ČD – Telematika obhájila certifikát k provozování SAP zákaznického centra

22. březen 2011 14:12 0 komentářů

ČD – Telematika obhájila a recertifikovala všechny činnosti spojené s provozování zákaznického SAP centra. Certifikát „Customer Center of Exptertise“ (COE) získala na základě úspěšných výsledků re-certifikačního auditu, který probíhal v ČD – Telematice na přelomu roku. Díky certifikátu COE mají specialisté zákaznického centra přístup do znalostních databází, přednostní přístup k novým verzím a uživatelé SAP tak výhody rychlých zásahů a pomoci při řešení problémů.

„Certifikát COE získala ČD – Telematika v roce 2004. Zákaznické centrum SAP provozuje ČDT pro podniky s celkovým počtem zaměstnanců přesahujícím 40 000 o celkovém objemu databází větším než 5 TB. Řešíme cca 5 000 nahlášených požadavků a incidentů ročně. Pro 2500 uživatelů systémů SAP fungujeme v režimu 24 x 7. Díky týmu specialistů se dlouhodobě daří dodržovat procento dostupnosti provozovaných systémů vyšší než 99 procent. Procento vyřešených problémů v rámci zákaznického centra s garantovanou dobou odezvy přesahuje 97%. Požadavků, které vyžadují eskalaci na globální centrum servisní podpory společnosti SAP, je méně než 60 ročně“, říká Ing. Michal Drápala, ředitel úseku Systémy a technologie. „Zákaznické centrum SAP je poskytováno jako součást služeb outsourcingu systémů SAP a jeho činnost bude dále rozvíjena a rozšiřována pro další zákazníky “

Kromě těchto služeb poskytuje ČD – Telematika také aplikační poradenství a implementace SAP, upgrade a migrace systémů SAP, hosting, administraci a podporu provozu ICT, monitoring a optimalizaci provozních parametrů a projektové řízení. Více informací najdete na www.cdt.cz


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů