Altron a BrandCloud rozšiřují platformu pro digitální byznys

Petr Velecký , 27. květen 2016 13:00 0 komentářů
Altron a BrandCloud rozšiřují platformu pro digitální byznys

Cloudová platforma BrandCloud, která původně vznikla jako nástroj pro designéry a marketingová studia, doznala podstatného rozšíření, díky němuž vstupuje do světa správy, řízení a distribuce digitálního obsahu firemních zákazníků bez ohledu na jejich obor podnikání.

Český start-up BrandCloud, do kterého letos v únoru vstoupila společnost Altron, svou platformu doplnil o interaktivní vrstvu, díky které je nyní možné pohodlně vytvářet a upravovat libovolný elektronický obsah, tedy nejen grafický materiál a design, ale také například smlouvy, projektové výkresy a multimediální soubory, a to uvnitř i mimo firemního prostředí.

K dispozici jsou nově funkcí, které činí z BrandCloudu nástroj vhodný pro podporu firemní spolupráce, jako jsou například verzování, snadné rozesílání souborů a správa uživatelských práv a skupin. Interaktivní vrstva metadat poté poskytuje informace o souborech, uživatel tak ihned dostává například informaci, jakým způsobem daný soubor využívat – jako jsou například grafické podklady či digitální obsah.

V rámci vstupu Altronu do projektu došlo také k přesunu provozu BrandCloudu na novou bezpečnou infrastrukturu, která je umístěna v ČR. Samotný obsah je uložen v datovém skladu, kde je plně zabezpečen (včetně zálohování). Odtud je kdykoliv a odkudkoliv k dispozici všem uživatelům s příslušným oprávněním. K novinkám patří také možnost integrovat sociální sítě, distribuovat obsah pro e-shopy nebo se přímo připojit k redakčním systémům webových portálů.

BrandCloud přichází s novými funkcemi pro efektivní distribuci digitálního obsahu, které mohou využít firmy bez ohledu na obor podnikání .
BrandCloud přichází s novými funkcemi pro efektivní distribuci digitálního obsahu, které mohou využít firmy bez ohledu na obor podnikání .

Platforma BrandCloud již díky tomu není pouze úložištěm, ale komplexní platformou pro spolupráci na digitálním obsahu. Cílí především pro střední a větší společnosti (SMB a SOHO), i nadále však zůstává k dispozici varianta vhodná pro sdílení a tvorbu marketingového obsahu malých týmů. „Chceme se podílet na rozvoji oborových řešení. Kromě řady nových funkcí proto vyvíjíme specializované verze pro vzdělávání, právní a projekční kanceláře spolu s enterprise variantou, kterou lze upravit na míru potřebám zákazníků,“ uvádí Karel Drašnar z BrandCloudu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Vodafone pokračuje v implementaci NB-IoT

Pavel Houser , 26. červenec 2017 13:29

Vodafone spolu se společnostmi Jablotron, Landis+Gyr a Ústavem telekomunikací VUT Brno testuje proto...

Více 0 komentářů

SoftBank usiluje o získání podílu v Uberu

ČTK , 26. červenec 2017 12:45

Celková hodnota Uberu údajně dosahuje až 69 miliard dolarů....

Více 0 komentářů

LG Display prudce zvýšila zisk, chce investovat do obrazovek OLED

ČTK , 26. červenec 2017 09:00

LG Display je dodavatelem společnosti Apple....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

APMS varuje před nevyžádanými hovory ze zahraničních čísel

ČTK , 26. červenec 2017 08:00

Podvodníci tzv. wangiri organizují skrze alternativní či IP operátory, jimž je ukraden číselný rozsa...

Více 1 komentářů

Firmy se při přeshraničním prodeji přes Internet bojí podvodů

ČTK , 25. červenec 2017 16:27

Prodejci se obávají, že pokud lidé z jiného unijního státu za zboží nezaplatí, bude složité peníze v...

Více 0 komentářů

Zákazníci preferují biometrii, ale její zavádění je pomalé

Pavel Houser , 25. červenec 2017 12:50

Manažeři v bankách, kteří jsou zodpovědní za zavádění biometrie, připouštějí nedostatek zkušeností....

Více 1 komentářů

Malware Stantinko napadl více než půl milionu uživatelů ve východní Evropě

Pavel Houser , 25. červenec 2017 10:36

Těžce identifikovatelný nový kmen malwaru se šíří prostřednictvím dvou plug-inů pro prohlížeč Chrome...

Více 0 komentářů