margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

AudaNEXT firmám nabízí sledování stavu vozidel po celou dobu jejich provozu

AudaNEXT firmám nabízí sledování stavu vozidel po celou dobu jejich provozu

Společnost Audatex oficiálně představila unikátní platformu AudaNEXT pro digitální správu celého životního cyklu vozidel a dalších řešení pro oblast pojišťovnictví a automotive.

Nová platforma mimo jiné výrazně zjednodušuje, zpřehledňuje a zrychluje komunikaci mezi pojišťovnou a servisem při řešení pojistných událostí na vozidlech a zkracuje proces likvidace pojistné události, a tedy i dobu potřebnou k opravě vozu, z několika dnů na několik hodin.

V současné době na nový systém postupně přechází všichni klienti Audatexu, tedy pojišťovny nabízející pojištění motorových vozidel v ČR, importéři vozidel, dílů a laků, a řada autorizovaných i neautorizovaných servisů a lakoven.

Základem řešení AudaNEXT je unikátní cloudový software vyvinutý lokálním týmem vývojářů společnosti Audatex Systems CZ/SK na základě uživatelské zkušenosti a specifických požadavků a podnětů od lokálních klientů a uživatelů systému (pojišťovny, autoservisy, importéři). Základní vývoj řešení trval zhruba jeden rok, přičemž v plánu je migrace dalších služeb a vývoj nových služeb v roce 2016.

Podle informací zástupců společnosti Audatex pracuje systém s více než dvacítkou vzájemně propojených modulů a uživatelské rozhraní je prostřednictvím webového prohlížeče přístupné z běžných počítačů i mobilních zařízení.

Díky nové platformě AudaNEXT jsou veškeré naše dříve poměrně fragmentované služby a produkty konsolidované do jednoho komplexního systému založeného na cloudu a jednoduše přístupného kdykoliv a odkudkoliv na všech typech zařízení. Nová platforma je svojí flexibilitou, technologickou úrovní a jednoduchostí ovládání ojedinělá i v evropském měřítku. Jsme přesvědčeni, že AudaNEXT přinese našim klientům výraznou úsporu nákladů a času, a zefektivní doposud zdlouhavé a komplikované procesy,“ říká Derek Cummins, výkonný ředitel Audatex Systems CZ/SK.

Proces vyřízení pojistné události je nyní díky platformě AudaNEXT ještě rychlejší, transparentnější, přehlednější a snazší pro všechny uživatele. Těží z toho všechny zainteresované strany tedy servis, pojišťovna, importér vozidel, laků, dílů a zejména koncový zákazník, tedy majitel vozu,“ popisuje Miroslav Richter, obchodní ředitel Audatex Systems CZ/SK. „Uživatel nově získá jednotné přihlášení a přístup do všech služeb Audatexu, odkud následně řeší, spravuje a ovládá v reálném čase online všechny pojistné případy, aplikace a služby, ať už na straně servisu, importéra nebo pojišťovny. AudaNEXT tak nyní umožňuje našim klientům digitální správu celého životního cyklu vozidla v jednom prostředí.

Podařilo se navrhnout takovou architekturu, která nám umožní agilně vyvíjet inovativní řešení jak v režimu in-house tak outsourcingem a integrovat tyto takřka bez omezení použité technologie do jednotné platformy při zachování maximálního uživatelského komfortu. Kombinace přístupu mobile-first, konsolidace dat a využití cloudové infrastruktury, se nám maximálně osvědčila a umožňuje našim zákazníkům soustředit se na vlastní práci bez nutnosti angažovat své cenné zdroje pro zajištění údržby našich řešení,“ uvádí Jan Moravec, technický ředitel Audatex Systems CZ/SK.

V budoucnu by se s použitím autonomních a smart automotive systémů zabudovaných v automobilech celý proces komunikace mezi automobilem, servisem a pojišťovnou mohl spustit zcela automaticky již v okamžiku nehody či poškození vozidla. Doba, kdy servisní technik nebo likvidátor pojišťovny budou místo tabletu používat například chytré brýle už pravděpodobně také není příliš vzdálená,“ uzavírá Miroslav Richter z Audatexu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

22. 02. IT mezi paragrafy
20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Blokování nelegálního hazardu na internetu není protiústavní

Pavel Houser , 22. únor 2017 13:22

Plénum Ústavního soudu zamítlo návrh skupiny 21 senátorů Senátu Parlamentu České republiky na zruš...

Více 0 komentářů

Amazon otevře v Polsku své páté logistické centrum

ČTK , 22. únor 2017 13:03

Česká pobočka firmy uvedla, že letos nabere v Dobrovízi u Prahy a ve své pražské kanceláři 1000 stál...

Více 0 komentářů

SpaceX a Boeing se možná zpozdí s dopravou lidí na ISS

ČTK , 22. únor 2017 09:30

Společnosti SpaceX a Boeing se možná zpozdí s nasazením svých lodí pro dopravu posádek na Mezinárodn...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Verizon koupí aktivity Yahoo za sníženou cenu 4,48 miliardy USD

ČTK , 21. únor 2017 16:05

Americký telekomunikační operátor Verizon Communications se dohodl na nových podmínkách převzetí zák...

Více 0 komentářů

Jen desetina SMB firem těží z digitální transformace

ITBiz.cz , 21. únor 2017 09:00

Studie IDC a SAP ukázala, že čtyři z pěti SMB firem vidí v digitální transformaci značné výhody včet...

Více 0 komentářů

Trump si nechal registrovat tisíce internetových domén

ČTK , 21. únor 2017 08:30

Málokterá veřejná osoba je tak aktivní ve skupování internetových domén jako americký prezident Dona...

Více 4 komentářů

Mall Group ovládla internetový obchod s elektrem CZC.cz

ČTK , 20. únor 2017 16:39

Skupina Mall Group se stala jediným vlastníkem e-shopu CZC.cz. Od zakladatele obchodu Josefa Matějky...

Více 2 komentářů

AbcPráce