek má fungovat i nadále samostatně a zaměří se na specifickou klientelu. Klienti Ataxa i H1.cz budou nadále spolupracovat se zaměstnanci, kteří patřili do příslušné společnosti před spojením. Noví zákazníci budou komunikovat s tím týmem, který bude díky své specializaci nejlépe vyhovovat jejich potřebám, nebo který je pro ně geograficky nejblíž.

„Již dlouhou dobu Ataxo uznáváme jako rovnocenného konkurenta, oceňujeme jejich práci a znalosti. My jsme se od roku 2005 zaměřovali na poskytování velmi kvalitních služeb pro naše zákazníky, vytvářeli jsme inovativní kampaně a to s ohledem na uvážlivé hospodaření s rozpočty. V H1.cz jsme zavedli velmi vysoké standardy, které se projevují na kvalitě naší práce a obchodních výsledcích našich klientů. Ataxo je jedna z mála agentur na trhu, která má srovnatelné standardy kvality, “ nechal se pro změnu slyšet David Špinar, ředitel H1.cz.


Komentáře

Robert Němec #1
Robert Němec 14. leden 2011 13:13

Trochu se tady rozbujel SEO spam, který - zdá se - překonává i ochranu. Doporučoval bych to trochu pročistit a zavést lepší ochranu.

Pokud to sem zadávají lidé, pak místo captchy položte nějakou českou otázku.

Jirka #2
Jirka 13. leden 2011 18:06

"hodlají navýšit svůj obrat pro nadcházející rok na čtvrt milionů Kč" myslím, že vám tam vypadla nějaká ta nula :-)

Karel Wolf 13. leden 2011 22:23

Dobry den,

omlouvame se, skutecne doslo o posunuti cisla o dva rady dolu.

Za redakci

Karel Wolf

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Firmy se při přeshraničním prodeji přes Internet bojí podvodů

ČTK , 25. červenec 2017 16:27

Prodejci se obávají, že pokud lidé z jiného unijního státu za zboží nezaplatí, bude složité peníze v...

Více 0 komentářů

Zákazníci preferují biometrii, ale její zavádění je pomalé

Pavel Houser , 25. červenec 2017 12:50

Manažeři v bankách, kteří jsou zodpovědní za zavádění biometrie, připouštějí nedostatek zkušeností....

Více 1 komentářů

Malware Stantinko napadl více než půl milionu uživatelů ve východní Evropě

Pavel Houser , 25. červenec 2017 10:36

Těžce identifikovatelný nový kmen malwaru se šíří prostřednictvím dvou plug-inů pro prohlížeč Chrome...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Čeští technici měli omylem přístup k tajným databázím Švédska

ČTK , 25. červenec 2017 10:23

Při předávce systémů švédský úřad nedodržel bezpečnostní postupy....

Více 1 komentářů

Zisk Googlu kvůli pokutě z EU klesl o 28 %

ČTK , 25. červenec 2017 10:16

Příjmy Googlu stouply o 20 % na 18,4 miliardy dolarů. Cena za proklik u Googlu klesla o 26 %. ...

Více 0 komentářů

Roboty využívá téměř čtvrtina českých menších firem

ČTK , 24. červenec 2017 10:00

Důvodem investic do robotizace nesmí být všeobecný trend, ale faktická potřeba. ...

Více 0 komentářů

Začne platit nový zákon, který má šetřit náklady na budování sítí

ČTK , 24. červenec 2017 09:00

Provozovatelé vodovodních, energetických i kanalizačních sítí budou muset umožnit přístup zájemců o ...

Více 1 komentářů