Telekomunikační firmy v Česku údajně neumí nadnárodní smlouvy

, 08. březen 2008 13:24 0 komentářů

Chystá se vaše firma vstoupit na zahraniční trh? Nebo jen přemýšlíte, jak vyřešit telekomunikace ve své společnosti? Potom se vám mohou hodit zkušenosti cestovní agentury Invia, která se zaměřuje na prodej zájezdů na Internetu. Za minulý rok firma oznámila obrat ve výši 1,03 miliardy korun.

Na dotazy odpovídali Vilém Svoboda, IT Manažer, a Kateřina Macečková, Office manažerka cestovní agentury Invia.

Jaký typ tarifu používáte ve vaší firmě? Vyhovuje vám, nebo byste uvítali, kdyby vám operátoři vyšli vstříc a připravili nějaké změny?

Máme optimalizované typy tarifů, tedy "šité na míru" každého uživatele. Optimalizace probíhá několikrát do roka na základě analýzy provolaných minut za předchozí období. S tímto řešením jsme spokojeni, protože přesně kopíruje náklady. Nepřeplácíme žádný paušál. O změnách v řešení v současnosti neuvažujeme.

Mají zaměstnanci vaší firmy limit na služební hovory? Pokud ano, podle čeho takový limit určujete?

Limit zaměstnancům neurčujeme. Zaměstnanci jsou seznámeni s podmínkami tarifů, které využívají, a k naší spokojenosti se chovají hospodárně.

Existuje ve vaší firmě ještě nějaká politika v souvislosti se služebními mobilními telefony?

Služební telefony neposkytujeme všem zaměstnancům. Služební telefony využívá management společnosti, jednotlivá oddělení a jednotlivé prodejní týmy mají také k dispozici svůj telefon. V letní sezóně zvyšujeme počet takto nabízených telefonů v souvislosti s příchodem nových pracovních sil.

Co vám chybí v nabídce českých mobilních a pevných operátorů?

Největší mezeru vidíme v tom, že nám čeští operátoři nejsou schopni zajistit nadnárodní smlouvu, pod kterou bychom spravovali komunikace všech našich společností Invia. Se vstupem na nové trhy musíme vždy oslovovat nové dodavatele a přitom by bylo nejsnažší komunikovat s obchodními zástupci, na které jsme zvyklí a kteří naše potřeby již dobře znají.

Z provozního hlediska nám chybí dostatečné pokrytí v případě mobilního Internetu, který při pracovních cestách využíváme.

Kolik vašich zaměstnanců odhadem používá mobilní telefony?

Co se týče počtu simkaret, můžeme mluvit o počtu kolem 80. Počet závisí na sezónnosti. V létě počet zaměstnaců roste o více než polovinu, proto roste i počet využíváných mobilních telefonů.

Můžete nám přiblížit telekomunikační řešení ve vaší společnosti?

Veškerý provoz komunikací řešíme přes centrální ústřednu v Brně, která dále hovory distribuje na ústředny jednotlivých poboček. Ke každé ústředně jsou připojeny GSM brány, které řeší mobilní komunikaci.

Máte v souvislosti s mobilními nebo pevnými operátory nějaká doporučení pro naše čtenáře?

Poradit můžeme jen to, ať se nebojí oslovit více operátorů, nechají si připravit nabídky. Pak už je jen na nich, kterou variantu vyberou jako nejvhodnější.

Související
Jaké služby nabízí mobilní operátoři pro velké firmy
Nárůst prodeje zájezdů přes internet v ČR


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Seznam chce za 3 roky prodávat polovinu reklamy na aukcích

ČTK , 23. srpen 2017 08:00

Mobily již nyní zprostředkovávají až 40 % přístupů na služby Seznamu....

Více 0 komentářů

Útočníci si oblíbili sadu exploitů Lost in Translation

Pavel Houser , 22. srpen 2017 10:21

Studie mapuje vývoj malwaru v České republice a ve světě ve druhém čtvrtletí. ...

Více 0 komentářů

České Radiokomunikace nabízejí i privátní cloud

Pavel Houser , 22. srpen 2017 08:00

Řešení je podle CRA vhodné pro provoz citlivých, náročných a exponovaných aplikací a ukládání citliv...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

LG V30 bude mít displej OLED FullVision

Pavel Houser , 21. srpen 2017 11:42

P-OLED vzniká umísťováním pixelů na plastový substrát, který je mnohem pevnější než skleněná základn...

Více 0 komentářů

Jak funguje byznys na tuzemském YouTube

ČTK , 21. srpen 2017 09:47

Zájem Čechů o sledování videí na YouTube vzrostl letos meziročně o 35 procent. Poptávka se přesouvá ...

Více 0 komentářů

9 z 10 e-shopů nesplnilo zákonné povinnosti

ITBiz.cz , 20. srpen 2017 14:00

Česká obchodní inspekce pravidelně monitoruje dodržování zákonů v oblasti prodeje zboží v e-shopech....

Více 0 komentářů

Lenovo ve ztrátě, k zisku se má vrátit do 2 let

ČTK , 19. srpen 2017 10:12

Firma nevylučuje zdražení svých výrobků, aby udržela ziskové marže....

Více 0 komentářů