Alcatel-Lucent představuje řešení pro firemní sociální komunikaci: Genesys Social Engagement

15. březen 2011 18:13 0 komentářů

Společnost Alcatel-Lucent začala nabízet softwarové řešení Genesys Social Engagement, které dynamicky monitoruje, analyzuje a oslovuje zákazníky přes sociální média. Tuto komunikaci integruje mezi ostatní komunikační kanály – telefon, SMS, chat či osobní kontakt.

Řešení uživatelům rovněž poskytuje cenné informace o míře angažovanosti zákazníka a o chování spotřebitelů. Technologické řešení Genesys Social Engagement je dostupné již dnes. Více informací je k dispozici na www.genesyslab.com.

Technologická novinka vychází z produktové strategie zaměřené na sociální média, kterou společnost Alcatel-Lucent zveřejnila loni v srpnu. „Řešení automatizuje proces monitorování komunikace se zákazníky prostřednictvím sociálních kanálů, jakými jsou Facebook nebo Twitter,“ říká Marie Udal, marketingová manažerka produktové divize Genesys společnosti Alcatel-Lucent.

Řešení analyzuje obsah komunikace z hlediska emocí v ní obsažených a stanoví, zda je třeba na komunikaci nějak reagovat. Automaticky nastaví priority v závislosti na bonitě zákazníka a dalších kritériích péče o zákazníky. „Díky tomuto analytickému přístupu lze pro následnou komunikaci se zákazníkem vybrat nejvhodnějšího operátora či odborníka,“ dodává Marie Udal.

Součástí softwarového balíku Genesys Social Engagement jsou také aplikace pro reporting a analýzu komunikace. Ty firmám umožňují zaujmout proaktivní přístup potřebný pro lepší klientský servis.

„Firmy si musí vytvořit obchodní strategii pro sociální sítě, která bude splňovat jejich strategické cíle, bude v souladu s jejich organizační kulturou a poskytne jim kýženou úroveň technologické podpory,“ říká Ray Wang, hlavní analytik a generální ředitel společnosti Constellation Research Group. „Ne všechny organizace mohou anebo chtějí přijmout sociální sítě. Nicméně ty, které tak učiní, své konkurenty výrazně předeženou.“


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Firmy se při přeshraničním prodeji přes Internet bojí podvodů

ČTK , 25. červenec 2017 16:27

Prodejci se obávají, že pokud lidé z jiného unijního státu za zboží nezaplatí, bude složité peníze v...

Více 0 komentářů

Zákazníci preferují biometrii, ale její zavádění je pomalé

Pavel Houser , 25. červenec 2017 12:50

Manažeři v bankách, kteří jsou zodpovědní za zavádění biometrie, připouštějí nedostatek zkušeností....

Více 0 komentářů

Malware Stantinko napadl více než půl milionu uživatelů ve východní Evropě

Pavel Houser , 25. červenec 2017 10:36

Těžce identifikovatelný nový kmen malwaru se šíří prostřednictvím dvou plug-inů pro prohlížeč Chrome...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Čeští technici měli omylem přístup k tajným databázím Švédska

ČTK , 25. červenec 2017 10:23

Při předávce systémů švédský úřad nedodržel bezpečnostní postupy....

Více 1 komentářů

Zisk Googlu kvůli pokutě z EU klesl o 28 %

ČTK , 25. červenec 2017 10:16

Příjmy Googlu stouply o 20 % na 18,4 miliardy dolarů. Cena za proklik u Googlu klesla o 26 %. ...

Více 0 komentářů

Roboty využívá téměř čtvrtina českých menších firem

ČTK , 24. červenec 2017 10:00

Důvodem investic do robotizace nesmí být všeobecný trend, ale faktická potřeba. ...

Více 0 komentářů

Začne platit nový zákon, který má šetřit náklady na budování sítí

ČTK , 24. červenec 2017 09:00

Provozovatelé vodovodních, energetických i kanalizačních sítí budou muset umožnit přístup zájemců o ...

Více 1 komentářů