Dimension Data: sjednocená komunikace způsoby podnikání

18. únor 2011 19:04 0 komentářů

Podle společnosti Dimension Data, předního globálního poskytovatele IT služeb a řešení, přispívá současná ekonomická situace k přechodu firem na sjednocenou firemní komunikaci, což mění zažité procesy a umožňuje další rozvoj podniků.

Organizace po celém světě čelí ekonomickému tlaku a tlaku konkurence, což je nutí snižovat náklady, zjednodušovat procesy a zvyšovat flexibilitu. Společnosti by neměly čekat s plánováním strategie a architektury, protože potenciální úspory v oblasti nákladů na telekomunikace mohou být 20 – 30 %. Technologie tak usnadňují transformaci podniků a vytváří prostor pro další rozvoj.

„Přechod firem na sjednocenou komunikaci již není otázka jestli, ale kdy. Přechod z decentralizovaného hlasového TDM řešení k centralizovanému IP řešení pro jednotnou komunikaci a spolupráci (UC&C - Unified Communication and Collaboration) je nevyhnutelná realita,“ říká Zbyszek Lugsch, Sales & Solutions Director, Dimension Data Czech Republic a.s.. „Centralizovaná architektura přináší úspory nákladů a umožňuje podnikům zlepšit spolupráci se zákazníky a získat na trhu potřebnou konkurenční výhodu. Firmy již vidí, že UC&C neznamená jen úsporu nákladů, ale také významné organizační výhody a možnost podnikat zcela novým způsobem.“

UC&C integruje hlasovou telefonii a video komunikaci s jinými podnikovými systémy. Takové propojení adresářů, sjednoceného zasílání zpráv, rychlých zpráv a integrace například do systémů řízení vztahů se zákazníky nebo aplikací pro fixně-mobilní konvergenci vytváří potenciál pro další růst.

Pokud společnosti přejdou na sjednocenou komunikaci, mohou nejenom lépe využívat zdroje, ale zjednodušuje se i správa a řízení upgradů. Další výhodou je větší mobilita zaměstnanců, lepší ochrana investic a poskytování nových funkcí specifickým skupinám uživatelů. Zároveň dochází i k významným úsporám nákladů na cestování a prostory a zlepšení podnikových procesů.

Telefonie se stále častěji posouvá do IP, což smazává hranice mezi hlasem a videem. Sjednocování komunikace je nevyhnutelné a logické řešení. Vynakládat úsilí a náklady zvlášť na správu hlasu a videa je velmi neefektivní.

Lze očekávat, že se změní i spotřební modely. Společnosti stále častěji očekávají při nákupu větší volnost a flexibilitu. Současný model výdajů na infrastrukturu doplní různé cenové nabídky a společnosti budou více využívat veřejný cloud a hybridní scénáře.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
28. 04. Oracle Code 2017
RSS 

Zprávičky

Japonská Softbank zakládá s Foxconnem společný investiční podnik

ČTK , 24. únor 2017 18:03

Japonská skupina Softbank, která investuje převážně v sektoru vyspělých technologií, a tchajwanský s...

Více 0 komentářů

3D tisk ocelových konstrukcí

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:37

Podařilo se "vytisknout" jeřábový hák....

Více 0 komentářů

Třetina operátora mobilní sítě Sigfox je na prodej

Pavel Houser , 24. únor 2017 17:17

Zájemci o investici v oblasti internetu věcí mohou získat až 34% podíl společnosti SimpleCell Networ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hodnota kybernetické měny bitcoin vystoupila na nový rekord

ČTK , 24. únor 2017 15:30

Hodnota kybernetické měny bitcoin se dnes zvýšila o 4,7 procenta a vystoupila na nový rekord 1218,85...

Více 0 komentářů

Apple v dubnu otevře v Kalifornii novou centrálu

ČTK , 24. únor 2017 11:30

Americká společnost Apple v dubnu otevře v kalifornském Cupertinu svou novou centrálu. Stěhování 12....

Více 0 komentářů

Ransomware funguje a generuje útočníkům zisky

Pavel Houser , 23. únor 2017 16:45

Ransomware je stále více centralizovaný a několik významných malwarových rodin dominuje celému "trhu...

Více 0 komentářů

Loni rychle rostl prodej mobilů a chytrých hodinek

ČTK , 23. únor 2017 14:43

Prodej technického spotřebního zboží v Česku loni vzrostl o 2,2 procenta na 74 miliard korun. ...

Více 0 komentářů