HP služby nyní podporují i software vytvořený na zakázku a softwarová řešení třetích stran

07. duben 2011 16:07 0 komentářů

Společnost HP oznámila uvedení nových softwarových služeb, které spojují podporu softwaru a odborného poradenství. Díky nim mohou zákazníci snáze předvídat náklady, maximalizovat návratnost investic do softwaru a využívat bohatší služby podpory.

Služby HP Premier Services poskytují rozšířenou podporu softwaru a softwarově přizpůsobených řešení společnosti HP a dalších dodavatelů. Tento přístup HP k poskytování služeb garantuje vysoce flexibilní, proaktivní řízení od partnerské společnosti, která je schopna zajistit spolehlivé služby napříč celým softwarovým řešením zákazníků.

Firmy se velmi často potýkají se složitými IT prostředími, která jsou složena z mnoha různých verzí softwaru, z přizpůsobených produktů a integrací vyvinutých třetími stranami. Takto různorodé IT prostředí má za následek nepředvídatelné náklady na údržbu a zvyšuje zátěž interních IT týmů, které jsou nuceny reaktivně spravovat řešení, místo aby se zaměřily na optimalizaci prostředí a návrhy inovací.

„Firmám se často nedaří získat ze softwarových řešení maximální užitnou hodnotu, protože se potýkají se složitou integrací, příliš rozsáhlým přizpůsobením a nepředvídatelnými náklady na podpůrné týmy různých dodavatelů,“ řekla Elaina Stergiades, manažerka výzkumu divize Software Support Services ve společnosti IDC. „Produkty typu HP Premier Services nabízejí zákazníkům flexibilitu a finanční předvídatelnost potřebnou pro jednoduchou správu a udržování podnikového softwaru po celou dobu životnosti – od plánování a nasazení až po podporu a průběžné modernizace.“

Služby HP Software Premier Services umožňují:

— Zjednodušit komunikaci v rámci služeb podpory prostřednictvím jednotného řešení poskytovaného profesionály HP Software Services, kteří jsou jediným kontaktním týmem garantujícím odborné konzultace.
— Proaktivně spravovat průběžné změny ve vztahu k závazkům úrovně služeb provázaných s obchodními výsledky a současně minimalizovat riziko jejich narušení.
— Výběr z flexibilních možností podpory, které nejlépe vyhovují konkrétním požadavkům zákazníka.
Portfolio HP Software Premier Services tvoří čtyři oblasti služeb, které umožňují zákazníkům vybrat si přesně podle jejich potřeb z nejvhodnějších reaktivních a proaktivních možností:
— Premier Response odpovídá na problémy rychle a efektivně prostřednictvím špičkových odborníků technické podpory, kteří rozumí celému softwarovému řešení klienta.
— Premier Advisory poskytuje proaktivní služby údržby pro integrace na zakázku nebo od třetích stran. Zároveň vyvíjí strategie pro optimalizaci nových verzí a upgradů.
— Premier Team Extend nabízí uvolnění zdrojů na interní týmy zajišťující strategické aktivity díky outsourcování rutinních provozních úkolů a údržby na odborníky společnosti HP.
— Premier Business minimalizuje možná provozní rizika přidělením HP Enterprise Services managera, který zajišťuje proaktivní předcházení problémům týkajících se služeb podpory.

„Zákazníci hledají nové příležitosti, jak zajistit úspěšný provoz softwarových řešení díky partnerské spolupráci,“ řekl Hans-Peter Klaey, senior viceprezident HP Software Sales, Services and Support. „Služby HP Premier Services nabízejí proaktivní model dodávek bez nečekaných překvapení, který umožňuje klientům věnovat méně času zajištění provozu a naopak maximálně investovat čas do práce na obchodních výsledcích.“

Poskytováním hladkého modelu dodávek služeb, který umožňuje zákazníkům vyčlenit jejich zdroje na strategické iniciativy a rozvoj inovací, pomáhají služby HP Premier Services firmám a státním úřadům s plynulým přechodem na strategii Instant-On Enterprise. Díky ní mohou využívat technologie při veškeré spolupráci se zákazníky, zaměstnanci, partnery a občany.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Lenovo ve ztrátě, k zisku se má vrátit do 2 let

ČTK , 19. srpen 2017 10:12

Firma nevylučuje zdražení svých výrobků, aby udržela ziskové marže....

Více 0 komentářů

Generální ředitel Infosysu nečekaně rezignoval

ČTK , 19. srpen 2017 09:30

Od doby, co Sikka nastoupil do čela firmy, akcie stouply o více než pětinu....

Více 0 komentářů

Irsko odmítá požadavek EU, aby od Applu zpětně vybralo daně

ČTK , 18. srpen 2017 13:00

Jednání Applu údajně nebylo v rozporu s legislativou Irska ani Evropské unie....

Více 5 komentářů

Starší zprávičky

Ericsson zvažuje, že propustí až 25 000 zaměstnanců

ČTK , 18. srpen 2017 09:00

Švédská firma se v poslední době potýká se slábnoucí poptávkou ze strany telekomunikačních operátorů...

Více 0 komentářů

Alibaba téměř zdvojnásobila zisk, růst tržeb překonal odhady

ČTK , 18. srpen 2017 08:00

Alibaba, která patří k nejhodnotnějším firmám v Asii, profituje z rostoucích on-line nákupů čínských...

Více 0 komentářů

Telekomunikační úřad se chystá regulovat mobilní trh

ČTK , 17. srpen 2017 14:34

Přetrvává velký rozdíl mezi vyššími cenami pro domácnosti a nižšími cenami pro firmy, který dosahuje...

Více 0 komentářů

ShadowPad: malware v produktech NetSarang pro správu serverů

Pavel Houser , 17. srpen 2017 13:43

Útočníci schovali backdoor ShadowPad v softwaru využívaném stovkami světových společností včetně ban...

Více 0 komentářů