CRM od společnosti D3Soft ve zdravotnictví? – Proč ne?

11. únor 2010 14:47 0 komentářů

Při implementaci CRM Leonardo jsme kladli důraz na jednoduchost ovládání a přehlednost aplikace. Hlavním cílem bylo vybavit obchodní zástupce potřebnými reporty pro práci se zákazníky.

FRESENIUS MEDICAL CARE Česka republika spol. s r.o., je dceřinou společností koncernu Fresenius Medical Acre AG & KGaA, který spadá pod mezinárodní koncern Fresenius SE. Koncern Fresenius Medical Care je z celosvětového hlediska největší vývojovou, výrobní a dodavatelskou společností v oblasti jak přístrojového vybavení, tak i spotřebního materiálu pro léčbu pacientů se selháním funkce ledvin.

FRESENIUS MEDICAL CARE Česka republika spol. s r.o se zabývá dovozem, prodejem, leasingem a servisem výrobků koncernu Fresenius SE určených především pro hemodialyzační střediska, peritoneální dialýzu, transfúzní stanice, oddělení JIP a ARO.
Při implementaci CRM Leonardo jsme kladli důraz na jednoduchost ovládání a přehlednost aplikace. Hlavním cílem bylo vybavit obchodní zástupce potřebnými reporty pro práci se zákazníky.

Proč informační systém CRM Leonardo?
- evidence kontaktních osob ve všech nemocnicích a na jednotlivých odděleních
- sledování a připomínání časově omezených smluv pro včasné obnovení smluvních vztahů
- automatizovaný reporting prodeje za jednotlivé obchodní zástupce a produktové segmenty
- nástroje pro analýzu a vyhodnocování prodeje
- ochota pracovníků D3Soft individualizovat systém na potřeby zákazníka
- flexibilita pracovníků D3Soft při implementaci

FRESENIUS MEDICAL CARE není jediným zákazníkem D3Soft s.r.o. v odvětví zdravotnictví, kde byl implementován CRM. Jmenujme například společnost MEDICCO s.r.o., který využívá CRM systém už delší dobu a zvolila jeho rozšíření i na slovenskou pobočku.

Společnost D3Soft s.r.o. si stále více zákazníků volí hlavně kvůli její odbornosti. Specialisté společnosti D3Soft se orientují ve firemních procesech společností různého zaměření, což je základem každé úspěšné implementace.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů