Canon spouští nový celoevropský partnerský program a pomáhá partnerům růst i v náročných podmínkách

07. únor 2011 14:38 0 komentářů

Canon Europe, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, dnes představil nový celoevropský Partnerský Program pro B2B partnery. Program přispěje k podpoře značky Canon v nepřímých prodejních kanálech a partnerům poskytne komplexní a flexibilní platformu pro zvýšení jejich obchodního růstu a udržení zisků prostřednictvím navazujícího prodeje různých produktových skupin.

Canon spustí nový program po celé Evropě začátkem roku 2011. Program je součástí strategie Canon Europe a jeho cílem je podpora obchodního růstu partnerů. Kombinace profesionální podpory a bezkonkurenční nabídky široké škály zobrazovacích řešení umožňuje partnerům získat náskok před konkurencí. Celoevropský formát zajistí harmonii mezi jednotlivými trhy, ale současně je dostatečně flexibilní pro možné úpravy dle potřeb lokálního trhu.

Partnerský Program obsahuje 3 úrovně, které byly definovány s ohledem na schopnosti a zkušenosti partnerů:

Registrovaný partner – pro partnery, kteří se zaměřují na produkty Canon a garantují záruku; jedná se o produkty jako laserové A4 tiskárny a multifunkce, dokumentové skenery a projektory

Akreditovaný partner – pro partnery s vlastním servisem, kteří se zaměřují na řešení s vysokou hodnotou ( MFP / software & profesionální služby), což vyžaduje pevnou infrastrukturu podpory

Partner Canon Business Center – navazuje na předchozí model pro akreditované partnery, ale navíc přidává výhody pro partnery, kteří prodávají pouze produkty Canon

Program obsahuje 9 přesně definovaných úrovní certifikací, které pokrývají všechna B2B technologická řešení Canon: kancelářské zobrazovací technologie, kancelářská softwarová řešení, produkční tisk, řešení pro skenování a projekci. Akreditační systém je možné nastavit dle potřeby, takže mohou partneři získat vícenásobnou nebo pokročilou úroveň certifikace a rychle reagovat na měnící se podmínky trhu. Vyšší specializace znamená vyšší hodnotu pro zákazníky a spolu s navazujícím prodejem do nových oblastí to usnadní partnerům obstát mezi konkurencí a zachovat si ziskovost.

Partnerský Program přináší řadu zajímavých výhod. Canon společně se všemi partnery rozvíjí obchodní plán s důrazem na jasné společné roční cíle. V dosažení těchto cílů pomůže úzký pracovní vztah a proaktivní podpora. Partneři jsou motivovaní strategickými a taktickými bonusy, a to například růstem bonusů nebo marketingových prostředků. Přístup ke komunikačnímu portálu PartnerNet pak nabízí jednotný přístup k základním informacím a nástrojům, které partnerům napomohou v komunikaci zákazníky.

„Uvědomujeme si, že si partneři potřebují udržet konkurenceschopnost v náročné ekonomické situaci a nový Partnerský Program nabízí příležitosti k růstu v kombinaci s maximální podporou od společnosti Canon. Obchodní plán připravíme společnými silami, včetně rozvoje kompetencí, a můžeme tak lépe pochopit cíle partnerů a pracovat na nich,“ říká Alex Thurgood, European Channel Marketing Manager, Canon Europe. „Partnerský Program je pro nás velmi důležitý. Věrnost našich partnerů v nepřímém prodeji je jedinečná – 59 % partnerů s námi pracuje více jak deset let – a samozřejmě chceme, aby toto číslo i nadále rostlo. Nový program našim partnerům pomůže řídit jejich obchodní růst a získat důvěru zákazníků v jejich odborné znalosti a schopnosti a pomůže jim pochopit obchodní výzvy informačního managementu. Pro zákazníky tak bude nejlepším řešením začlenit Canon do svých obchodních aktivit a získat snadnou a trvale vysokou úroveň služeb.“

Partnerský Program bude v Evropě spuštěn v prvním čtvrtletí 2011. Více informací získáte od zástupců společnosti Canon.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

České Radiokomunikace nabízejí i privátní cloud

Pavel Houser , 22. srpen 2017 08:00

Řešení je podle CRA vhodné pro provoz citlivých, náročných a exponovaných aplikací a ukládání citliv...

Více 0 komentářů

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

9 z 10 e-shopů nesplnilo zákonné povinnosti

ITBiz.cz , 20. srpen 2017 14:00

Česká obchodní inspekce pravidelně monitoruje dodržování zákonů v oblasti prodeje zboží v e-shopech....

Více 0 komentářů

Lenovo ve ztrátě, k zisku se má vrátit do 2 let

ČTK , 19. srpen 2017 10:12

Firma nevylučuje zdražení svých výrobků, aby udržela ziskové marže....

Více 0 komentářů

Generální ředitel Infosysu nečekaně rezignoval

ČTK , 19. srpen 2017 09:30

Od doby, co Sikka nastoupil do čela firmy, akcie stouply o více než pětinu....

Více 0 komentářů

Irsko odmítá požadavek EU, aby od Applu zpětně vybralo daně

ČTK , 18. srpen 2017 13:00

Jednání Applu údajně nebylo v rozporu s legislativou Irska ani Evropské unie....

Více 6 komentářů