IFS rozšiřuje nabídku BI

13. červen 2011 13:48 0 komentářů

Společnost IFS, významný světový dodavatel podnikových informačních systémů, představila nový koncept v oblasti Business Intelligence (BI). Cílem je nabídnout zákazníkům volbu z více variant BI řešení a podpořit jejich integraci s ostatními systémy.

Nová nabídka BI řešení od IFS dává zákazníkům možnost volby konceptu „BI by Choice“ (BI dle výběru) a „BI Built in“ (vestavěná BI). Díky tomu mohou zákazníci integrovat do řešení IFS Aplikace BI platformu dle vlastního výběru nebo zvolit variantu Microsoft BI v podobě vestavěné funkce.

Prostřednictvím koncepce „BI Built in“ propaguje společnost IFS BI jako nedílnou součást každodenních podnikových procesů. Komponenty vestavěné BI je nutné chápat jako přirozené části celého systému. Z praktického hlediska to znamená, že do ERP řešení IFS Aplikace je přímo integrováno více funkcí BI. Vestavěný přístup zahrnuje také širší a hlubší integraci s řešením Microsoft BI. Tento kompletně připravený balík obsahuje celou řadu funkcí BI řešení a obstarává jejich propojení s intuitivním provedením řešení IFS Aplikace. Jedná se o komplexní a dokonale integrované řešení, které je snadno a rychle nasaditelné, pro uživatele jednoduše uchopitelné bez nutnosti speciálního školení.

Koncepce „BI by Choice“ (BI dle výběru) je určena organizacím s jasnými preferencemi nástrojů BI. V praxi to znamená, že informace jsou zobrazovány v rámci řešení IFS Aplikace a systém lze integrovat s dalšími řešeními BI na úrovni čistých dat. Jinými slovy, kontaktní body mezi řešením IFS Aplikace a řešeními BI třetích stran se nacházejí na vyšší než základní transakční úrovni. Díky tomu lze okamžitě „připojit“ jakoukoli sadu BI k řešení IFS Aplikace a současně zachovat vysokou míru integrace a kompletnost.

Praktickým příkladem realizace „BI by Choice“ je lokální řešení APIS (Altec Productive Intelligence System) vyvinuté českým implementačním partnerem IFS, společností ALTEC. Toto řešení kombinuje pokročilé BI funkce IFS Aplikací se specifickou funkcionalitou APISu vyvinutou na základě řady praktických realizací u zákazníků po celé České republice a na Slovensku. Nasazení tohoto řešení zákazníkům přináší především přesné a aktuální informace pro management. Praktická je také vizualizace dat z několika různých zdrojů do jednoho výstupu, včetně možnosti snadné modifikace a tvorby výstupů uživatelem. Předností pak je bezesporu rychlost zavedení i ověření popisovaného řešení.

„Zákazníci v České a Slovenské republice preferují jednoduchou a rychlou implementaci BI řešení, rozhodující je samozřejmě příznivá cena a jednoduché ovládání pro uživatele na jedné straně a možnost přizpůsobit reporty vlastním preferencím na straně druhé. Obojí nabízí jak MS BI, tak APIS,“ doplňuje Tomáš Krejza, konzultant IFS Czech.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů