Firmy stále investují do technologií Sjednocené komunikace

Jiří Kocourek , 01. červen 2009 10:01 0 komentářů
Rubriky: Byznys

Internet
I přes stávající hospodářskou krizi hodlají podniky, včetně firem zabývajících se službami typu kontaktní centrum, zvětšit v roce 2009 investice do technologií Unified Communications (UC). Hlavním cílem aktivit tohoto typu je vzrůst produktivity a umožnění efektivnějšího řízení informační infrastruktury. Nedostatek investic do řešení v oblasti UC může působit ztráty spojené s komunikačními problémy.

Closing
Investice do řešení jednotné komunikace

Nárůst použití během pěti let

Takové výsledky ukázal průzkum, který zpracovala nezávislá analytická firma Datamonitor pro GN Netcom, vlastníka značky Jabra. Zkoumání mělo odpovědět na otázky budoucnosti řešení Unified Communications (sjednocené komunikace) ve světě byznysu.

Podle výzkumu během nejbližších pěti let vzroste počet telefonů využívajících software typu softphone na celém světě dokonce i o 40 %. Současně požadavky na pevné telefonní linky budou systematicky klesat. Spolu s nárůstem počtu řešení v oblasti IP telefonie, softwarů typu softphone nebo VoIP v přenosných zařízeních se zvětší požadavky na profesionální náhlavní soupravy vysoké kvality a jiná multifunkční zařízení, které fungují v prostředí UC.

Analýza zpracována Datamonitorem ukazuje, že mnoho podniků, včetně firem, které nabízejí služby typu kontaktní centrum, investovalo do aplikace UC, které lze využít jak v zařízeních jako jsou mobily a počítače (software typu softphone), tak i v tradiční telefonní síti. Analytická společnost doporučuje firmám, pro které jsou celkové investiční náklady do řešení UC příliš vysoké, aby uvažovaly o nákupu dodatečného vybavení, jako jsou například mnohofunkční náhlavní soupravy. Investice tohoto typu nepředstavují příliš vysoké finanční náklady, a přitom účinně zvyšují efektivitu a usnadňují komunikaci.

Podniky by měly vybrat takové náhlavní soupravy, které zajistí dobrou akustiku a současně budou v souladu s softwarem UC. Každý, kdo se již pokoušel telefonovat s pomocí VoIP s levnými nekvalitními náhlavními soupravami, ví, jak je to důležité. V tradiční telefonní síti je zvuk transmitováný v úzkém pásmu (300 Hz -3,600 kHz), když většina UC systemů obsluhuje širokopásmovou frekvenci do 6,800 kHz.

Zpráva Unified Communications: zvýšení produktivity, zjednodušení činnosti, připravená firmou Datamonitor na příkaz firmy GN Netcom, byla zpracována na základě výzkumu provedeného v září 2008 ve skupině 150 manažerů kontaktních center v západní Evropě a v Jižní Americe.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

Čínská ZTE přiznala nelegální zasílání zboží z USA do Íránu

ČTK , 25. březen 2017 09:00

Čínský výrobce telekomunikačního zařízení ZTE Corp. přiznal před soudem v Texasu vinu, že nelegálně ...

Více 1 komentářů

Bosch a IBM začaly spolupracovat na IoT pro průmysl

Pavel Houser , 24. březen 2017 13:08

Výrobci aut mohou nyní plánovat a organizovat aktualizaci softwaru u milionů vozů....

Více 0 komentářů

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů

Novela zavádí lepší užití informačních systémů veřejné správy

ČTK , 24. březen 2017 08:00

Zákon má mj. zabránit duplicitě informačních systémů a plýtvání penězi při jejich nákupu....

Více 0 komentářů

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů