Alcatel-Lucent OpenTouch otevírá dveře multimediální firemní komunikaci

26. duben 2011 09:43 0 komentářů

Společnost Alcatel-Lucent začala nabízet softwarové řešení OpenTouch™ pro oblast firemní komunikace a klientských služeb. Novinka dokáže propojit uživatele s různými komunikačními zařízeními a mění tak uzavřenou hlasovou komunikaci v plynulou konverzaci s využitím široké škály aplikací a služeb. OpenTouch přináší firmám výkonnější nástroj ke správě komunikace včetně podpory videohovorů, mobilních aplikací a sociálních sítí.

Alcatel-Lucent OpenTouch je postaveno na zcela nové ucelené platformě představené na podzim roku 2010. Využívá řešení Genesys™ SIP Server a OmniPCX™ Enterprise. Díky nim nabízí ucelenou a otevřenou architekturu, která podporuje vícestrannou firemní multimediální komunikaci na různých zařízeních. „Uživatelé mohou plynule přecházet z jednoho zařízení na druhé nebo v reálném čase pozvat do probíhající konverzace další osoby. Díky OpenTouch mají snazší přístup ke službám, lidem i informacím, které mohou výrazně urychlit rozhodovací procesy a snížit provozní náklady,“ říká Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.

Zjednodušuje správu aplikací
OpenTouch přináší firemnímu IT oddělení unifikovaný systém správy aplikací pro sjednocenou komunikaci, která se doposud řešila pomocí mnoha spojených nezávislých systémů. K vytvoření jednotlivých uživatelů je nyní z centrálního uzlu potřeba jen zlomek dříve potřebných parametrů. Všechny se provádějí v reálném čase, takže nová komunikační řešení lze implementovat rychleji a snadněji.

„Firmy si často kladou otázky, jak začlenit širokou škálu komunikačních kanálů, skupin a zařízení, jež využívají jejich zaměstnanci nebo klienti, do firemní sítě,“ dodává Miloslav Kapeš. „Jen díky podpoře otevřených technologií, jako je například SIP, bude firemní IT schopno podporovat různé technologie a kanály způsobem, pro který jsou navrženy.“

Komunikace není omezena počtem zařízení
Platforma OpenTouch využívá otevřený přístup, který těží z dlouholetých zkušeností společnosti Alcatel-Lucent v oblasti komunikace a klientských služeb. „Díky OpenTouch mohou firemní zaměstnanci a zákazníci efektivně využít vzájemnou multimediální, vícestrannou komunikaci, která není omezena počtem připojených zařízení,“ uzavírá Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.

Nové softwarové řešení zahrnuje Alcatel-Lucent OpenTouch Business Edition, což je multimediální komunikační nástroj pro střední segment trhu, který může být instalován buď přímo u zákazníka, nebo lze jeho provoz hostovat a poskytovat jako službu. Současná verze podporuje až 1500 uživatelů. Verze pro 3000 zařízení bude dostupná v červnu tohoto roku.

Součástí platformy OpenTouch je i Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone. Jde o zařízení na bázi řešení „smart deskphone“ (chytrý stolní telefon), které obohacuje firemní komunikaci a produktivitu práce.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Prodeje potravin přes internet jsou v ČR třetí nejvyšší v Evropě

ČTK , 18. listopad 2017 08:00

Další inovace? Nabízí se např. doručování až domů bez přítomnosti majitele......

Více 0 komentářů

Slovenské soudy zakázaly přístup k více než 30 webům s hazardem

ČTK , 17. listopad 2017 09:00

Podobnou úpravu proti nepovoleným hazardním hrám jako Slovensko uplatňují i další členské země EU....

Více 1 komentářů

Foxconnu klesl čtvrtletní zisk o 39 %

ČTK , 17. listopad 2017 08:00

V důsledku slabého zájmu o iPhone 8 a problémům při výrobě iPhone X akcie společnosti za poslední tř...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

MPSV odstoupilo od zakázky na systém dávek za stovky milionů Kč

ČTK , 16. listopad 2017 17:45

Nový systém pro vyplácení dávek za stovky milionů korun úřady práce příští rok mít nebudou. ...

Více 0 komentářů

Europoslanci schválili větší ochranu při nákupech v e-shopech

ČTK , 16. listopad 2017 09:00

Nedůvěra spotřebitelů k nákupu v zahraničí stále přetrvává....

Více 0 komentářů

Apple ovládl trh s nositelnou elektronikou

ČTK , 16. listopad 2017 08:00

Apple v počtu prodaných kusů dosud zaostával za výrobci levnějších fitness náramků....

Více 0 komentářů

Rok 2018 bude pro kontaktní centra ve znamení automatizace a IoT

Pavel Houser , 15. listopad 2017 11:00

Bosch do svých praček montuje snímače, které odhalí, že se buben otáčí 5 000 otáček za minutu namíst...

Více 0 komentářů