E-mailingová konference říznutá praxí

ITBiz.cz , 15. říjen 2015 00:00 0 komentářů
E-mailingová konference říznutá praxí

Největší česká e-mailingová konference se tentokrát věnovala nejen nástrojům pro efektivní e-mailové kampaně, ale také právním aspektům. A podobně jako u předchozích ročníků byly středobodem všech přednášek praktické ukázky a zkušenosti.

První přednáška představila nástroj Silverpop a uvedla strukturu nově vzniklého řešení IBM Marketing Cloud. IBM sjednotilo všechny nástroje a služby pro email marketing pod jedno hromadné řešení, které má velmi rozsáhlou strukturu a poskytuje komplexní řešení pro váš email marketing. Po úvodní přednášce se před projektor postavil Vladan Hejnic z VIVmail.cz. Přednáška na téma Inspirace pro Váš emailing byla plná ukázek emailingu zahraničních společností, které například využitím GIFů sklízely úspěch u svých zákazníků.

Poté přišel na řadu Pavel Pola z Etnetera Activate, který pojmenoval přednášku Lesk a bída e-mailových nástrojů a soustředil se na ty nejpodstatnější aspekty při výběru emailingového nástroje pro firmy všech velikostí. Následně přišel na řadu zákon a s ním Jiří Žůrek z ÚOOÚ, který detailně popsal, jak dělat emailing správně a v mezích zákona. Jirka povídal o zákoně 480/2004 upřesňujícím pravidla šíření obchodního sdělení a připomněl, že kupování databází se opravdu nevyplácí.

David Finger ze Seznam.cz upřesnil, jak je to s doručitelností na servery Seznamu. Zdůraznil hlavně podpis odesílacích domén protokolem DKIM a oznámil velmi důležitou novinku ohledně zobrazování obrázků v emailech. Tereza Roučková z Nutricia popsala jednotlivé procesy v emailingu celé společnosti, která je známá svými automatizovanými programy, popsána byla například doregistrační kampaň, welcome kampaň a reaktivační kampaň.

Jako první se v odpolední části konference představil Peter Orosz z Feedo. Ten si připravil více technicky zaměřenou přednášku a rozebral responzivitu a fluiditu. Rozebral tyto dva aspekty opravdu do detailu a jeho přednáška byla rozhodně nejvíce náročná ze všech. Po náročnější přednášce od Petera přišla obecněji zaměřená přednáška od Vratislava Koppa, který se zaměřil na formuláře - kámen úrazu většiny e-shopů. Tato přednáška byla hodnocena jako jedna z TOP 3 přednášek konference. Určitě díky obecnějšímu zaměření na věc - tudíž oslovením opravdu každého člověka v sálu. Formuláře, ať už se nemusí zdát, jsou velmi důležitým prvkem a mají velký vliv na konverzi webu. Pokud uděláte složitý a zdlouhavý proces, tak je dost možné, že zákazník váš web opustí právě kvůli tomuto nedostatku.

Poté Tomáš Růžička z VIVmail.cz odvyprávěl příběh spojení Silverpopu a emailingu společnosti Conrad. Ve své prezentaci podkládal všechna fakta realnými čísly a tak se návštěvníci mohli podívat na to “jak se peče emailing” úplně od začátku. Rozebral mimo jiné i master šablonu a to od roku 2009, kdy přišli s první responzivní verzí, až po rok 2012, kdy se dostali s open rate až na 30%. Velkou část přednášky Tom věnoval A/B testování newsletterů a jejich prvků. Testováním zjistíte vždy nejvíce, a proto Tom doporučil všem v sálu jako vždy Testovat, testovat, testovat. V neposlední řadě popsal detailněji prvky jako welcome proces, opuštěný košík, anebo také narozeniny zákazníka.

Po odpolední přestávce Michal Řehák z VIVmail.cz představil VIVgenerátor. Jedná se o jednoduchý a intuitivní nástroj pro tvorbu plně responzivních newsletterů. I bez jakékoliv znalosti programovacích jazyků lze vytvořit plně responzivní newsletter, který je plně kompatibilní s email klienty jako Outlook, Apple Email a Gmail.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Hluboké učení prý obecnou umělou inteligenci nevytvoří

Pavel Houser , 23. leden 2018 06:30
Pavel Houser

Argumenty pro skepsi sice existují, ale nejsou rozhodně neprůstřelné. Gary Marcus, bývalý ředitel la...

Více








RSS 

Zprávičky

Soul reguluje obchod kryptoměmani, bitcoin oslabil o 7,5 %

ČTK , 23. leden 2018 17:36

V Jižní Koreji se denně uskuteční až 20 % všech transakcí s bitcoiny. ...

Více 0 komentářů

Přenesení čísla při změně operátora se od února zkrátí na 10 dnů

ČTK , 23. leden 2018 13:39

Novela zákona rse ovněž dotkla například prodlužování smlouvy na dobu určitou. ...

Více 1 komentářů

Tržní kapitalizace Netflixu překročila 100 miliard dolarů

ČTK , 23. leden 2018 09:43

Internetové televizi Netflix se v posledním loňském čtvrtletí podařilo získat o téměř dva miliony př...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Švýcarský fond chce vydat kryptoměnu krytou průmyslovými kovy

ČTK , 23. leden 2018 08:00

Tiberius nebude první měnou krytou aktivy. Například singapurská digixGlobal a ruská goldmint jsou p...

Více 0 komentářů

Firmy ohrožují zranitelnosti v USB tokenech

Pavel Houser , 22. leden 2018 15:24

Útočníkům stačí pouze provést sken dané sítě a najít otevřený port 1947. Ten jim pak umožní získat v...

Více 1 komentářů

Richemont nabízí 2,8 miliardy eur za zbytek internetového prodejce YNAP

ČTK , 22. leden 2018 13:21

Nabídka ohodnocuje YNAP na 5,3 miliardy eur. Spotřebitelé si zvykli kupovat přes internet i dražší z...

Více 0 komentářů

Operátor ICT chystá vznik celopražského úložiště dat

ČTK , 22. leden 2018 12:51

Na platformu budou napojeny různé senzory, např. chytré lampy. Shromažďována budou data ze záchytnýc...

Více 0 komentářů