Gemius zahajuje měření návštěvnosti internetu v Izraeli

31. březen 2011 14:37 0 komentářů

Gemius ve spolupráci s lokálními partnery, podnikatelem v oblasti médií Erezem Bahatem a společností Market Watch Institute, zahajuje projekt měření návštěvnosti internetu v Izraeli. Partneři projektu podepsali s izraelským Sdružením pro internet smlouvu na provoz měření návštěvnosti internetu v následujících čtyřech letech. Výzkum měření návštěvnosti internetu gemiusAudience, jehož se zúčastní největší online média, vydavatelé a reklamní agentury bude zahájen ještě v březnu letošního roku.

Zavedení výzkumu gemiusAudience na izraelském trhu je výsledkem výběrového řízení, v němž Gemius a Market Watch Institute porazily jiné mezinárodní hráče, jako jsou comScore Inc, TNS a Nielsen/NetRatings. Dodavatel měření návštěvnosti internetu na izraelském trhu byl vybrán po důkladném prozkoumání metodologií a technologií a po schválení standardu trhu lokálním antimonopolním úřadem. První výsledky měření gemiusAudience budou zveřejněny v polovině letošního roku.

Pro získání údajů o dosahu a frekvenci návštěvnosti webových stránek se musí zahájit dva procesy, které jsou součástí hybridního přístupu k měření internetu, propagovaného společností Gemius: umístění měřících kódů na webových stránkách zapojených ve výzkumu a vytvoření panelu s účastí nejméně 30 000 uživatelů internetu. Zavedení jednotného měření návštěvnosti internetu umožní marketingovým specialistům plánování kampaní zaměřených na jednotlivé cílové skupiny pomocí osvědčeného systému, stejně jako v případě měření sledovanosti televizních pořadů (TAM) a čtenosti tištěných médií (TGI). Výzkum gemiusAudience je navržen tak, aby měřil návštěvnost webových stránek a multimediálního obsahu nejen z PC a notebooků, ale také z mobilních zařízení a tabletů. „Zavedení standardů pro digitální trh je velmi důležitou událostí, protože umožní agenturám a zadavatelům reklamy plánování kampaní pomocí jednotného systému. Navíc budou mít vlastníci online médií k dispozici nástroje, které jim pomohou získat větší podíl na mediálním trhu a zlepšit pozici portfolia jejich služeb“, říká Sagi Stunis, generální ředitel izraelského Sdružení pro internet.

"Pro správný odhad trhu online reklamy, potřebují reklamní agentury, zadavatelé reklamy a vydavatelé možnost monitorovat online reklamu, která se zobrazuje lidem a ne cookies," vysvětluje Filip Pieczyński, viceprezident společnosti Gemius. "Výzkum gemiusAudience, umožňuje reklamním agenturám, zadavatelům reklamy a vydavatelům srovnání dat týkajících se měření internetu s monitoringem dalších médií, díky zavedení měření reálných uživatelů. Tento ukazatel se používá ve výzkumu gemiusAudience, který probíhá v současné době na dvaceti trzích regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky. Výsledky studie zahrnují také další ukazatele, jako jsou například počet zobrazení stránek, čas strávený online, frekvence návštěv a dosah webových stránek, které poskytují možnost analýzy demografických údajů na straně vydavatelů a zadavatelů reklamy", doplnil Pieczynski.

„Podle aktuálních údajů je v Izraeli více než 4,7 milionu uživatelů internetu. Každý uživatel stráví na internetu v průměru 3 hodiny denně a téměř 80% z nich používá internet každý den. Podíl online reklamy v celkové sumě investic do reklamy zaznamenal v roce 2010 meziroční růst o dvě procenta a měl by se ještě zvýšit po zavedení jednotného měření internetu“, říká Erez Bahat, odborník na internetový trh a partner společnosti Gemius. „Je třeba také dodat, že izraelský trh je po USA a Kanadě na třetím místě, pokud jde o počet společností obchodujících na burze NASDAQ a je také znám díky velkému množství začínajících podniků v oblasti IT. Díky všem těmto faktorům je Izrael atraktivním trhem pro zahraniční investory, technologie a výzkumné společnosti, jako je Gemius,“ doplnil Bahat.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







RSS 

Zprávičky

Závažná chyba v protokolu WPA2

ČTK , 17. říjen 2017 08:00

Odborníci z univerzity v belgické Lovani odhalili závažnou chybu ohrožující bezpečnost internetového...

Více 0 komentářů

Bělobrádek chce evropská pravidla pro internetová média

ČTK , 17. říjen 2017 00:55

Podle expertů na internetová média jde o předvolební proklamaci. ...

Více 0 komentářů

Mobilní signál bude i v tunelech pražského metra

ČTK , 16. říjen 2017 15:19

V první fázi by měl být signál na trase metra C mezi stanicemi Muzeum a Roztyly....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Další velká pokuta pro Qualcomm, tentokrát na Tchaj-wanu

ČTK , 16. říjen 2017 13:10

Qualcomm čelí vyšetřování také v Evropské unii....

Více 0 komentářů

Vybudování infrastruktury na vysokorychlostní internet bude stát 120 až 150 miliard Kč

Pavel Houser , 16. říjen 2017 08:00

Firmy na jednání Hospodářské komory potvrdily, že mají zájem čerpat prostředky na výstavbu vysokoryc...

Více 0 komentářů

Qualcomm se žalobou snaží zakázat prodej iPhonů v Číně

ČTK , 14. říjen 2017 08:00

Obě firmy vedou právní spory kvůli licencím technologií firmy Qualcomm již měsíce....

Více 0 komentářů

Nové profese: manažer spolupráce a specialista sdílení technologií

Pavel Houser , 13. říjen 2017 13:35

Umělá inteligence mění trh práce. Zavádění robotické automatizace dává vzniknout zcela novým profesí...

Více 0 komentářů