ČEZ certifikoval kompetenční centrum SAP, největší v regionu střední a východní Evropy

24. leden 2011 19:33 0 komentářů

Skupina ČEZ úspěšně certifikovala své Kompetenční centrum SAP (CCoE), které je co do počtu obsluhovaných uživatelů největším v regionu střední a východní Evropy. Centrum poskytuje podporu celkem 9 000 uživatelů v celé Skupině ČEZ, která díky němu může pružněji řešit požadavky svých zaměstnanců při práci se systémem a rychleji identifikovat provozní problémy.

Srdcem Kompetenčního centra je platforma SAP Solution Manager, která umožňuje průběžně sledovat provoz systému a provádět analýzy, na jejichž základě dochází k optimalizaci vnitřních procesů. Výsledkem je neustálý soulad informačního systému s provozními potřebami podniku a v neposlední řadě i spokojenější zaměstnanci.

Kompetenční centrum Skupiny ČEZ je výjimečné rozsahem podporované infrastruktury, stupněm integrace i objemem dat zpracovávaných v SAP systémech. Certifikace je završením úsilí pracovníků Kompetenčního centra, podpořeného dodávkou služeb SAP AGS MaxAttention.

Provozovatelem Kompetenčního centra je společnost ČEZ ICT Services, a. s., která je zároveň poskytovatelem ICT služeb ve Skupině ČEZ. Na certifikaci centra spolupracovala se SAP AGS, organizační jednotkou SAP Active Global Support, která zákazníkům zprostředkovává rozsáhlou vědomostní bázi, přístup ke standardům a best practices. Díky této spolupráci bylo v rámci kontraktu SAP MaxAttention dosaženo významného rozšíření využití servisní a podpůrné platformy SAP Solution Manager. Pro ČEZ ICT Services, a. s. byly podstatné zejména aktivace scénářů pro technický a procesní monitoring, provozní optimalizaci, řízení testování a projektový management. Dále bylo dosaženo významné integrace s produkty třetích stran, které Kompetenční centrum využívá pro podporu aplikací.

„Využitím platformy SAP Solution Manager v uvedených scénářích dosáhneme provozních úspor, zlepšení synchronizace provozních požadavků s projekty a optimálního využití lidských zdrojů,“ uvedl Ondřej Jaroš, zástupce managementu ČEZ ICT Services, a. s., zodpovědný za řízení Kompetenčního centra.

SAP AGS a ČEZ ICT Services, a.s. plánují v rámci kontraktu SAP MaxAttention pokračování spolupráce v uvedené oblasti s využitím implementace metodologie Application Lifecycle Management (ALM).


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
18. 02. WordCamp Praha 2017
RSS 

Zprávičky

Policie odložila prověřování IT na ministerstvu zemědělství

ČTK , 24. leden 2017 17:00

Policisté přestali zkoumat okolnosti, za jakých ministerstvo zemědělství nakupovalo v letech 2005 až...

Více 0 komentářů

Výrobce obrazovek LG Display vykázal ve čtvrtletí rekordní zisk

ČTK , 24. leden 2017 13:00

Jihokorejskému výrobci obrazovek LG Display vzrostl ve čtvrtém čtvrtletí provozní zisk na rekordních...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk Samsungu se díky čipům více než zdvojnásobil

ČTK , 24. leden 2017 11:00

Zisk jihokorejského výrobce elektroniky Samsung Electronics se ve čtvrtém čtvrtletí více než zdvojná...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Rockaway získala minoritní podíl v Techloop.io

ČTK , 23. leden 2017 16:30

Investiční firma Rockaway Ventures získala minoritní podíl ve firmě Techloop.io, která zprostředkov...

Více 0 komentářů

Za vznícení mobilů Samsungu mohly baterie, firma odloží Galaxy S8

ČTK , 23. leden 2017 12:00

Za případy vznícení chytrých telefonů Galaxy Note 7 jihokorejské společnosti Samsung Electronics stá...

Více 0 komentářů

Foxconn zvažuje velkou investici do továrny v USA

ČTK , 23. leden 2017 08:29

Tchajwanská společnost Foxconn zvažuje, že investuje přes sedm miliard dolarů (zhruba 177 miliard Kč...

Více 0 komentářů

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 1 komentářů