Dial Telecom spustil SMS mikroplatby nezávislé na operátorovi

Karel Michal, 16. srpen 2011 19:38 0 komentářů

Dial Telecom spustil od počátku srpna telekomunikační mikroplatební kanál, jež dovoluje platit za služby nebo zboží prostřednictvím SMS nezávisle na tom, jakého máte telekomunikačního operátora.

e-shop

Služba je určena podnikatelům, kteří chtějí nabídnout kupujícím okamžitou a flexibilní možnost zaplatit za obchod, zboží či službu pomocí mobilu. Cílí přitom především na menší firmy a drobné podnikatele, využitelná je ovšem i u příspěvkových organizací, státní správy a samosprávy.

Dolní a horní limit transakce se pohybuje v rozmezí 4 až 600 Kč včetně DPH, nejde tedy o plnohodnotnou bankovní transakční službu, ale již avizovaný mikroplatební kanál (podobně jako nejrůznější internetové peněženky).

Konkrétní využití má PREMIUM SMS např. při poskytování obsahu a služeb na internetu, prodeji různých druhů zboží, spotřebitelských soutěžích, nákupu SMS jízdenek, platbách za parkování, rezervacích (např. vstupenek na kulturní a sportovní akce, u lékaře, kadeřníka, autoservisu), platbách za komunální služby, pojištění do zahraniční, SMS chatu, dárcovských a charitativních příspěvcích.

Společnost nabízí nakupujícím dvě varianty této služby. Pro jednorázové platby představuje ideální řešení služba PREMIUM SMS MO. Zde je textová zpráva zpoplatněna přímo při odeslání. Naopak varianta SMS MT nachází své využití při pravidelném a opakovaném odběru služby (např. zpravodajství, horoskopy apod.). V tomto případě je zpoplatněna odpovědní SMS zasílaná zákazníkovi provozovatelem služby.

„PREMIUM SMS vhodně doplňují portfolio již stávajících telekomunikačních řešení. Poskytuje našim stávajícím i potenciálním zákazníkům možnost využít přednosti této služby k oslovení dalších klientů a prodeji svého zboží a služeb,“ říká Robert Horáček, Product Manager společnosti Dial Telecom.

Jednou z avizovaných předností pro provozovatele služby je možnost sledovat chování spotřebitelů pomocí pokročilých on-line statistik a analýz provozu. Služba se tak stává velice efektivním a levným marketingovým nástrojem.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Google vs. Oracle: Kdo tahá za kratší konec?

Pavel Houser , 04. duben 2018 11:30
Pavel Houser

Po 8 letech právních sporů vstoupila soudní tahanice mezi Googlem a Oraclem do dalšího kola. Nakolik...

Více







RSS 

Zprávičky

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 0 komentářů

eMan vykupuje zpět podíl Jablotronu

Pavel Houser , 19. duben 2018 14:32

Strategie obou společností se po více než 2 letech propojení rozcházejí, kontrolu nad firmou získáva...

Více 0 komentářů

Facebook reaguje na nové normy EU, cílená reklama ale nepřestane

ČTK , 19. duben 2018 10:26

Facebook se začal dotazovat svých uživatelů, zda může v jejich fotografiích a videích používat techn...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Ruské úřady vs. Telegram

ČTK , 19. duben 2018 08:00

Začaly se objevovat informace o rozsáhlých výpadcích služeb, které se sporem nijak nesouvisejí....

Více 0 komentářů

Arbes převzal slovenský Finamis a posiluje v oblasti řešení pro kapitálové trhy

ITBiz.cz , 18. duben 2018 16:30

Arbes Technologies za nezveřejněnou sumu získala majoritní podíl ve slovenské společnosti Finamis, k...

Více 0 komentářů

Sophos: jsou podniky ohroženy neidentifikovaným síťovým provozem

Pavel Houser , 18. duben 2018 10:30

Správci IT nejsou schopni identifikovat 45 % síťového provozu organizace....

Více 1 komentářů

Kvůli IT na ministerstvu práce padlo trestní oznámení

ČTK , 18. duben 2018 09:00

Vedení ministerstva práce podalo trestní oznámení kvůli pořízení resortního ekonomického informačníh...

Více 0 komentářů