O2 spouští webovou samoobsluhu

Karel Michal, 22. srpen 2011 17:47 4 komentářů
Rubriky: Telekomunikace

Společnost Telefónica Czech Republic po jarním redesignu svého portálu rozšiřuje jeho služby v sekci Moje O2 o webovou samoobsluhu, zatím jen pro rezidentní zákazníky. Prostřednictvím samoobsluhy budou moci uživatelé sledovat a měnit nastavení svých služeb či monitorovat čerpání datových limitů.

Telefónica O2
Telefónica O2
Služba se momentálně nachází v pilotním provozu, zahájení ostrého provozu společnost plánuje během několika týdnů. Nyní ji mohou využívat všichni rezidentní zákazníci O2, kteří využívají elektronické vyúčtování na www.mojeO2.cz.

"Spuštění webové správy služeb je dalším krokem ke zvýšení uživatelského komfortu portálu Moje O2. Do konce léta plánujeme spustit také další důležitou funkcionalitu, díky které budou mít zákazníci na webu v reálném čase pod kontrolou své výdaje nebo počty aktuálně provolaných minut," komentuje službu Jindřich Fremuth, ředitel online divize společnosti Telefónica Czech Republic.

Internetová samoobsluha poskytuje zákazníkům přehled všech aktivních fixních a mobilních tarifů hlasových a datových služeb a O2 TV, zobrazení a nastavení mobilního telefonu, Aktivace, deaktivace a změny vybraných doplňkových služeb, monitorování čerpání datových limitů, zobrazení aktuální výše kreditu a možnost dobití kreditu (pouze pro předplacené služby).


Komentáře

Luboš Doležel 22. srpen 2011 22:25

O2 je procesně neskutečně pozadu. Jít na jejich pobočku je naprostý horor. Nejdřív 10 minut vyplňují formulář, pak to s vámi kontrolují a pak to kamsi faxují.

A jestli budou dané změny provedeny, to záleží čistě na tom pracovníkovi, který pročítá ten fax kdesi na centrále. Občas něco přehlédnou a pak vás ten šílený proces čeká znovu.

miky #2
miky 23. srpen 2011 09:54

Jojo, projekt Claudia se jim opravdu povedl, to vsechna cest. Kdo umi, ten umi...

Petr #3
Petr 23. srpen 2011 10:27

Jinak řečeno, to, co má Vodafone (tehdy Oskar) od svého vzniku, to už konečně zavádí i O2 ? Hmm, pokrok :)

cortes #4
cortes 23. srpen 2011 22:11

myslíte tu nefunkční samoobsluhu a ty průšvihy, co s tím Vodafone má? :)

RSS 

Komentujeme

HTC: Měl to Google zapotřebí?

Pavel Houser , 24. říjen 2017 06:00
Pavel Houser

Ihned poté, co Google oznámil záměr koupit část HTC, se ozvaly hlasy zpochybňující smysl celé transa...

Více







Kalendář

24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
26. 10. Acronis Roadshow 2017
RSS 

Zprávičky

ÚOHS začal posuzovat změnu vlastníka AutoContu

ČTK , 23. říjen 2017 11:15

V IT má Komárkova skupina rychle rostoucí byznys datových center své firmy DataSpring....

Více 0 komentářů

Google investoval do alternativní taxislužby Lyft

ČTK , 23. říjen 2017 09:00

Už v květnu podepsal Lyft dohodu o spolupráci s divizí samořídících aut Alphabetu.

...

Více 0 komentářů

Objem digitálních plateb i nadále roste

Pavel Houser , 23. říjen 2017 08:00

Nastupuje nový platební ekosystém...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ČSÚ: Volební weby byly nedostupné kvůli útoku DDoS

Pavel Houser , 22. říjen 2017 17:43

Výpadky prezentačních server vznikly na straně externího dodavatele komunikačních služeb. ...

Více 0 komentářů

Úřad pro ochranu osobních údajů vyšetřuje e-shop Mall.cz kvůli úniku hesel

ČTK , 22. říjen 2017 08:00

Obchodu Mall.cz odcizili hackeři údaje až ke 750 000 starších uživatelských účtů....

Více 0 komentářů

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů