Telekomunikační firmy v Česku údajně neumí nadnárodní smlouvy

, 08. březen 2008 13:24 0 komentářů

Chystá se vaše firma vstoupit na zahraniční trh? Nebo jen přemýšlíte, jak vyřešit telekomunikace ve své společnosti? Potom se vám mohou hodit zkušenosti cestovní agentury Invia, která se zaměřuje na prodej zájezdů na Internetu. Za minulý rok firma oznámila obrat ve výši 1,03 miliardy korun.

Na dotazy odpovídali Vilém Svoboda, IT Manažer, a Kateřina Macečková, Office manažerka cestovní agentury Invia.

Jaký typ tarifu používáte ve vaší firmě? Vyhovuje vám, nebo byste uvítali, kdyby vám operátoři vyšli vstříc a připravili nějaké změny?

Máme optimalizované typy tarifů, tedy "šité na míru" každého uživatele. Optimalizace probíhá několikrát do roka na základě analýzy provolaných minut za předchozí období. S tímto řešením jsme spokojeni, protože přesně kopíruje náklady. Nepřeplácíme žádný paušál. O změnách v řešení v současnosti neuvažujeme.

Mají zaměstnanci vaší firmy limit na služební hovory? Pokud ano, podle čeho takový limit určujete?

Limit zaměstnancům neurčujeme. Zaměstnanci jsou seznámeni s podmínkami tarifů, které využívají, a k naší spokojenosti se chovají hospodárně.

Existuje ve vaší firmě ještě nějaká politika v souvislosti se služebními mobilními telefony?

Služební telefony neposkytujeme všem zaměstnancům. Služební telefony využívá management společnosti, jednotlivá oddělení a jednotlivé prodejní týmy mají také k dispozici svůj telefon. V letní sezóně zvyšujeme počet takto nabízených telefonů v souvislosti s příchodem nových pracovních sil.

Co vám chybí v nabídce českých mobilních a pevných operátorů?

Největší mezeru vidíme v tom, že nám čeští operátoři nejsou schopni zajistit nadnárodní smlouvu, pod kterou bychom spravovali komunikace všech našich společností Invia. Se vstupem na nové trhy musíme vždy oslovovat nové dodavatele a přitom by bylo nejsnažší komunikovat s obchodními zástupci, na které jsme zvyklí a kteří naše potřeby již dobře znají.

Z provozního hlediska nám chybí dostatečné pokrytí v případě mobilního Internetu, který při pracovních cestách využíváme.

Kolik vašich zaměstnanců odhadem používá mobilní telefony?

Co se týče počtu simkaret, můžeme mluvit o počtu kolem 80. Počet závisí na sezónnosti. V létě počet zaměstnaců roste o více než polovinu, proto roste i počet využíváných mobilních telefonů.

Můžete nám přiblížit telekomunikační řešení ve vaší společnosti?

Veškerý provoz komunikací řešíme přes centrální ústřednu v Brně, která dále hovory distribuje na ústředny jednotlivých poboček. Ke každé ústředně jsou připojeny GSM brány, které řeší mobilní komunikaci.

Máte v souvislosti s mobilními nebo pevnými operátory nějaká doporučení pro naše čtenáře?

Poradit můžeme jen to, ať se nebojí oslovit více operátorů, nechají si připravit nabídky. Pak už je jen na nich, kterou variantu vyberou jako nejvhodnější.

Související
Jaké služby nabízí mobilní operátoři pro velké firmy
Nárůst prodeje zájezdů přes internet v ČR


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
RSS 

Zprávičky

Nový zákon o výzkumu chystá "blacklist" příjemců i ministerstvo

ČTK , 09. prosinec 2016 16:31

Velké změny ve fungování Grantové a Technologické agentury, novou vědeckou radu ČR i takzvaný "black...

Více 0 komentářů

Fitbit koupil průkopníka chytrých hodinek Pebble

ČTK , 09. prosinec 2016 15:00

Americký výrobce chytrých náramků a hodinek Fitbit koupil software, patenty a další aktiva duševního...

Více 0 komentářů

Američané možná umožní v letadlech telefonování přes wi-fi

ČTK , 09. prosinec 2016 13:00

Aerolinky ve Spojených státech by v budoucnu mohly umožňovat telefonování v letadle s použitím wi-fi...

Více 2 komentářů

Starší zprávičky

Česká pošta od ledna zdraží posílání do zahraničí o pět až 20 Kč

ČTK , 09. prosinec 2016 11:39

Česká pošta od ledna zvýší ceny za posílání listovních zásilek do zahraničí o pět korun, balíky podr...

Více 0 komentářů

Za vzněcováním smartphonu iPhone 6 jsou vnější vlivy, tvrdí Apple

ČTK , 08. prosinec 2016 11:30

Firma Apple odmítla podezření čínských uživatelů svého chytrého telefonu iPhone 6, že za problémy s ...

Více 0 komentářů

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů