Altron a BrandCloud rozšiřují platformu pro digitální byznys

Petr Velecký , 27. květen 2016 13:00 0 komentářů
Altron a BrandCloud rozšiřují platformu pro digitální byznys

Cloudová platforma BrandCloud, která původně vznikla jako nástroj pro designéry a marketingová studia, doznala podstatného rozšíření, díky němuž vstupuje do světa správy, řízení a distribuce digitálního obsahu firemních zákazníků bez ohledu na jejich obor podnikání.

Český start-up BrandCloud, do kterého letos v únoru vstoupila společnost Altron, svou platformu doplnil o interaktivní vrstvu, díky které je nyní možné pohodlně vytvářet a upravovat libovolný elektronický obsah, tedy nejen grafický materiál a design, ale také například smlouvy, projektové výkresy a multimediální soubory, a to uvnitř i mimo firemního prostředí.

K dispozici jsou nově funkcí, které činí z BrandCloudu nástroj vhodný pro podporu firemní spolupráce, jako jsou například verzování, snadné rozesílání souborů a správa uživatelských práv a skupin. Interaktivní vrstva metadat poté poskytuje informace o souborech, uživatel tak ihned dostává například informaci, jakým způsobem daný soubor využívat – jako jsou například grafické podklady či digitální obsah.

V rámci vstupu Altronu do projektu došlo také k přesunu provozu BrandCloudu na novou bezpečnou infrastrukturu, která je umístěna v ČR. Samotný obsah je uložen v datovém skladu, kde je plně zabezpečen (včetně zálohování). Odtud je kdykoliv a odkudkoliv k dispozici všem uživatelům s příslušným oprávněním. K novinkám patří také možnost integrovat sociální sítě, distribuovat obsah pro e-shopy nebo se přímo připojit k redakčním systémům webových portálů.

BrandCloud přichází s novými funkcemi pro efektivní distribuci digitálního obsahu, které mohou využít firmy bez ohledu na obor podnikání .
BrandCloud přichází s novými funkcemi pro efektivní distribuci digitálního obsahu, které mohou využít firmy bez ohledu na obor podnikání .

Platforma BrandCloud již díky tomu není pouze úložištěm, ale komplexní platformou pro spolupráci na digitálním obsahu. Cílí především pro střední a větší společnosti (SMB a SOHO), i nadále však zůstává k dispozici varianta vhodná pro sdílení a tvorbu marketingového obsahu malých týmů. „Chceme se podílet na rozvoji oborových řešení. Kromě řady nových funkcí proto vyvíjíme specializované verze pro vzdělávání, právní a projekční kanceláře spolu s enterprise variantou, kterou lze upravit na míru potřebám zákazníků,“ uvádí Karel Drašnar z BrandCloudu.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 0 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner: Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů