Canon: Černá je opět v módě - tiskové oznámení

17. březen 2010 12:30 0 komentářů

Většinou je barva zajímavější než černobílá. U filmů, fotografií nebo v oblékání. Obvykle je to pravda i u digitálního tisku, kde častěji probíhá expanze na nové trhy.

Ovšem i černobílý digitální tisk nabízí potenciál rychlého růstu. Podle studie organizace Pira s názvem Budoucnost tiskových trhů do roku 2015 je 33 % všech produkčních tisků černobílých a 42 % z toho je tištěno digitálně. Navzdory prudkému vzestupu barevného digitálního tisku je černobílá stále lepší například v reklamě, vydavatelské činnosti a transakčním tisku.

Černobílý tisk nabízí širokou škálu využití (InfoTrends rozlišuje 15 kategorií) a nejvíce tisků je spojeno s direct e-maily (17 %) a transakčním tiskem (16 %). U obou segmentů se očekává také růst v dalších letech. Mezi důležité trhy patří i tisk technické dokumentace (14 %) a knih a výukových materiálů (14 %), což potvrzuje tradičně silnou roli černobílého tisku ve sdělování informací a detailů. Černobílý tisk je v době ekonomické recese výhodnější a nabízí nižší náklady. Když InfoTrends dělal v minulých letech průzkum mezi poskytovateli tisku na jejich očekávané investice v dalších dvou letech, na špici byly náklady na software a komplexní řešení.

Jeden z důvodů, proč Canon minulý rok uvedl řadu černobílých tiskáren imagePRESS se softwarem Helix Production Workflow, byla právě efektivita. Zákazníci nehledají jen nové tiskárny, ale také automatické workflow, které kombinuje efektivitu s novými službami jako například web-to-print. Tím se podstatně zvyšují možnosti podnikání, protože zákazníci mohou snadno učinit objednávku odkudkoli.

Poslední výzkum provedený rochesterským Institute of Technology zjistil, že v evropských podnikových reprografických odděleních (CRD) je přes 20 % digitálně vytisknutých černobílých stránek tištěno na barevných strojích. Pro CRD je W2P nezbytností a optimálním řešením pro potřeby podnikových klientů: 55,3 % bylo hodnoceno jako "excelentní", 39,2 % jako "uspokojivý" a pouze 5,5 % jako "špatný". 70 % podnikových reprografických oddělení bez W2P bude investovat do ochrany svých obchodů před útokem komerčních tiskáren. Dříve nebo později se W2P stane normou.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů

Nejvyšší soud USA se postavil na stranu Samsungu proti Applu

ČTK , 07. prosinec 2016 12:30

Americký nejvyšší soud se v mnohaletém patentovém sporu mezi výrobci chytrých telefonů Apple a Samsu...

Více 0 komentářů

Evropská komise Microsoftu schválila převzetí sítě LinkedIn

ČTK , 07. prosinec 2016 10:30

Evropská komise schválila americké softwarové společnosti Microsoft záměr koupit za 26 miliard dolar...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů