Genesys a IBM uvádějí nabídku řešení pro kontaktní centra

Jiří Kocourek , 18. srpen 2009 10:20 0 komentářů

IBM
Společnosti Genesys a IBM prezentují nabídku společně realizovaného řešení pro kontaktní centra. Firmy propojily svá softwarová řešení v rámci iniciativy Genesys UC Connect. Ta umožňuje spojit výhody platformy pro komunikaci se zákazníky od společnosti Genesys s funkcemi softwaru pro týmovou spolupráci IBM Sametime.

Ibm-house
IBM a Genesys uvádějí řešení pro kontaktní centra

Se zajímavým oznámením na začátku týdne přišly firmy Genesys a IBM. Nabízejí společné řešení pro kontaktní centra.

Spolupráce zkušených

Jedná se o promyšlené spojení společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, zkušeného producenta softwarových řešení pro call centra, a počítačového lídra IBM. Firma Genesys spadá do koncernu Alcatel-Lucent. Výrobce softwarových řešení obohatil své softwarové aplikace o důležité nové funkce software IBM Sametime, což je výstavní produkt technologické společnosti IBM v segmentu sjednocené komunikace a týmové spolupráce – takzvané Unified Communication (UC) a collaboration.

K propojení došlo v rámci nové iniciativy UC Connect. Za ní stojí společnost Genesys a partnerské vývojářské organizace. Propagátoři usilují o standardizované propojení softwarové platformy Genesys Customer Interaction Management (CIM) s klíčovými platformami pro sjednocenou komunikaci. IBM je první firmou, jejíž produkt bude v rámci iniciativy Genesys UC Connect obohacen o nové funkce.

Ke zvolení řešení IBM došlo hlavně díky špičkovým atributům softwaru Sametime. Řešení je snadno integrovatelné prostřednictvím aplikačního serverového rozhraní a klientského frameworku Eclipse.

Prostřednictvím UC Connect mohou odborníci efektivně konfigurovat interakce se zákazníky za použití důvěrně známého rozhraní Sametime. To disponuje potřebnými funkcemi, jako například preview interakce, kontrola hovoru, či sledováním stavu interakce prostřednictvím aktualizací kontextu hovoru.

„Integrace UC Connect se Sametime zvyšuje pravděpodobnost, že zákazníci volající do call centra vyřeší svůj požadavek během prvního zavolání. Operátoři se mohou pro potřebné informace snadno obrátit na další odborníky ve firmě,“ uvedl regionální manažer Genesys Martin Veselka. Krom toho řešení nabízí také možnost přímého přesměrovávání hovorů na specialisty či na pobočky.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Lenovo ve ztrátě, k zisku se má vrátit do 2 let

ČTK , 19. srpen 2017 10:12

Firma nevylučuje zdražení svých výrobků, aby udržela ziskové marže....

Více 0 komentářů

Generální ředitel Infosysu nečekaně rezignoval

ČTK , 19. srpen 2017 09:30

Od doby, co Sikka nastoupil do čela firmy, akcie stouply o více než pětinu....

Více 0 komentářů

Irsko odmítá požadavek EU, aby od Applu zpětně vybralo daně

ČTK , 18. srpen 2017 13:00

Jednání Applu údajně nebylo v rozporu s legislativou Irska ani Evropské unie....

Více 5 komentářů

Starší zprávičky

Ericsson zvažuje, že propustí až 25 000 zaměstnanců

ČTK , 18. srpen 2017 09:00

Švédská firma se v poslední době potýká se slábnoucí poptávkou ze strany telekomunikačních operátorů...

Více 0 komentářů

Alibaba téměř zdvojnásobila zisk, růst tržeb překonal odhady

ČTK , 18. srpen 2017 08:00

Alibaba, která patří k nejhodnotnějším firmám v Asii, profituje z rostoucích on-line nákupů čínských...

Více 0 komentářů

Telekomunikační úřad se chystá regulovat mobilní trh

ČTK , 17. srpen 2017 14:34

Přetrvává velký rozdíl mezi vyššími cenami pro domácnosti a nižšími cenami pro firmy, který dosahuje...

Více 0 komentářů

ShadowPad: malware v produktech NetSarang pro správu serverů

Pavel Houser , 17. srpen 2017 13:43

Útočníci schovali backdoor ShadowPad v softwaru využívaném stovkami světových společností včetně ban...

Více 0 komentářů