HP služby nyní podporují i software vytvořený na zakázku a softwarová řešení třetích stran

07. duben 2011 16:07 0 komentářů

Společnost HP oznámila uvedení nových softwarových služeb, které spojují podporu softwaru a odborného poradenství. Díky nim mohou zákazníci snáze předvídat náklady, maximalizovat návratnost investic do softwaru a využívat bohatší služby podpory.

Služby HP Premier Services poskytují rozšířenou podporu softwaru a softwarově přizpůsobených řešení společnosti HP a dalších dodavatelů. Tento přístup HP k poskytování služeb garantuje vysoce flexibilní, proaktivní řízení od partnerské společnosti, která je schopna zajistit spolehlivé služby napříč celým softwarovým řešením zákazníků.

Firmy se velmi často potýkají se složitými IT prostředími, která jsou složena z mnoha různých verzí softwaru, z přizpůsobených produktů a integrací vyvinutých třetími stranami. Takto různorodé IT prostředí má za následek nepředvídatelné náklady na údržbu a zvyšuje zátěž interních IT týmů, které jsou nuceny reaktivně spravovat řešení, místo aby se zaměřily na optimalizaci prostředí a návrhy inovací.

„Firmám se často nedaří získat ze softwarových řešení maximální užitnou hodnotu, protože se potýkají se složitou integrací, příliš rozsáhlým přizpůsobením a nepředvídatelnými náklady na podpůrné týmy různých dodavatelů,“ řekla Elaina Stergiades, manažerka výzkumu divize Software Support Services ve společnosti IDC. „Produkty typu HP Premier Services nabízejí zákazníkům flexibilitu a finanční předvídatelnost potřebnou pro jednoduchou správu a udržování podnikového softwaru po celou dobu životnosti – od plánování a nasazení až po podporu a průběžné modernizace.“

Služby HP Software Premier Services umožňují:

— Zjednodušit komunikaci v rámci služeb podpory prostřednictvím jednotného řešení poskytovaného profesionály HP Software Services, kteří jsou jediným kontaktním týmem garantujícím odborné konzultace.
— Proaktivně spravovat průběžné změny ve vztahu k závazkům úrovně služeb provázaných s obchodními výsledky a současně minimalizovat riziko jejich narušení.
— Výběr z flexibilních možností podpory, které nejlépe vyhovují konkrétním požadavkům zákazníka.
Portfolio HP Software Premier Services tvoří čtyři oblasti služeb, které umožňují zákazníkům vybrat si přesně podle jejich potřeb z nejvhodnějších reaktivních a proaktivních možností:
— Premier Response odpovídá na problémy rychle a efektivně prostřednictvím špičkových odborníků technické podpory, kteří rozumí celému softwarovému řešení klienta.
— Premier Advisory poskytuje proaktivní služby údržby pro integrace na zakázku nebo od třetích stran. Zároveň vyvíjí strategie pro optimalizaci nových verzí a upgradů.
— Premier Team Extend nabízí uvolnění zdrojů na interní týmy zajišťující strategické aktivity díky outsourcování rutinních provozních úkolů a údržby na odborníky společnosti HP.
— Premier Business minimalizuje možná provozní rizika přidělením HP Enterprise Services managera, který zajišťuje proaktivní předcházení problémům týkajících se služeb podpory.

„Zákazníci hledají nové příležitosti, jak zajistit úspěšný provoz softwarových řešení díky partnerské spolupráci,“ řekl Hans-Peter Klaey, senior viceprezident HP Software Sales, Services and Support. „Služby HP Premier Services nabízejí proaktivní model dodávek bez nečekaných překvapení, který umožňuje klientům věnovat méně času zajištění provozu a naopak maximálně investovat čas do práce na obchodních výsledcích.“

Poskytováním hladkého modelu dodávek služeb, který umožňuje zákazníkům vyčlenit jejich zdroje na strategické iniciativy a rozvoj inovací, pomáhají služby HP Premier Services firmám a státním úřadům s plynulým přechodem na strategii Instant-On Enterprise. Díky ní mohou využívat technologie při veškeré spolupráci se zákazníky, zaměstnanci, partnery a občany.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů