margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

AudaNEXT firmám nabízí sledování stavu vozidel po celou dobu jejich provozu

AudaNEXT firmám nabízí sledování stavu vozidel po celou dobu jejich provozu

Společnost Audatex oficiálně představila unikátní platformu AudaNEXT pro digitální správu celého životního cyklu vozidel a dalších řešení pro oblast pojišťovnictví a automotive.

Nová platforma mimo jiné výrazně zjednodušuje, zpřehledňuje a zrychluje komunikaci mezi pojišťovnou a servisem při řešení pojistných událostí na vozidlech a zkracuje proces likvidace pojistné události, a tedy i dobu potřebnou k opravě vozu, z několika dnů na několik hodin.

V současné době na nový systém postupně přechází všichni klienti Audatexu, tedy pojišťovny nabízející pojištění motorových vozidel v ČR, importéři vozidel, dílů a laků, a řada autorizovaných i neautorizovaných servisů a lakoven.

Základem řešení AudaNEXT je unikátní cloudový software vyvinutý lokálním týmem vývojářů společnosti Audatex Systems CZ/SK na základě uživatelské zkušenosti a specifických požadavků a podnětů od lokálních klientů a uživatelů systému (pojišťovny, autoservisy, importéři). Základní vývoj řešení trval zhruba jeden rok, přičemž v plánu je migrace dalších služeb a vývoj nových služeb v roce 2016.

Podle informací zástupců společnosti Audatex pracuje systém s více než dvacítkou vzájemně propojených modulů a uživatelské rozhraní je prostřednictvím webového prohlížeče přístupné z běžných počítačů i mobilních zařízení.

Díky nové platformě AudaNEXT jsou veškeré naše dříve poměrně fragmentované služby a produkty konsolidované do jednoho komplexního systému založeného na cloudu a jednoduše přístupného kdykoliv a odkudkoliv na všech typech zařízení. Nová platforma je svojí flexibilitou, technologickou úrovní a jednoduchostí ovládání ojedinělá i v evropském měřítku. Jsme přesvědčeni, že AudaNEXT přinese našim klientům výraznou úsporu nákladů a času, a zefektivní doposud zdlouhavé a komplikované procesy,“ říká Derek Cummins, výkonný ředitel Audatex Systems CZ/SK.

Proces vyřízení pojistné události je nyní díky platformě AudaNEXT ještě rychlejší, transparentnější, přehlednější a snazší pro všechny uživatele. Těží z toho všechny zainteresované strany tedy servis, pojišťovna, importér vozidel, laků, dílů a zejména koncový zákazník, tedy majitel vozu,“ popisuje Miroslav Richter, obchodní ředitel Audatex Systems CZ/SK. „Uživatel nově získá jednotné přihlášení a přístup do všech služeb Audatexu, odkud následně řeší, spravuje a ovládá v reálném čase online všechny pojistné případy, aplikace a služby, ať už na straně servisu, importéra nebo pojišťovny. AudaNEXT tak nyní umožňuje našim klientům digitální správu celého životního cyklu vozidla v jednom prostředí.

Podařilo se navrhnout takovou architekturu, která nám umožní agilně vyvíjet inovativní řešení jak v režimu in-house tak outsourcingem a integrovat tyto takřka bez omezení použité technologie do jednotné platformy při zachování maximálního uživatelského komfortu. Kombinace přístupu mobile-first, konsolidace dat a využití cloudové infrastruktury, se nám maximálně osvědčila a umožňuje našim zákazníkům soustředit se na vlastní práci bez nutnosti angažovat své cenné zdroje pro zajištění údržby našich řešení,“ uvádí Jan Moravec, technický ředitel Audatex Systems CZ/SK.

V budoucnu by se s použitím autonomních a smart automotive systémů zabudovaných v automobilech celý proces komunikace mezi automobilem, servisem a pojišťovnou mohl spustit zcela automaticky již v okamžiku nehody či poškození vozidla. Doba, kdy servisní technik nebo likvidátor pojišťovny budou místo tabletu používat například chytré brýle už pravděpodobně také není příliš vzdálená,“ uzavírá Miroslav Richter z Audatexu.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů