ATTACK, s.r.o. atakuje konkurenci s novým informačním systémem.

13. srpen 2009 15:53 0 komentářů

Společnost ATTACK, s.r.o. získala další konkurenční výhodu v podobě systému CRM Leonardo.


Společnost ATTACK, s.r.o. je jedním z významných slovenských výrobců tepelné techniky. Její výrobky jsou vyráběné pod značkou ATTACK ® , které díky svým vlastnostem a nízkými negativními dopady na životní prostředí dosahují parametrů nejlepších evropských produktů.

Účelem nasazení CRM Leonardo byla podpora prodejních a marketingových aktivit v oblasti řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ATTACK, s.r.o. Jednalo se zejména o:


  • Vytvoření jednotné databáze, ve které budou soustředěny všechny informace o zákaznících
  • Možnost vyhodnocování práce se zákazníky včetně úspěšnosti komunikace jednotlivých obchodních zástupců
  • Analýza a možnost jednotných manažerských výstupů z prodejních dat, včetně plnění obchodního plánu
  • Možnost evidence dalších informací jako např. o pořádaných výstavách a veletrzích, informace ze obchodních misí, předané předměty, možnost plánovat interní zdroje, apod.

Před samotnou implementací byly provedeny analýzy současného stavu, definovány jednotné potřeby a očekávání od systému ze strany managementu a majite. Dále došlo ke stanovení organizační zajištění pro úspěšnou realizaci implementace. Po úvodní konfiguraci systému a importu dat z interních zdrojů proběhlo uživatelské školení, v průběhu kterého byly doladěny jednotlivé úlohy a výstupy. CRM Leonardo bylo předáno do rutinního provozu k 30.6.2009

CRM Leonardo je informační systém vyvíjený společností D3Soft s.r.o. Za dobu své existence se stal špičkovým produktem ve své třídě a specialisté společnosti na něm neustále pracují, aby splňoval měnící se požadavky a přání svých zákazníků.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů

Apple poskytne investici 390 milionů USD firmě Finisar

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Výrobce optických komponentů Finisar získá investici 390 milionů dolarů od firmy Apple....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook se chystá danit příjmy z reklamy v jednotlivých zemích

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Změna se má uskutečnit do poloviny roku 2019 a týkat se bude zhruba 30 zemí, kde má firma kanceláře....

Více 0 komentářů

EP zamítl možnost přeshraničního vysílání on-line televizí

ČTK , 13. prosinec 2017 10:00

Komise navrhovala, aby u on-line televizního vysílání musel provozovatel řešit autorská práva pouze ...

Více 2 komentářů

Dvě americké firmy usilují o povolení bitcoinových ETF fondů

ČTK , 13. prosinec 2017 09:00

Fondy ETF se kupují a prodávají na klasické burze stejně jako akcie....

Více 0 komentářů

Firmy v Česku přišly kvůli podvodným e-mailům o miliony

ČTK , 13. prosinec 2017 08:00

Firmy v Česku čelí novému typu podvodu, účetní dostávají falešné e-maily od ředitelů s požadavkem na...

Více 4 komentářů