HP představuje interaktivní technologie pro maloobchod

24. leden 2011 19:41 0 komentářů

Společnost HP představila nové portfolio produktů navržených tak, aby obchodníkům pomohly uspokojit požadavky zákazníků v maloobchodním prostředí. Produkty, které byly oznámeny na letošním setkání americké Národní maloobchodní federace (NRF), zahrnují:

— Digitální monitor HP LD4210 s úhlopříčkou 107 cm, full HD rozlišením 1920 x 1080 bodů a zabudovanou technologií přehrávače HP media sign player, která umožní snadné nastavení a pohodlné přehrávání dynamických digitálních reklam. K připojení slouží Ethernet port a o správu obsahu na jednom i více panelech se postará systém vzdálené správy HP network sign manager. Tento model disponuje také vstupem i výstupem rozhraní DisplayPort, které je kompatibilní s přehrávači digitálních informací HP. Panel se dodává s tříletou zárukou. Díky velmi tenkému rámu také není problém dosáhnout přirozeného obrazu při zapojení do velkých videostěn. Oproti svému předchůdci snížil tento model šířku rámů na polovinu.

— Čtečku čárových kódů HP Imaging Barcode Scanner, která je schopna číst 1-D i 2-D čárové kódy, ať už tištěné či zobrazené například na displeji mobilního telefonu.

— Hybridní tiskárnu účtenek s technologií magnetického rozpoznávání znaků MICR, která v jednoduchém a spolehlivém zařízení kombinuje tisk účtenek a štítků se schopností načítat a ověřovat ceniny.

— Nový program pro nezávislé vývojáře softwaru (ISV) pro velké retailové podniky v oblasti interaktivních in-store médií, který HP nabízí společně s předními firmami v oblasti vývoje software.

„Zákazníci jsou stále sofistikovanější, nová řešení HP proto umožňují maloobchodníkům zákazníky efektivně a přesvědčivě oslovit během celého nákupního procesu – doma, na cestě nebo i v samotném obchodě,“ uvádí Kobi Elbaz, ředitel oddělení zákaznických řešení a pracovních stanic, HP PSG pro oblast EMEA. „Naše dlouhodobé investice do komplexních softwarových a hardwarových řešení umožňují našim zákazníkům odlišit se od konkurence, budovat zákaznickou loajalitu a zvýšit tak svůj zisk.“

Všechny digitální infopanely jsou vybaveny technologií pro škálování obrazu, která umožňuje VGA řetězení videostěn pro obraz v nadživotní velikosti za použití až 25 displejů. Volitelné systémy držáků na zeď umožňují měnit horizontální nebo vertikální umístění jednoduchým otočením displeje. K dispozici jsou i reproduktory, které jsou připojitelné na zadní stranu panelu a poskytují tak zvuk bez negativního dopadu na velikost rámu panelu.

Skener pro moderní maloobchod

Skener čárových kódů HP Imaginng Barcode Scanner zvládne širokou škálu úkolů, od skenování čárových 1-D nebo vícesměrových 2-D kódů přes snímání z displejů mobilních zařízení až po skenování a ukládání obrázků. Maloobchodníci, kteří chtějí efektivně využívat informace o svých zákaznících, mohou využít skenování kuponů, zákaznických kódů z mobilních telefonů nebo různých průkazů pro ověření věku.

Globální program pro nezávislé vývojáře

Nový obchodní program HP pro nezávislé vývojáře a dodavatele software ISV umožňuje využívat trh s řešeními pro retail i velkým hráčům na tomto trhu. Účastníci programu, včetně předních dodavatelů software pro maloobchodní Point of Sale systémy, digitální infografiku a in-store media, poskytují certifikované konfigurace hardware optimalizované pro plynulý a spolehlivý provoz jejich aplikací. Program je řízen díky zvláštní implementaci globálního programu HP AllianceOne. Softwarové společnosti poskytují služby zákazníkům ve spolupráci s technickými, marketingovými a místními obchodními jednotkami HP.

Kompaktní systém POS HP ap5000 – all-in-one

Kromě čerstvě uvedených novinek je stále k dispozici i úspěšný pokladní systém HP ap5000 – all-in-one POS. Jedná se o systém kompaktních rozměrů vybavený 15palcovou dotykovou obrazovkou. Displej pro zákazníky může mít formu dvojřádkového textového displeje, nebo LCD panelu s úhlopříčkou 10,4 palce. Mezi zajímavosti patří i monitor LD4200tm s dotykovou obrazovkou, který poskytuje full HD rozlišení, přičemž dotyková obrazovka zlepšuje interakci se zákazníkem. Více informací na www.hp.cz/rpos.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Pokles prodeje smartphonů potvrzuje i Gartner

ČTK , 24. únor 2018 12:04

Meziroční nárůst čtvrtletního prodeje zaznamenaly v rámci první pětky pouze Huawei a Xiaomi....

Více 0 komentářů

Broadcom snížil nabídku na rivala Qualcomm na 117 miliard dolarů

ČTK , 23. únor 2018 10:00

Převzetí Qualcommu by bylo největší akvizicí v historii technologického sektoru....

Více 0 komentářů

T-Mobile měl úspěšný rok

Pavel Houser , 23. únor 2018 09:00

T-Mobile oznámil finanční výsledky za rok 2017. Celkové tržby z mobilních a pevných služeb včetně pr...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

NÚKIB loni řešil méně hlášení o kybernetických incidentech

ČTK , 23. únor 2018 08:00

Na podzim NÚKIB musel řešit i útok na weby, na kterých se zobrazovaly aktuální volební výsledky....

Více 0 komentářů

Hackeři zneužili cloudový systém Tesly k těžbě kryptoměn

ČTK , 22. únor 2018 10:00

Průnik se odehrál přes konzoli systému Kubernetes pro optimalizaci cloudových aplikací. ...

Více 0 komentářů

Dvakrát ze světa open source CRM: Sugar a SuiteCRM

Pavel Houser , 22. únor 2018 09:00

CRM systém Sugar je nabízen v několika edicích. Placené edice lze standardně provozovat formou služb...

Více 0 komentářů

Intel chce investovat 5 miliard dolarů do izraelské továrny

ČTK , 22. únor 2018 08:00

Předpokládá se, že Intel na rozšíření továrny obdrží státní podporu v hodnotě až 10 % investice....

Více 0 komentářů