Genesys a IBM uvádějí nabídku řešení pro kontaktní centra

Jiří Kocourek , 18. srpen 2009 10:20 0 komentářů

IBM
Společnosti Genesys a IBM prezentují nabídku společně realizovaného řešení pro kontaktní centra. Firmy propojily svá softwarová řešení v rámci iniciativy Genesys UC Connect. Ta umožňuje spojit výhody platformy pro komunikaci se zákazníky od společnosti Genesys s funkcemi softwaru pro týmovou spolupráci IBM Sametime.

Ibm-house
IBM a Genesys uvádějí řešení pro kontaktní centra

Se zajímavým oznámením na začátku týdne přišly firmy Genesys a IBM. Nabízejí společné řešení pro kontaktní centra.

Spolupráce zkušených

Jedná se o promyšlené spojení společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, zkušeného producenta softwarových řešení pro call centra, a počítačového lídra IBM. Firma Genesys spadá do koncernu Alcatel-Lucent. Výrobce softwarových řešení obohatil své softwarové aplikace o důležité nové funkce software IBM Sametime, což je výstavní produkt technologické společnosti IBM v segmentu sjednocené komunikace a týmové spolupráce – takzvané Unified Communication (UC) a collaboration.

K propojení došlo v rámci nové iniciativy UC Connect. Za ní stojí společnost Genesys a partnerské vývojářské organizace. Propagátoři usilují o standardizované propojení softwarové platformy Genesys Customer Interaction Management (CIM) s klíčovými platformami pro sjednocenou komunikaci. IBM je první firmou, jejíž produkt bude v rámci iniciativy Genesys UC Connect obohacen o nové funkce.

Ke zvolení řešení IBM došlo hlavně díky špičkovým atributům softwaru Sametime. Řešení je snadno integrovatelné prostřednictvím aplikačního serverového rozhraní a klientského frameworku Eclipse.

Prostřednictvím UC Connect mohou odborníci efektivně konfigurovat interakce se zákazníky za použití důvěrně známého rozhraní Sametime. To disponuje potřebnými funkcemi, jako například preview interakce, kontrola hovoru, či sledováním stavu interakce prostřednictvím aktualizací kontextu hovoru.

„Integrace UC Connect se Sametime zvyšuje pravděpodobnost, že zákazníci volající do call centra vyřeší svůj požadavek během prvního zavolání. Operátoři se mohou pro potřebné informace snadno obrátit na další odborníky ve firmě,“ uvedl regionální manažer Genesys Martin Veselka. Krom toho řešení nabízí také možnost přímého přesměrovávání hovorů na specialisty či na pobočky.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd
RSS 

Zprávičky

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů

Apple poskytne investici 390 milionů USD firmě Finisar

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Výrobce optických komponentů Finisar získá investici 390 milionů dolarů od firmy Apple....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Facebook se chystá danit příjmy z reklamy v jednotlivých zemích

ČTK , 14. prosinec 2017 08:00

Změna se má uskutečnit do poloviny roku 2019 a týkat se bude zhruba 30 zemí, kde má firma kanceláře....

Více 0 komentářů

EP zamítl možnost přeshraničního vysílání on-line televizí

ČTK , 13. prosinec 2017 10:00

Komise navrhovala, aby u on-line televizního vysílání musel provozovatel řešit autorská práva pouze ...

Více 2 komentářů

Dvě americké firmy usilují o povolení bitcoinových ETF fondů

ČTK , 13. prosinec 2017 09:00

Fondy ETF se kupují a prodávají na klasické burze stejně jako akcie....

Více 0 komentářů

Firmy v Česku přišly kvůli podvodným e-mailům o miliony

ČTK , 13. prosinec 2017 08:00

Firmy v Česku čelí novému typu podvodu, účetní dostávají falešné e-maily od ředitelů s požadavkem na...

Více 4 komentářů