Agentura Najisto spouští novou kampaň, do které zapojuje své zákazníky.

01. červen 2011 13:05 0 komentářů

Zároveň otevírá výzkumný„LAB“ pro malé a střední podniky, se kterými plánuje připravovat další vertikálně orientovaná řešení.

Agentura Najisto, nová značka z rodiny Centrum Holdings, která se zaměřuje na komplexní propagaci malých a středních firem na internetu, dnes spouští novou reklamní kampaň. Prostřednictvím video příběhu elektrikáře a účetního poradce ukazuje, jak vytvořit komplexní online marketingovou kampaň, která podnikatelům přinese prokazatelné výsledky ve formě nových zákazníků.

Kreativní koncept kampaně zpracovala agentura Idealisti a interní tým ve složení: Vít Miština (account a project management), David Březina, Anna Gutová a Tomáš Doležal pod vedením kreativního ředitele za Centrum Holdings Petra Knoblocha (design tým) a Juraj Hudák (videoprodukce).

„Na projektu si velice cením zapojení zákazníků do funkčního byznys modelu, což je ojedinělé a velmi složité“, říká Tomáš Hrivnák z agentury Idealisti a dodává: „Velmi motivační pro nás byl krátký čas od strategie k implementaci, který byl dán tím, že marketingová komunikace vlastně celý produkt spoluvytváří. Kampaň není jen jakýmsi ornamentem na produktu, ale jeho konstitutivní součástí. Takto tvůrčí komunikace - v pravém smyslu tohoto slova - je podle nás budoucností reklamy, která si už nebude moci dovolit povrchně se zákazníkem manipulovat, ale bude pro něj spíše službou strukturace a pochopení trhu, možností, dostupných alternativ.“

Kampaň probíhá v printu, outdooru, rádiu, na webu, Facebooku, Twitteru a YouTube.

Agentura najisto zároveň otevírá „LAB“ - experimentální program, který bude vytvářet reklamní řešení a testovat je se skutečnými lidmi v běžném provozu. Tato ověřená řešení se následně ve formě balíčků stanou součástí nabídky stovek obchodníků Agentury Najisto.

Podnikatel, který se programu účastní, získá jisté výhody - kampaň je mu připravena na míru a za výhodnou cenu. Zároveň však musí na jejím vývoji spolupracovat a následně její výsledky sdílet s Agenturou Najisto a ostatními podnikateli.

„Účast v projektu LABu je bezplatná, zúčastnit se může každá firma, která projde výběrovými kritérii LABu. Mezi kritérii je např. obor a jeho mohutnost v rámci segmentu malého a středního podnikání nebo stabilita firmy. Závěry z průzkumu nám umožní sledovat, jak se vyvíjí dopad marketingových nástrojů na byznys klientů a maximalizovat tak efektjejich kampaně,“ říká Radovan Jirka, product manager Agentury Najisto.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

22. 02. IT mezi paragrafy
20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Soud povolil vydání Dotcoma do USA, ten se znovu odvolá

ČTK , 20. únor 2017 12:00

Novozélandský soud zamítl odvolání internetového magnáta německého původu Kima Dotcoma proti jeho vy...

Více 0 komentářů

OBSE nezjistila, kdo loni napadl její servery

ČTK , 20. únor 2017 07:00

Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE) nedokáže identifikovat strůjce loňských hacke...

Více 0 komentářů

Majitel Snapchatu jde na burzu s nižší hodnotou, než se čekalo

ČTK , 18. únor 2017 09:00

Americká společnost Snap, která provozuje populární mobilní aplikaci Snapchat pro sdílení fotografií...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Rozšířená realita pro marketing a výdaje na bezpečnost IT kvůli požadavkům EU

Pavel Houser , 18. únor 2017 08:35

Co vlastně obnáší pojem "digitální transformace podniků"? A co z toho vyplývá dle prognóz IDC?...

Více 0 komentářů

Do roku 2020 vznikne v ČR 1200 stanic pro elektromobily

ČTK , 17. únor 2017 09:00

Do roku 2020 by mělo v Česku vzniknout celkem 1200 napájecích stanic pro elektromobily. Po setkání s...

Více 1 komentářů

ČTÚ: Zákaz individuálních cen volání zakonzervuje odvětví

ČTK , 17. únor 2017 07:00

Zákaz individuálních cen volání pro spotřebitele, který obsahuje návrh novely telekomunikačního záko...

Více 0 komentářů

Ústečan platil falešnými eury, objednal si je na internetu

ČTK , 16. únor 2017 16:30

Případ padělaných bankovek nakoupených přes internet objasnili kriminalisté v Ústeckém kraji. Falešn...

Více 3 komentářů