AudaNEXT firmám nabízí sledování stavu vozidel po celou dobu jejich provozu

AudaNEXT firmám nabízí sledování stavu vozidel po celou dobu jejich provozu

Společnost Audatex oficiálně představila unikátní platformu AudaNEXT pro digitální správu celého životního cyklu vozidel a dalších řešení pro oblast pojišťovnictví a automotive.

Nová platforma mimo jiné výrazně zjednodušuje, zpřehledňuje a zrychluje komunikaci mezi pojišťovnou a servisem při řešení pojistných událostí na vozidlech a zkracuje proces likvidace pojistné události, a tedy i dobu potřebnou k opravě vozu, z několika dnů na několik hodin.

V současné době na nový systém postupně přechází všichni klienti Audatexu, tedy pojišťovny nabízející pojištění motorových vozidel v ČR, importéři vozidel, dílů a laků, a řada autorizovaných i neautorizovaných servisů a lakoven.

Základem řešení AudaNEXT je unikátní cloudový software vyvinutý lokálním týmem vývojářů společnosti Audatex Systems CZ/SK na základě uživatelské zkušenosti a specifických požadavků a podnětů od lokálních klientů a uživatelů systému (pojišťovny, autoservisy, importéři). Základní vývoj řešení trval zhruba jeden rok, přičemž v plánu je migrace dalších služeb a vývoj nových služeb v roce 2016.

Podle informací zástupců společnosti Audatex pracuje systém s více než dvacítkou vzájemně propojených modulů a uživatelské rozhraní je prostřednictvím webového prohlížeče přístupné z běžných počítačů i mobilních zařízení.

Díky nové platformě AudaNEXT jsou veškeré naše dříve poměrně fragmentované služby a produkty konsolidované do jednoho komplexního systému založeného na cloudu a jednoduše přístupného kdykoliv a odkudkoliv na všech typech zařízení. Nová platforma je svojí flexibilitou, technologickou úrovní a jednoduchostí ovládání ojedinělá i v evropském měřítku. Jsme přesvědčeni, že AudaNEXT přinese našim klientům výraznou úsporu nákladů a času, a zefektivní doposud zdlouhavé a komplikované procesy,“ říká Derek Cummins, výkonný ředitel Audatex Systems CZ/SK.

Proces vyřízení pojistné události je nyní díky platformě AudaNEXT ještě rychlejší, transparentnější, přehlednější a snazší pro všechny uživatele. Těží z toho všechny zainteresované strany tedy servis, pojišťovna, importér vozidel, laků, dílů a zejména koncový zákazník, tedy majitel vozu,“ popisuje Miroslav Richter, obchodní ředitel Audatex Systems CZ/SK. „Uživatel nově získá jednotné přihlášení a přístup do všech služeb Audatexu, odkud následně řeší, spravuje a ovládá v reálném čase online všechny pojistné případy, aplikace a služby, ať už na straně servisu, importéra nebo pojišťovny. AudaNEXT tak nyní umožňuje našim klientům digitální správu celého životního cyklu vozidla v jednom prostředí.

Podařilo se navrhnout takovou architekturu, která nám umožní agilně vyvíjet inovativní řešení jak v režimu in-house tak outsourcingem a integrovat tyto takřka bez omezení použité technologie do jednotné platformy při zachování maximálního uživatelského komfortu. Kombinace přístupu mobile-first, konsolidace dat a využití cloudové infrastruktury, se nám maximálně osvědčila a umožňuje našim zákazníkům soustředit se na vlastní práci bez nutnosti angažovat své cenné zdroje pro zajištění údržby našich řešení,“ uvádí Jan Moravec, technický ředitel Audatex Systems CZ/SK.

V budoucnu by se s použitím autonomních a smart automotive systémů zabudovaných v automobilech celý proces komunikace mezi automobilem, servisem a pojišťovnou mohl spustit zcela automaticky již v okamžiku nehody či poškození vozidla. Doba, kdy servisní technik nebo likvidátor pojišťovny budou místo tabletu používat například chytré brýle už pravděpodobně také není příliš vzdálená,“ uzavírá Miroslav Richter z Audatexu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

HTC: Měl to Google zapotřebí?

Pavel Houser , 24. říjen 2017 06:00
Pavel Houser

Ihned poté, co Google oznámil záměr koupit část HTC, se ozvaly hlasy zpochybňující smysl celé transa...

Více







Kalendář

24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
26. 10. Acronis Roadshow 2017
RSS 

Zprávičky

ÚOHS začal posuzovat změnu vlastníka AutoContu

ČTK , 23. říjen 2017 11:15

V IT má Komárkova skupina rychle rostoucí byznys datových center své firmy DataSpring....

Více 0 komentářů

Google investoval do alternativní taxislužby Lyft

ČTK , 23. říjen 2017 09:00

Už v květnu podepsal Lyft dohodu o spolupráci s divizí samořídících aut Alphabetu.

...

Více 0 komentářů

Objem digitálních plateb i nadále roste

Pavel Houser , 23. říjen 2017 08:00

Nastupuje nový platební ekosystém...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ČSÚ: Volební weby byly nedostupné kvůli útoku DDoS

Pavel Houser , 22. říjen 2017 17:43

Výpadky prezentačních server vznikly na straně externího dodavatele komunikačních služeb. ...

Více 0 komentářů

Úřad pro ochranu osobních údajů vyšetřuje e-shop Mall.cz kvůli úniku hesel

ČTK , 22. říjen 2017 08:00

Obchodu Mall.cz odcizili hackeři údaje až ke 750 000 starších uživatelských účtů....

Více 0 komentářů

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů