Kasa.cz ustavuje ombudsmana pro ochranu práv zákazníků

ITbiz.cz, 22. březen 2011 07:09 0 komentářů

Internetové nákupní centrum Kasa.cz ustavuje vlastního ombudsmana, neboli ochránce práv zákazníků.

Kasa

Ombudsman bude mít za úkol dohlížet na hladký a rychlý průběh řešení zákaznických požadavků a také bude dále rozvíjet vztahy se zákazníky.

„Klíčovým cílem pro nás vždy bylo mít spokojené zákazníky a s maximální vstřícností plnit jejich požadavky. Rozvoj internetového nakupování je založen na celé řadě sofistikovaných nástrojů a informačních systémů pro podporu obchodování a řízení vztahů se zákazníky, což na jednu stranu prospívá efektivitě a nízkým cenám, na druhou stranu ale bohužel vzájemný vztah do určité míry odosobňuje,“ říká Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz.

Podle Součkové zavedením role ombudsmana a s tím související maximalizací péče o zákazníky Kasa.cz propojí to nejlepší z velkého a z malého obchodu.

Jedná se o další krok firmy v oblasti péče o zákazníky. Již dříve zákazníkům zjednodušila nákupy tím, že prodloužila lhůtu na odstoupení od smlouvy ze zákonných 14 dní na 30. Dále umožnila snadné reklamování zboží, neboť zavedla automatickou výměnu reklamovaného zboží za nový kus, pakliže dojde k reklamaci do 30 dní od jeho zakoupení. Nyní s pomocí firemního ombudsmana zajistí průhledné i rychlé řešení všech nedorozumnění.

Ombudsman zároveň bude přinášet nové podněty a nápady na další rozvoj zákaznické péče a služeb na Kasa.cz.

Ombudsmana Kasa.cz mohou zákazníci kontaktovat na emailové adrese ombudsman@kasa.cz. Kasa.cz garantuje, že komunikaci s klientem zahájí nejdéle do 2 pracovních dnů. Obrátit se na něj může každý, kdo pocítí nespokojenost s řešením svých zakázek, problémů či reklamací, a to i přesto, že všechny požadavky jsou vždy řešeny v souladu s příslušným předpisy a zákony.

Ombudsman takové případy důsledně a nestranně prošetří a vezme při tom v úvahu i další, mnohdy i nestandardní, skutečnosti.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
RSS 

Zprávičky

V Praze se instalují první chytré lavičky připojené přes síť LoRa

Pavel Houser , 20. červenec 2017 13:28

Lavička TreeSmart nabízí wi-fi připojení, nabíjení mobilních zařízení a senzory snímající vlhkost, t...

Více 3 komentářů

SUSE a Supermicro uzavírají globální partnerství

Pavel Houser , 20. červenec 2017 10:00

Firmy poskytnou řešení pro kritickou infrastrukturu, softwarově definovaná datová centra a integrova...

Více 0 komentářů

Chytrou domácnost vzdáleně řídí 17 % Čechů

Pavel Houser , 20. červenec 2017 09:00

Řízení chytrých domácností v ČR láká hlavně kvůli kontrole nákladů za energie. Ve světě je hlavní mo...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

PayPal a Visa budou nabízet debetní karty v Evropě

ČTK , 20. červenec 2017 08:00

PayPal svou bankovní licenci dosud využíval především k pokladním službám....

Více 0 komentářů

Dell uvádí servery PowerEdge 14. generace

Pavel Houser , 19. červenec 2017 14:19

Nové servery PowerEdge 14. generace přinášejí podle dodavatele architekturu, optimalizovanou pro sof...

Více 0 komentářů

Zoot vydá čtyřleté veřejně obchodovatelné dluhopisy s úrokem 6,5 %

ČTK , 19. červenec 2017 13:59

Největší tuzemský internetový obchod s módou Zoot vydá podřízené dluhopisy v celkovém objemu 150 mil...

Více 0 komentářů

Atari představuje novou herní konzoli Ataribox

ČTK , 19. červenec 2017 11:51

Francouzský výrobce videoher Atari ukázal herní konzoli Ataribox, která je první novou konzolí firmy...

Více 1 komentářů