Canon: Černá je opět v módě - tiskové oznámení

17. březen 2010 12:30 0 komentářů

Většinou je barva zajímavější než černobílá. U filmů, fotografií nebo v oblékání. Obvykle je to pravda i u digitálního tisku, kde častěji probíhá expanze na nové trhy.

Ovšem i černobílý digitální tisk nabízí potenciál rychlého růstu. Podle studie organizace Pira s názvem Budoucnost tiskových trhů do roku 2015 je 33 % všech produkčních tisků černobílých a 42 % z toho je tištěno digitálně. Navzdory prudkému vzestupu barevného digitálního tisku je černobílá stále lepší například v reklamě, vydavatelské činnosti a transakčním tisku.

Černobílý tisk nabízí širokou škálu využití (InfoTrends rozlišuje 15 kategorií) a nejvíce tisků je spojeno s direct e-maily (17 %) a transakčním tiskem (16 %). U obou segmentů se očekává také růst v dalších letech. Mezi důležité trhy patří i tisk technické dokumentace (14 %) a knih a výukových materiálů (14 %), což potvrzuje tradičně silnou roli černobílého tisku ve sdělování informací a detailů. Černobílý tisk je v době ekonomické recese výhodnější a nabízí nižší náklady. Když InfoTrends dělal v minulých letech průzkum mezi poskytovateli tisku na jejich očekávané investice v dalších dvou letech, na špici byly náklady na software a komplexní řešení.

Jeden z důvodů, proč Canon minulý rok uvedl řadu černobílých tiskáren imagePRESS se softwarem Helix Production Workflow, byla právě efektivita. Zákazníci nehledají jen nové tiskárny, ale také automatické workflow, které kombinuje efektivitu s novými službami jako například web-to-print. Tím se podstatně zvyšují možnosti podnikání, protože zákazníci mohou snadno učinit objednávku odkudkoli.

Poslední výzkum provedený rochesterským Institute of Technology zjistil, že v evropských podnikových reprografických odděleních (CRD) je přes 20 % digitálně vytisknutých černobílých stránek tištěno na barevných strojích. Pro CRD je W2P nezbytností a optimálním řešením pro potřeby podnikových klientů: 55,3 % bylo hodnoceno jako "excelentní", 39,2 % jako "uspokojivý" a pouze 5,5 % jako "špatný". 70 % podnikových reprografických oddělení bez W2P bude investovat do ochrany svých obchodů před útokem komerčních tiskáren. Dříve nebo později se W2P stane normou.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
26. 09.

26. 08.
Affiliate konferencia 2017
RSS 

Zprávičky

Mobilní platby: Jak si ČR stojí ve srovnání s Evropou

Pavel Houser , 24. září 2017 09:00

Biometrii Češi považují za nejvhodnější formu ověření platby....

Více 0 komentářů

Důvěra Čechů v e-shopy roste

Pavel Houser , 23. září 2017 09:00

Drtivá většina české internetové populace nakupuje on-line dlouhodobě, dále však narůstá četnost nák...

Více 0 komentářů

Nové verze Javy: Java SE 9 a Java EE 8

Pavel Houser , 22. září 2017 14:51

Oracle oznamuje všeobecnou dostupnost nových verzí platformy Java: Java SE 9 (JDK 9), Java Platform ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Baidu investuje do vývoje autonomního řízení

ČTK , 22. září 2017 13:00

Cílem projektu Apollo je vyvinout technologii pro samořízené automobily do roku 2020....

Více 0 komentářů

Kaprain koupil kabelovou Rio Media

ČTK , 22. září 2017 09:00

Spojením Nej.cz a Rio Media vznikne druhý největší poskytovatel kabelové televize a významný poskyto...

Více 0 komentářů

Apple přiznává: Nové hodinky mají problémy s připojením

ČTK , 22. září 2017 08:00

Problémy s konektivitou mají hodinky v okamžiku, kdy mají použít veřejnou wi-fi síť....

Více 0 komentářů

Spíše než nové zákony k Airbnb je třeba zlepšit výběr daní

ČTK , 21. září 2017 13:00

Airbnb se svými službami v Praze už vyrovnala objemu obchodu klasických ubytovacích zařízení....

Více 0 komentářů