Lidé ve firmách: Petr Dvořák novým viceprezidentem Vodafone pro nefiremní zákazníky a další novinky

Tereza Sýkorová , 30. leden 2013 14:41 1 komentářů
Rubriky: Personalistika
Lidé ve firmách: Petr Dvořák novým viceprezidentem Vodafone pro nefiremní zákazníky a další novinky

V rubrice "Lidé ve firmách" vám přinášíme informace o nejnovějších personálních změnách ve významných společnostech. Tentokrát přinášíme bohatou úrodu novinek ze společností CCV, Eaton Elektrotechnika, Profinit, SAP, SAS, SHERLOG eVito, Sodexo - Benefity, Tieto, Vodafone.

CCV

Ivo Vašíček
Ivo Vašíček
Posilu do divize Business Solutions získala na sklonku minulého roku společnost CCV Informační systémy s příchodem Ivo Vašíčka. Jeho úkolem bude zejména vedení rozvojových projektů a další posílení produktového portfolia společnosti v segmentu logistických řešení.

Ivo Vašíček má s řízením projektů v oblasti informačních technologií rozsáhlé, více než dvacetileté zkušenosti. Od roku 1991 působil v brněnské telekomunikační firmě GiTy, v níž prošel celou řadou manažerských funkcí - od obchodního ředitele přes ředitele divize systémy až po funkci generálního ředitele. Zodpovědný zde byl rovněž za rozvoj v rámci Evropy. Od roku 1998 poskytuje se svojí firmou odborné manažerské služby českým firmám i nadnárodním korporacím. Kromě řízení podnikových projektů se výrazně zaměřuje také na formulace strategií. Je současně také předsedou profesního sdružení Český institut manažerů informační bezpečnosti.

Nová akvizice divize CCV Business Solutions se stane podporou týmů zaměřených na dodávky komplexních řešení pro řízení skladů v on-line režimu, a to jak v rámci logistických center, tak i na vzdálených lokacích, nebo další využití řešení EDI formou služby s pomocí konsolidačního centra ORION. „Rozsáhlých zkušeností Iva Vašíčka chceme v plné míře využít nejen při posílení portfolia našich logistických řešení, ale také za účelem celkového rozšíření našich aktivit v oblasti logistiky,“ říká Marek Procházka, ředitel divize CCV Business Solutions, která se specializuje zejména na implementaci WMS řešení (CCV Řízený sklad) a podnikových informačních systémů (Microsoft Dynamics).

Ivo Vašíček vyrůstal a studoval v Brně, doktorát na Masarykově univerzitě získal v roce 1986 (obor Didaktika fyziky, automatizace a IT). Má čtyři děti a ve volném čase se zabývá filozofií, historií, adrenalinovými aktivitami nebo tvůrčím psaním.

Eaton Elektrotechnika

Eva Snopková
Eva Snopková
Eaton Elektrotechnika s.r.o. (dříve Moeller Elektrotechnika), přední výrobce a distributor elektrotechnického zařízení, jmenoval Evu Snopkovou na pozici ředitelky pro lidské zdroje. Je zodpovědná především za tvorbu personální strategie pro českou, slovenskou a maďarskou pobočku skupiny Eaton Corporation.

Do firmy Eaton Elektrotechnika přechází Eva Snopková z pozice personální ředitelky pro skupinu zemí v regionu EMEA v Johnson & Johnson, divize Zdravotnická technika a diagnostika. Zde pracovala od roku 1995 na různých pozicích a působila také jako prokuristka společnosti. Za dobu jejího působení se firma opakovaně umisťovala na špici v žebříčku nejlepší zaměstnavatel roku a dosahovala také vynikajících výsledků v průzkumech mínění zaměstnanců.

Mým klíčovým úkolem ve společnosti Eaton je tvorba personální strategie v souladu s obchodní strategií společnosti. Mezi mé prioritní činnosti patří kontinuální zlepšování personálních procesů,“ řekla Ing. Eva Snopková, HR Director společnosti Eaton Elektrotechnika. „Největší hodnotou každé firmy jsou zaměstnanci, a proto je důležitá akcelerace rozvoje a osobního růstu těch našich. Svými zkušenostmi chci přispět k vybudování silné firemní kultury a posílení hrdosti na špičkovou značku, kterou firma Eaton reprezentuje,“ dodala Eva Snopková.

Eva Snopková se narodila v indickém New Delhi a v České republice získala titul inženýra na Vysoké škole ekonomické, obor Zahraniční obchod. Eva Snopková má dva syny a svůj volný čas tráví nejraději cestováním do vzdálených zemí, četbou knih s tématikou osobního rozvoje a prací na zahrádce. Jejím životním krédem je rčení: Každý den je jen jednou za život.

Profinit

Tomáš Krátký
Tomáš Krátký
Profinit, člen nadnárodní společnosti New Frontier Group a přední poskytovatel významných řešení a služeb v oblasti informačních a komunikačních technologií, má od ledna roku 2013 posilu ve vedení společnosti. Do pozice Director, Products and Services byl nově jmenován Tomáš Krátký. V této funkci má na starosti řízení strategických kompetencí a rozvoj klíčových produktů společnosti.

Tomáš Krátký je vzácný příklad člověka, který dokáže využít inteligenci, kreativitu a hlubokou znalost computer science k vytváření inovativních řešení pro velké finanční instituce, telekomunikační operátory a organizace veřejné správy. V jeho nové roli má moji plnou podporu, veškeré prostředky a pravomoc, aby zajistil, že Profinit bude nejen jednou z top 5 českých firem v oblasti aplikačního vývoje, ale že budeme stejně pozitivně vnímáni jako firma přinášející inovace a vysokou přidanou hodnotu pro business našich zákazníků“, říká Tomáš Pavlík, CEO společnosti Profinit.

Tomáš Krátký působí ve společnosti Profinit od roku 2005. Do společnosti nastoupil na pozici Junior Consultant a postupně si prošel všechny projektové role. Od roku 2010 zastával pozici zástupce ředitele Professional Services a významně se podílel se na rozvoji tohoto oddělení.

Tomáš Krátký je absolventem ČVUT v Praze, Fakulty elektrotechnické, kde vystudoval obor Výpočetní technika. V současné době na ČVUT a Univerzitě Karlově vyučuje předmět Softwarové inženýrství pro praxi a na související témata přednáší i na dalších předních univerzitách v České republice.

SAP

Simon Kaluža
Simon Kaluža
Společnost SAP jmenovala na začátku roku nového výkonného ředitele pro region CEE, stal se jím Simon Kaluža. Řídit tak bude činnost také v České republice. K dalším zemím, které bude mít na starosti, patří například Polsko, Maďarsko, Slovensko, Bulharsko, Chorvatsko nebo Slovinsko. Před nástupem na tuto pozici zastával Simon Kaluža funkci výkonného ředitele SAP v jihovýchodní Evropě. Na stejné pozici působil také v SAP Adriatic a SAP Slovenia a během posledních tří let výrazně přispěl k růstu SAP na těchto trzích.

Primárním úkolem Simona Kaluži a jeho týmu bude za pomoci nejnovějších technologií a jedinečného know-how SAP rozšiřovat aktivity společnosti v regionu střední a východní Evropy, kde SAP působí v řadě různých segmentů trhu od státní správy přes velké podniky až po malé a střední firmy.

„Mým hlavním cílem je urychlit adopci inovativních řešení SAP napříč celým regionem. Jde zejména o in-memory technologii, nástroje pro pokročilou byznys analýzu a mobilní a cloudová řešení,“ prozradil své plány Simon Kaluža. „Je to pro mě velká čest a také zodpovědnost řídit činnost SAP v tomto regionu, stejně tak, jako rozvíjet spolupráci se zdejšími zákazníky a partnery.“

Simon Kaluža je původem ze Slovinska, kde také vystudoval na Univerzitě v Lublani obor elektronika a informační technologie. Před rokem 2010, než nastoupil do SAP, působil ve společnostech ComTrade Group a Hermes SoftLab. Poté převzal vůdčí roli v SAP ve Slovinsku, kde díky jeho úspěchům a výraznému rozvoji tato pobočka přesáhla i stanovené strategické cíle. Následně byl povýšen do vedení SAP Adriatic. Pod jeho vedením byl tento region vyhlášen jako nejúspěšnější obchodní jednotka SAP ve střední a východní Evropě. Od roku 2012 pak měl na starosti celý region jihovýchodní Evropy.

Simon Kaluža nahradil na pozici výkonného ředitele pro region CEE Manfreda Josepha, který se stal generálním ředitelem pro oblast Finacial Services v regionu EMEA.

SAS

Markéta Douděrová
Markéta Douděrová
Společnost SAS, celosvětový leader v oblasti Business Analytics, se rozhodla více zaměřit na veřejný sektor. Proto obchodní tým nově posiluje Markéta Douděrová, která bude na pozici obchodní manažerky řídit tým pro klienty z oblasti veřejného sektoru a státní správy.

Před příchodem do společnosti SAS působila Markéta Douděrová několik let ve společnosti Microsoft, kde se věnovala specifickým projektům a prodeji v oblasti státní správy. Cenné obchodní a prodejní zkušenosti získávala v průběhu své kariéry také ve společnosti XEROX Czech Republic a MobilKom, a.s.

Společnost SAS výrazně roste a rozšiřuje své obchodní aktivity do nových oblastí. S tím roste i naše potřeba kvalitních a zkušených manažerů, mezi které Markéta Douděrová určitě patří,“ řekl Jan Medřický, generální ředitel SAS Institute ČR.

SAS je v České republice dodavatelem řešení především v oblasti komerčních zákazníků. Celosvětově je však společnost SAS velmi úspěšná i ve veřejném sektoru. Proto mým hlavním cílem je, abychom tyto zkušenosti přenesli i na zákazníky veřejného sektoru na českém trhu a nabídli jim špičkové nástroje pro podporu manažerského rozhodování, pokročilé analýzy a zvyšování efektivity,“ uvedla Markéta Douděrová, nová obchodní manažerka společnosti SAS pro veřejný sektor.

Markéta Douděrová je absolventkou M.B.A. studií na Czech Management Institute Prague. Svůj volný čas dělí spravedlivě mezi rodinu a aktivní sportovní odpočinek - lyžuje, hraje golf a je vyznavačkou vysokohorské turistiky.

SHERLOG eVito Společnost SHERLOG eVito, která se zabývá poskytováním telemedicínských služeb, představila management své firmy. Předsedou jejího představenstva, odpovědným za řízení společnosti, se stal Filip Linhart. Pozici místopředsedy představenstva obsadil Lubomír Myslík.

Filip Linhart
Filip Linhart
Před příchodem do SHERLOG eVito Linhart působil více než deset let ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, kde vedl oddělení business developmentu odpovědné za rozvoj nových příležitostí v oblasti ICT, telematiky a eHealth. Jeho dřívější praxe zahrnovala různé manažerské pozice v oblasti obchodu, marketingu, projektového řízení a business developmentu. Linhart vystudoval mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze a získal titul MBA zaměřený na finance a management na Rochester Institute of Technology (US Business School v Praze). Studoval také obchodní právo na University of Limerick v Irsku. Hovoří anglicky, německy a rusky. Je ženatý a má 4letého syna. Svůj volný čas nejraději tráví sportem a cestováním.

Lubomír Myslík
Lubomír Myslík
Lubomír Myslík je ve společnosti SHERLOG eVito odpovědný za vývoj nových technologií a IT bezpečnost. Svou kariéru zahájil Myslík na úrovni mateřské společnosti Secar Bohemia již před osmi lety, kde se přes různé pozice vypracoval až do křesla ředitele oddělení research  development. Zároveň řídí i další dceřinou firmu SHERLOG Trace. Vystudoval Dopravní fakultu ČVUT Praze. Hovoří anglicky, španělsky, německy a rusky. Je ženatý a má tři děti. Mezi jeho zájmy patří sport, příroda a cestování.

Sodexo - Benefity

Luděk Šantora
Luděk Šantora
Luděk Šantora nastoupil od počátku ledna 2013 na pozici obchodního ředitele ve Společnosti Sodexo – Benefity, která nabízí služby v oblastech zaměstnaneckých benefitů a motivačních programů. Jeho hlavním úkolem bude řízení a rozvoj další obchodních a prodejních aktivit v rámci dlouhodobé strategie společnosti Sodexo.

Šantora vystudoval Karlovu Univerzitu v Praze, obor učitelství matematiky a biologie, poté se věnoval studiu se specializací v oblasti top managementu, a to nejprve na CMC Graduate School Of Business v Čelákovicích a poté na Universitas Telefonica v Barceloně a na ESADE v Barceloně.

Luděk Šantora má s řízením obchodu bohaté zkušenosti. Před příchodem do společnosti Sodexo působil jako obchodní a marketingový ředitel společnosti ŠkoFIN, kde řídil vývoj produktů, obchodní síť a marketingovou komunikaci. Předtím působil na různých pozicích z oblasti obchodu ve společnostech GEHE Pharma Praha, Eurotel Praha a Telefónica O2 Czech Republic.

Luděk Šantora je ženatý, má syna a dceru a kromě toho, že moc rád tráví volný čas se svou rodinou, hraje aktivně florbal a nedávno se nechal strhnout atmosférou hromadných běhů. Zajímá se o také literaturu faktu z období 2. světové války.

Tieto Společnost Tieto, přední severoevropská IT společnost poskytující služby v oblasti IT a produktového inženýrství, posiluje vedení divizí ERP/SAP a Consulting & System Integration. Novým ředitelem divize ERP/SAP je od začátku letošního roku Martin Vrobel. Divizi Consulting & System Integration nově povede Jan Rychtar.

Martin Vrobel
Martin Vrobel
Martin Vrobel bude mít na nové pozici na starosti provoz hostingové služby v oblasti ERP systému na globální úrovni, dodržování kvality objednaných služeb s ohledem na profitabilitu, dále kontinuální vývoj vlastních produktů zejména v oblasti cloudového přístupu a v neposlední řadě partnerství s firemními zákazníky a dodavateli. Martin Vrobel působí ve společnosti Tieto již od roku 2005, počínaje rokem 2011 pak zastával pozici manažera služeb ERP/SAP. Martin Vrobel rád tráví volný čas se svou rodinou. Kromě informačních technologií se věnuje sportu, práci na zahradě a dobrému jídlu.

Jan Rychtář
Jan Rychtář
Novým manažerem divize Consulting & System Integration v České republice je Jan Rychtar, jehož cílem na této pozici bude především další posilování konzultačních kompetencí české pobočky společnosti a celkový rozvoj obchodních aktivit v České republice i na dalších klíčových trzích. Jan Rychtar působí ve společnosti Tieto již šest let. Pracoval na pozici manažera oddělení pro Business Intelligence a poté působil jako obchodní manažer pro Českou republiku. Svou kariéru zahájil v oddělení rizik Komerční banky. Odtud pokračoval na pozici IT architekt a projektový manažer ve společnosti DHL Global Information Services. Jan Rychtar vystudoval informatiku na ČVÚT. Ve volném čase se věnuje především cestování, sportu a dalšímu osobnímu rozvoji.

Vodafone

Petr Dvořák
Petr Dvořák
Novým viceprezidentem pro nefiremní zákazníky Vodafonu je Petr Dvořák. Novou pozici Petr Dvořák zastává od ledna 2013, agendu postupně přebere od Stephanie Jackson, která na pozici viceprezidentky pro nefiremní zákazníky působila dočasně od září 2012. V oboru telekomunikací se Petr Dvořák pohybuje více než deset let.

Po studiích na Univerzitě J. E. Purkyně začínal Dvořák jako manažer značky vlasové kosmetiky ve společnosti Lybar. Po roce pak nastoupil do marketingového týmu společnosti Nestlé. V roce 2001 přešel do T-Mobilu, kde působil na různých manažerských pozicích více než deset let. Od dubna 2008 do října 2011 vedl divizi marketingu české pobočky T-Mobilu. Od února 2012 pak vedl marketing a prodej ve společnosti Archimedes Brain Trust.

V roce 2008 absolvoval MBA program na Thunderbird School. Hovoří výborně anglicky, ovládá také německý a ruský jazyk.

Je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase se kromě rodiny věnuje také vytrvalostnímu běhu, cyklistice a lyžování.


Komentáře

Ludmila Vinařová 01. únor 2013 04:20

Víborně♥

Vážený pane Dvoříáku, mám APEL NA Váš systém právě pro obyčejné uživatel sim karet za 200,- s DPH === již nevím je to cca 1měsíc co jsem byla nucena takto NEVÝHODNĚ A DRAZE KOUPIT I APARÁT DO HANDY:-) paciček♥ ještě díky bohu ZDRAVÉ, ale občas jak vidíte ZLOBÍ.

REKLAMUJI TEDY IHNED K Vaší nové funkci a té co mne zajímá

NEMÁM ZÁJEM BĚHAT PRO HESLO SIM KARTY , KDYŽŽ TEN PINDI OBAL OD NÍ JE BUHVÍ UŽ KDE A TO JE JEN MĚSÍC!!!!

DÁLE:
NEMÁM ZÁJEM PŘENASTAVOVAT SLUŽBY, které jsou dány buď Vaším lobkovánímm, či výrobce mobilních mrtvých obalů♥

internet si budu zapínat sama a tak prosím vyhov te mi , když už se tu ppíšu , protože je pro mne snazší = než jet autem opět do LOVOSIC Z Třebenic a příští týden snad už budu muset i MHD, laae to je jedno ===

chci tím poukázat jen na holý fakt

je to otrava a z našich kapes === tak už prosím to vypněte aspoˇˇn u mne = pokud je to placené === podmínky u té sranda sim karty NIKDE NEBYLI ===

A TO NENÍ MORÁLNÍ A ALE JEN JEDNOSTRANNĚ VÝHODNÝ A PRO Vás ne pro nás obyčejné očany♥

tak šetřete se mnou a budeme investovat lépe === já kupříkladu

vyrábím na co si Vaše společnost vzpomene = kovo-stohovatelný nábytek a letáků se Vám válí po těch obyčejných prodejničkách mnoho a jjen tak na místě kam to Váš distr.POHODÍ === TO JSOU ZMATKY CO

NEBO MYSLÍTĚ , ŽE BOJOVAT O KAŽDÉHO ZÁKAZNÍKA NEMÁ V DNEŠNÍ HEKTICE BUURZ A HLUPÁKŮ OPRAVDOVÝ NESMYSL ♥

JÁ ODPOVĚĎ ZNÁM JEZDÍM PO CELÉ ČR AŽ ZAČNU JEZDIT PO EU === TAM JE Vám krásný pořádek === mohu s Vaším svolením začít tady klidně uklízet , aby Vaše propagační materiály měli opravdový efektivní místo dané prodejničky a prodejna a všech pak prodejen ♥

díky a s úctou
kreat-flex-sprint = tvůrce a podnikový rádce

Ludmila Vinařová


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 1 komentářů

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner:Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů

Grafen opracovaný laserem

Pavel Houser , 30. listopad 2016 11:00

Na Iowa State University přišli s další metodou pro tištění grafenových součástek. V tomto případě j...

Více 0 komentářů

GFI Software přichází s beta verzí pokročilé cloudové ochrany e-mailu

Petr Velecký , 29. listopad 2016 18:00

Beta verzi své nejnovější cloudové platformy pro zajištění bezpečnosti a kontinuity provozu podnikov...

Více 0 komentářů