Společnost Cleverlance implementovala v České spořitelně frontend aplikace pro použití v její pobočkové síti. Řešení zajišťuje vyšší stupeň automatizace a efektivního prodeje stávajících a inovovaných produktů financování v segmentu malých a středních podniků.
Jedná se zejména o služby kontokorent, pojištění klíčových osob, termínovaný úvěr, pojištění neschopnosti splácet a odklad splátek úvěru.
Pomocí tohoto nového aplikačního prostředí mohou pracovníci poboček České spořitelny obsloužit klienty ve výrazně kratších časech a uspokojit jejich poptávku po produktech financování stejně kvalitně na všech pobočkách banky.
Kromě vytvoření a otestování frontendu dodala Cleverlance České spořitelně také automatizovaný test klíčových funkčností a aplikační prostředí pro školení pobočkových pracovníků včetně vytvoření backendových rozhraní.
„Když splníme očekávání zákazníka, je to pro nás odměna. Spolupráce s řídícím týmem na straně zákazníka byla příkladná a orientovaná na společný cíl,“ dodává Ing. Jan Píka, Key Account Manager společnosti Cleverlance.
Řešení je postaveno na pokročilých javových frameworcích pro moderní frontendové systémy.