Marketing 3.0

Začátek akce

Středa, 19. listopad 2014, 12:30

Konec akce

Středa, 19. listopad 2014, 17:30

Místo konání

Paspův sál, Nádražní 43/84, Praha 5

Popis

O tom, proč si reklama vysloužila přídomek „navoněná zdechlina“ a jaké trendy v oblasti technologií, demografického vývoje či nákupního chování v současnosti mění svět marketingu k nepoznání, jak se Češi liší v konzumaci médií od zbytku světa, jak se na internetu spojují se značkami a kde hledají informace o produktech.

O tom, že touha lidstva nahlížet do budoucnosti je věčná, že budoucnost nemusíme jen předpovídat, ale můžeme také zjistit, jakými konkrétními kroky ji lze ovlivnit. Jak propojit interní (big) data a využít je v marketingu, transformovat direct marketing a změnit přístup od klasického hledání klientů pro produkty směrem k hledání řešení pro klienty. Problematikou legislativních omezení spojených s digitálním marketingem provede účastníky někdejší předseda UOOU a Komisař rady Evropy.

A panelová diskuze závěrem.

Kompletní program konference Marketing 3.0 je k dispozici zde

Účast na konferenci je pro potvrzené účastníky ZDARMA

On-line registraci lze provést zde

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Čtvrtletní zisk a tržby majitele Googlu výrazně vzrostly

ČTK , 28. duben 2017 15:00

Čistý zisk americké společnosti Alphabet, která je majitelem internetového gigantu Google, v prvním ...

Více 0 komentářů

Bývalí manažeři Olympusu mají zaplatit miliardy za účetní podvod

ČTK , 28. duben 2017 14:00

Skupina bývalých vedoucích pracovníků japonské společnosti Olympus musí firmě zaplatit odškodné 58,8...

Více 0 komentářů

Soud v Ostravě poslal počítačového hackera na 6,5 roku do vězení

ČTK , 28. duben 2017 10:30

Na 6,5 let poslal dnes Krajský soud v Ostravě do vězení počítačového hackera Lumíra Heriče. Podle ro...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Digitální transformace a IoT mění české výrobní společnosti

Pavel Houser , 28. duben 2017 09:00

Často více než 10 let staré ERP systémy nebývají s novými technologiemi kompatibilní....

Více 0 komentářů

Jihokorejští výrobci elektroniky Samsung a LG prudce zvýšili zisk

ČTK , 28. duben 2017 07:00

Jihokorejští výrobci elektroniky Samsung Electronics a LG Electronics v letošním prvním čtvrtletí vý...

Více 0 komentářů

O digitální transformaci usiluje více než polovina českých podniků

Pavel Houser , 27. duben 2017 18:39

Spojení IoT a AI: Zařízení internetu věcí generují velké objemy dat, které mají bez rychlého zpracov...

Více 0 komentářů

Twitter snížil čtvrtletní ztrátu na 61,6 milionu dolarů

ČTK , 27. duben 2017 15:30

Čtvrtletní ztráta americké internetové společnosti Twitter se meziročně snížila na 61,6 milionu dola...

Více 0 komentářů