Hewlett-Packard a Attention!Media: Nejlepší reklama na českém internetu

25. říjen 2010 18:46 0 komentářů

Hewlett-Packard si společně s agenturou Attention!Media odnesl z 5. ročníku FLE Media Awards první cenu za vítězství v kategorii „Nejlepší využití digitálních médií”.

Interaktivní hra „Přivítejte jaro zasláním motýla kamarádům”, účinně oslovila celkem 524 000 uživatelů, z nichž bylo 367 409 žen. Navíc 54 % z nich bylo ve věku 18-35 let, což byla předem definovaná cílová skupina pro nákup designového notebooku HP. Stala se tak nejpoužívanější aplikací v síti Facebook z hlediska počtu aktivních uživatelů a tedy i poslaných motýlů v ČR!

“Ocenění si velice vážíme a bereme je také jako závazek, že i v budoucnu budeme připravovat netradiční marketingové kampaně pro naše zákazníky. V nejbližší době to bude například internetová aplikace ve stylu naší současné kampaně na podporu HP Pavilion notebooků pod názvem Paparazzi. Všichni fandové Facebooku se mají skutečně na co těšit,“ říká Petr Trešl, marketing manažer Divize osobních počítačů společnosti HP.

Motýlová aplikace navržená v moderním designu, který využitím motýlů přímo odkazoval na promovaný produkt, cílila na mladé ženy 18-35 let, které preferují design a mají rády něco netradičního. Samozřejmě i milují nakupování a jsou často on-line. Sociální síť Facebook proto byla přirozenou volbou pro virální šíření informace o produktu. Cena za oslovení jednoho uživatele se pohybovala v řádech desetin haléřů.

Soutěžící posílali motýlky svým přátelům, za poslané a obdržené motýlky získávali body, tvořili sbírky motýlů a vyhrávali ceny. Bodoví skokani týdne získali designové myši a 3 nejlepší sběratelé na konci soutěže hlavní cenu, designový notebook HP Mini Vivienne Tam Edition.

O tři týdny dříve si stejné interaktivní řešení na podporu nového designového mininotebooku HP Mini Vivienne Tam Edition odneslo dvě ceny ze soutěže Internet Effectivness Awards 2010 – za nejlepší využití sociálních sítí a za nejlepší užití virálního marketingu.

Úspěšnost projektu jen potvrzuje fakt, že koncept byl v identické podobě kromě Česka a Slovenska použit ve dvou dalších evropských zemích.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 1 komentářů

Apple a Nokia urovnaly patentový spor, podepsaly novou dohodu

ČTK , 24. květen 2017 10:00

Analytiky překvapilo relativně rychlé vyřešení sporu....

Více 0 komentářů

ČTÚ: Aukce kmitočtů v pásmu 3,7 GHz se zúčastní 6 subjektů

Pavel Houser , 24. květen 2017 09:00

Podle harmonogramu by ostrá aukce na celkem 5 kmitočtových bloků, každý o velikosti 40 MHz, měla zač...

Více 0 komentářů