HP služby nyní podporují i software vytvořený na zakázku a softwarová řešení třetích stran

07. duben 2011 16:07 0 komentářů

Společnost HP oznámila uvedení nových softwarových služeb, které spojují podporu softwaru a odborného poradenství. Díky nim mohou zákazníci snáze předvídat náklady, maximalizovat návratnost investic do softwaru a využívat bohatší služby podpory.

Služby HP Premier Services poskytují rozšířenou podporu softwaru a softwarově přizpůsobených řešení společnosti HP a dalších dodavatelů. Tento přístup HP k poskytování služeb garantuje vysoce flexibilní, proaktivní řízení od partnerské společnosti, která je schopna zajistit spolehlivé služby napříč celým softwarovým řešením zákazníků.

Firmy se velmi často potýkají se složitými IT prostředími, která jsou složena z mnoha různých verzí softwaru, z přizpůsobených produktů a integrací vyvinutých třetími stranami. Takto různorodé IT prostředí má za následek nepředvídatelné náklady na údržbu a zvyšuje zátěž interních IT týmů, které jsou nuceny reaktivně spravovat řešení, místo aby se zaměřily na optimalizaci prostředí a návrhy inovací.

„Firmám se často nedaří získat ze softwarových řešení maximální užitnou hodnotu, protože se potýkají se složitou integrací, příliš rozsáhlým přizpůsobením a nepředvídatelnými náklady na podpůrné týmy různých dodavatelů,“ řekla Elaina Stergiades, manažerka výzkumu divize Software Support Services ve společnosti IDC. „Produkty typu HP Premier Services nabízejí zákazníkům flexibilitu a finanční předvídatelnost potřebnou pro jednoduchou správu a udržování podnikového softwaru po celou dobu životnosti – od plánování a nasazení až po podporu a průběžné modernizace.“

Služby HP Software Premier Services umožňují:

— Zjednodušit komunikaci v rámci služeb podpory prostřednictvím jednotného řešení poskytovaného profesionály HP Software Services, kteří jsou jediným kontaktním týmem garantujícím odborné konzultace.
— Proaktivně spravovat průběžné změny ve vztahu k závazkům úrovně služeb provázaných s obchodními výsledky a současně minimalizovat riziko jejich narušení.
— Výběr z flexibilních možností podpory, které nejlépe vyhovují konkrétním požadavkům zákazníka.
Portfolio HP Software Premier Services tvoří čtyři oblasti služeb, které umožňují zákazníkům vybrat si přesně podle jejich potřeb z nejvhodnějších reaktivních a proaktivních možností:
— Premier Response odpovídá na problémy rychle a efektivně prostřednictvím špičkových odborníků technické podpory, kteří rozumí celému softwarovému řešení klienta.
— Premier Advisory poskytuje proaktivní služby údržby pro integrace na zakázku nebo od třetích stran. Zároveň vyvíjí strategie pro optimalizaci nových verzí a upgradů.
— Premier Team Extend nabízí uvolnění zdrojů na interní týmy zajišťující strategické aktivity díky outsourcování rutinních provozních úkolů a údržby na odborníky společnosti HP.
— Premier Business minimalizuje možná provozní rizika přidělením HP Enterprise Services managera, který zajišťuje proaktivní předcházení problémům týkajících se služeb podpory.

„Zákazníci hledají nové příležitosti, jak zajistit úspěšný provoz softwarových řešení díky partnerské spolupráci,“ řekl Hans-Peter Klaey, senior viceprezident HP Software Sales, Services and Support. „Služby HP Premier Services nabízejí proaktivní model dodávek bez nečekaných překvapení, který umožňuje klientům věnovat méně času zajištění provozu a naopak maximálně investovat čas do práce na obchodních výsledcích.“

Poskytováním hladkého modelu dodávek služeb, který umožňuje zákazníkům vyčlenit jejich zdroje na strategické iniciativy a rozvoj inovací, pomáhají služby HP Premier Services firmám a státním úřadům s plynulým přechodem na strategii Instant-On Enterprise. Díky ní mohou využívat technologie při veškeré spolupráci se zákazníky, zaměstnanci, partnery a občany.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






RSS 

Zprávičky

Český prezident měl prý v počítači dětskou pornografii

ČTK , 29. březen 2017 07:00

Pražský hrad se v případě dětské pornografie, kterou podle prezidenta Miloše Zemana někdo nainstalov...

Více 0 komentářů

Vloni bylo pravidelně na internetu 77 % Čechů

ITBiz.cz , 28. březen 2017 17:00

V roce 2016 používalo internet 6,7 miliónu obyvatel České republiky starších 16 let, tj. 76,5 %. Ve ...

Více 0 komentářů

Microsoft v Evropě investoval do datových center tři miliardy USD

ČTK , 28. březen 2017 15:30

Americká softwarová firma Microsoft investovala v Evropě do datových center a další infrastruktury, ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

T-Mobile od dubna nabídne nové neomezené tarify s více daty

ČTK , 28. březen 2017 13:24

Mobilní operátor T-Mobile od 2. dubna nabídne novou řadu neomezených tarifů se zvýšeným objemem dat....

Více 0 komentářů

XS3200: nové úložné systémy SAN pro firmy

Pavel Houser , 28. březen 2017 13:00

Nová řada společnosti QSAN nabízí až 26 hotswap pozic SFF 2,5“ v 2U rack skříni....

Více 0 komentářů

Co Češi objednávají nejčastěji online

ITBiz.cz , 28. březen 2017 11:00

Oblečení, kosmetika a knihy. To jsou tři nejpopulárnější druhy zboží, jak je na internetu nakupují ž...

Více 0 komentářů

Brněnští vývojáři Konica Minolta testují metodiku scrum

Pavel Houser , 28. březen 2017 08:00

Moderní metodiky očekávají vysokou míru automatizace, která začíná už při psaní kódu....

Více 0 komentářů