Kasa.cz ustavuje ombudsmana pro ochranu práv zákazníků

ITbiz.cz, 22. březen 2011 07:09 0 komentářů

Internetové nákupní centrum Kasa.cz ustavuje vlastního ombudsmana, neboli ochránce práv zákazníků.

Kasa

Ombudsman bude mít za úkol dohlížet na hladký a rychlý průběh řešení zákaznických požadavků a také bude dále rozvíjet vztahy se zákazníky.

„Klíčovým cílem pro nás vždy bylo mít spokojené zákazníky a s maximální vstřícností plnit jejich požadavky. Rozvoj internetového nakupování je založen na celé řadě sofistikovaných nástrojů a informačních systémů pro podporu obchodování a řízení vztahů se zákazníky, což na jednu stranu prospívá efektivitě a nízkým cenám, na druhou stranu ale bohužel vzájemný vztah do určité míry odosobňuje,“ říká Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz.

Podle Součkové zavedením role ombudsmana a s tím související maximalizací péče o zákazníky Kasa.cz propojí to nejlepší z velkého a z malého obchodu.

Jedná se o další krok firmy v oblasti péče o zákazníky. Již dříve zákazníkům zjednodušila nákupy tím, že prodloužila lhůtu na odstoupení od smlouvy ze zákonných 14 dní na 30. Dále umožnila snadné reklamování zboží, neboť zavedla automatickou výměnu reklamovaného zboží za nový kus, pakliže dojde k reklamaci do 30 dní od jeho zakoupení. Nyní s pomocí firemního ombudsmana zajistí průhledné i rychlé řešení všech nedorozumnění.

Ombudsman zároveň bude přinášet nové podněty a nápady na další rozvoj zákaznické péče a služeb na Kasa.cz.

Ombudsmana Kasa.cz mohou zákazníci kontaktovat na emailové adrese ombudsman@kasa.cz. Kasa.cz garantuje, že komunikaci s klientem zahájí nejdéle do 2 pracovních dnů. Obrátit se na něj může každý, kdo pocítí nespokojenost s řešením svých zakázek, problémů či reklamací, a to i přesto, že všechny požadavky jsou vždy řešeny v souladu s příslušným předpisy a zákony.

Ombudsman takové případy důsledně a nestranně prošetří a vezme při tom v úvahu i další, mnohdy i nestandardní, skutečnosti.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Google vs. Oracle: Kdo tahá za kratší konec?

Pavel Houser , 04. duben 2018 11:30
Pavel Houser

Po 8 letech právních sporů vstoupila soudní tahanice mezi Googlem a Oraclem do dalšího kola. Nakolik...

Více







RSS 

Zprávičky

Před 25 lety byl zpřístupněn webový prohlížeč Mosaic

ČTK , 21. duben 2018 15:22

Mosaic se zrodil v průběhu roku 1992 v hlavě Marca Andreessena a jeho kolegy Erica Biny....

Více 0 komentářů

Těžba bitcoinů při kurzu pod 8 600 dolarů je ztrátová

ČTK , 20. duben 2018 11:21

Analytici se domnívají, že poptávka po hardwaru pro těžbu bitcoinů dál klesne, stejně jako cena kryp...

Více 0 komentářů

Netflixu prudce stoupají příjmy i počet odběratelů

ČTK , 20. duben 2018 09:36

Čistý zisk ve čtvrtletí stoupl na 290,1 milionu dolarů, neboli 64 centů na akcii....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 3 komentářů

eMan vykupuje zpět podíl Jablotronu

Pavel Houser , 19. duben 2018 14:32

Strategie obou společností se po více než 2 letech propojení rozcházejí, kontrolu nad firmou získáva...

Více 0 komentářů

Facebook reaguje na nové normy EU, cílená reklama ale nepřestane

ČTK , 19. duben 2018 10:26

Facebook se začal dotazovat svých uživatelů, zda může v jejich fotografiích a videích používat techn...

Více 2 komentářů

Ruské úřady vs. Telegram

ČTK , 19. duben 2018 08:00

Začaly se objevovat informace o rozsáhlých výpadcích služeb, které se sporem nijak nesouvisejí....

Více 0 komentářů