Canon: Černá je opět v módě - tiskové oznámení

17. březen 2010 12:30 0 komentářů

Většinou je barva zajímavější než černobílá. U filmů, fotografií nebo v oblékání. Obvykle je to pravda i u digitálního tisku, kde častěji probíhá expanze na nové trhy.

Ovšem i černobílý digitální tisk nabízí potenciál rychlého růstu. Podle studie organizace Pira s názvem Budoucnost tiskových trhů do roku 2015 je 33 % všech produkčních tisků černobílých a 42 % z toho je tištěno digitálně. Navzdory prudkému vzestupu barevného digitálního tisku je černobílá stále lepší například v reklamě, vydavatelské činnosti a transakčním tisku.

Černobílý tisk nabízí širokou škálu využití (InfoTrends rozlišuje 15 kategorií) a nejvíce tisků je spojeno s direct e-maily (17 %) a transakčním tiskem (16 %). U obou segmentů se očekává také růst v dalších letech. Mezi důležité trhy patří i tisk technické dokumentace (14 %) a knih a výukových materiálů (14 %), což potvrzuje tradičně silnou roli černobílého tisku ve sdělování informací a detailů. Černobílý tisk je v době ekonomické recese výhodnější a nabízí nižší náklady. Když InfoTrends dělal v minulých letech průzkum mezi poskytovateli tisku na jejich očekávané investice v dalších dvou letech, na špici byly náklady na software a komplexní řešení.

Jeden z důvodů, proč Canon minulý rok uvedl řadu černobílých tiskáren imagePRESS se softwarem Helix Production Workflow, byla právě efektivita. Zákazníci nehledají jen nové tiskárny, ale také automatické workflow, které kombinuje efektivitu s novými službami jako například web-to-print. Tím se podstatně zvyšují možnosti podnikání, protože zákazníci mohou snadno učinit objednávku odkudkoli.

Poslední výzkum provedený rochesterským Institute of Technology zjistil, že v evropských podnikových reprografických odděleních (CRD) je přes 20 % digitálně vytisknutých černobílých stránek tištěno na barevných strojích. Pro CRD je W2P nezbytností a optimálním řešením pro potřeby podnikových klientů: 55,3 % bylo hodnoceno jako "excelentní", 39,2 % jako "uspokojivý" a pouze 5,5 % jako "špatný". 70 % podnikových reprografických oddělení bez W2P bude investovat do ochrany svých obchodů před útokem komerčních tiskáren. Dříve nebo později se W2P stane normou.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Prodeje potravin přes internet jsou v ČR třetí nejvyšší v Evropě

ČTK , 18. listopad 2017 08:00

Další inovace? Nabízí se např. doručování až domů bez přítomnosti majitele......

Více 0 komentářů

Slovenské soudy zakázaly přístup k více než 30 webům s hazardem

ČTK , 17. listopad 2017 09:00

Podobnou úpravu proti nepovoleným hazardním hrám jako Slovensko uplatňují i další členské země EU....

Více 1 komentářů

Foxconnu klesl čtvrtletní zisk o 39 %

ČTK , 17. listopad 2017 08:00

V důsledku slabého zájmu o iPhone 8 a problémům při výrobě iPhone X akcie společnosti za poslední tř...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

MPSV odstoupilo od zakázky na systém dávek za stovky milionů Kč

ČTK , 16. listopad 2017 17:45

Nový systém pro vyplácení dávek za stovky milionů korun úřady práce příští rok mít nebudou. ...

Více 0 komentářů

Europoslanci schválili větší ochranu při nákupech v e-shopech

ČTK , 16. listopad 2017 09:00

Nedůvěra spotřebitelů k nákupu v zahraničí stále přetrvává....

Více 0 komentářů

Apple ovládl trh s nositelnou elektronikou

ČTK , 16. listopad 2017 08:00

Apple v počtu prodaných kusů dosud zaostával za výrobci levnějších fitness náramků....

Více 0 komentářů

Rok 2018 bude pro kontaktní centra ve znamení automatizace a IoT

Pavel Houser , 15. listopad 2017 11:00

Bosch do svých praček montuje snímače, které odhalí, že se buben otáčí 5 000 otáček za minutu namíst...

Více 0 komentářů