IFS rozšiřuje svou nabídku o časové plánování a optimalizaci mobilní pracovní síly

27. říjen 2010 02:14 0 komentářů

IFS posiluje svou nabídku pro klienty z oblasti služeb a údržby o rozsáhlejší funkce plánování a optimalizace mobilní pracovní síly. Dochází k tomu díky nově získané spolupráci se společností 360 Scheduling, která je specialistou v oboru časového plánování a dlouhodobě pomáhá organizacím zabývajícími se službami v terénu efektivně plánovat čas a optimalizovat zdroje.

V organizacích, kde stovky servisních techniků pracují u zákazníků na různých místech v terénu, se časové plánování a optimalizace operací stávají často velmi složitými a nepřehlednými. Poskytovatel služeb bývá obvykle vázán dohodou o úrovni služeb (SLA), která reguluje jak reakční dobu, tak i dostupnost a kvalitu služby, je tedy zároveň motivován své zakázky efektivně řídit a především plnit v daných termínech. Správné plnění úkolů přitom závisí na mnoha faktorech a neodpovídá-li výkon dohodou daným parametrům, je poskytovatel služeb zpravidla vystaven riziku penále či pokut. Efektivní plánování tras a lidských zdrojů je proto vedle plánování nástrojů a vybavení skutečně nezbytné. Nově integrované řešení plánování a optimalizace mobilní pracovní síly, umožní výše zmiňovaným rizikům účelně předcházet.

„Přidání 360 Scheduling do IFS Aplikací umožní firmám těžit z integrovaného a globálního řešení pro optimalizaci mobilní pracovní síly. Díky schopnosti definovat nákladově nejvýhodnější scénáře nebo dodat nejlepší možnou úroveň služeb zákazníkům dává toto řešení uživateli plnou kontrolu nad kvalitou služeb i ziskovostí,“ řekl Zdeněk Fous, ředitel IFS Czech.

Řešení 360 Scheduling je postaveno na technologii cloudu a je tedy dostupné prostřednictvím webových služeb. To znamená, že do této služby mohou vstoupit i organizace, které nepoužívají přímo IFS Aplikace, či zákazníci provozující malé firmy, a mohou začít optimalizovat svůj personál tak, aby lépe splňoval požadavky a očekávání zákazníků. Odvětví služeb je jedním z cílových segmentů společnosti IFS, která nabízí úplné a integrované obchodní řešení řídící celý životní cyklus zákazníků, smluv, strojů a vybavení. Prostřednictvím IFS Aplikací mohou organizace podporovat a zlepšovat obchodní procesy, a to především díky užší spolupráci se zákazníky, dodavateli a subdodavateli. IFS Aplikace zahrnují funkce termínového plánování a optimalizace zdrojů, řízení instalované základny, řízení náhradních dílů, mobilní řešení pro personál v terénu, správu hovorů a případové řízení včetně SLA, to vše propojené s financemi, centrálním nákupem, výrobou a personálním oddělením. Mezi stávající zákazníky společnosti IFS v sektoru služeb patří Hertel, Debut Services, Niscayah, eps, Schultess Maschinen AG, Dalkia, Anticimex, Eltel Networks, Infratek, Gilbarco Autotank a Tomra.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů