HP služby nyní podporují i software vytvořený na zakázku a softwarová řešení třetích stran

07. duben 2011 16:07 0 komentářů

Společnost HP oznámila uvedení nových softwarových služeb, které spojují podporu softwaru a odborného poradenství. Díky nim mohou zákazníci snáze předvídat náklady, maximalizovat návratnost investic do softwaru a využívat bohatší služby podpory.

Služby HP Premier Services poskytují rozšířenou podporu softwaru a softwarově přizpůsobených řešení společnosti HP a dalších dodavatelů. Tento přístup HP k poskytování služeb garantuje vysoce flexibilní, proaktivní řízení od partnerské společnosti, která je schopna zajistit spolehlivé služby napříč celým softwarovým řešením zákazníků.

Firmy se velmi často potýkají se složitými IT prostředími, která jsou složena z mnoha různých verzí softwaru, z přizpůsobených produktů a integrací vyvinutých třetími stranami. Takto různorodé IT prostředí má za následek nepředvídatelné náklady na údržbu a zvyšuje zátěž interních IT týmů, které jsou nuceny reaktivně spravovat řešení, místo aby se zaměřily na optimalizaci prostředí a návrhy inovací.

„Firmám se často nedaří získat ze softwarových řešení maximální užitnou hodnotu, protože se potýkají se složitou integrací, příliš rozsáhlým přizpůsobením a nepředvídatelnými náklady na podpůrné týmy různých dodavatelů,“ řekla Elaina Stergiades, manažerka výzkumu divize Software Support Services ve společnosti IDC. „Produkty typu HP Premier Services nabízejí zákazníkům flexibilitu a finanční předvídatelnost potřebnou pro jednoduchou správu a udržování podnikového softwaru po celou dobu životnosti – od plánování a nasazení až po podporu a průběžné modernizace.“

Služby HP Software Premier Services umožňují:

— Zjednodušit komunikaci v rámci služeb podpory prostřednictvím jednotného řešení poskytovaného profesionály HP Software Services, kteří jsou jediným kontaktním týmem garantujícím odborné konzultace.
— Proaktivně spravovat průběžné změny ve vztahu k závazkům úrovně služeb provázaných s obchodními výsledky a současně minimalizovat riziko jejich narušení.
— Výběr z flexibilních možností podpory, které nejlépe vyhovují konkrétním požadavkům zákazníka.
Portfolio HP Software Premier Services tvoří čtyři oblasti služeb, které umožňují zákazníkům vybrat si přesně podle jejich potřeb z nejvhodnějších reaktivních a proaktivních možností:
— Premier Response odpovídá na problémy rychle a efektivně prostřednictvím špičkových odborníků technické podpory, kteří rozumí celému softwarovému řešení klienta.
— Premier Advisory poskytuje proaktivní služby údržby pro integrace na zakázku nebo od třetích stran. Zároveň vyvíjí strategie pro optimalizaci nových verzí a upgradů.
— Premier Team Extend nabízí uvolnění zdrojů na interní týmy zajišťující strategické aktivity díky outsourcování rutinních provozních úkolů a údržby na odborníky společnosti HP.
— Premier Business minimalizuje možná provozní rizika přidělením HP Enterprise Services managera, který zajišťuje proaktivní předcházení problémům týkajících se služeb podpory.

„Zákazníci hledají nové příležitosti, jak zajistit úspěšný provoz softwarových řešení díky partnerské spolupráci,“ řekl Hans-Peter Klaey, senior viceprezident HP Software Sales, Services and Support. „Služby HP Premier Services nabízejí proaktivní model dodávek bez nečekaných překvapení, který umožňuje klientům věnovat méně času zajištění provozu a naopak maximálně investovat čas do práce na obchodních výsledcích.“

Poskytováním hladkého modelu dodávek služeb, který umožňuje zákazníkům vyčlenit jejich zdroje na strategické iniciativy a rozvoj inovací, pomáhají služby HP Premier Services firmám a státním úřadům s plynulým přechodem na strategii Instant-On Enterprise. Díky ní mohou využívat technologie při veškeré spolupráci se zákazníky, zaměstnanci, partnery a občany.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář


RSS 

Zprávičky

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů

Nový škodlivý program ukradl údaje k milionu účtů Google

ČTK , 02. prosinec 2016 14:00

Nový škodlivý program Goolian narušil bezpečnost více než jednoho milionu účtů Google. Šíří se na za...

Více 0 komentářů

Telefony Nokia se příští rok vrátí na trh

ČTK , 02. prosinec 2016 10:30

Chytré telefony se značkou Nokia se objeví zpátky na trhu v příštím roce. Finská společnost Nokia dn...

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

CETIN nabídne příští rok operátorům připojení až 250 Mbit/s

ČTK , 01. prosinec 2016 17:00

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) zvýší od května příštího roku rychlost inter...

Více 0 komentářů

Akcie Samsungu stouply na nový rekord

ČTK , 01. prosinec 2016 12:00

Akcie jihokorejské společnosti Samsung Electronics dnes stouply o více než čtyři procenta na nový re...

Více 0 komentářů

FBI bude moci s povolením soudu pronikat do jakýchkoli počítačů

ČTK , 01. prosinec 2016 10:30

V americkém Senátu dnes selhal poslední pokus o zablokování rozšířených policejních pravomocí, které...

Více 2 komentářů

Gartner: Prodej tabletů v ČR letos klesne o osm procent na 1,1 mil

ČTK , 30. listopad 2016 14:00

Zájem o tablety letos dále klesá. Prodej tabletů a hybridních notebooků na českém trhu se letos sníž...

Více 0 komentářů