Dimension Data: sjednocená komunikace způsoby podnikání

18. únor 2011 19:04 0 komentářů

Podle společnosti Dimension Data, předního globálního poskytovatele IT služeb a řešení, přispívá současná ekonomická situace k přechodu firem na sjednocenou firemní komunikaci, což mění zažité procesy a umožňuje další rozvoj podniků.

Organizace po celém světě čelí ekonomickému tlaku a tlaku konkurence, což je nutí snižovat náklady, zjednodušovat procesy a zvyšovat flexibilitu. Společnosti by neměly čekat s plánováním strategie a architektury, protože potenciální úspory v oblasti nákladů na telekomunikace mohou být 20 – 30 %. Technologie tak usnadňují transformaci podniků a vytváří prostor pro další rozvoj.

„Přechod firem na sjednocenou komunikaci již není otázka jestli, ale kdy. Přechod z decentralizovaného hlasového TDM řešení k centralizovanému IP řešení pro jednotnou komunikaci a spolupráci (UC&C - Unified Communication and Collaboration) je nevyhnutelná realita,“ říká Zbyszek Lugsch, Sales & Solutions Director, Dimension Data Czech Republic a.s.. „Centralizovaná architektura přináší úspory nákladů a umožňuje podnikům zlepšit spolupráci se zákazníky a získat na trhu potřebnou konkurenční výhodu. Firmy již vidí, že UC&C neznamená jen úsporu nákladů, ale také významné organizační výhody a možnost podnikat zcela novým způsobem.“

UC&C integruje hlasovou telefonii a video komunikaci s jinými podnikovými systémy. Takové propojení adresářů, sjednoceného zasílání zpráv, rychlých zpráv a integrace například do systémů řízení vztahů se zákazníky nebo aplikací pro fixně-mobilní konvergenci vytváří potenciál pro další růst.

Pokud společnosti přejdou na sjednocenou komunikaci, mohou nejenom lépe využívat zdroje, ale zjednodušuje se i správa a řízení upgradů. Další výhodou je větší mobilita zaměstnanců, lepší ochrana investic a poskytování nových funkcí specifickým skupinám uživatelů. Zároveň dochází i k významným úsporám nákladů na cestování a prostory a zlepšení podnikových procesů.

Telefonie se stále častěji posouvá do IP, což smazává hranice mezi hlasem a videem. Sjednocování komunikace je nevyhnutelné a logické řešení. Vynakládat úsilí a náklady zvlášť na správu hlasu a videa je velmi neefektivní.

Lze očekávat, že se změní i spotřební modely. Společnosti stále častěji očekávají při nákupu větší volnost a flexibilitu. Současný model výdajů na infrastrukturu doplní různé cenové nabídky a společnosti budou více využívat veřejný cloud a hybridní scénáře.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Apple opouští myšlenku výroby samořízeného vozu

ČTK , 23. srpen 2017 10:54

Do projektu Titan, který odstartoval v roce 2014, šel Apple se svým standardním nasazením. Projekt s...

Více 0 komentářů

Podíl sociálních sítí na on-line reklamě vzroste na pětinu

ČTK , 23. srpen 2017 09:00

Největší rozpočty mají každoročně technologické firmy, automobilové společnosti, obchodní řetězce, o...

Více 0 komentářů

Seznam chce za 3 roky prodávat polovinu reklamy na aukcích

ČTK , 23. srpen 2017 08:00

Mobily již nyní zprostředkovávají až 40 % přístupů na služby Seznamu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Útočníci si oblíbili sadu exploitů Lost in Translation

Pavel Houser , 22. srpen 2017 10:21

Studie mapuje vývoj malwaru v České republice a ve světě ve druhém čtvrtletí. ...

Více 0 komentářů

České Radiokomunikace nabízejí i privátní cloud

Pavel Houser , 22. srpen 2017 08:00

Řešení je podle CRA vhodné pro provoz citlivých, náročných a exponovaných aplikací a ukládání citliv...

Více 0 komentářů

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů