D-Link spustil nový program technické podpory – D-Link Assist

27. květen 2011 13:26 0 komentářů

D-Link Assist umožňuje zvolit úroveň služeb podle individuálních požadavků zákazníků a nabízí partnerům doplňkový zdroj příjmů.

D-Link spustil pro Českou republiku i Slovensko novou službu pro technickou podporu, údržbu a uplatňování záruky D-Link Assist. Jedná se o službu, která staví na dobré pověsti D-Linku v oblasti zákaznické podpory a umožňuje partnerům nabízet zákazníkům služby lokálních kvalifikovaných techniků pro zajištění údržby a výměny produktů D-Link.

Podle informací D-Linku se prodejci obvykle obtížně orientují v rozmanitých a složitých podmínkách poskytování podpory, spojených s produkty jiných výrobců. D-Link Assist má proto zjednodušené a standardizované úrovně podpůrných služeb pro produkty značky D-Link, aby svým partnerů usnadnil jejich nabízení zákazníkům. D-Link Assist má tři úrovně služeb – Gold, Silver a Bronze, ze kterých si budou zákazníci moci vybrat podle toho, co potřebují. Úroveň Gold se zaměřuje na velmi náročná prostředí, kde je pro zachování kontinuity provozu požadována odezva ještě téhož dne, a to 24 hodin denně a 7 dnů v týdnu. Úroveň Silver je určena pro firmy, které potřebují odezvu ještě týž den, ale během obvyklé pracovní doby, a úroveň Bronze je pro zákazníky, kteří neprovozují mimořádně důležité aplikace a postačí jim odezva do dalšího dne. Nové rozšíření záruky platí po dobu až pěti let, přičemž některá firemní řešení budou i nadále nabízena s omezenou záruční dobou.

Aleš Pícl, výkonný ředitel D-Linku pro ČR a SR, říká: „Ústředním bodem strategie D-Linku je udržení vysokého stupně loajality a spokojenosti zákazníků. D‑Link Assist zajistí, že evropské firmy mohou s důvěrou instalovat naše produkty do svých sítí. D-Link má ve svém rozsáhlém portfoliu firemních řešení přes sto padesát produktů – od zařízení pro bezdrátové i kabelové sítě až po úložiště dat, IP dohled a zabezpečení. Je nám tedy jasné, že pro naše prodejce může být dost náročné stát se odborníky na celou škálu těchto produktů. Služba D-Link Assist umožní partnerům, aby soustředili svoji pozornost na rozvíjení vztahů se zákazníky, zatímco D-Link zajistí technickou podporu.“

Přidaná hodnota pro partnery
Firmy jsou pod tlakem dodržování časových termínů a efektivního využívání prostředků, a když nastanou nějaké problémy, nemají často k dispozici vlastní IT odborníky, kteří by se s nimi vypořádali. Proto požadují rychlou a spolehlivou pomoc od svého dodavatele či prodejce IT, který by jim měl zajistit podporu bez ohledu na lokalitu a velikost firmy. Prostřednictvím D‑Link Assist budou moci partneři nabídnout zákazníkům nejlepší služby tohoto druhu, například výměnu produktu přímo na místě do 24 hodin, takže si firmy nikdy nebudou muset dělat starosti s nainstalovanými technologiemi D-Link.

Díky službě D-Link Assist získají partneři nový zdroj příjmů, aniž by do něj museli investovat nějaký čas nebo prostředky, a zároveň nabídnou svým zákazníkům výkonnou podpůrnou službu. D-Link Assist také přenáší technické riziko z partnerů přímo na D-Link, aby měli zákazníci jistotu, že bude technologie D-Link dobře podporována. Partneři mohou svým zákazníkům zaručit přístup k lokální telefonické podpoře 24 hodin denně a 7 dnů v týdnu. Všichni návštěvníci na stránkách technické podpory budou obslouženi místními kvalifikovanými techniky D-Linku, což znamená, že jakýkoli problém, na který zákazníci narazí, je možné vyřešit již během jedné návštěvy.

Pro více informací o společnosti D-Link, prosím, navštivte www.dlink.cz nebo www.facebook.com/dlinkcz.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů