Casablanca INT: nová webová prezentace

24. únor 2011 11:26 0 komentářů

Ač se to zdá zcela nedávno, kdy společnost Casablanca INT kompletně změnila svou korporátní identitu, vsadila při změně na nekonečné možnosti komiksového stylu a v tomto duchu představila i své webové stránky, uběhly ve skutečnosti od té doby již 3 roky. Dnes, více než kdy jindy, platí, že čas běží velice rychle a 3 roky jsou pro životnost webu hraniční, obzvláště pak u IT společnosti. A proto se Casablanca INT pustila opět do změny, a dnešním dnem uvádí do provozu zbrusu nové webové stránky.

Přední český poskytovatel internetových, datových a hlasových služeb oslaví v letošním roce 15. let své existence a úspěšného působení na českém telekomunikačním trhu, a tak se tyto webové stránky stávají v předstihu jakýmsi prvním dárkem, který si Casablanca nadělila.

„Za tuto dobu jsme se postupně probojovali mezi nejúspěšnější společnosti v oboru, a nebylo to vždy tak jednoduché, jak to vypadá zvnějšku. Své postavení si chceme i nadále udržet, a proto jej rok co rok podporujeme dalšími investicemi do nových technologií, ale i do podpory naší image. A protože možnosti komiksového stylu, který jsme před třemi lety zvolili pro vlastní propagaci, jsou skutečně bezbřehé, i tato nová webová prezentace je zcela v jeho duchu a rozvíjí tento styl dále do hloubky“, uvádí Petr Šimpach, obchodní a marketingový ředitel společnosti Casablanca INT.

Ústředním tématem hlavní stránky jsou jakási lákadla, která neslouží jen ke grafickému zatraktivnění homepage, ale mají pomoci uživateli, zejména tomu prvně příchozímu, ke snadnější orientaci v tom, co právě nyní a právě jemu může Casablanca nabídnout.

Novinkou je zde také rychlý přehled služeb podle typu zákazníka; a tak se například zájemce z řad domácností nemusí složitě prokousávat přehledem všech služeb společnosti, ale vybírá si z nabídky, která je určena právě jeho potřebám.

Samozřejmostí je přímé a jasně viditelné propojení na zákaznický portál, hlasový portál a službu webmail pro ty zákazníky, kteří již těchto služeb Casablancy využívají.

„Celý web je koncipován tak, aby se co nejvíce orientoval na zákazníka. Největší důraz je kladen na služby, ve kterých se objevuje nové, logičtější dělení a nabídka nových služeb z oblasti serverových řešení (managované, virtuální a dedikované servery). Samostatná sekce je věnována našemu vlastnímu DataCentru, které pro své zákazníky neustále modernizujeme a rozšiřujeme“, doplňuje Petr Šimpach.

Casablanca INT věří, že tento krok opět o něco více přispěje k jejímu vnímání na veřejnosti a pomůže ke zlepšení její komunikace se zákazníky.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů