Genesys a IBM uvádějí nabídku řešení pro kontaktní centra

Jiří Kocourek , 18. srpen 2009 10:20 0 komentářů

IBM
Společnosti Genesys a IBM prezentují nabídku společně realizovaného řešení pro kontaktní centra. Firmy propojily svá softwarová řešení v rámci iniciativy Genesys UC Connect. Ta umožňuje spojit výhody platformy pro komunikaci se zákazníky od společnosti Genesys s funkcemi softwaru pro týmovou spolupráci IBM Sametime.

Ibm-house
IBM a Genesys uvádějí řešení pro kontaktní centra

Se zajímavým oznámením na začátku týdne přišly firmy Genesys a IBM. Nabízejí společné řešení pro kontaktní centra.

Spolupráce zkušených

Jedná se o promyšlené spojení společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, zkušeného producenta softwarových řešení pro call centra, a počítačového lídra IBM. Firma Genesys spadá do koncernu Alcatel-Lucent. Výrobce softwarových řešení obohatil své softwarové aplikace o důležité nové funkce software IBM Sametime, což je výstavní produkt technologické společnosti IBM v segmentu sjednocené komunikace a týmové spolupráce – takzvané Unified Communication (UC) a collaboration.

K propojení došlo v rámci nové iniciativy UC Connect. Za ní stojí společnost Genesys a partnerské vývojářské organizace. Propagátoři usilují o standardizované propojení softwarové platformy Genesys Customer Interaction Management (CIM) s klíčovými platformami pro sjednocenou komunikaci. IBM je první firmou, jejíž produkt bude v rámci iniciativy Genesys UC Connect obohacen o nové funkce.

Ke zvolení řešení IBM došlo hlavně díky špičkovým atributům softwaru Sametime. Řešení je snadno integrovatelné prostřednictvím aplikačního serverového rozhraní a klientského frameworku Eclipse.

Prostřednictvím UC Connect mohou odborníci efektivně konfigurovat interakce se zákazníky za použití důvěrně známého rozhraní Sametime. To disponuje potřebnými funkcemi, jako například preview interakce, kontrola hovoru, či sledováním stavu interakce prostřednictvím aktualizací kontextu hovoru.

„Integrace UC Connect se Sametime zvyšuje pravděpodobnost, že zákazníci volající do call centra vyřeší svůj požadavek během prvního zavolání. Operátoři se mohou pro potřebné informace snadno obrátit na další odborníky ve firmě,“ uvedl regionální manažer Genesys Martin Veselka. Krom toho řešení nabízí také možnost přímého přesměrovávání hovorů na specialisty či na pobočky.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
21. 03.

24. 03.
Amper
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Bosch a IBM začaly spolupracovat na IoT pro průmysl

Pavel Houser , 24. březen 2017 13:08

Výrobci aut mohou nyní plánovat a organizovat aktualizaci softwaru u milionů vozů....

Více 0 komentářů

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Novela zavádí lepší užití informačních systémů veřejné správy

ČTK , 24. březen 2017 08:00

Zákon má mj. zabránit duplicitě informačních systémů a plýtvání penězi při jejich nákupu....

Více 0 komentářů

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů

Google umožní sdílení polohy přes aplikaci Google Maps

ČTK , 23. březen 2017 13:30

Uživatelé populární mapové aplikace Google Maps budou moci od příštího týdne sdílet s ostatními svou...

Více 0 komentářů