HP služby nyní podporují i software vytvořený na zakázku a softwarová řešení třetích stran

07. duben 2011 16:07 0 komentářů

Společnost HP oznámila uvedení nových softwarových služeb, které spojují podporu softwaru a odborného poradenství. Díky nim mohou zákazníci snáze předvídat náklady, maximalizovat návratnost investic do softwaru a využívat bohatší služby podpory.

Služby HP Premier Services poskytují rozšířenou podporu softwaru a softwarově přizpůsobených řešení společnosti HP a dalších dodavatelů. Tento přístup HP k poskytování služeb garantuje vysoce flexibilní, proaktivní řízení od partnerské společnosti, která je schopna zajistit spolehlivé služby napříč celým softwarovým řešením zákazníků.

Firmy se velmi často potýkají se složitými IT prostředími, která jsou složena z mnoha různých verzí softwaru, z přizpůsobených produktů a integrací vyvinutých třetími stranami. Takto různorodé IT prostředí má za následek nepředvídatelné náklady na údržbu a zvyšuje zátěž interních IT týmů, které jsou nuceny reaktivně spravovat řešení, místo aby se zaměřily na optimalizaci prostředí a návrhy inovací.

„Firmám se často nedaří získat ze softwarových řešení maximální užitnou hodnotu, protože se potýkají se složitou integrací, příliš rozsáhlým přizpůsobením a nepředvídatelnými náklady na podpůrné týmy různých dodavatelů,“ řekla Elaina Stergiades, manažerka výzkumu divize Software Support Services ve společnosti IDC. „Produkty typu HP Premier Services nabízejí zákazníkům flexibilitu a finanční předvídatelnost potřebnou pro jednoduchou správu a udržování podnikového softwaru po celou dobu životnosti – od plánování a nasazení až po podporu a průběžné modernizace.“

Služby HP Software Premier Services umožňují:

— Zjednodušit komunikaci v rámci služeb podpory prostřednictvím jednotného řešení poskytovaného profesionály HP Software Services, kteří jsou jediným kontaktním týmem garantujícím odborné konzultace.
— Proaktivně spravovat průběžné změny ve vztahu k závazkům úrovně služeb provázaných s obchodními výsledky a současně minimalizovat riziko jejich narušení.
— Výběr z flexibilních možností podpory, které nejlépe vyhovují konkrétním požadavkům zákazníka.
Portfolio HP Software Premier Services tvoří čtyři oblasti služeb, které umožňují zákazníkům vybrat si přesně podle jejich potřeb z nejvhodnějších reaktivních a proaktivních možností:
— Premier Response odpovídá na problémy rychle a efektivně prostřednictvím špičkových odborníků technické podpory, kteří rozumí celému softwarovému řešení klienta.
— Premier Advisory poskytuje proaktivní služby údržby pro integrace na zakázku nebo od třetích stran. Zároveň vyvíjí strategie pro optimalizaci nových verzí a upgradů.
— Premier Team Extend nabízí uvolnění zdrojů na interní týmy zajišťující strategické aktivity díky outsourcování rutinních provozních úkolů a údržby na odborníky společnosti HP.
— Premier Business minimalizuje možná provozní rizika přidělením HP Enterprise Services managera, který zajišťuje proaktivní předcházení problémům týkajících se služeb podpory.

„Zákazníci hledají nové příležitosti, jak zajistit úspěšný provoz softwarových řešení díky partnerské spolupráci,“ řekl Hans-Peter Klaey, senior viceprezident HP Software Sales, Services and Support. „Služby HP Premier Services nabízejí proaktivní model dodávek bez nečekaných překvapení, který umožňuje klientům věnovat méně času zajištění provozu a naopak maximálně investovat čas do práce na obchodních výsledcích.“

Poskytováním hladkého modelu dodávek služeb, který umožňuje zákazníkům vyčlenit jejich zdroje na strategické iniciativy a rozvoj inovací, pomáhají služby HP Premier Services firmám a státním úřadům s plynulým přechodem na strategii Instant-On Enterprise. Díky ní mohou využívat technologie při veškeré spolupráci se zákazníky, zaměstnanci, partnery a občany.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

it-sa 2017 poprvé ve dvou halách

ITBiz.cz , 23. květen 2017 17:00

Veletrh zabezpečení IT s největším počtem vystavovatelů v Evropě dál roste. Pět měsíců před konáním ...

Více 0 komentářů

Gartner: Prodej chytrých telefonů ve čtvrtletí stoupl o 9,1 %

ČTK , 23. květen 2017 12:00

Vede Samsung a Apple, ale jejich podíl klesá, roste Huawei na třetím místě....

Více 0 komentářů

Prudký vzestup mobilního ransomwaru

Pavel Houser , 23. květen 2017 10:21

Congur a Fusob. V průběhu prvních tří měsíců tohoto roku se objem mobilního ransomwaru více než ztro...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Ruská policie zadržela podezřelé z útoku na Sberbank

ČTK , 23. květen 2017 08:00

Ruští hackeři s využitím viru nasazeného do mobilů se systémem Android ukradli asi milion dolarů (24...

Více 0 komentářů

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2100 dolarů

ČTK , 22. květen 2017 18:49

Posilování napomáhají mj. spekulace, že americká Komise pro cenné papíry a burzy (SEC) by mohla změn...

Více 0 komentářů

Firewall pro koncentraci VPN

Pavel Houser , 22. květen 2017 17:29

Zyxel Communications představil hardwarový VPN firewall USG2200-VPN. Zákazníkům má toto řešení přiné...

Více 2 komentářů

ČTU hájí novelu zákona o přechodu na DVB-T2

Pavel Houser , 22. květen 2017 14:47

Přechod na nový standard bude spojen s náklady na straně spotřebitele....

Více 0 komentářů