Dimension Data osvěžuje svou značku a do centra zájmu staví klienty

26. květen 2011 12:17 0 komentářů

Dimension Data, přední globální poskytovatel IT služeb a řešení s obratem 4,7 mld. amerických dolarů, osvěžuje svou firemní identitu a zároveň přejmenovává asijskou pobočku Datacraft na Dimension Data.

Osvěžení firemní identity navazuje na obchodní strategii, která se více zaměřuje na poskytování služeb bez ohledu na technologie nebo hranice států. Dimension Data v současné době rozšiřuje svou nabídku služeb a vylepšuje péči o zákazníky.

Nové světlezelené logo působí více dynamicky a svěží vzhled plný energie lépe vyjadřuje sílu více než 12 300 zaměstnanců celé skupiny. Měkčí a jemnější křivky odráží otevřený přístup více zaměřený na klienty.

„Vyvíjíme se a poskytujeme řešení více orientovaná na služby, což představuje dobrou přílěžitost osvěžit značku, aby lépe odpovídala naší obchodní strategii a vizím budoucnosti,“ říká Brett Dawson, CEO, Dimension Data. „Je to více než jen pouhá změna barvy. Naše značka za uplynulých 28 let obstála ve zkoušce času a pomohla nám vyrůst do celosvětově velmi úspěšné společnosti. Namísto radikální změny jsme logo jen chytře vylepšili a celkově vizuální obraz značky lépe přizpůsobili naší obchodní cestě, aby vše působilo více relevantně a důvěryhodně.“ Osvěžení značky nijak nesouvisí s odkoupením Dimension Data společností NTT v říjnu minulého roku.

Přejmenování Datacraft na Dimension Data přináší jednotnou značku do 49 zemí na pěti kontinentech.

„Nasloucháme našim klientům. Osvěžení firemní identity je symbolem a závazkem našich zaměstnanců ke klientům a vyjadřuje kolektivní energii celé skupiny. Z průzkumu u klientů vyplývá, že oceňují naše odborné znalosti, kvalitu práce, příjemné jednání a profesionalitu. To je důvod, proč i nadále budeme investovat do našich lidí a rozvíjet jejich technické znalosti a schopnost precizně pracovat v zájmu klientů,“ říká Brett Dawson.

Společnost Dimension Data zahájila osvěžení firemní identity prostřednictvím sociálních médií a doslova můžeme říci, že následovala slunce. Vše začalo na Novém Zélandu, kde na sociálních sítích postupně přibývaly záběry a fotografie z akcí a následně se akce rozbíhaly i v dalších zemích po celém světě, což vedlo k vytvoření 24-hodinového proudu informací. Nejnovější zprávy a aktuality najde na Twitteru a Facebooku.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

CCDO: další zkratka na obzoru?

Pavel Houser , 17. květen 2018 09:00
Pavel Houser

Nová náplň práce CIO a ředitelé přes zákazníky, respektive zákaznická data....

Více







RSS 

Zprávičky

Apple začal irské vládě splácet daňový nedoplatek

ČTK , 21. květen 2018 08:00

Doplacení nařídila Evropská komise, podle níž Irsko řadu let poskytovalo Applu neoprávněné daňové vý...

Více 0 komentářů

ČR má v Evropě 3. nejvyšší platbu za 1 GB mobilních dat

ČTK , 20. květen 2018 16:04

Ve výši průměrného měsíčního tarifu patří ČR s 33 dolary k evropskému průměru....

Více 0 komentářů

Algotech a Sugar Factory se spojují

Pavel Houser , 19. květen 2018 09:00

Společnost Algotech oznámila převzetí společnosti Sugar Factory, českého dodavatele řešení pro řízen...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Infineon postaví za 1,6 mld. eur novou továrnu na čipy v Rakousku

ČTK , 19. květen 2018 08:00

Infineon je předním světovým producentem polovodičových řešení, v loňském fiskálním roce dosáhl trže...

Více 0 komentářů

Výrobce displejů Japan Display měl loni rekordní ztrátu

ČTK , 18. květen 2018 12:00

Dodavatel Applu doplácí na pozdní zavedení výroby OLED, v iPhone X Apple používá displeje od Samsung...

Více 0 komentářů

Toshiba smí prodat čipovou divizi

ČTK , 18. květen 2018 09:00

Firma se snaží vzpamatovat z účetního skandálu, před 3 lety přiznala rozsáhlé nesrovnalosti v účetni...

Více 0 komentářů

Nová varianta ransomwaru SynAck je schopná obejít zabezpečení

Pavel Houser , 18. květen 2018 08:00

Technika Process Doppelgänging zahrnuje bezsouborovou injektáž kódu, která využívá zabudované funkce...

Více 0 komentářů