Canon: Černá je opět v módě - tiskové oznámení

17. březen 2010 12:30 0 komentářů

Většinou je barva zajímavější než černobílá. U filmů, fotografií nebo v oblékání. Obvykle je to pravda i u digitálního tisku, kde častěji probíhá expanze na nové trhy.

Ovšem i černobílý digitální tisk nabízí potenciál rychlého růstu. Podle studie organizace Pira s názvem Budoucnost tiskových trhů do roku 2015 je 33 % všech produkčních tisků černobílých a 42 % z toho je tištěno digitálně. Navzdory prudkému vzestupu barevného digitálního tisku je černobílá stále lepší například v reklamě, vydavatelské činnosti a transakčním tisku.

Černobílý tisk nabízí širokou škálu využití (InfoTrends rozlišuje 15 kategorií) a nejvíce tisků je spojeno s direct e-maily (17 %) a transakčním tiskem (16 %). U obou segmentů se očekává také růst v dalších letech. Mezi důležité trhy patří i tisk technické dokumentace (14 %) a knih a výukových materiálů (14 %), což potvrzuje tradičně silnou roli černobílého tisku ve sdělování informací a detailů. Černobílý tisk je v době ekonomické recese výhodnější a nabízí nižší náklady. Když InfoTrends dělal v minulých letech průzkum mezi poskytovateli tisku na jejich očekávané investice v dalších dvou letech, na špici byly náklady na software a komplexní řešení.

Jeden z důvodů, proč Canon minulý rok uvedl řadu černobílých tiskáren imagePRESS se softwarem Helix Production Workflow, byla právě efektivita. Zákazníci nehledají jen nové tiskárny, ale také automatické workflow, které kombinuje efektivitu s novými službami jako například web-to-print. Tím se podstatně zvyšují možnosti podnikání, protože zákazníci mohou snadno učinit objednávku odkudkoli.

Poslední výzkum provedený rochesterským Institute of Technology zjistil, že v evropských podnikových reprografických odděleních (CRD) je přes 20 % digitálně vytisknutých černobílých stránek tištěno na barevných strojích. Pro CRD je W2P nezbytností a optimálním řešením pro potřeby podnikových klientů: 55,3 % bylo hodnoceno jako "excelentní", 39,2 % jako "uspokojivý" a pouze 5,5 % jako "špatný". 70 % podnikových reprografických oddělení bez W2P bude investovat do ochrany svých obchodů před útokem komerčních tiskáren. Dříve nebo později se W2P stane normou.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů