Alcatel-Lucent oslavil na Genesys G-Force 20 let inovací v aplikacích pro klientské služby

28. červen 2011 23:36 0 komentářů

Na pražské konferenci G-Force se sešlo přes 1000 zákazníků, partnerů a odborníků v oblasti klientských a kontaktních center. Hlavním bodem konference byly novinky v zákaznických službách (od CTI po integraci sociálních sítí). Proběhlo 20 zákaznických seminářů za účasti významných firem a řečníků z řad zákazníků jako jsou například BT, Emirates Airlines, Orange, T-Mobile UK nebo Swedbank.

Začátkem června uspořádala společnost Alcatel-Lucent v Praze svou výroční konferenci G-Force. V rámci programu oslavila dvacet let vývoje v softwaru pro klientská a kontaktní centra Genesys. V roce 1990 byl vyvinut první CTI (computer telephony integration) produkt na trhu a aplikace pro tuto platformu se dodnes udržely na špičce vývoje služeb zákaznických kontaktních center.

Na konferenci G-Force měli zákazníci možnost se s ostatními podělit o své zkušenosti. Prezentovaly se také případové studie, ve kterých byly zvýrazněny hlavní technologické milníky za uplynulých dvacet let. Návštěvníci se také společně s organizátory vydali na exkurzi do budoucnosti, ve které se představila nová generace řešení kontaktních center pro služby zákazníkům.

Vývoj kontaktních center:

1990–2000: Nástup CTI a přesun k vícekanálovým kontaktním centrům na platformě Genesys Customer Interaction Management (CIM)

2000–2010: Nová generace samoobslužných a řeč podporujících aplikací Genesys Voice Platform and Intelligent Customer Front Door (iCFD)

2010 a dále: Rozšíření zákaznických služeb do back office, na mobilní zařízení, sociální sítě, a to prostřednictvím Genesys Intelligent Workload Distribution (iWD), eServices a Social Engagement

Genesys 8 Suite přináší zcela nový pohled na inovace v klientských službách

Součástí konference bylo také představení softwarového řešení Genesys 8, které je určeno pro řešení kritických aplikací kontaktních center firemních zákazníků. Nabízí jednotnou komunikaci s klienty napříč různými kanály a kontaktními místy. Komunikace prostřednictvím různých kanálů nabídne klientům větší komfort díky integrovanému konverzačnímu a kontextovému manažeru. Ten je schopen synchronizovat veškeré interakce se zákazníkem – od osobního kontaktu až po kontakt prostřednictvím zákaznického centra, internetu, mobilního zařízení nebo sociálních sítí.

„Řešení kontaktních center Genesys už 20 let mění a zkvalitňuje způsob komunikace mezi firmou a jejími klienty. S uvedením nové release G8 jsme posílili vysoce individualizované způsoby komunikace s klienty, a to napříč různými komunikačními platformami. A to jak na straně hardwaru - rozšířením tradiční TDM či IP o podporu iPhonu nebo mobilních telefonů na platformě Android. Na druhé straně je to pak rozšíření podpory a integrace se sociálními sítěmi typu Facebook nebo Twitter,“ řekl Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







RSS 

Zprávičky

Bělobrádek chce evropská pravidla pro internetová média

ČTK , 17. říjen 2017 00:55

Podle expertů na internetová média jde o předvolební proklamaci. ...

Více 0 komentářů

Mobilní signál bude i v tunelech pražského metra

ČTK , 16. říjen 2017 15:19

V první fázi by měl být signál na trase metra C mezi stanicemi Muzeum a Roztyly....

Více 0 komentářů

Další velká pokuta pro Qualcomm, tentokrát na Tchaj-wanu

ČTK , 16. říjen 2017 13:10

Qualcomm čelí vyšetřování také v Evropské unii....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Vybudování infrastruktury na vysokorychlostní internet bude stát 120 až 150 miliard Kč

Pavel Houser , 16. říjen 2017 08:00

Firmy na jednání Hospodářské komory potvrdily, že mají zájem čerpat prostředky na výstavbu vysokoryc...

Více 0 komentářů

Qualcomm se žalobou snaží zakázat prodej iPhonů v Číně

ČTK , 14. říjen 2017 08:00

Obě firmy vedou právní spory kvůli licencím technologií firmy Qualcomm již měsíce....

Více 0 komentářů

Nové profese: manažer spolupráce a specialista sdílení technologií

Pavel Houser , 13. říjen 2017 13:35

Umělá inteligence mění trh práce. Zavádění robotické automatizace dává vzniknout zcela novým profesí...

Více 0 komentářů

Šéf Samsungu překvapivě oznámil rezignaci

ČTK , 13. říjen 2017 13:06

Firma současně informovala, že čeká rekordní zisk....

Více 0 komentářů