Casablanca láká nové zákazníky rozšířením služeb

Lucie Navrátilová, 15. říjen 2007 09:56 0 komentářů

Společnost Casablanca INT, kromě zvýšení kapacity ServerHousingu, zavádí nové produkty na bázi Next Generation Networks – sítí nové generace. Od těchto změn si slibuje meziroční nárůst tržeb až o 25 procent.

Společnost Casablanca INT je na českém trhu již více než jedenáct let a řadí se mezi pět nejsilnějších dodavatelů telekomunikačních služeb. Těžiště její nabídky donedávna spočívalo v poskytování služeb serverhousingu, které tvořily téměř 30 % jejích příjmů.

Aby posílila své místo na trhu, chce se Casablanca INT do budoucna více orientovat na poskytování všech telekomunikačních služeb. Toho docílí právě pomocí jednotné sítě, která umožňuje provozování všech základních služeb (telefonní, textové, audio, video i data služby). Mezi její výhody patří jednodušší provoz, nižší cena a možnost využití všech služeb pomocí jediného terminálu.

Casablanca nebude dělit svoji nabídku do balíčků, jako to bývá u jiných poskytovatelů. Zákazník si bude moci sám vybrat, které služby se mu hodí. Společnost chce také využít vzrůstajícího zájmu o internetovou telefonii: "Věříme v budoucnost kombinace výhod mobilního telefonu a VoIP řešení. Většina lidí je na mobilní komunikaci zvyklá, klasická pevná linka se pomalu stává přežitkem. Pro nás je to příležitost, na níž se určitě chceme zaměřit," řekl ředitel společnosti Martin Kanda.

Zatímco ceny volání do pevných sítí v České republice pro firemní zákazníky začínají v případě Telefonica O2 na 1,09 Kč a u GTS Novery na 0,88 Kč za minutu volání ve špičce, Casablanca INT nabídne cenu od 0,85 Kč (uvedené ceny jsou bez DPH).

Že to bude krok správným směrem dokazují výzkumy českého statistického úřadu. Počet pevných linek v domácnostech totiž od přelomu tisíciletí (kdy počet SIM karet v české populaci překročil magickou hranici jednoho milionu) stále klesá.

Naopak obliba hlasového přenosu po Internetu (VoIP) u nás roste. Důvodem jsou nízké náklady na hovor a také to, že většina uživatelů má dnes již připojení, které umožňuje kvalitní hlasový přenos, což byla v minulosti jedna z největších vad VoIP. Podle některých odborníků by mohl internetový telefonát dokonce nahradit emailovou komunikaci ve firmách.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Prodeje potravin přes internet jsou v ČR třetí nejvyšší v Evropě

ČTK , 18. listopad 2017 08:00

Další inovace? Nabízí se např. doručování až domů bez přítomnosti majitele......

Více 0 komentářů

Slovenské soudy zakázaly přístup k více než 30 webům s hazardem

ČTK , 17. listopad 2017 09:00

Podobnou úpravu proti nepovoleným hazardním hrám jako Slovensko uplatňují i další členské země EU....

Více 1 komentářů

Foxconnu klesl čtvrtletní zisk o 39 %

ČTK , 17. listopad 2017 08:00

V důsledku slabého zájmu o iPhone 8 a problémům při výrobě iPhone X akcie společnosti za poslední tř...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

MPSV odstoupilo od zakázky na systém dávek za stovky milionů Kč

ČTK , 16. listopad 2017 17:45

Nový systém pro vyplácení dávek za stovky milionů korun úřady práce příští rok mít nebudou. ...

Více 0 komentářů

Europoslanci schválili větší ochranu při nákupech v e-shopech

ČTK , 16. listopad 2017 09:00

Nedůvěra spotřebitelů k nákupu v zahraničí stále přetrvává....

Více 0 komentářů

Apple ovládl trh s nositelnou elektronikou

ČTK , 16. listopad 2017 08:00

Apple v počtu prodaných kusů dosud zaostával za výrobci levnějších fitness náramků....

Více 0 komentářů

Rok 2018 bude pro kontaktní centra ve znamení automatizace a IoT

Pavel Houser , 15. listopad 2017 11:00

Bosch do svých praček montuje snímače, které odhalí, že se buben otáčí 5 000 otáček za minutu namíst...

Více 0 komentářů