Black & Decker posílí svoje pobočky po celém světě pomocí Avaya Intelligent Communications

14. září 2007 09:22 0 komentářů

Avaya Inc.
Společnost Avaya Inc. (NYSE:AV), přední světový dodavatel firemních komunikačních aplikací, softwaru a systémů, dnes oznámila, že si společnost Black & Decker vybrala Avaya Intelligent Communications pro další rozvoj svých firemních komunikací. Avaya bude pomáhat společnosti Black & Decker vytvářet IP telefonní síť se sofistikovanými komunikacemi pro téměř 200 lokalit po celém světě, které mají velmi různorodé potřeby. Implementace pomůže společnosti zlepšit produktivitu a zákaznické služby, kontrolovat náklady a podporovat nové způsoby podnikání.

Black & Decker, světový výrobce s několika prestižními značkami, je znám kvalitou svého elektrického nářadí a příslušenství, vybavení pro kutily a práce v domácnosti a upevňovacích systémů. Mezi provozovny společnosti patří velké obchodní kanceláře, 11 call center, výrobní závody v 10 zemích a více než 100 menších prodejních a servisních poboček.

„Potřebovali jsme dodavatele, který by dokázal zajistit postupný přechod na IP telefonii v globálním podnikání od nejzákladnějších až po velmi náročné telekomunikační a telefonické potřeby,“ řekl Karen Dean, ředitel oddělení Global Telecommunications v Black & Decker. „Avaya splňuje tyto požadavky a dělá to bezpečně, spolehlivě a ekonomicky.“

Migrace a unifikace pro vyšší produktivitu a snížení nákladů
Síťová architektura Black & Decker bude provozovat IP telefonii Avaya Communication Manager a funkce a aplikace Modular Messaging s využitím kombinace serverů a bran zajišťujících spojení i při výpadku sítě (survivable gateways). Pro dosažení maximální úspory nákladů budou při přechodu na IP telefonii využity stávající digitální telefony a přidány IP stolní a softwarové telefony Avaya pro nové lokality a koncové uživatele.

Avaya Unified Communication bude podporovat mobilní zaměstnance, kterým umožní používat v kanceláři i na cestách libovolná schválená zařízení pro přístup, aktivaci a ovládání telefonů, messagingu a konferencí Avaya a funkcí messagingu, kalendáře a seznamu úkolů v aplikaci Microsoft Outlook. Cílem je, aby zaměstnanci měli více konzistentní a snadnější přístup ke svým kolegům, zdrojům a komunikačním nástrojům, a mohli tak dosáhnout větší produktivity na libovolném místě, kde se zrovna nacházejí.

Intelligent Communication zvyšuje rychlost, přesnost a bezpečnost zákaznických služeb
Společnost Black & Decker již začala zdokonalovat rozhraní zákaznických služeb pomocí aplikací Avaya Customer Contact pro podporu svého celosvětového podnikání v oboru elektrického nářadí a příslušenství. Všechna volání zákazníků v Severní Americe – od velkých prodejců i jednotlivých uživatelů – přicházejí na číslo hlavního call centra a jsou směrována přes IP síť společnosti Black & Decker jejím agentům v Marylandu, Tennessee nebo Torontu. Avaya Intelligent Communications intuitivně určuje cestu volání a informace potřebné pro zajištění rychlého spojení zákazníka s agentem tím nejvhodnějším způsobem pro dosažení efektivního výsledku.

Společnost také ve velké míře využívá Avaya Interactive Response (IR) pro mnoho „klasických“ samoobslužných i velmi inovativních aplikací. Black & Decker například kombinuje Avaya IR a aktivní kontaktní řešení pro informování malých zákazníků o předpokládaných cenách oprav a možnostech přijetí nebo odmítnutí opravy a také pro následné vyrozumění zákazníků o dokončení oprav.

Společnost Black & Decker také zjistila, že stavební firmy potřebují zlepšit zabezpečení drahého nářadí a zařízení na staveništích. Aby pomohla vyřešit tento problém, vytvořila její dceřinná společnost DeWALT nový produkt nazvaný MobileLock™. Tento produkt používá Avaya Interactive Response pro zavolání zákazníkovi, pokud je nářadí nebo zařízení vlivem neoprávněné manipulace „v pohybu“. Zákazník může rychle přijmout potřebná opatření, například zavolat policii, a využít monitorovací systém GPS pro přesné určení lokality.

„Avaya Interactive Response umožňuje naší společnosti dodávat nový produkt na trh s mnohem efektivnějším vynaložením nákladů,“ řekl Dean. „Pomocí konvergence jednoduše spojujeme komunikační kapacity s podnikovými aplikacemi a zvyšujeme inteligenci naší dosavadní infrastruktury, abychom zvýšili hodnotu služeb našim zákazníkům.“

Avaya Global Services klíčem k úspěšné integraci
Organizace Avaya Global Services (AGS) poskytuje společnosti Black & Decker širokou škálu služeb pro údržbu, konzultace a správu projektu. Skupina AGS Consulting and Systems Integration pomáhá výrobci nářadí vyvíjet a realizovat dlouhodobou strategii pro migraci a konvergenci jeho komunikačních platforem. AGS pomůže navrhnout architektury technologie s ohledem na činnost a geografické rozmístění firemních jednotek, vytvořit „Pravidla hry Black & Decker“ pro zajištění globální konzistence a naplánovat postupy další správy konvergované infrastruktury, jako jsou monitorování, řízení problémů (issue management) a upgrady firmwaru a operačního systému. Služby Avaya Program Management zaručují, že každá implementace zachovává „Pravidla hry“ a vede tedy k předvídatelnému, opakovatelnému a úspěšnému přechodu na IP telefonní prostředí. Avaya Global Services zajišťují také potřebnou údržbu a monitorování všech lokalit Black & Decker v Severní Americe.

Dean řekl: „Avaya Global Services je klíčovou součástí ve vývoji našeho strategického směřování ke konvergenci, pomáhající zajistit dosažení vysokého stupně konzistence a spolehlivosti našich implementací a maximalizovat návratnost všech našich investic. To je přesně to, co Black & Decker požaduje od strategického technologického partnera.“

O společnosti Avaya

Společnost Avaya Inc. navrhuje, staví a spravuje komunikační sítě pro více než milion firem po celém světě včetně 90% nejvýznamnějších firem ze seznamu FORTUNE 500.
Společnost Avaya je předním světovým dodavatelem bezpečných a spolehlivých IP telekomunikačních aplikací, systémů a služeb. Své produkty poskytuje velkými i malým firmám. Společnost pomáhá stávajícím i novým zákazníkům dosahovat vynikajících podnikatelských výsledků díky aplikacím vyspělé technologie pro konvergenci hlasové a datové komunikace poskytováním bezkonkurenčních komplexních služeb celosvětového rozsahu. Více informací naleznete na webových stránkách Avaya http://www.avaya.com .


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Apple chce kupovat kobalt přímo od těžařů

ČTK , 21. únor 2018 11:48

Kobalt se používá v bateriích pro smartphony. Jeho cena výrazně vzrostla dále ji zvýší nástup elektr...

Více 0 komentářů

Qualcomm zvýšil nabídku na převzetí NXP na 44 miliard dolarů

ČTK , 21. únor 2018 11:00

Krok by mohl Qualcommu rovněž pomoci odvrátit snahu rivala Broadcom o jeho převzetí....

Více 0 komentářů

Bitcoin je o 100 % dražší než v lednu

ČTK , 21. únor 2018 10:00

Digitální měna bitcoin se dnes na lucemburské burze Bitstamp vyšplhala na své třítýdenní maximum 11 ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

CZ.NIC spouští Honeypot as a Service v ostrém provozu

Pavel Houser , 21. únor 2018 08:00

Nasbíraná data využívá Národní bezpečnostní tým CSIRT.CZ pro zkoumání útoků z českých IP adres....

Více 0 komentářů

V Česku vznikne satelitní centrum pro armádní rozvědku a NATO (aktualizováno)

ČTK , 20. únor 2018 23:00

Centrum bude získávat a zpracovávat fotografie i radarové snímky z družic....

Více 3 komentářů

ABB uvádí software pro transformaci energetických podniků

Pavel Houser , 20. únor 2018 12:22

ABB na konferenci DistribuTECH představila software ABB Ability Ellipse pro podporu digitalizace. ...

Více 0 komentářů

Soud zrušil milionové pokuty pro mobilní operátory

ČTK , 20. únor 2018 10:16

Případ se táhne už zhruba 15 let. Týká se společností T-Mobile a Oskar (předchůdce Vodafonu)....

Více 0 komentářů