Agentura Ataxo koupila největšího českého hráče na poli SEO/SEM aktivit

Karel Wolf , 12. leden 2011 18:01 3 komentářů

Internetová agentura Ataxo, jeden z největších českých hráčů na poli internetového marketingu oznámila koupi společnosti H1.cz zaměřené na PPC reklamu a SEO. Vzhledem k tomu, že v H1.cz si Ataxo kupuje zejména lidské zdroje, obejde se slučování obou firem bez propouštění, integrovat se mají pouze firemní procesy.


ataxo

Ataxo odkoupilo 100 % podílu v H1.cz a s její pomocí hodlají navýšit svůj obrat pro nadcházející rok na čtvrt miliardy Kč. H1.cz je poradenská firma poskytující analytické, poradenské, vzdělávací a kreativní služby pro podnikání na internetu. Firma vnikla v roce 2005 odštěpením z konzultační společnosti Dobrý Web. Společnost založil bývalý projektový vedoucí Dobrého Webu, David Špinar, spolu s Markem Prokopem, Michalem Krutišem a Václavem Štruplem. Mezi klienty společnosti patřily firmy jako Centrum Holdings, Readers Digest Výběr, Obchodní-Dům.cz, Megapixel.cz nebo Heureka.cz. Dnes se agentura zaměřuje téměř výhradně na korporátní klientelu.

Akvizice je pro Ataxo důležitá zejména pro to, aby mohla rychle upevňovat svou vedoucí pozici na on-line marketingovém trhu v ČR a posilovat na dalších evropských trzích. Ataxo představuje dceřinou společnost skupiny Ataxo NV se sídlem v Nizozemsku, dnes má své pobočky ve více než 7 městech ve střední a východní Evropě. Nákupem Ataxo získává také víc než 45 zaměstnanců, čímž se počet lidí pracujících v českých a slovenských pobočkách zvyšuje na 150.

"Spojení týmu H1.cz se skupinou Ataxo je velmi výhodné na mnoha úrovních, máme společný přístup k budování vztahů s klienty, nabízíme prvotřídní zákaznický servis, máme společnou historii největších hráčů na trhu" prohlásil o akvizici Dr. Peter Wiedemann, prezident a generální ředitel Ataxa. "Naši klienti žádají ty nejpropracovanější a nejnáročnější služby v on-line marketingu v regionu střední a východní Evropy. Díky spojení odborných znalostí a technické vyspělosti vytvoříme společnost, která na trhu search marketingu nebude mít konkurenci, " dodal.

Rebranding agentury H1 se zatím neplánuje, každá ze značek má fungovat i nadále samostatně a zaměří se na specifickou klientelu. Klienti Ataxa i H1.cz budou nadále spolupracovat se zaměstnanci, kteří patřili do příslušné společnosti před spojením. Noví zákazníci budou komunikovat s tím týmem, který bude díky své specializaci nejlépe vyhovovat jejich potřebám, nebo který je pro ně geograficky nejblíž.

„Již dlouhou dobu Ataxo uznáváme jako rovnocenného konkurenta, oceňujeme jejich práci a znalosti. My jsme se od roku 2005 zaměřovali na poskytování velmi kvalitních služeb pro naše zákazníky, vytvářeli jsme inovativní kampaně a to s ohledem na uvážlivé hospodaření s rozpočty. V H1.cz jsme zavedli velmi vysoké standardy, které se projevují na kvalitě naší práce a obchodních výsledcích našich klientů. Ataxo je jedna z mála agentur na trhu, která má srovnatelné standardy kvality, “ nechal se pro změnu slyšet David Špinar, ředitel H1.cz.


Komentáře

Robert Němec #1
Robert Němec 14. leden 2011 13:13

Trochu se tady rozbujel SEO spam, který - zdá se - překonává i ochranu. Doporučoval bych to trochu pročistit a zavést lepší ochranu.

Pokud to sem zadávají lidé, pak místo captchy položte nějakou českou otázku.

Jirka #2
Jirka 13. leden 2011 18:06

"hodlají navýšit svůj obrat pro nadcházející rok na čtvrt milionů Kč" myslím, že vám tam vypadla nějaká ta nula :-)

Karel Wolf 13. leden 2011 22:23

Dobry den,

omlouvame se, skutecne doslo o posunuti cisla o dva rady dolu.

Za redakci

Karel Wolf

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů