Casablanca láká nové zákazníky rozšířením služeb

Lucie Navrátilová, 15. říjen 2007 09:56 0 komentářů

Společnost Casablanca INT, kromě zvýšení kapacity ServerHousingu, zavádí nové produkty na bázi Next Generation Networks – sítí nové generace. Od těchto změn si slibuje meziroční nárůst tržeb až o 25 procent.

Společnost Casablanca INT je na českém trhu již více než jedenáct let a řadí se mezi pět nejsilnějších dodavatelů telekomunikačních služeb. Těžiště její nabídky donedávna spočívalo v poskytování služeb serverhousingu, které tvořily téměř 30 % jejích příjmů.

Aby posílila své místo na trhu, chce se Casablanca INT do budoucna více orientovat na poskytování všech telekomunikačních služeb. Toho docílí právě pomocí jednotné sítě, která umožňuje provozování všech základních služeb (telefonní, textové, audio, video i data služby). Mezi její výhody patří jednodušší provoz, nižší cena a možnost využití všech služeb pomocí jediného terminálu.

Casablanca nebude dělit svoji nabídku do balíčků, jako to bývá u jiných poskytovatelů. Zákazník si bude moci sám vybrat, které služby se mu hodí. Společnost chce také využít vzrůstajícího zájmu o internetovou telefonii: "Věříme v budoucnost kombinace výhod mobilního telefonu a VoIP řešení. Většina lidí je na mobilní komunikaci zvyklá, klasická pevná linka se pomalu stává přežitkem. Pro nás je to příležitost, na níž se určitě chceme zaměřit," řekl ředitel společnosti Martin Kanda.

Zatímco ceny volání do pevných sítí v České republice pro firemní zákazníky začínají v případě Telefonica O2 na 1,09 Kč a u GTS Novery na 0,88 Kč za minutu volání ve špičce, Casablanca INT nabídne cenu od 0,85 Kč (uvedené ceny jsou bez DPH).

Že to bude krok správným směrem dokazují výzkumy českého statistického úřadu. Počet pevných linek v domácnostech totiž od přelomu tisíciletí (kdy počet SIM karet v české populaci překročil magickou hranici jednoho milionu) stále klesá.

Naopak obliba hlasového přenosu po Internetu (VoIP) u nás roste. Důvodem jsou nízké náklady na hovor a také to, že většina uživatelů má dnes již připojení, které umožňuje kvalitní hlasový přenos, což byla v minulosti jedna z největších vad VoIP. Podle některých odborníků by mohl internetový telefonát dokonce nahradit emailovou komunikaci ve firmách.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Pravidlo dvou pizz

Petr Zavoral , 22. květen 2018 00:00
Petr Zavoral

Úvodem pozdrav všem nerdům a geekům. Prostě celé naší IT komunitě. Zdá se to být zbytečné, ale věřte...

Více







RSS 

Zprávičky

V Amazonu prý manažeři vyhoří, navíc je o ně zájem jinde

ČTK , 22. květen 2018 10:00

Amazon přišel o dalšího klíčového muže. Firmu opustil Jim Freeman, který stál za virtuální asistentk...

Více 0 komentářů

Výrobce Nokií získává 100 milionů dolarů pro financování dalšího růstu

Pavel Houser , 22. květen 2018 09:00

Současná tržní hodnota firmy HMD Global, který stojí za telefony Nokia, přesahuje miliardu dolarů....

Více 0 komentářů

Fujifilm hodlá žalovat Xerox kvůli odstoupení od dohody o spojení

ČTK , 22. květen 2018 08:00

Japonská společnost Fujifilm Holdings plánuje zažalovat amerického výrobce kopírek a tiskáren Xerox ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Umělá inteligence v dohledné době většinu odvětví zásadně nepromění

Pavel Houser , 21. květen 2018 11:56

AI bude ale významně přispívat k obchodním výsledkům, ať už cestou úspor nebo růstem obratu. ...

Více 1 komentářů

Británie hodlá vypsat tendry na rivala systému Galileo už letos

ČTK , 21. květen 2018 11:42

Británie preferuje zůstat členem programu Galileo. Pokud však bude odříznuta, je připravena reagovat...

Více 0 komentářů

Apple začal irské vládě splácet daňový nedoplatek

ČTK , 21. květen 2018 08:00

Doplacení nařídila Evropská komise, podle níž Irsko řadu let poskytovalo Applu neoprávněné daňové vý...

Více 0 komentářů

ČR má v Evropě 3. nejvyšší platbu za 1 GB mobilních dat

ČTK , 20. květen 2018 16:04

Ve výši průměrného měsíčního tarifu patří ČR s 33 dolary k evropskému průměru....

Více 0 komentářů