Casablanca láká nové zákazníky rozšířením služeb

Lucie Navrátilová, 15. říjen 2007 09:56 0 komentářů

Společnost Casablanca INT, kromě zvýšení kapacity ServerHousingu, zavádí nové produkty na bázi Next Generation Networks – sítí nové generace. Od těchto změn si slibuje meziroční nárůst tržeb až o 25 procent.

Společnost Casablanca INT je na českém trhu již více než jedenáct let a řadí se mezi pět nejsilnějších dodavatelů telekomunikačních služeb. Těžiště její nabídky donedávna spočívalo v poskytování služeb serverhousingu, které tvořily téměř 30 % jejích příjmů.

Aby posílila své místo na trhu, chce se Casablanca INT do budoucna více orientovat na poskytování všech telekomunikačních služeb. Toho docílí právě pomocí jednotné sítě, která umožňuje provozování všech základních služeb (telefonní, textové, audio, video i data služby). Mezi její výhody patří jednodušší provoz, nižší cena a možnost využití všech služeb pomocí jediného terminálu.

Casablanca nebude dělit svoji nabídku do balíčků, jako to bývá u jiných poskytovatelů. Zákazník si bude moci sám vybrat, které služby se mu hodí. Společnost chce také využít vzrůstajícího zájmu o internetovou telefonii: "Věříme v budoucnost kombinace výhod mobilního telefonu a VoIP řešení. Většina lidí je na mobilní komunikaci zvyklá, klasická pevná linka se pomalu stává přežitkem. Pro nás je to příležitost, na níž se určitě chceme zaměřit," řekl ředitel společnosti Martin Kanda.

Zatímco ceny volání do pevných sítí v České republice pro firemní zákazníky začínají v případě Telefonica O2 na 1,09 Kč a u GTS Novery na 0,88 Kč za minutu volání ve špičce, Casablanca INT nabídne cenu od 0,85 Kč (uvedené ceny jsou bez DPH).

Že to bude krok správným směrem dokazují výzkumy českého statistického úřadu. Počet pevných linek v domácnostech totiž od přelomu tisíciletí (kdy počet SIM karet v české populaci překročil magickou hranici jednoho milionu) stále klesá.

Naopak obliba hlasového přenosu po Internetu (VoIP) u nás roste. Důvodem jsou nízké náklady na hovor a také to, že většina uživatelů má dnes již připojení, které umožňuje kvalitní hlasový přenos, což byla v minulosti jedna z největších vad VoIP. Podle některých odborníků by mohl internetový telefonát dokonce nahradit emailovou komunikaci ve firmách.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
26. 09.

26. 08.
Affiliate konferencia 2017
RSS 

Zprávičky

EK:Digitální firmy platí poloviční daně oproti tradičním podnikům

ČTK , 25. září 2017 09:00

Krátkodobá řešení podle návrhu zahrnují např. zdanění digitálních podniků na základě jejich tržeb, n...

Více 0 komentářů

Hewlett Packard Enterprise propustí asi 5 000 lidí

ČTK , 25. září 2017 08:00

Plánované zrušení 10 % pracovních míst by mohlo být předehrou k dalšímu snižování počtu zaměstnanců....

Více 0 komentářů

Mobilní platby: Jak si ČR stojí ve srovnání s Evropou

Pavel Houser , 24. září 2017 09:00

Biometrii Češi považují za nejvhodnější formu ověření platby....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Důvěra Čechů v e-shopy roste

Pavel Houser , 23. září 2017 09:00

Drtivá většina české internetové populace nakupuje on-line dlouhodobě, dále však narůstá četnost nák...

Více 0 komentářů

Nové verze Javy: Java SE 9 a Java EE 8

Pavel Houser , 22. září 2017 14:51

Oracle oznamuje všeobecnou dostupnost nových verzí platformy Java: Java SE 9 (JDK 9), Java Platform ...

Více 0 komentářů

Baidu investuje do vývoje autonomního řízení

ČTK , 22. září 2017 13:00

Cílem projektu Apollo je vyvinout technologii pro samořízené automobily do roku 2020....

Více 0 komentářů

Kaprain koupil kabelovou Rio Media

ČTK , 22. září 2017 09:00

Spojením Nej.cz a Rio Media vznikne druhý největší poskytovatel kabelové televize a významný poskyto...

Více 0 komentářů