IFS rozšiřuje svou nabídku o časové plánování a optimalizaci mobilní pracovní síly

27. říjen 2010 02:14 0 komentářů

IFS posiluje svou nabídku pro klienty z oblasti služeb a údržby o rozsáhlejší funkce plánování a optimalizace mobilní pracovní síly. Dochází k tomu díky nově získané spolupráci se společností 360 Scheduling, která je specialistou v oboru časového plánování a dlouhodobě pomáhá organizacím zabývajícími se službami v terénu efektivně plánovat čas a optimalizovat zdroje.

V organizacích, kde stovky servisních techniků pracují u zákazníků na různých místech v terénu, se časové plánování a optimalizace operací stávají často velmi složitými a nepřehlednými. Poskytovatel služeb bývá obvykle vázán dohodou o úrovni služeb (SLA), která reguluje jak reakční dobu, tak i dostupnost a kvalitu služby, je tedy zároveň motivován své zakázky efektivně řídit a především plnit v daných termínech. Správné plnění úkolů přitom závisí na mnoha faktorech a neodpovídá-li výkon dohodou daným parametrům, je poskytovatel služeb zpravidla vystaven riziku penále či pokut. Efektivní plánování tras a lidských zdrojů je proto vedle plánování nástrojů a vybavení skutečně nezbytné. Nově integrované řešení plánování a optimalizace mobilní pracovní síly, umožní výše zmiňovaným rizikům účelně předcházet.

„Přidání 360 Scheduling do IFS Aplikací umožní firmám těžit z integrovaného a globálního řešení pro optimalizaci mobilní pracovní síly. Díky schopnosti definovat nákladově nejvýhodnější scénáře nebo dodat nejlepší možnou úroveň služeb zákazníkům dává toto řešení uživateli plnou kontrolu nad kvalitou služeb i ziskovostí,“ řekl Zdeněk Fous, ředitel IFS Czech.

Řešení 360 Scheduling je postaveno na technologii cloudu a je tedy dostupné prostřednictvím webových služeb. To znamená, že do této služby mohou vstoupit i organizace, které nepoužívají přímo IFS Aplikace, či zákazníci provozující malé firmy, a mohou začít optimalizovat svůj personál tak, aby lépe splňoval požadavky a očekávání zákazníků. Odvětví služeb je jedním z cílových segmentů společnosti IFS, která nabízí úplné a integrované obchodní řešení řídící celý životní cyklus zákazníků, smluv, strojů a vybavení. Prostřednictvím IFS Aplikací mohou organizace podporovat a zlepšovat obchodní procesy, a to především díky užší spolupráci se zákazníky, dodavateli a subdodavateli. IFS Aplikace zahrnují funkce termínového plánování a optimalizace zdrojů, řízení instalované základny, řízení náhradních dílů, mobilní řešení pro personál v terénu, správu hovorů a případové řízení včetně SLA, to vše propojené s financemi, centrálním nákupem, výrobou a personálním oddělením. Mezi stávající zákazníky společnosti IFS v sektoru služeb patří Hertel, Debut Services, Niscayah, eps, Schultess Maschinen AG, Dalkia, Anticimex, Eltel Networks, Infratek, Gilbarco Autotank a Tomra.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

Vodafone pokračuje v implementaci NB-IoT

Pavel Houser , 26. červenec 2017 13:29

Vodafone spolu se společnostmi Jablotron, Landis+Gyr a Ústavem telekomunikací VUT Brno testuje proto...

Více 0 komentářů

SoftBank usiluje o získání podílu v Uberu

ČTK , 26. červenec 2017 12:45

Celková hodnota Uberu údajně dosahuje až 69 miliard dolarů....

Více 0 komentářů

LG Display prudce zvýšila zisk, chce investovat do obrazovek OLED

ČTK , 26. červenec 2017 09:00

LG Display je dodavatelem společnosti Apple....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

APMS varuje před nevyžádanými hovory ze zahraničních čísel

ČTK , 26. červenec 2017 08:00

Podvodníci tzv. wangiri organizují skrze alternativní či IP operátory, jimž je ukraden číselný rozsa...

Více 1 komentářů

Firmy se při přeshraničním prodeji přes Internet bojí podvodů

ČTK , 25. červenec 2017 16:27

Prodejci se obávají, že pokud lidé z jiného unijního státu za zboží nezaplatí, bude složité peníze v...

Více 0 komentářů

Zákazníci preferují biometrii, ale její zavádění je pomalé

Pavel Houser , 25. červenec 2017 12:50

Manažeři v bankách, kteří jsou zodpovědní za zavádění biometrie, připouštějí nedostatek zkušeností....

Více 1 komentářů

Malware Stantinko napadl více než půl milionu uživatelů ve východní Evropě

Pavel Houser , 25. červenec 2017 10:36

Těžce identifikovatelný nový kmen malwaru se šíří prostřednictvím dvou plug-inů pro prohlížeč Chrome...

Více 0 komentářů