Altron a BrandCloud rozšiřují platformu pro digitální byznys

Petr Velecký , 27. květen 2016 13:00 0 komentářů
Altron a BrandCloud rozšiřují platformu pro digitální byznys

Cloudová platforma BrandCloud, která původně vznikla jako nástroj pro designéry a marketingová studia, doznala podstatného rozšíření, díky němuž vstupuje do světa správy, řízení a distribuce digitálního obsahu firemních zákazníků bez ohledu na jejich obor podnikání.

Český start-up BrandCloud, do kterého letos v únoru vstoupila společnost Altron, svou platformu doplnil o interaktivní vrstvu, díky které je nyní možné pohodlně vytvářet a upravovat libovolný elektronický obsah, tedy nejen grafický materiál a design, ale také například smlouvy, projektové výkresy a multimediální soubory, a to uvnitř i mimo firemního prostředí.

K dispozici jsou nově funkcí, které činí z BrandCloudu nástroj vhodný pro podporu firemní spolupráce, jako jsou například verzování, snadné rozesílání souborů a správa uživatelských práv a skupin. Interaktivní vrstva metadat poté poskytuje informace o souborech, uživatel tak ihned dostává například informaci, jakým způsobem daný soubor využívat – jako jsou například grafické podklady či digitální obsah.

V rámci vstupu Altronu do projektu došlo také k přesunu provozu BrandCloudu na novou bezpečnou infrastrukturu, která je umístěna v ČR. Samotný obsah je uložen v datovém skladu, kde je plně zabezpečen (včetně zálohování). Odtud je kdykoliv a odkudkoliv k dispozici všem uživatelům s příslušným oprávněním. K novinkám patří také možnost integrovat sociální sítě, distribuovat obsah pro e-shopy nebo se přímo připojit k redakčním systémům webových portálů.

BrandCloud přichází s novými funkcemi pro efektivní distribuci digitálního obsahu, které mohou využít firmy bez ohledu na obor podnikání .
BrandCloud přichází s novými funkcemi pro efektivní distribuci digitálního obsahu, které mohou využít firmy bez ohledu na obor podnikání .

Platforma BrandCloud již díky tomu není pouze úložištěm, ale komplexní platformou pro spolupráci na digitálním obsahu. Cílí především pro střední a větší společnosti (SMB a SOHO), i nadále však zůstává k dispozici varianta vhodná pro sdílení a tvorbu marketingového obsahu malých týmů. „Chceme se podílet na rozvoji oborových řešení. Kromě řady nových funkcí proto vyvíjíme specializované verze pro vzdělávání, právní a projekční kanceláře spolu s enterprise variantou, kterou lze upravit na míru potřebám zákazníků,“ uvádí Karel Drašnar z BrandCloudu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

Brněnští vývojáři Konica Minolta testují metodiku scrum

Pavel Houser , 28. březen 2017 08:00

Moderní metodiky očekávají vysokou míru automatizace, která začíná už při psaní kódu....

Více 0 komentářů

Do Prahy dnes poprvé přijede šéf Microsoftu Satya Nadella

ČTK , 28. březen 2017 07:00

Nadella do české metropole přijede poprvé v roli výkonného ředitele firmy. ...

Více 0 komentářů

ČTÚ vyhlásil aukci kmitočtů v pásmu 3,7 GHz

Pavel Houser , 27. březen 2017 14:27

Český telekomunikační úřad dnes vyhlásil aukci kmitočtů v pásmu 3600–3800 MHz pro vysokorychlostní d...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Většina nadnárodních společností kyberútoky nezvládá

Pavel Houser , 27. březen 2017 13:47

Téměř tři čtvrtiny organizací neumějí identifikovat a plně ochránit svá firemní aktiva a procesy. ...

Více 1 komentářů

Xopero vstupuje na český trh

Pavel Houser , 27. březen 2017 12:24

V souvislosti s otevřením lokálního zastoupení dochází také k rozšiřování stávající partnerské sítě....

Více 0 komentářů

Twitter poprvé zvažuje předplatné pro některé uživatele

ČTK , 27. březen 2017 07:00

Provozovatel sociální sítě Twitter zvažuje, že nabídne profesionálům prémiovou verzi svého rozhraní ...

Více 0 komentářů

MPO do konce března vypíše výzvu na dotace pro rychlý internet

ČTK , 26. březen 2017 14:00

Ministerstvo průmyslu a obchodu by mělo do konce března vypsat první část výzvy k čerpání evropských...

Více 0 komentářů