IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám zlepšit vztahy se zákazníky

24. únor 2010 16:21 0 komentářů

Praha, 24. února 2010 - Společnost SPSS, an IBM (NYSE: IBM) Company , oznámila, že banky po celém světě používají IBM® SPSS® predictive analytics software ke snížení rizika a růstu jejich podnikání prostřednictvím cílenějších direct marketingových kampaní a kampaní zaměřených na udržení zákazníků.

Mezinárodní banky jako například First Tennessee Bank, Rabobank Nederland či pojišťovna Natexis Assurance začlenily IBM SPSS predictive analytics do kompletního marketingového procesu, aby efektivněji komunikovaly s těmi nejhodnotnějšími klienty a získaly tak na jejich chování hlubší pohled.

V návaznosti na implementaci softwaru IBM SPSS predictive analytics došlo k významnému zlepšení efektivnosti marketingových kampaní a celkové výkonnosti podniku. Banka First Tennessee například zvýšila návratnost investic v cross-sell kampaních o 600% během šesti měsíců a nizozemská Rabobank Nederland, která má své pobočky ve 43 zemích, byla schopna snížit dobu na uzavření smlouvy o 20% tím, že správně zacílila klienty v cross-sellingových i up-sellingových aktivitách.

„Jednou z největších výzev v bankovním sektoru je schopnost oslovit správného klienta ve správný okamžik. Všechny úspěšné kampaně závisí na přesném a načasovaném cílení, jež přináší nepřekonatelné nabídky potencionálním zákazníkům a udržuje nízké náklady. Většina bank již přišla na to, že zaujmout cílového klienta není vůbec jednoduché a direct marketing aplikovaný na celou databázi kontaktů je mnohem nákladnější než očekávané výnosy z marketingové kampaně,“ říká Jan Řehák, ředitel společnosti SPSS CR.

IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám soustředit jejich marketingové programy na potencionální klienty, kteří s největší pravděpodobností zareagují na nové produkty a služby. Minimalizuje náklady predikováním toho, které marketingové programy vygenerují nejvíce reakcí, aniž by se plýtval marketingový rozpočet na špatné segmenty.

Direct marketing je progresivní metoda, díky které mohou společnosti mířit najisto. Vhodná cílová skupina je oslovena způsobem, který odpovídá jejímu postavení, uvažování, věku či pohlaví. Klasickou reklamou máte sice jistotu, že se vaše sdělení dostane k cílové skupině, zároveň ale plýtváte silami a především penězi. Direct marketing míří rovnou na cílového klienta bez zbytečných ztrát.

Zvýšením direct marketingového úsilí s použitím predictive analytics společnosti SPSS, an IBM Company, k zacílení na správné zákazníky ve správný čas prostřednictvím správného komunikačního kanálu, jsou banky schopné zlepšit úroveň spokojenosti, zvýšit povědomí o značce a získat ty klienty, kteří s největší pravděpodobností odpoví a stanou se výnosnými klienty.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Pracovní nabídky v SAP Services připravují roboti

Pavel Houser , 28. květen 2017 08:00

Ve společnosti SAP Services se podařilo zautomatizovat tvorbu pracovních nabídek napříč různými země...

Více 0 komentářů

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů