Dimension Data: sjednocená komunikace způsoby podnikání

18. únor 2011 19:04 0 komentářů

Podle společnosti Dimension Data, předního globálního poskytovatele IT služeb a řešení, přispívá současná ekonomická situace k přechodu firem na sjednocenou firemní komunikaci, což mění zažité procesy a umožňuje další rozvoj podniků.

Organizace po celém světě čelí ekonomickému tlaku a tlaku konkurence, což je nutí snižovat náklady, zjednodušovat procesy a zvyšovat flexibilitu. Společnosti by neměly čekat s plánováním strategie a architektury, protože potenciální úspory v oblasti nákladů na telekomunikace mohou být 20 – 30 %. Technologie tak usnadňují transformaci podniků a vytváří prostor pro další rozvoj.

„Přechod firem na sjednocenou komunikaci již není otázka jestli, ale kdy. Přechod z decentralizovaného hlasového TDM řešení k centralizovanému IP řešení pro jednotnou komunikaci a spolupráci (UC&C - Unified Communication and Collaboration) je nevyhnutelná realita,“ říká Zbyszek Lugsch, Sales & Solutions Director, Dimension Data Czech Republic a.s.. „Centralizovaná architektura přináší úspory nákladů a umožňuje podnikům zlepšit spolupráci se zákazníky a získat na trhu potřebnou konkurenční výhodu. Firmy již vidí, že UC&C neznamená jen úsporu nákladů, ale také významné organizační výhody a možnost podnikat zcela novým způsobem.“

UC&C integruje hlasovou telefonii a video komunikaci s jinými podnikovými systémy. Takové propojení adresářů, sjednoceného zasílání zpráv, rychlých zpráv a integrace například do systémů řízení vztahů se zákazníky nebo aplikací pro fixně-mobilní konvergenci vytváří potenciál pro další růst.

Pokud společnosti přejdou na sjednocenou komunikaci, mohou nejenom lépe využívat zdroje, ale zjednodušuje se i správa a řízení upgradů. Další výhodou je větší mobilita zaměstnanců, lepší ochrana investic a poskytování nových funkcí specifickým skupinám uživatelů. Zároveň dochází i k významným úsporám nákladů na cestování a prostory a zlepšení podnikových procesů.

Telefonie se stále častěji posouvá do IP, což smazává hranice mezi hlasem a videem. Sjednocování komunikace je nevyhnutelné a logické řešení. Vynakládat úsilí a náklady zvlášť na správu hlasu a videa je velmi neefektivní.

Lze očekávat, že se změní i spotřební modely. Společnosti stále častěji očekávají při nákupu větší volnost a flexibilitu. Současný model výdajů na infrastrukturu doplní různé cenové nabídky a společnosti budou více využívat veřejný cloud a hybridní scénáře.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

Rozhodnutí ÚS o odložení EET může vést k žalobám na stát

ČTK , 16. prosinec 2017 09:00

Tisíce a možná desítky tisíc podnikatelů a zástupců různých profesí se na třetí a čtvrtou vlnu EET u...

Více 1 komentářů

E-shopy vyjmutí plateb kartou z EET vítají, přišlo prý ale pozdě

ČTK , 16. prosinec 2017 08:00

Podle ministerstva financí ze zrušení povinnosti evidovat platby kartou pro poplatníky nevyplývá nut...

Více 0 komentářů

Nové Embarcadero RAD Studio obsahuje i licenci pro aplikační server

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 10:00

Vývojové prostředí nabízí i nové prvky knihovny vizuálních komponent a nové možnosti grafického uživ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Botnet Necurs se vrátil a šíří nový ransomware

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 09:00

V listopadu došlo k oživení botnetu Necurs v souvislosti s distribucí nového ransomwaru Scarab. ...

Více 0 komentářů

Jižní Korea zvažuje, že zdaní obchody s bitcoinem

ČTK , 15. prosinec 2017 08:00

Vláda se obává dopadů, které s sebou může přinést náhlý cenový propad kryptoměn....

Více 0 komentářů

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů