Nová změna pro firemní stránky na Facebook (Facebook Pages) umožnila firmám nahrávat výrazný obrázek do horní části stránky. Facebook k tomu vydal některá omezení.
Facebook prakticky pár dní po změnách vydal pravidla, která omezují horní nahrávaný obrázek na Facebook stránkách (viz například ITBIZ.cz). Pochopitelně přináší řadu omezení k nahrávanému hornímu obrázku:
- Není možné zveřejnit informaci o slevách a cenách.
- Uživatelé se nesmí navádět na tlačítko „To se mi líbí“ a ani na něj ukazovat.
- Nejsou dovoleny žádné kontaktní informace (web, e-mail, telefonní číslo)
- Nesmí se vybízet ke sdílení či poslání adresy stránky přátelům.
Pravidla ukazuje například blog Socialbakers. Nová změna u firemních stránek rovněž přinesla zrušení záložek, které se hojně využívaly právě k nalákání fanoušků. Nová Facebook Timeline na druhou stranu umožnila firmám přidat více informací z historie. Hezký příklad je vidět na stránce Nemáme rádi viry, patřící antivirové společnosti ESET. Správce fanouškovské stránky doplnil zpětně vybrané údaje až do roku 1980.
Mezi další zavedené novinky patří i možnost zaslat soukromou zprávu provozovateli stránky. Správci stránek však zprávu uživateli poslat nemohou. S fanoušky značek se tak může komunikovat pouze v rámci zdi na Facebooku.