Canon spouští nový celoevropský partnerský program a pomáhá partnerům růst i v náročných podmínkách

07. únor 2011 14:38 0 komentářů

Canon Europe, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, dnes představil nový celoevropský Partnerský Program pro B2B partnery. Program přispěje k podpoře značky Canon v nepřímých prodejních kanálech a partnerům poskytne komplexní a flexibilní platformu pro zvýšení jejich obchodního růstu a udržení zisků prostřednictvím navazujícího prodeje různých produktových skupin.

Canon spustí nový program po celé Evropě začátkem roku 2011. Program je součástí strategie Canon Europe a jeho cílem je podpora obchodního růstu partnerů. Kombinace profesionální podpory a bezkonkurenční nabídky široké škály zobrazovacích řešení umožňuje partnerům získat náskok před konkurencí. Celoevropský formát zajistí harmonii mezi jednotlivými trhy, ale současně je dostatečně flexibilní pro možné úpravy dle potřeb lokálního trhu.

Partnerský Program obsahuje 3 úrovně, které byly definovány s ohledem na schopnosti a zkušenosti partnerů:

Registrovaný partner – pro partnery, kteří se zaměřují na produkty Canon a garantují záruku; jedná se o produkty jako laserové A4 tiskárny a multifunkce, dokumentové skenery a projektory

Akreditovaný partner – pro partnery s vlastním servisem, kteří se zaměřují na řešení s vysokou hodnotou ( MFP / software & profesionální služby), což vyžaduje pevnou infrastrukturu podpory

Partner Canon Business Center – navazuje na předchozí model pro akreditované partnery, ale navíc přidává výhody pro partnery, kteří prodávají pouze produkty Canon

Program obsahuje 9 přesně definovaných úrovní certifikací, které pokrývají všechna B2B technologická řešení Canon: kancelářské zobrazovací technologie, kancelářská softwarová řešení, produkční tisk, řešení pro skenování a projekci. Akreditační systém je možné nastavit dle potřeby, takže mohou partneři získat vícenásobnou nebo pokročilou úroveň certifikace a rychle reagovat na měnící se podmínky trhu. Vyšší specializace znamená vyšší hodnotu pro zákazníky a spolu s navazujícím prodejem do nových oblastí to usnadní partnerům obstát mezi konkurencí a zachovat si ziskovost.

Partnerský Program přináší řadu zajímavých výhod. Canon společně se všemi partnery rozvíjí obchodní plán s důrazem na jasné společné roční cíle. V dosažení těchto cílů pomůže úzký pracovní vztah a proaktivní podpora. Partneři jsou motivovaní strategickými a taktickými bonusy, a to například růstem bonusů nebo marketingových prostředků. Přístup ke komunikačnímu portálu PartnerNet pak nabízí jednotný přístup k základním informacím a nástrojům, které partnerům napomohou v komunikaci zákazníky.

„Uvědomujeme si, že si partneři potřebují udržet konkurenceschopnost v náročné ekonomické situaci a nový Partnerský Program nabízí příležitosti k růstu v kombinaci s maximální podporou od společnosti Canon. Obchodní plán připravíme společnými silami, včetně rozvoje kompetencí, a můžeme tak lépe pochopit cíle partnerů a pracovat na nich,“ říká Alex Thurgood, European Channel Marketing Manager, Canon Europe. „Partnerský Program je pro nás velmi důležitý. Věrnost našich partnerů v nepřímém prodeji je jedinečná – 59 % partnerů s námi pracuje více jak deset let – a samozřejmě chceme, aby toto číslo i nadále rostlo. Nový program našim partnerům pomůže řídit jejich obchodní růst a získat důvěru zákazníků v jejich odborné znalosti a schopnosti a pomůže jim pochopit obchodní výzvy informačního managementu. Pro zákazníky tak bude nejlepším řešením začlenit Canon do svých obchodních aktivit a získat snadnou a trvale vysokou úroveň služeb.“

Partnerský Program bude v Evropě spuštěn v prvním čtvrtletí 2011. Více informací získáte od zástupců společnosti Canon.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
18. 02. WordCamp Praha 2017
RSS 

Zprávičky

Výrobce obrazovek LG Display vykázal ve čtvrtletí rekordní zisk

ČTK , 24. leden 2017 13:00

Jihokorejskému výrobci obrazovek LG Display vzrostl ve čtvrtém čtvrtletí provozní zisk na rekordních...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk Samsungu se díky čipům více než zdvojnásobil

ČTK , 24. leden 2017 11:00

Zisk jihokorejského výrobce elektroniky Samsung Electronics se ve čtvrtém čtvrtletí více než zdvojná...

Více 0 komentářů

Rockaway získala minoritní podíl v Techloop.io

ČTK , 23. leden 2017 16:30

Investiční firma Rockaway Ventures získala minoritní podíl ve firmě Techloop.io, která zprostředkov...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Za vznícení mobilů Samsungu mohly baterie, firma odloží Galaxy S8

ČTK , 23. leden 2017 12:00

Za případy vznícení chytrých telefonů Galaxy Note 7 jihokorejské společnosti Samsung Electronics stá...

Více 0 komentářů

Foxconn zvažuje velkou investici do továrny v USA

ČTK , 23. leden 2017 08:29

Tchajwanská společnost Foxconn zvažuje, že investuje přes sedm miliard dolarů (zhruba 177 miliard Kč...

Více 0 komentářů

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 1 komentářů

Menší e-shopy kvůli EET zruší platbu kartou

ČTK , 22. leden 2017 07:00

Řada menších tuzemských e-shopů od března, kdy pro ně začne platit elektronická evidence tržeb (EET...

Více 2 komentářů