Agentura Najisto spouští novou kampaň, do které zapojuje své zákazníky.

01. červen 2011 13:05 0 komentářů

Zároveň otevírá výzkumný„LAB“ pro malé a střední podniky, se kterými plánuje připravovat další vertikálně orientovaná řešení.

Agentura Najisto, nová značka z rodiny Centrum Holdings, která se zaměřuje na komplexní propagaci malých a středních firem na internetu, dnes spouští novou reklamní kampaň. Prostřednictvím video příběhu elektrikáře a účetního poradce ukazuje, jak vytvořit komplexní online marketingovou kampaň, která podnikatelům přinese prokazatelné výsledky ve formě nových zákazníků.

Kreativní koncept kampaně zpracovala agentura Idealisti a interní tým ve složení: Vít Miština (account a project management), David Březina, Anna Gutová a Tomáš Doležal pod vedením kreativního ředitele za Centrum Holdings Petra Knoblocha (design tým) a Juraj Hudák (videoprodukce).

„Na projektu si velice cením zapojení zákazníků do funkčního byznys modelu, což je ojedinělé a velmi složité“, říká Tomáš Hrivnák z agentury Idealisti a dodává: „Velmi motivační pro nás byl krátký čas od strategie k implementaci, který byl dán tím, že marketingová komunikace vlastně celý produkt spoluvytváří. Kampaň není jen jakýmsi ornamentem na produktu, ale jeho konstitutivní součástí. Takto tvůrčí komunikace - v pravém smyslu tohoto slova - je podle nás budoucností reklamy, která si už nebude moci dovolit povrchně se zákazníkem manipulovat, ale bude pro něj spíše službou strukturace a pochopení trhu, možností, dostupných alternativ.“

Kampaň probíhá v printu, outdooru, rádiu, na webu, Facebooku, Twitteru a YouTube.

Agentura najisto zároveň otevírá „LAB“ - experimentální program, který bude vytvářet reklamní řešení a testovat je se skutečnými lidmi v běžném provozu. Tato ověřená řešení se následně ve formě balíčků stanou součástí nabídky stovek obchodníků Agentury Najisto.

Podnikatel, který se programu účastní, získá jisté výhody - kampaň je mu připravena na míru a za výhodnou cenu. Zároveň však musí na jejím vývoji spolupracovat a následně její výsledky sdílet s Agenturou Najisto a ostatními podnikateli.

„Účast v projektu LABu je bezplatná, zúčastnit se může každá firma, která projde výběrovými kritérii LABu. Mezi kritérii je např. obor a jeho mohutnost v rámci segmentu malého a středního podnikání nebo stabilita firmy. Závěry z průzkumu nám umožní sledovat, jak se vyvíjí dopad marketingových nástrojů na byznys klientů a maximalizovat tak efektjejich kampaně,“ říká Radovan Jirka, product manager Agentury Najisto.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
27. 09. Startup Festival
RSS 

Zprávičky

EK:Digitální firmy platí poloviční daně oproti tradičním podnikům

ČTK , 25. září 2017 09:00

Krátkodobá řešení podle návrhu zahrnují např. zdanění digitálních podniků na základě jejich tržeb, n...

Více 0 komentářů

Hewlett Packard Enterprise propustí asi 5 000 lidí

ČTK , 25. září 2017 08:00

Plánované zrušení 10 % pracovních míst by mohlo být předehrou k dalšímu snižování počtu zaměstnanců....

Více 0 komentářů

Mobilní platby: Jak si ČR stojí ve srovnání s Evropou

Pavel Houser , 24. září 2017 09:00

Biometrii Češi považují za nejvhodnější formu ověření platby....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Důvěra Čechů v e-shopy roste

Pavel Houser , 23. září 2017 09:00

Drtivá většina české internetové populace nakupuje on-line dlouhodobě, dále však narůstá četnost nák...

Více 0 komentářů

Nové verze Javy: Java SE 9 a Java EE 8

Pavel Houser , 22. září 2017 14:51

Oracle oznamuje všeobecnou dostupnost nových verzí platformy Java: Java SE 9 (JDK 9), Java Platform ...

Více 0 komentářů

Baidu investuje do vývoje autonomního řízení

ČTK , 22. září 2017 13:00

Cílem projektu Apollo je vyvinout technologii pro samořízené automobily do roku 2020....

Více 0 komentářů

Kaprain koupil kabelovou Rio Media

ČTK , 22. září 2017 09:00

Spojením Nej.cz a Rio Media vznikne druhý největší poskytovatel kabelové televize a významný poskyto...

Více 0 komentářů