Alcatel-Lucent oslavil na Genesys G-Force 20 let inovací v aplikacích pro klientské služby

28. červen 2011 23:36 0 komentářů

Na pražské konferenci G-Force se sešlo přes 1000 zákazníků, partnerů a odborníků v oblasti klientských a kontaktních center. Hlavním bodem konference byly novinky v zákaznických službách (od CTI po integraci sociálních sítí). Proběhlo 20 zákaznických seminářů za účasti významných firem a řečníků z řad zákazníků jako jsou například BT, Emirates Airlines, Orange, T-Mobile UK nebo Swedbank.

Začátkem června uspořádala společnost Alcatel-Lucent v Praze svou výroční konferenci G-Force. V rámci programu oslavila dvacet let vývoje v softwaru pro klientská a kontaktní centra Genesys. V roce 1990 byl vyvinut první CTI (computer telephony integration) produkt na trhu a aplikace pro tuto platformu se dodnes udržely na špičce vývoje služeb zákaznických kontaktních center.

Na konferenci G-Force měli zákazníci možnost se s ostatními podělit o své zkušenosti. Prezentovaly se také případové studie, ve kterých byly zvýrazněny hlavní technologické milníky za uplynulých dvacet let. Návštěvníci se také společně s organizátory vydali na exkurzi do budoucnosti, ve které se představila nová generace řešení kontaktních center pro služby zákazníkům.

Vývoj kontaktních center:

1990–2000: Nástup CTI a přesun k vícekanálovým kontaktním centrům na platformě Genesys Customer Interaction Management (CIM)

2000–2010: Nová generace samoobslužných a řeč podporujících aplikací Genesys Voice Platform and Intelligent Customer Front Door (iCFD)

2010 a dále: Rozšíření zákaznických služeb do back office, na mobilní zařízení, sociální sítě, a to prostřednictvím Genesys Intelligent Workload Distribution (iWD), eServices a Social Engagement

Genesys 8 Suite přináší zcela nový pohled na inovace v klientských službách

Součástí konference bylo také představení softwarového řešení Genesys 8, které je určeno pro řešení kritických aplikací kontaktních center firemních zákazníků. Nabízí jednotnou komunikaci s klienty napříč různými kanály a kontaktními místy. Komunikace prostřednictvím různých kanálů nabídne klientům větší komfort díky integrovanému konverzačnímu a kontextovému manažeru. Ten je schopen synchronizovat veškeré interakce se zákazníkem – od osobního kontaktu až po kontakt prostřednictvím zákaznického centra, internetu, mobilního zařízení nebo sociálních sítí.

„Řešení kontaktních center Genesys už 20 let mění a zkvalitňuje způsob komunikace mezi firmou a jejími klienty. S uvedením nové release G8 jsme posílili vysoce individualizované způsoby komunikace s klienty, a to napříč různými komunikačními platformami. A to jak na straně hardwaru - rozšířením tradiční TDM či IP o podporu iPhonu nebo mobilních telefonů na platformě Android. Na druhé straně je to pak rozšíření podpory a integrace se sociálními sítěmi typu Facebook nebo Twitter,“ řekl Miloslav Kapeš, manažer prodejních kanálů společnosti Alcatel-Lucent.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

22. 02. IT mezi paragrafy
20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Verizon koupí aktivity Yahoo za sníženou cenu 4,48 miliardy USD

ČTK , 21. únor 2017 16:05

Americký telekomunikační operátor Verizon Communications se dohodl na nových podmínkách převzetí zák...

Více 0 komentářů

Jen desetina SMB firem těží z digitální transformace

ITBiz.cz , 21. únor 2017 09:00

Studie IDC a SAP ukázala, že čtyři z pěti SMB firem vidí v digitální transformaci značné výhody včet...

Více 0 komentářů

Trump si nechal registrovat tisíce internetových domén

ČTK , 21. únor 2017 08:30

Málokterá veřejná osoba je tak aktivní ve skupování internetových domén jako americký prezident Dona...

Více 3 komentářů

Starší zprávičky

Mall Group ovládla internetový obchod s elektrem CZC.cz

ČTK , 20. únor 2017 16:39

Skupina Mall Group se stala jediným vlastníkem e-shopu CZC.cz. Od zakladatele obchodu Josefa Matějky...

Více 2 komentářů

Eurowag dokončil akvizici firmy Princip

Pavel Houser , 20. únor 2017 16:12

W.A.G. payment solutions proniká na trh telematických služeb....

Více 0 komentářů

Samsung zpřístupňuje nové čipy 5G RFIC

Pavel Houser , 20. únor 2017 16:01

Čip dokáže poskytnout větší pokrytí v pásmu milimetrových vln (mmWave)....

Více 0 komentářů

Soud povolil vydání Dotcoma do USA, ten se znovu odvolá

ČTK , 20. únor 2017 12:00

Novozélandský soud zamítl odvolání internetového magnáta německého původu Kima Dotcoma proti jeho vy...

Více 0 komentářů

AbcPráce