Black & Decker posílí svoje pobočky po celém světě pomocí Avaya Intelligent Communications

14. září 2007 09:22 0 komentářů

Avaya Inc.
Společnost Avaya Inc. (NYSE:AV), přední světový dodavatel firemních komunikačních aplikací, softwaru a systémů, dnes oznámila, že si společnost Black & Decker vybrala Avaya Intelligent Communications pro další rozvoj svých firemních komunikací. Avaya bude pomáhat společnosti Black & Decker vytvářet IP telefonní síť se sofistikovanými komunikacemi pro téměř 200 lokalit po celém světě, které mají velmi různorodé potřeby. Implementace pomůže společnosti zlepšit produktivitu a zákaznické služby, kontrolovat náklady a podporovat nové způsoby podnikání.

Black & Decker, světový výrobce s několika prestižními značkami, je znám kvalitou svého elektrického nářadí a příslušenství, vybavení pro kutily a práce v domácnosti a upevňovacích systémů. Mezi provozovny společnosti patří velké obchodní kanceláře, 11 call center, výrobní závody v 10 zemích a více než 100 menších prodejních a servisních poboček.

„Potřebovali jsme dodavatele, který by dokázal zajistit postupný přechod na IP telefonii v globálním podnikání od nejzákladnějších až po velmi náročné telekomunikační a telefonické potřeby,“ řekl Karen Dean, ředitel oddělení Global Telecommunications v Black & Decker. „Avaya splňuje tyto požadavky a dělá to bezpečně, spolehlivě a ekonomicky.“

Migrace a unifikace pro vyšší produktivitu a snížení nákladů
Síťová architektura Black & Decker bude provozovat IP telefonii Avaya Communication Manager a funkce a aplikace Modular Messaging s využitím kombinace serverů a bran zajišťujících spojení i při výpadku sítě (survivable gateways). Pro dosažení maximální úspory nákladů budou při přechodu na IP telefonii využity stávající digitální telefony a přidány IP stolní a softwarové telefony Avaya pro nové lokality a koncové uživatele.

Avaya Unified Communication bude podporovat mobilní zaměstnance, kterým umožní používat v kanceláři i na cestách libovolná schválená zařízení pro přístup, aktivaci a ovládání telefonů, messagingu a konferencí Avaya a funkcí messagingu, kalendáře a seznamu úkolů v aplikaci Microsoft Outlook. Cílem je, aby zaměstnanci měli více konzistentní a snadnější přístup ke svým kolegům, zdrojům a komunikačním nástrojům, a mohli tak dosáhnout větší produktivity na libovolném místě, kde se zrovna nacházejí.

Intelligent Communication zvyšuje rychlost, přesnost a bezpečnost zákaznických služeb
Společnost Black & Decker již začala zdokonalovat rozhraní zákaznických služeb pomocí aplikací Avaya Customer Contact pro podporu svého celosvětového podnikání v oboru elektrického nářadí a příslušenství. Všechna volání zákazníků v Severní Americe – od velkých prodejců i jednotlivých uživatelů – přicházejí na číslo hlavního call centra a jsou směrována přes IP síť společnosti Black & Decker jejím agentům v Marylandu, Tennessee nebo Torontu. Avaya Intelligent Communications intuitivně určuje cestu volání a informace potřebné pro zajištění rychlého spojení zákazníka s agentem tím nejvhodnějším způsobem pro dosažení efektivního výsledku.

Společnost také ve velké míře využívá Avaya Interactive Response (IR) pro mnoho „klasických“ samoobslužných i velmi inovativních aplikací. Black & Decker například kombinuje Avaya IR a aktivní kontaktní řešení pro informování malých zákazníků o předpokládaných cenách oprav a možnostech přijetí nebo odmítnutí opravy a také pro následné vyrozumění zákazníků o dokončení oprav.

Společnost Black & Decker také zjistila, že stavební firmy potřebují zlepšit zabezpečení drahého nářadí a zařízení na staveništích. Aby pomohla vyřešit tento problém, vytvořila její dceřinná společnost DeWALT nový produkt nazvaný MobileLock™. Tento produkt používá Avaya Interactive Response pro zavolání zákazníkovi, pokud je nářadí nebo zařízení vlivem neoprávněné manipulace „v pohybu“. Zákazník může rychle přijmout potřebná opatření, například zavolat policii, a využít monitorovací systém GPS pro přesné určení lokality.

„Avaya Interactive Response umožňuje naší společnosti dodávat nový produkt na trh s mnohem efektivnějším vynaložením nákladů,“ řekl Dean. „Pomocí konvergence jednoduše spojujeme komunikační kapacity s podnikovými aplikacemi a zvyšujeme inteligenci naší dosavadní infrastruktury, abychom zvýšili hodnotu služeb našim zákazníkům.“

Avaya Global Services klíčem k úspěšné integraci
Organizace Avaya Global Services (AGS) poskytuje společnosti Black & Decker širokou škálu služeb pro údržbu, konzultace a správu projektu. Skupina AGS Consulting and Systems Integration pomáhá výrobci nářadí vyvíjet a realizovat dlouhodobou strategii pro migraci a konvergenci jeho komunikačních platforem. AGS pomůže navrhnout architektury technologie s ohledem na činnost a geografické rozmístění firemních jednotek, vytvořit „Pravidla hry Black & Decker“ pro zajištění globální konzistence a naplánovat postupy další správy konvergované infrastruktury, jako jsou monitorování, řízení problémů (issue management) a upgrady firmwaru a operačního systému. Služby Avaya Program Management zaručují, že každá implementace zachovává „Pravidla hry“ a vede tedy k předvídatelnému, opakovatelnému a úspěšnému přechodu na IP telefonní prostředí. Avaya Global Services zajišťují také potřebnou údržbu a monitorování všech lokalit Black & Decker v Severní Americe.

Dean řekl: „Avaya Global Services je klíčovou součástí ve vývoji našeho strategického směřování ke konvergenci, pomáhající zajistit dosažení vysokého stupně konzistence a spolehlivosti našich implementací a maximalizovat návratnost všech našich investic. To je přesně to, co Black & Decker požaduje od strategického technologického partnera.“

O společnosti Avaya

Společnost Avaya Inc. navrhuje, staví a spravuje komunikační sítě pro více než milion firem po celém světě včetně 90% nejvýznamnějších firem ze seznamu FORTUNE 500.
Společnost Avaya je předním světovým dodavatelem bezpečných a spolehlivých IP telekomunikačních aplikací, systémů a služeb. Své produkty poskytuje velkými i malým firmám. Společnost pomáhá stávajícím i novým zákazníkům dosahovat vynikajících podnikatelských výsledků díky aplikacím vyspělé technologie pro konvergenci hlasové a datové komunikace poskytováním bezkonkurenčních komplexních služeb celosvětového rozsahu. Více informací naleznete na webových stránkách Avaya http://www.avaya.com .


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
18. 02. WordCamp Praha 2017
RSS 

Zprávičky

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 0 komentářů

Menší e-shopy kvůli EET zruší platbu kartou

ČTK , 22. leden 2017 07:00

Řada menších tuzemských e-shopů od března, kdy pro ně začne platit elektronická evidence tržeb (EET...

Více 1 komentářů

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů