Agentura Najisto spouští novou kampaň, do které zapojuje své zákazníky.

01. červen 2011 13:05 0 komentářů

Zároveň otevírá výzkumný„LAB“ pro malé a střední podniky, se kterými plánuje připravovat další vertikálně orientovaná řešení.

Agentura Najisto, nová značka z rodiny Centrum Holdings, která se zaměřuje na komplexní propagaci malých a středních firem na internetu, dnes spouští novou reklamní kampaň. Prostřednictvím video příběhu elektrikáře a účetního poradce ukazuje, jak vytvořit komplexní online marketingovou kampaň, která podnikatelům přinese prokazatelné výsledky ve formě nových zákazníků.

Kreativní koncept kampaně zpracovala agentura Idealisti a interní tým ve složení: Vít Miština (account a project management), David Březina, Anna Gutová a Tomáš Doležal pod vedením kreativního ředitele za Centrum Holdings Petra Knoblocha (design tým) a Juraj Hudák (videoprodukce).

„Na projektu si velice cením zapojení zákazníků do funkčního byznys modelu, což je ojedinělé a velmi složité“, říká Tomáš Hrivnák z agentury Idealisti a dodává: „Velmi motivační pro nás byl krátký čas od strategie k implementaci, který byl dán tím, že marketingová komunikace vlastně celý produkt spoluvytváří. Kampaň není jen jakýmsi ornamentem na produktu, ale jeho konstitutivní součástí. Takto tvůrčí komunikace - v pravém smyslu tohoto slova - je podle nás budoucností reklamy, která si už nebude moci dovolit povrchně se zákazníkem manipulovat, ale bude pro něj spíše službou strukturace a pochopení trhu, možností, dostupných alternativ.“

Kampaň probíhá v printu, outdooru, rádiu, na webu, Facebooku, Twitteru a YouTube.

Agentura najisto zároveň otevírá „LAB“ - experimentální program, který bude vytvářet reklamní řešení a testovat je se skutečnými lidmi v běžném provozu. Tato ověřená řešení se následně ve formě balíčků stanou součástí nabídky stovek obchodníků Agentury Najisto.

Podnikatel, který se programu účastní, získá jisté výhody - kampaň je mu připravena na míru a za výhodnou cenu. Zároveň však musí na jejím vývoji spolupracovat a následně její výsledky sdílet s Agenturou Najisto a ostatními podnikateli.

„Účast v projektu LABu je bezplatná, zúčastnit se může každá firma, která projde výběrovými kritérii LABu. Mezi kritérii je např. obor a jeho mohutnost v rámci segmentu malého a středního podnikání nebo stabilita firmy. Závěry z průzkumu nám umožní sledovat, jak se vyvíjí dopad marketingových nástrojů na byznys klientů a maximalizovat tak efektjejich kampaně,“ říká Radovan Jirka, product manager Agentury Najisto.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

China Unicom má slíbeno od investorů 12 miliard dolarů

ČTK , 23. červenec 2017 10:14

Připravovaná investice je součástí snahy čínské vlády oživit státní giganty soukromým kapitálem. ...

Více 0 komentářů

Čína chce být do 2025 světovým lídrem v oblasti umělé inteligence

ČTK , 22. červenec 2017 09:00

Plán přichází v době, kdy USA chtějí více kontrolovat investice, včetně investic do umělé inteligenc...

Více 0 komentářů

Santa Fe se chystá na premiéru opery o Jobsovi

ČTK , 22. červenec 2017 08:00

Spád opery je stejně rychlý a dynamický jako technologie, které Jobs vytvořil, tvrdí autoři....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Policejní úřady USA a EU zakročily proti ilegálním serverům

ČTK , 21. červenec 2017 10:00

Kromě AlphaBay se zásah týkal také ilegálního tržiště darknetu Hansa....

Více 1 komentářů

Poskytovatelé IT služeb budou mít brzy problém uspokojit poptávku

Pavel Houser , 21. červenec 2017 09:00

Poskytovatelé řízených IT služeb (MSP – managed service providers) vidí ve službě cybersecurity-as-a...

Více 1 komentářů

Amazon spustil nákupní sociální síť Spark pro chytré telefony

ČTK , 21. červenec 2017 08:00

Jedná se de facto o křížence Instagramu, Pinterestu a e-shopu....

Více 0 komentářů

V Praze se instalují první chytré lavičky připojené přes síť LoRa

Pavel Houser , 20. červenec 2017 13:28

Lavička TreeSmart nabízí wi-fi připojení, nabíjení mobilních zařízení a senzory snímající vlhkost, t...

Více 3 komentářů