Casablanca láká nové zákazníky rozšířením služeb

Lucie Navrátilová, 15. říjen 2007 09:56 0 komentářů

Společnost Casablanca INT, kromě zvýšení kapacity ServerHousingu, zavádí nové produkty na bázi Next Generation Networks – sítí nové generace. Od těchto změn si slibuje meziroční nárůst tržeb až o 25 procent.

Společnost Casablanca INT je na českém trhu již více než jedenáct let a řadí se mezi pět nejsilnějších dodavatelů telekomunikačních služeb. Těžiště její nabídky donedávna spočívalo v poskytování služeb serverhousingu, které tvořily téměř 30 % jejích příjmů.

Aby posílila své místo na trhu, chce se Casablanca INT do budoucna více orientovat na poskytování všech telekomunikačních služeb. Toho docílí právě pomocí jednotné sítě, která umožňuje provozování všech základních služeb (telefonní, textové, audio, video i data služby). Mezi její výhody patří jednodušší provoz, nižší cena a možnost využití všech služeb pomocí jediného terminálu.

Casablanca nebude dělit svoji nabídku do balíčků, jako to bývá u jiných poskytovatelů. Zákazník si bude moci sám vybrat, které služby se mu hodí. Společnost chce také využít vzrůstajícího zájmu o internetovou telefonii: "Věříme v budoucnost kombinace výhod mobilního telefonu a VoIP řešení. Většina lidí je na mobilní komunikaci zvyklá, klasická pevná linka se pomalu stává přežitkem. Pro nás je to příležitost, na níž se určitě chceme zaměřit," řekl ředitel společnosti Martin Kanda.

Zatímco ceny volání do pevných sítí v České republice pro firemní zákazníky začínají v případě Telefonica O2 na 1,09 Kč a u GTS Novery na 0,88 Kč za minutu volání ve špičce, Casablanca INT nabídne cenu od 0,85 Kč (uvedené ceny jsou bez DPH).

Že to bude krok správným směrem dokazují výzkumy českého statistického úřadu. Počet pevných linek v domácnostech totiž od přelomu tisíciletí (kdy počet SIM karet v české populaci překročil magickou hranici jednoho milionu) stále klesá.

Naopak obliba hlasového přenosu po Internetu (VoIP) u nás roste. Důvodem jsou nízké náklady na hovor a také to, že většina uživatelů má dnes již připojení, které umožňuje kvalitní hlasový přenos, což byla v minulosti jedna z největších vad VoIP. Podle některých odborníků by mohl internetový telefonát dokonce nahradit emailovou komunikaci ve firmách.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Podíl pozemního TV vysílání přechodem na DVB-T2 klesne o desetinu

Pavel Houser , 30. květen 2017 08:00

S rozvojem optických a dalších vysokorychlostních sítí poroste význam šíření signálu přes IPTV....

Více 0 komentářů

Pokračuje kauza údajného útočníka na LinkedIn, vydat ho chtějí USA i Rusko

ČTK , 30. květen 2017 07:28

Pražský městský soud se dnes vrátí k otázce přípustnosti vydání údajného ruského hackera Jevgenije N...

Více 0 komentářů

Trendy v affiliate marketingu pro rok 2017

ITBiz.cz , 29. květen 2017 12:30

Posilování role mobilních zařízení v e-komerce a sledování uživatelů napříč zařízeními jsou hlavní l...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Zavedení EET se projevilo i na oblibě metod platby v e-shopech, některé zrušily platbu kartou

ČTK , 29. květen 2017 12:09

EET zasáhlo především ty úplně nejmenší hráče na trhu. Raději možnost platby kartou, která se v EET ...

Více 1 komentářů

Italský soud zrušil zákaz aplikace Uberu v zemi

ČTK , 29. květen 2017 08:00

Italská vláda slíbila, že do konce letošního roku zavede jasnější pravidla hospodářské soutěže....

Více 0 komentářů

Pracovní nabídky v SAP Services připravují roboti

Pavel Houser , 28. květen 2017 08:00

Ve společnosti SAP Services se podařilo zautomatizovat tvorbu pracovních nabídek napříč různými země...

Více 1 komentářů

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů