Dimension Data osvěžuje svou značku a do centra zájmu staví klienty

26. květen 2011 12:17 0 komentářů

Dimension Data, přední globální poskytovatel IT služeb a řešení s obratem 4,7 mld. amerických dolarů, osvěžuje svou firemní identitu a zároveň přejmenovává asijskou pobočku Datacraft na Dimension Data.

Osvěžení firemní identity navazuje na obchodní strategii, která se více zaměřuje na poskytování služeb bez ohledu na technologie nebo hranice států. Dimension Data v současné době rozšiřuje svou nabídku služeb a vylepšuje péči o zákazníky.

Nové světlezelené logo působí více dynamicky a svěží vzhled plný energie lépe vyjadřuje sílu více než 12 300 zaměstnanců celé skupiny. Měkčí a jemnější křivky odráží otevřený přístup více zaměřený na klienty.

„Vyvíjíme se a poskytujeme řešení více orientovaná na služby, což představuje dobrou přílěžitost osvěžit značku, aby lépe odpovídala naší obchodní strategii a vizím budoucnosti,“ říká Brett Dawson, CEO, Dimension Data. „Je to více než jen pouhá změna barvy. Naše značka za uplynulých 28 let obstála ve zkoušce času a pomohla nám vyrůst do celosvětově velmi úspěšné společnosti. Namísto radikální změny jsme logo jen chytře vylepšili a celkově vizuální obraz značky lépe přizpůsobili naší obchodní cestě, aby vše působilo více relevantně a důvěryhodně.“ Osvěžení značky nijak nesouvisí s odkoupením Dimension Data společností NTT v říjnu minulého roku.

Přejmenování Datacraft na Dimension Data přináší jednotnou značku do 49 zemí na pěti kontinentech.

„Nasloucháme našim klientům. Osvěžení firemní identity je symbolem a závazkem našich zaměstnanců ke klientům a vyjadřuje kolektivní energii celé skupiny. Z průzkumu u klientů vyplývá, že oceňují naše odborné znalosti, kvalitu práce, příjemné jednání a profesionalitu. To je důvod, proč i nadále budeme investovat do našich lidí a rozvíjet jejich technické znalosti a schopnost precizně pracovat v zájmu klientů,“ říká Brett Dawson.

Společnost Dimension Data zahájila osvěžení firemní identity prostřednictvím sociálních médií a doslova můžeme říci, že následovala slunce. Vše začalo na Novém Zélandu, kde na sociálních sítích postupně přibývaly záběry a fotografie z akcí a následně se akce rozbíhaly i v dalších zemích po celém světě, což vedlo k vytvoření 24-hodinového proudu informací. Nejnovější zprávy a aktuality najde na Twitteru a Facebooku.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

Vloni bylo pravidelně na internetu 77 % Čechů

ITBiz.cz , 28. březen 2017 17:00

V roce 2016 používalo internet 6,7 miliónu obyvatel České republiky starších 16 let, tj. 76,5 %. Ve ...

Více 0 komentářů

Microsoft v Evropě investoval do datových center tři miliardy USD

ČTK , 28. březen 2017 15:30

Americká softwarová firma Microsoft investovala v Evropě do datových center a další infrastruktury, ...

Více 0 komentářů

T-Mobile od dubna nabídne nové neomezené tarify s více daty

ČTK , 28. březen 2017 13:24

Mobilní operátor T-Mobile od 2. dubna nabídne novou řadu neomezených tarifů se zvýšeným objemem dat....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

XS3200: nové úložné systémy SAN pro firmy

Pavel Houser , 28. březen 2017 13:00

Nová řada společnosti QSAN nabízí až 26 hotswap pozic SFF 2,5“ v 2U rack skříni....

Více 0 komentářů

Co Češi objednávají nejčastěji online

ITBiz.cz , 28. březen 2017 11:00

Oblečení, kosmetika a knihy. To jsou tři nejpopulárnější druhy zboží, jak je na internetu nakupují ž...

Více 0 komentářů

Brněnští vývojáři Konica Minolta testují metodiku scrum

Pavel Houser , 28. březen 2017 08:00

Moderní metodiky očekávají vysokou míru automatizace, která začíná už při psaní kódu....

Více 0 komentářů

Do Prahy dnes poprvé přijede šéf Microsoftu Satya Nadella

ČTK , 28. březen 2017 07:00

Nadella do české metropole přijede poprvé v roli výkonného ředitele firmy. ...

Více 0 komentářů