ČEZ certifikoval kompetenční centrum SAP, největší v regionu střední a východní Evropy

24. leden 2011 19:33 0 komentářů

Skupina ČEZ úspěšně certifikovala své Kompetenční centrum SAP (CCoE), které je co do počtu obsluhovaných uživatelů největším v regionu střední a východní Evropy. Centrum poskytuje podporu celkem 9 000 uživatelů v celé Skupině ČEZ, která díky němu může pružněji řešit požadavky svých zaměstnanců při práci se systémem a rychleji identifikovat provozní problémy.

Srdcem Kompetenčního centra je platforma SAP Solution Manager, která umožňuje průběžně sledovat provoz systému a provádět analýzy, na jejichž základě dochází k optimalizaci vnitřních procesů. Výsledkem je neustálý soulad informačního systému s provozními potřebami podniku a v neposlední řadě i spokojenější zaměstnanci.

Kompetenční centrum Skupiny ČEZ je výjimečné rozsahem podporované infrastruktury, stupněm integrace i objemem dat zpracovávaných v SAP systémech. Certifikace je završením úsilí pracovníků Kompetenčního centra, podpořeného dodávkou služeb SAP AGS MaxAttention.

Provozovatelem Kompetenčního centra je společnost ČEZ ICT Services, a. s., která je zároveň poskytovatelem ICT služeb ve Skupině ČEZ. Na certifikaci centra spolupracovala se SAP AGS, organizační jednotkou SAP Active Global Support, která zákazníkům zprostředkovává rozsáhlou vědomostní bázi, přístup ke standardům a best practices. Díky této spolupráci bylo v rámci kontraktu SAP MaxAttention dosaženo významného rozšíření využití servisní a podpůrné platformy SAP Solution Manager. Pro ČEZ ICT Services, a. s. byly podstatné zejména aktivace scénářů pro technický a procesní monitoring, provozní optimalizaci, řízení testování a projektový management. Dále bylo dosaženo významné integrace s produkty třetích stran, které Kompetenční centrum využívá pro podporu aplikací.

„Využitím platformy SAP Solution Manager v uvedených scénářích dosáhneme provozních úspor, zlepšení synchronizace provozních požadavků s projekty a optimálního využití lidských zdrojů,“ uvedl Ondřej Jaroš, zástupce managementu ČEZ ICT Services, a. s., zodpovědný za řízení Kompetenčního centra.

SAP AGS a ČEZ ICT Services, a.s. plánují v rámci kontraktu SAP MaxAttention pokračování spolupráce v uvedené oblasti s využitím implementace metodologie Application Lifecycle Management (ALM).


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner:Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů

Grafen opracovaný laserem

Pavel Houser , 30. listopad 2016 11:00

Na Iowa State University přišli s další metodou pro tištění grafenových součástek. V tomto případě j...

Více 0 komentářů

GFI Software přichází s beta verzí pokročilé cloudové ochrany e-mailu

Petr Velecký , 29. listopad 2016 18:00

Beta verzi své nejnovější cloudové platformy pro zajištění bezpečnosti a kontinuity provozu podnikov...

Více 0 komentářů