Genesys a IBM uvádějí nabídku řešení pro kontaktní centra

Jiří Kocourek , 18. srpen 2009 10:20 0 komentářů

IBM
Společnosti Genesys a IBM prezentují nabídku společně realizovaného řešení pro kontaktní centra. Firmy propojily svá softwarová řešení v rámci iniciativy Genesys UC Connect. Ta umožňuje spojit výhody platformy pro komunikaci se zákazníky od společnosti Genesys s funkcemi softwaru pro týmovou spolupráci IBM Sametime.

Ibm-house
IBM a Genesys uvádějí řešení pro kontaktní centra

Se zajímavým oznámením na začátku týdne přišly firmy Genesys a IBM. Nabízejí společné řešení pro kontaktní centra.

Spolupráce zkušených

Jedná se o promyšlené spojení společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, zkušeného producenta softwarových řešení pro call centra, a počítačového lídra IBM. Firma Genesys spadá do koncernu Alcatel-Lucent. Výrobce softwarových řešení obohatil své softwarové aplikace o důležité nové funkce software IBM Sametime, což je výstavní produkt technologické společnosti IBM v segmentu sjednocené komunikace a týmové spolupráce – takzvané Unified Communication (UC) a collaboration.

K propojení došlo v rámci nové iniciativy UC Connect. Za ní stojí společnost Genesys a partnerské vývojářské organizace. Propagátoři usilují o standardizované propojení softwarové platformy Genesys Customer Interaction Management (CIM) s klíčovými platformami pro sjednocenou komunikaci. IBM je první firmou, jejíž produkt bude v rámci iniciativy Genesys UC Connect obohacen o nové funkce.

Ke zvolení řešení IBM došlo hlavně díky špičkovým atributům softwaru Sametime. Řešení je snadno integrovatelné prostřednictvím aplikačního serverového rozhraní a klientského frameworku Eclipse.

Prostřednictvím UC Connect mohou odborníci efektivně konfigurovat interakce se zákazníky za použití důvěrně známého rozhraní Sametime. To disponuje potřebnými funkcemi, jako například preview interakce, kontrola hovoru, či sledováním stavu interakce prostřednictvím aktualizací kontextu hovoru.

„Integrace UC Connect se Sametime zvyšuje pravděpodobnost, že zákazníci volající do call centra vyřeší svůj požadavek během prvního zavolání. Operátoři se mohou pro potřebné informace snadno obrátit na další odborníky ve firmě,“ uvedl regionální manažer Genesys Martin Veselka. Krom toho řešení nabízí také možnost přímého přesměrovávání hovorů na specialisty či na pobočky.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Telefony vodní i podvodní

Pavel Houser , 16. červen 2017 13:00
Pavel Houser

Jako zajímavou technickou kuriozitu lze uvést, že všech 28 států NATO schválilo protokol Janus, kter...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

Konica Minolta umožňuje skenovat dokumenty mobilním telefonem

Pavel Houser , 26. červen 2017 16:04

Nová aplikace podle dodavatele zrychlí ve firmách zpracování dokumentů. Uživatelé mohou s každým dok...

Více 0 komentářů

Gartner: Klíčové bezpečnostní technologie pro rok 2017

Pavel Houser , 26. červen 2017 15:54

Technologií, které by manažeři IT měli podle Gartneru věnovat pozornost, je zabezpečení kontejnerů....

Více 0 komentářů

Toshiba vypadne z hlavního indexu tokijské burzy Nikkei 225

ČTK , 26. červen 2017 10:00

Společnost dosud nezveřejnila auditované výsledky za uplynulý finanční rok, protože auditoři jí výsl...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Britský parlament se stal terčem kybernetického útoku

ČTK , 25. červen 2017 09:00

Mluvčí Dolní sněmovny potvrdila, že parlament odhalil neoprávněné pokusy o přístup....

Více 0 komentářů

VZLUSAT-1, první česká nanodružice

ČTK , 24. červen 2017 18:13

V pátek indická raketa PSLV-C38 vynesla na oběžnou dráhu českou technologickou nanodružici VZLUSAT-1...

Více 0 komentářů

BlackBerry se vrací k zisku, tržby však zaostaly za očekáváním

ČTK , 24. červen 2017 09:46

Kanadský výrobce chytrých telefonů BlackBerry v prvním finančním čtvrtletí vydělal 671 milionů dolar...

Více 0 komentářů

Operátoři díky výměně kmitočtů zrychlí mobilní internet

ČTK , 23. červen 2017 12:36

Mobilní operátoři O2, T-Mobile a Vodafone si vyměnili kmitočty v pásmu 1800 MHz pro provoz rychlých ...

Více 0 komentářů