Casablanca láká nové zákazníky rozšířením služeb

Lucie Navrátilová, 15. říjen 2007 09:56 0 komentářů

Společnost Casablanca INT, kromě zvýšení kapacity ServerHousingu, zavádí nové produkty na bázi Next Generation Networks – sítí nové generace. Od těchto změn si slibuje meziroční nárůst tržeb až o 25 procent.

Společnost Casablanca INT je na českém trhu již více než jedenáct let a řadí se mezi pět nejsilnějších dodavatelů telekomunikačních služeb. Těžiště její nabídky donedávna spočívalo v poskytování služeb serverhousingu, které tvořily téměř 30 % jejích příjmů.

Aby posílila své místo na trhu, chce se Casablanca INT do budoucna více orientovat na poskytování všech telekomunikačních služeb. Toho docílí právě pomocí jednotné sítě, která umožňuje provozování všech základních služeb (telefonní, textové, audio, video i data služby). Mezi její výhody patří jednodušší provoz, nižší cena a možnost využití všech služeb pomocí jediného terminálu.

Casablanca nebude dělit svoji nabídku do balíčků, jako to bývá u jiných poskytovatelů. Zákazník si bude moci sám vybrat, které služby se mu hodí. Společnost chce také využít vzrůstajícího zájmu o internetovou telefonii: "Věříme v budoucnost kombinace výhod mobilního telefonu a VoIP řešení. Většina lidí je na mobilní komunikaci zvyklá, klasická pevná linka se pomalu stává přežitkem. Pro nás je to příležitost, na níž se určitě chceme zaměřit," řekl ředitel společnosti Martin Kanda.

Zatímco ceny volání do pevných sítí v České republice pro firemní zákazníky začínají v případě Telefonica O2 na 1,09 Kč a u GTS Novery na 0,88 Kč za minutu volání ve špičce, Casablanca INT nabídne cenu od 0,85 Kč (uvedené ceny jsou bez DPH).

Že to bude krok správným směrem dokazují výzkumy českého statistického úřadu. Počet pevných linek v domácnostech totiž od přelomu tisíciletí (kdy počet SIM karet v české populaci překročil magickou hranici jednoho milionu) stále klesá.

Naopak obliba hlasového přenosu po Internetu (VoIP) u nás roste. Důvodem jsou nízké náklady na hovor a také to, že většina uživatelů má dnes již připojení, které umožňuje kvalitní hlasový přenos, což byla v minulosti jedna z největších vad VoIP. Podle některých odborníků by mohl internetový telefonát dokonce nahradit emailovou komunikaci ve firmách.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 0 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 1 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů