E-mailingová konference říznutá praxí

ITBiz.cz , 15. říjen 2015 00:00 0 komentářů
E-mailingová konference říznutá praxí

Největší česká e-mailingová konference se tentokrát věnovala nejen nástrojům pro efektivní e-mailové kampaně, ale také právním aspektům. A podobně jako u předchozích ročníků byly středobodem všech přednášek praktické ukázky a zkušenosti.

První přednáška představila nástroj Silverpop a uvedla strukturu nově vzniklého řešení IBM Marketing Cloud. IBM sjednotilo všechny nástroje a služby pro email marketing pod jedno hromadné řešení, které má velmi rozsáhlou strukturu a poskytuje komplexní řešení pro váš email marketing. Po úvodní přednášce se před projektor postavil Vladan Hejnic z VIVmail.cz. Přednáška na téma Inspirace pro Váš emailing byla plná ukázek emailingu zahraničních společností, které například využitím GIFů sklízely úspěch u svých zákazníků.

Poté přišel na řadu Pavel Pola z Etnetera Activate, který pojmenoval přednášku Lesk a bída e-mailových nástrojů a soustředil se na ty nejpodstatnější aspekty při výběru emailingového nástroje pro firmy všech velikostí. Následně přišel na řadu zákon a s ním Jiří Žůrek z ÚOOÚ, který detailně popsal, jak dělat emailing správně a v mezích zákona. Jirka povídal o zákoně 480/2004 upřesňujícím pravidla šíření obchodního sdělení a připomněl, že kupování databází se opravdu nevyplácí.

David Finger ze Seznam.cz upřesnil, jak je to s doručitelností na servery Seznamu. Zdůraznil hlavně podpis odesílacích domén protokolem DKIM a oznámil velmi důležitou novinku ohledně zobrazování obrázků v emailech. Tereza Roučková z Nutricia popsala jednotlivé procesy v emailingu celé společnosti, která je známá svými automatizovanými programy, popsána byla například doregistrační kampaň, welcome kampaň a reaktivační kampaň.

Jako první se v odpolední části konference představil Peter Orosz z Feedo. Ten si připravil více technicky zaměřenou přednášku a rozebral responzivitu a fluiditu. Rozebral tyto dva aspekty opravdu do detailu a jeho přednáška byla rozhodně nejvíce náročná ze všech. Po náročnější přednášce od Petera přišla obecněji zaměřená přednáška od Vratislava Koppa, který se zaměřil na formuláře - kámen úrazu většiny e-shopů. Tato přednáška byla hodnocena jako jedna z TOP 3 přednášek konference. Určitě díky obecnějšímu zaměření na věc - tudíž oslovením opravdu každého člověka v sálu. Formuláře, ať už se nemusí zdát, jsou velmi důležitým prvkem a mají velký vliv na konverzi webu. Pokud uděláte složitý a zdlouhavý proces, tak je dost možné, že zákazník váš web opustí právě kvůli tomuto nedostatku.

Poté Tomáš Růžička z VIVmail.cz odvyprávěl příběh spojení Silverpopu a emailingu společnosti Conrad. Ve své prezentaci podkládal všechna fakta realnými čísly a tak se návštěvníci mohli podívat na to “jak se peče emailing” úplně od začátku. Rozebral mimo jiné i master šablonu a to od roku 2009, kdy přišli s první responzivní verzí, až po rok 2012, kdy se dostali s open rate až na 30%. Velkou část přednášky Tom věnoval A/B testování newsletterů a jejich prvků. Testováním zjistíte vždy nejvíce, a proto Tom doporučil všem v sálu jako vždy Testovat, testovat, testovat. V neposlední řadě popsal detailněji prvky jako welcome proces, opuštěný košík, anebo také narozeniny zákazníka.

Po odpolední přestávce Michal Řehák z VIVmail.cz představil VIVgenerátor. Jedná se o jednoduchý a intuitivní nástroj pro tvorbu plně responzivních newsletterů. I bez jakékoliv znalosti programovacích jazyků lze vytvořit plně responzivní newsletter, který je plně kompatibilní s email klienty jako Outlook, Apple Email a Gmail.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Google vs. Oracle: Kdo tahá za kratší konec?

Pavel Houser , 04. duben 2018 11:30
Pavel Houser

Po 8 letech právních sporů vstoupila soudní tahanice mezi Googlem a Oraclem do dalšího kola. Nakolik...

Více







RSS 

Zprávičky

eMan vykupuje zpět podíl Jablotronu

Pavel Houser , 19. duben 2018 14:32

Strategie obou společností se po více než 2 letech propojení rozcházejí, kontrolu nad firmou získáva...

Více 0 komentářů

Facebook reaguje na nové normy EU, cílená reklama ale nepřestane

ČTK , 19. duben 2018 10:26

Facebook se začal dotazovat svých uživatelů, zda může v jejich fotografiích a videích používat techn...

Více 0 komentářů

Ruské úřady vs. Telegram

ČTK , 19. duben 2018 08:00

Začaly se objevovat informace o rozsáhlých výpadcích služeb, které se sporem nijak nesouvisejí....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Arbes převzal slovenský Finamis a posiluje v oblasti řešení pro kapitálové trhy

ITBiz.cz , 18. duben 2018 16:30

Arbes Technologies za nezveřejněnou sumu získala majoritní podíl ve slovenské společnosti Finamis, k...

Více 0 komentářů

Sophos: jsou podniky ohroženy neidentifikovaným síťovým provozem

Pavel Houser , 18. duben 2018 10:30

Správci IT nejsou schopni identifikovat 45 % síťového provozu organizace....

Více 0 komentářů

Kvůli IT na ministerstvu práce padlo trestní oznámení

ČTK , 18. duben 2018 09:00

Vedení ministerstva práce podalo trestní oznámení kvůli pořízení resortního ekonomického informačníh...

Více 0 komentářů

EK: Soudy budou moci vyžadovat předání elektronických důkazů

ČTK , 18. duben 2018 08:00

Policisté a vyšetřovatelé se na provozovatele služeb budou moci obracet jen se souhlasem soudu....

Více 0 komentářů