HP představuje interaktivní technologie pro maloobchod

24. leden 2011 19:41 0 komentářů

Společnost HP představila nové portfolio produktů navržených tak, aby obchodníkům pomohly uspokojit požadavky zákazníků v maloobchodním prostředí. Produkty, které byly oznámeny na letošním setkání americké Národní maloobchodní federace (NRF), zahrnují:

— Digitální monitor HP LD4210 s úhlopříčkou 107 cm, full HD rozlišením 1920 x 1080 bodů a zabudovanou technologií přehrávače HP media sign player, která umožní snadné nastavení a pohodlné přehrávání dynamických digitálních reklam. K připojení slouží Ethernet port a o správu obsahu na jednom i více panelech se postará systém vzdálené správy HP network sign manager. Tento model disponuje také vstupem i výstupem rozhraní DisplayPort, které je kompatibilní s přehrávači digitálních informací HP. Panel se dodává s tříletou zárukou. Díky velmi tenkému rámu také není problém dosáhnout přirozeného obrazu při zapojení do velkých videostěn. Oproti svému předchůdci snížil tento model šířku rámů na polovinu.

— Čtečku čárových kódů HP Imaging Barcode Scanner, která je schopna číst 1-D i 2-D čárové kódy, ať už tištěné či zobrazené například na displeji mobilního telefonu.

— Hybridní tiskárnu účtenek s technologií magnetického rozpoznávání znaků MICR, která v jednoduchém a spolehlivém zařízení kombinuje tisk účtenek a štítků se schopností načítat a ověřovat ceniny.

— Nový program pro nezávislé vývojáře softwaru (ISV) pro velké retailové podniky v oblasti interaktivních in-store médií, který HP nabízí společně s předními firmami v oblasti vývoje software.

„Zákazníci jsou stále sofistikovanější, nová řešení HP proto umožňují maloobchodníkům zákazníky efektivně a přesvědčivě oslovit během celého nákupního procesu – doma, na cestě nebo i v samotném obchodě,“ uvádí Kobi Elbaz, ředitel oddělení zákaznických řešení a pracovních stanic, HP PSG pro oblast EMEA. „Naše dlouhodobé investice do komplexních softwarových a hardwarových řešení umožňují našim zákazníkům odlišit se od konkurence, budovat zákaznickou loajalitu a zvýšit tak svůj zisk.“

Všechny digitální infopanely jsou vybaveny technologií pro škálování obrazu, která umožňuje VGA řetězení videostěn pro obraz v nadživotní velikosti za použití až 25 displejů. Volitelné systémy držáků na zeď umožňují měnit horizontální nebo vertikální umístění jednoduchým otočením displeje. K dispozici jsou i reproduktory, které jsou připojitelné na zadní stranu panelu a poskytují tak zvuk bez negativního dopadu na velikost rámu panelu.

Skener pro moderní maloobchod

Skener čárových kódů HP Imaginng Barcode Scanner zvládne širokou škálu úkolů, od skenování čárových 1-D nebo vícesměrových 2-D kódů přes snímání z displejů mobilních zařízení až po skenování a ukládání obrázků. Maloobchodníci, kteří chtějí efektivně využívat informace o svých zákaznících, mohou využít skenování kuponů, zákaznických kódů z mobilních telefonů nebo různých průkazů pro ověření věku.

Globální program pro nezávislé vývojáře

Nový obchodní program HP pro nezávislé vývojáře a dodavatele software ISV umožňuje využívat trh s řešeními pro retail i velkým hráčům na tomto trhu. Účastníci programu, včetně předních dodavatelů software pro maloobchodní Point of Sale systémy, digitální infografiku a in-store media, poskytují certifikované konfigurace hardware optimalizované pro plynulý a spolehlivý provoz jejich aplikací. Program je řízen díky zvláštní implementaci globálního programu HP AllianceOne. Softwarové společnosti poskytují služby zákazníkům ve spolupráci s technickými, marketingovými a místními obchodními jednotkami HP.

Kompaktní systém POS HP ap5000 – all-in-one

Kromě čerstvě uvedených novinek je stále k dispozici i úspěšný pokladní systém HP ap5000 – all-in-one POS. Jedná se o systém kompaktních rozměrů vybavený 15palcovou dotykovou obrazovkou. Displej pro zákazníky může mít formu dvojřádkového textového displeje, nebo LCD panelu s úhlopříčkou 10,4 palce. Mezi zajímavosti patří i monitor LD4200tm s dotykovou obrazovkou, který poskytuje full HD rozlišení, přičemž dotyková obrazovka zlepšuje interakci se zákazníkem. Více informací na www.hp.cz/rpos.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
18. 02. WordCamp Praha 2017
RSS 

Zprávičky

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 0 komentářů

Menší e-shopy kvůli EET zruší platbu kartou

ČTK , 22. leden 2017 07:00

Řada menších tuzemských e-shopů od března, kdy pro ně začne platit elektronická evidence tržeb (EET...

Více 1 komentářů

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů