margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

AudaNEXT firmám nabízí sledování stavu vozidel po celou dobu jejich provozu

AudaNEXT firmám nabízí sledování stavu vozidel po celou dobu jejich provozu

Společnost Audatex oficiálně představila unikátní platformu AudaNEXT pro digitální správu celého životního cyklu vozidel a dalších řešení pro oblast pojišťovnictví a automotive.

Nová platforma mimo jiné výrazně zjednodušuje, zpřehledňuje a zrychluje komunikaci mezi pojišťovnou a servisem při řešení pojistných událostí na vozidlech a zkracuje proces likvidace pojistné události, a tedy i dobu potřebnou k opravě vozu, z několika dnů na několik hodin.

V současné době na nový systém postupně přechází všichni klienti Audatexu, tedy pojišťovny nabízející pojištění motorových vozidel v ČR, importéři vozidel, dílů a laků, a řada autorizovaných i neautorizovaných servisů a lakoven.

Základem řešení AudaNEXT je unikátní cloudový software vyvinutý lokálním týmem vývojářů společnosti Audatex Systems CZ/SK na základě uživatelské zkušenosti a specifických požadavků a podnětů od lokálních klientů a uživatelů systému (pojišťovny, autoservisy, importéři). Základní vývoj řešení trval zhruba jeden rok, přičemž v plánu je migrace dalších služeb a vývoj nových služeb v roce 2016.

Podle informací zástupců společnosti Audatex pracuje systém s více než dvacítkou vzájemně propojených modulů a uživatelské rozhraní je prostřednictvím webového prohlížeče přístupné z běžných počítačů i mobilních zařízení.

Díky nové platformě AudaNEXT jsou veškeré naše dříve poměrně fragmentované služby a produkty konsolidované do jednoho komplexního systému založeného na cloudu a jednoduše přístupného kdykoliv a odkudkoliv na všech typech zařízení. Nová platforma je svojí flexibilitou, technologickou úrovní a jednoduchostí ovládání ojedinělá i v evropském měřítku. Jsme přesvědčeni, že AudaNEXT přinese našim klientům výraznou úsporu nákladů a času, a zefektivní doposud zdlouhavé a komplikované procesy,“ říká Derek Cummins, výkonný ředitel Audatex Systems CZ/SK.

Proces vyřízení pojistné události je nyní díky platformě AudaNEXT ještě rychlejší, transparentnější, přehlednější a snazší pro všechny uživatele. Těží z toho všechny zainteresované strany tedy servis, pojišťovna, importér vozidel, laků, dílů a zejména koncový zákazník, tedy majitel vozu,“ popisuje Miroslav Richter, obchodní ředitel Audatex Systems CZ/SK. „Uživatel nově získá jednotné přihlášení a přístup do všech služeb Audatexu, odkud následně řeší, spravuje a ovládá v reálném čase online všechny pojistné případy, aplikace a služby, ať už na straně servisu, importéra nebo pojišťovny. AudaNEXT tak nyní umožňuje našim klientům digitální správu celého životního cyklu vozidla v jednom prostředí.

Podařilo se navrhnout takovou architekturu, která nám umožní agilně vyvíjet inovativní řešení jak v režimu in-house tak outsourcingem a integrovat tyto takřka bez omezení použité technologie do jednotné platformy při zachování maximálního uživatelského komfortu. Kombinace přístupu mobile-first, konsolidace dat a využití cloudové infrastruktury, se nám maximálně osvědčila a umožňuje našim zákazníkům soustředit se na vlastní práci bez nutnosti angažovat své cenné zdroje pro zajištění údržby našich řešení,“ uvádí Jan Moravec, technický ředitel Audatex Systems CZ/SK.

V budoucnu by se s použitím autonomních a smart automotive systémů zabudovaných v automobilech celý proces komunikace mezi automobilem, servisem a pojišťovnou mohl spustit zcela automaticky již v okamžiku nehody či poškození vozidla. Doba, kdy servisní technik nebo likvidátor pojišťovny budou místo tabletu používat například chytré brýle už pravděpodobně také není příliš vzdálená,“ uzavírá Miroslav Richter z Audatexu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2100 dolarů

ČTK , 22. květen 2017 18:49

Posilování napomáhají mj. spekulace, že americká Komise pro cenné papíry a burzy (SEC) by mohla změn...

Více 0 komentářů

Firewall pro koncentraci VPN

Pavel Houser , 22. květen 2017 17:29

Zyxel Communications představil hardwarový VPN firewall USG2200-VPN. Zákazníkům má toto řešení přiné...

Více 1 komentářů

ČTU hájí novelu zákona o přechodu na DVB-T2

Pavel Houser , 22. květen 2017 14:47

Přechod na nový standard bude spojen s náklady na straně spotřebitele....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

V Česku využívají satelitní pirátský příjem desítky tisíc lidí

ČTK , 22. květen 2017 10:53

Evropský soudní dvůr ale nedávno rozhodl, že prodávat multimediální přehrávače umožňující pirátský s...

Více 2 komentářů

Fond získal téměř 100 miliard dolarů pro technologické investice

ČTK , 22. květen 2017 08:00

Softbank Vision Fund chce investovat do oborů, jako je umělá inteligence nebo robotika. Peníze získa...

Více 0 komentářů

Apple I v Kolíně nad Rýnem vydražili za 110 000 eur

ČTK , 21. květen 2017 09:38

V podobně dobrém stavu se ve světě vyskytuje jen osm těchto přístrojů....

Více 0 komentářů

Rekordní pokuta za spam

Pavel Houser , 20. květen 2017 11:00

Na některé adresy byla obchodní sdělení doručena v řádech několika desítek obtěžujících e-mailů....

Více 2 komentářů