Alcatel-Lucent OpenTouch otevírá dveře multimediální firemní komunikaci

26. duben 2011 09:43 0 komentářů

Společnost Alcatel-Lucent začala nabízet softwarové řešení OpenTouch™ pro oblast firemní komunikace a klientských služeb. Novinka dokáže propojit uživatele s různými komunikačními zařízeními a mění tak uzavřenou hlasovou komunikaci v plynulou konverzaci s využitím široké škály aplikací a služeb. OpenTouch přináší firmám výkonnější nástroj ke správě komunikace včetně podpory videohovorů, mobilních aplikací a sociálních sítí.

Alcatel-Lucent OpenTouch je postaveno na zcela nové ucelené platformě představené na podzim roku 2010. Využívá řešení Genesys™ SIP Server a OmniPCX™ Enterprise. Díky nim nabízí ucelenou a otevřenou architekturu, která podporuje vícestrannou firemní multimediální komunikaci na různých zařízeních. „Uživatelé mohou plynule přecházet z jednoho zařízení na druhé nebo v reálném čase pozvat do probíhající konverzace další osoby. Díky OpenTouch mají snazší přístup ke službám, lidem i informacím, které mohou výrazně urychlit rozhodovací procesy a snížit provozní náklady,“ říká Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.

Zjednodušuje správu aplikací
OpenTouch přináší firemnímu IT oddělení unifikovaný systém správy aplikací pro sjednocenou komunikaci, která se doposud řešila pomocí mnoha spojených nezávislých systémů. K vytvoření jednotlivých uživatelů je nyní z centrálního uzlu potřeba jen zlomek dříve potřebných parametrů. Všechny se provádějí v reálném čase, takže nová komunikační řešení lze implementovat rychleji a snadněji.

„Firmy si často kladou otázky, jak začlenit širokou škálu komunikačních kanálů, skupin a zařízení, jež využívají jejich zaměstnanci nebo klienti, do firemní sítě,“ dodává Miloslav Kapeš. „Jen díky podpoře otevřených technologií, jako je například SIP, bude firemní IT schopno podporovat různé technologie a kanály způsobem, pro který jsou navrženy.“

Komunikace není omezena počtem zařízení
Platforma OpenTouch využívá otevřený přístup, který těží z dlouholetých zkušeností společnosti Alcatel-Lucent v oblasti komunikace a klientských služeb. „Díky OpenTouch mohou firemní zaměstnanci a zákazníci efektivně využít vzájemnou multimediální, vícestrannou komunikaci, která není omezena počtem připojených zařízení,“ uzavírá Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.

Nové softwarové řešení zahrnuje Alcatel-Lucent OpenTouch Business Edition, což je multimediální komunikační nástroj pro střední segment trhu, který může být instalován buď přímo u zákazníka, nebo lze jeho provoz hostovat a poskytovat jako službu. Současná verze podporuje až 1500 uživatelů. Verze pro 3000 zařízení bude dostupná v červnu tohoto roku.

Součástí platformy OpenTouch je i Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone. Jde o zařízení na bázi řešení „smart deskphone“ (chytrý stolní telefon), které obohacuje firemní komunikaci a produktivitu práce.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii

ITBiz.cz , 14. leden 2017 16:30

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první letošní Den otevř...

Více 0 komentářů