Gemius zahajuje měření návštěvnosti internetu v Izraeli

31. březen 2011 14:37 0 komentářů

Gemius ve spolupráci s lokálními partnery, podnikatelem v oblasti médií Erezem Bahatem a společností Market Watch Institute, zahajuje projekt měření návštěvnosti internetu v Izraeli. Partneři projektu podepsali s izraelským Sdružením pro internet smlouvu na provoz měření návštěvnosti internetu v následujících čtyřech letech. Výzkum měření návštěvnosti internetu gemiusAudience, jehož se zúčastní největší online média, vydavatelé a reklamní agentury bude zahájen ještě v březnu letošního roku.

Zavedení výzkumu gemiusAudience na izraelském trhu je výsledkem výběrového řízení, v němž Gemius a Market Watch Institute porazily jiné mezinárodní hráče, jako jsou comScore Inc, TNS a Nielsen/NetRatings. Dodavatel měření návštěvnosti internetu na izraelském trhu byl vybrán po důkladném prozkoumání metodologií a technologií a po schválení standardu trhu lokálním antimonopolním úřadem. První výsledky měření gemiusAudience budou zveřejněny v polovině letošního roku.

Pro získání údajů o dosahu a frekvenci návštěvnosti webových stránek se musí zahájit dva procesy, které jsou součástí hybridního přístupu k měření internetu, propagovaného společností Gemius: umístění měřících kódů na webových stránkách zapojených ve výzkumu a vytvoření panelu s účastí nejméně 30 000 uživatelů internetu. Zavedení jednotného měření návštěvnosti internetu umožní marketingovým specialistům plánování kampaní zaměřených na jednotlivé cílové skupiny pomocí osvědčeného systému, stejně jako v případě měření sledovanosti televizních pořadů (TAM) a čtenosti tištěných médií (TGI). Výzkum gemiusAudience je navržen tak, aby měřil návštěvnost webových stránek a multimediálního obsahu nejen z PC a notebooků, ale také z mobilních zařízení a tabletů. „Zavedení standardů pro digitální trh je velmi důležitou událostí, protože umožní agenturám a zadavatelům reklamy plánování kampaní pomocí jednotného systému. Navíc budou mít vlastníci online médií k dispozici nástroje, které jim pomohou získat větší podíl na mediálním trhu a zlepšit pozici portfolia jejich služeb“, říká Sagi Stunis, generální ředitel izraelského Sdružení pro internet.

"Pro správný odhad trhu online reklamy, potřebují reklamní agentury, zadavatelé reklamy a vydavatelé možnost monitorovat online reklamu, která se zobrazuje lidem a ne cookies," vysvětluje Filip Pieczyński, viceprezident společnosti Gemius. "Výzkum gemiusAudience, umožňuje reklamním agenturám, zadavatelům reklamy a vydavatelům srovnání dat týkajících se měření internetu s monitoringem dalších médií, díky zavedení měření reálných uživatelů. Tento ukazatel se používá ve výzkumu gemiusAudience, který probíhá v současné době na dvaceti trzích regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky. Výsledky studie zahrnují také další ukazatele, jako jsou například počet zobrazení stránek, čas strávený online, frekvence návštěv a dosah webových stránek, které poskytují možnost analýzy demografických údajů na straně vydavatelů a zadavatelů reklamy", doplnil Pieczynski.

„Podle aktuálních údajů je v Izraeli více než 4,7 milionu uživatelů internetu. Každý uživatel stráví na internetu v průměru 3 hodiny denně a téměř 80% z nich používá internet každý den. Podíl online reklamy v celkové sumě investic do reklamy zaznamenal v roce 2010 meziroční růst o dvě procenta a měl by se ještě zvýšit po zavedení jednotného měření internetu“, říká Erez Bahat, odborník na internetový trh a partner společnosti Gemius. „Je třeba také dodat, že izraelský trh je po USA a Kanadě na třetím místě, pokud jde o počet společností obchodujících na burze NASDAQ a je také znám díky velkému množství začínajících podniků v oblasti IT. Díky všem těmto faktorům je Izrael atraktivním trhem pro zahraniční investory, technologie a výzkumné společnosti, jako je Gemius,“ doplnil Bahat.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Nintendo hlásí prudký růst tržeb, pomohla nová konzole Switch

ČTK , 29. duben 2017 16:00

Čtvrtletní tržby japonského výrobce videoher Nintendo se díky silné poptávce po nové herní konzoli S...

Více 0 komentářů

Turecko na internetu zablokovalo přístup k Wikipedii

ČTK , 29. duben 2017 13:49

Turecko zablokovalo přístup k Wikipedii - volně přístupné encyklopedii na internetu. Důvodem je obsa...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk Microsoftu dík cloudovým službám vzrostl o 28 pct

ČTK , 29. duben 2017 10:00

Čistý zisk amerického softwarového gigantu Microsoft ve třetím čtvrtletí finančního roku meziročně s...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Čtvrtletní zisk a tržby majitele Googlu výrazně vzrostly

ČTK , 28. duben 2017 15:00

Čistý zisk americké společnosti Alphabet, která je majitelem internetového gigantu Google, v prvním ...

Více 0 komentářů

Bývalí manažeři Olympusu mají zaplatit miliardy za účetní podvod

ČTK , 28. duben 2017 14:00

Skupina bývalých vedoucích pracovníků japonské společnosti Olympus musí firmě zaplatit odškodné 58,8...

Více 0 komentářů

Soud v Ostravě poslal počítačového hackera na 6,5 roku do vězení

ČTK , 28. duben 2017 10:30

Na 6,5 let poslal dnes Krajský soud v Ostravě do vězení počítačového hackera Lumíra Heriče. Podle ro...

Více 0 komentářů

Digitální transformace a IoT mění české výrobní společnosti

Pavel Houser , 28. duben 2017 09:00

Často více než 10 let staré ERP systémy nebývají s novými technologiemi kompatibilní....

Více 0 komentářů