Algotech pokračuje v rozvoji Unified Communication

17. květen 2010 15:37 0 komentářů

Algotech, přední dodavatel řešení kontaktních center ve střední a východní Evropě (CEE), rozšiřuje portfolio svých produktů o nové funkcionality založené na Microsoft Office Communication Suite. Uživatelé tak mají k dispozici nové nástroje pro snazší komunikaci s obchodními partnery, zákazníky i v rámci firmy. Řešení založené na VoIP navíc přináší úsporu na telekomunikačních poplatcích. Tato řešení Algotech mimo jiné plně integruje do infrastruktur založených na platformě Avaya. Platforma Avaya a OCS tedy plně kooperují a přinášejí uživateli maximální komfort se snížením nároků na obsluhu.

V podmínkách doznívající ekonomické krize stále vzrůstá tlak na maximální efektivitu využívání všech finančních zdrojů i lidských sil. Jednou z cest, jak toho dosáhnout je využití platformy Unified Messagingu, jenž dává uživateli do rukou všechny potřebné nástroje pro snadnou komunikaci a který v sobě integruje všechny komunikační kanály včetně SMS, e-mailů, Instant Messagingu a dalších aplikací. Aby toto svým zákazníkům umožnil, pokračuje Algotech ve spolupráci se svým technologickým partnerem, společností Geomant, v integraci funkcionalit Microsoft Office Communication Suite do svých řešení.

František Zeman, generální ředitel Algotechu, vývoj vlastních řešení Unified Communicaton komentuje: „Uživatelé nyní mohou využívat funkčnost Office Communication Suite přímo v produktech Algotechu. Kromě klasického volání na bázi VoIP získají i řadu doplňkových nástrojů. Velmi efektivní je kompletní integrace stavu, tzv. presence. V rámci Presence Suite mohou uživatelé sdílet navzájem stavy z různých zdrojů, včetně integrace mobilní presence, což v důsledku umožňuje velmi podrobné plánování času a práci s lidskými zdroji.

Kromě hlasové komunikace mohou uživatelé využívat instant messagingu, který je součástí Office Communication Suite. Řešení od společnosti Algotech ovšem přináší i možnosti odesílat přímo z uživatelského rozhraní SMS na mobilní telefon, což je v poslední době stále sílící kanál pro komunikaci se zákazníky i dalšími partnery. Řešení navíc integruje tzv. Abuse filtr chránící zejména zákaznická kontaktní centra před zahlcujícími útoky. Nejen pro call centra je pak užitečná i možnost nahrávání.

Nové funkce a pokračující integrace vlastností Microsoft Office Communication Suite s produkty společnosti Algotech přinese zákazníkům snížení nákladů na provoz, telekomunikační poplatky, ale díky efektivnějšímu využívání zdrojů také redukci celkových nákladů na vlastnictví (TCO).


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

O2 navrhne valné hromadě výplatu akcionářům 21 Kč na akcii

ČTK , 19. únor 2018 08:00

Celkově by firma vyplatila na dividendách 5,274 miliardy Kč, tedy 98 % loňského čistého zisku....

Více 0 komentářů

Piezoelektrický jev u jednotlivých molekul umožní nanogenerátory elektrické energie

Pavel Houser , 18. únor 2018 08:00

Piezoelektrický jev odpovídá za vznik elektrického napětí v závislosti na vnějším mechanickém namáhá...

Více 0 komentářů

Také USA obvinily Rusko, že má na svědomí velký loňský kyberútok

ČTK , 17. únor 2018 08:00

Po Británii i Spojené státy obvinily ruskou vládu, že stojí za vlnou kybernetických útoků, která lon...

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

Lékařům nebudou letos hrozit pokuty za předpis papírového receptu

ČTK , 16. únor 2018 10:00

"Chceme mít rok na odladění systému a jeho vylepšení," řekl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch....

Více 0 komentářů

Jourová: Facebook a Twitter musejí v ochraně spotřebitelů přidat

ČTK , 16. únor 2018 09:00

Nedostatky prý neodstranil zejména Twitter, naopak změny Google+ se zdají být v souladu s unijními p...

Více 0 komentářů

Senátoři se postavili proti nadměrným sankcím kvůli GDPR

ČTK , 16. únor 2018 08:00

Pokuty musí být vždy přiměřené s tím, že dolní sazba pokuty přitom zcela jistě bude nulová," uvedl m...

Více 0 komentářů

Uber v uplynulém roce prohloubil ztrátu na 4,5 miliardy dolarů

ČTK , 15. únor 2018 11:02

Podnik současně získal více než 14 miliard dolarů z nových investic. ...

Více 0 komentářů