D-Link Business Energizer přichází také do Čech a na Slovensko

19. listopad 2010 12:54 0 komentářů

Společnost D-Link, přední výrobce síťových a komunikačních řešení, spustila svůj bonusový program „D-Link Business Energizer” ve spolupráci se všemi svými autorizovanými distributory.

Až do 15. února 2011 se mohou specializovaní prodejci, zaměření na malé a střední firmy, zapojit do boje o kredity. Účastníci budou dostávat kredity například za prodej produktů značky D-Link nebo za účast na akcích D-Linku. Jakmile prodejce nashromáždí 5 000 nebo více kreditních bodů, bude zařazen do slosování o hlavní cenu: originální hodinky Omega Seamaster ve stylu Jamese Bonda v hodnotě kolem 75 000 Kč. Specializovaní prodejci, kteří mají o tento bonusový program zájem, si mohou vyžádat podrobnější informace nebo se zaregistrovat na adrese www.dlink-energizer.cz.

„Specializovaní prodejci představují základ spokojenosti našich zákazníků,” vysvětluje Aleš Pícl, ředitel společnosti D-Link Česká republika, Slovensko a Bulharsko. „Z tohoto důvodu je pro nás mimořádně důležité nabídnout našim partnerům více než jen neustálou podporu a rozsáhlé možnosti dalšího vzdělávání. Chceme odměnit také jejich věrnost D-Linku. Proto jsme velmi rádi, že spouštíme tento program společně s našimi distributory.”

Seznamte se: „D-Link Business Energizer”
Jakmile se účastníci zaregistrují v bonusovém programu „D-Link Business Energizer”, začne se jejich konto plnit získanými kredity. Specializovaní prodejci dostanou kredity během tříměsíční kampaně například za prodej produktů D-Link nebo zvýšení prodejů produktů výrobce v porovnání s předchozím rokem. Kredity může přinést také absolvování webových prezentací o řešeních D-Linku, stahování informačních materiálů nebo účast na vybraných akcích pořádaných D-Linkem nebo jeho distribučními partnery. Oceněny mohou být také přihlášené projekty s celkovou hodnotou alespoň 2 000 EUR. Schválené projekty nejenže naplní konta specializovaných prodejců kredity, ale prodejci získají navíc také 15% slevu podle objemu projektu. Kromě toho budou po dobu trvání programu „Business Energizer” losovány každý měsíc atraktivní výhry bez ohledu na aktuální stav kreditového konta prodejce.

Historie akce „D-Link Business Energizer”
Kampaň „D-Link Business Energizer” běží úspěšně v Německu od roku 2009. Tehdy začínal bonusový program pro specializované prodejce pouze s jedním distributorem. Díky velmi kladnému ohlasu od prodejců byla akce v roce 2010 rozšířena do Rakouska a Švýcarska. Počet distributorů zapojených do akce se od té doby zvýšil na 11.

Pro více informací o společnosti D-Link, prosím, navštivte www.dlink.cz nebo www.facebook.com/dlinkcz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

25. 03. INSPO 2017
31. 03. CRA IoT Hackathon
04. 04. Affiliate konference
RSS 

Zprávičky

Čínská ZTE přiznala nelegální zasílání zboží z USA do Íránu

ČTK , 25. březen 2017 09:00

Čínský výrobce telekomunikačního zařízení ZTE Corp. přiznal před soudem v Texasu vinu, že nelegálně ...

Více 0 komentářů

Bosch a IBM začaly spolupracovat na IoT pro průmysl

Pavel Houser , 24. březen 2017 13:08

Výrobci aut mohou nyní plánovat a organizovat aktualizaci softwaru u milionů vozů....

Více 0 komentářů

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů

Novela zavádí lepší užití informačních systémů veřejné správy

ČTK , 24. březen 2017 08:00

Zákon má mj. zabránit duplicitě informačních systémů a plýtvání penězi při jejich nákupu....

Více 0 komentářů

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů