D-Link Business Energizer přichází také do Čech a na Slovensko

19. listopad 2010 12:54 0 komentářů

Společnost D-Link, přední výrobce síťových a komunikačních řešení, spustila svůj bonusový program „D-Link Business Energizer” ve spolupráci se všemi svými autorizovanými distributory.

Až do 15. února 2011 se mohou specializovaní prodejci, zaměření na malé a střední firmy, zapojit do boje o kredity. Účastníci budou dostávat kredity například za prodej produktů značky D-Link nebo za účast na akcích D-Linku. Jakmile prodejce nashromáždí 5 000 nebo více kreditních bodů, bude zařazen do slosování o hlavní cenu: originální hodinky Omega Seamaster ve stylu Jamese Bonda v hodnotě kolem 75 000 Kč. Specializovaní prodejci, kteří mají o tento bonusový program zájem, si mohou vyžádat podrobnější informace nebo se zaregistrovat na adrese www.dlink-energizer.cz.

„Specializovaní prodejci představují základ spokojenosti našich zákazníků,” vysvětluje Aleš Pícl, ředitel společnosti D-Link Česká republika, Slovensko a Bulharsko. „Z tohoto důvodu je pro nás mimořádně důležité nabídnout našim partnerům více než jen neustálou podporu a rozsáhlé možnosti dalšího vzdělávání. Chceme odměnit také jejich věrnost D-Linku. Proto jsme velmi rádi, že spouštíme tento program společně s našimi distributory.”

Seznamte se: „D-Link Business Energizer”
Jakmile se účastníci zaregistrují v bonusovém programu „D-Link Business Energizer”, začne se jejich konto plnit získanými kredity. Specializovaní prodejci dostanou kredity během tříměsíční kampaně například za prodej produktů D-Link nebo zvýšení prodejů produktů výrobce v porovnání s předchozím rokem. Kredity může přinést také absolvování webových prezentací o řešeních D-Linku, stahování informačních materiálů nebo účast na vybraných akcích pořádaných D-Linkem nebo jeho distribučními partnery. Oceněny mohou být také přihlášené projekty s celkovou hodnotou alespoň 2 000 EUR. Schválené projekty nejenže naplní konta specializovaných prodejců kredity, ale prodejci získají navíc také 15% slevu podle objemu projektu. Kromě toho budou po dobu trvání programu „Business Energizer” losovány každý měsíc atraktivní výhry bez ohledu na aktuální stav kreditového konta prodejce.

Historie akce „D-Link Business Energizer”
Kampaň „D-Link Business Energizer” běží úspěšně v Německu od roku 2009. Tehdy začínal bonusový program pro specializované prodejce pouze s jedním distributorem. Díky velmi kladnému ohlasu od prodejců byla akce v roce 2010 rozšířena do Rakouska a Švýcarska. Počet distributorů zapojených do akce se od té doby zvýšil na 11.

Pro více informací o společnosti D-Link, prosím, navštivte www.dlink.cz nebo www.facebook.com/dlinkcz.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Apple opouští myšlenku výroby samořízeného vozu

ČTK , 23. srpen 2017 10:54

Do projektu Titan, který odstartoval v roce 2014, šel Apple se svým standardním nasazením. Projekt s...

Více 0 komentářů

Podíl sociálních sítí na on-line reklamě vzroste na pětinu

ČTK , 23. srpen 2017 09:00

Největší rozpočty mají každoročně technologické firmy, automobilové společnosti, obchodní řetězce, o...

Více 0 komentářů

Seznam chce za 3 roky prodávat polovinu reklamy na aukcích

ČTK , 23. srpen 2017 08:00

Mobily již nyní zprostředkovávají až 40 % přístupů na služby Seznamu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Útočníci si oblíbili sadu exploitů Lost in Translation

Pavel Houser , 22. srpen 2017 10:21

Studie mapuje vývoj malwaru v České republice a ve světě ve druhém čtvrtletí. ...

Více 0 komentářů

České Radiokomunikace nabízejí i privátní cloud

Pavel Houser , 22. srpen 2017 08:00

Řešení je podle CRA vhodné pro provoz citlivých, náročných a exponovaných aplikací a ukládání citliv...

Více 0 komentářů

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů