Cleverlance uvádí na trh řešení Clever Call Center

Jiří Kocourek , 13. srpen 2009 08:36 0 komentářů

Společnost Cleverlance Enterprise Solutions přichází na trh s hostovaným řešením pro call centra a kontaktní centra.


Clever Call Center je modulová hostovaná aplikace, která údajně přináší přidanou hodnotu ve formě zvýšení kapacity call centra bez potřeby nabírat nové operátory.Řešení Clever Call Center je možné zakoupit i jako nehostovanou verzi, implementovanou na hardware zákazníka.

Řídící pracovníci call center ocení, že operátor pracuje v jednotném prostředí (s jedinou aplikací). Není zatěžován prací s mnoha aplikacemi a opakovaným zadáváním dat, čímž výrazně zkrátí dobu vyřízení hovoru nebo e-mailu. Součástí Clever Call Center je e-mailové řešení, které umožňuje automatickou distribuci e-mailů (web formulářů, faxů, sms, dopisů) dle jejich obsahu na příslušné operátory v závislosti na jejich dovednostech. Konkurenční výhodou je práce s uživatelským editorem, který umožňuje zákazníkovi velmi rychle reagovat na změny na trhu nebo na neočekávané situace.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů