Kasa.cz ustavuje ombudsmana pro ochranu práv zákazníků

ITbiz.cz, 22. březen 2011 07:09 0 komentářů

Internetové nákupní centrum Kasa.cz ustavuje vlastního ombudsmana, neboli ochránce práv zákazníků.

Kasa

Ombudsman bude mít za úkol dohlížet na hladký a rychlý průběh řešení zákaznických požadavků a také bude dále rozvíjet vztahy se zákazníky.

„Klíčovým cílem pro nás vždy bylo mít spokojené zákazníky a s maximální vstřícností plnit jejich požadavky. Rozvoj internetového nakupování je založen na celé řadě sofistikovaných nástrojů a informačních systémů pro podporu obchodování a řízení vztahů se zákazníky, což na jednu stranu prospívá efektivitě a nízkým cenám, na druhou stranu ale bohužel vzájemný vztah do určité míry odosobňuje,“ říká Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz.

Podle Součkové zavedením role ombudsmana a s tím související maximalizací péče o zákazníky Kasa.cz propojí to nejlepší z velkého a z malého obchodu.

Jedná se o další krok firmy v oblasti péče o zákazníky. Již dříve zákazníkům zjednodušila nákupy tím, že prodloužila lhůtu na odstoupení od smlouvy ze zákonných 14 dní na 30. Dále umožnila snadné reklamování zboží, neboť zavedla automatickou výměnu reklamovaného zboží za nový kus, pakliže dojde k reklamaci do 30 dní od jeho zakoupení. Nyní s pomocí firemního ombudsmana zajistí průhledné i rychlé řešení všech nedorozumnění.

Ombudsman zároveň bude přinášet nové podněty a nápady na další rozvoj zákaznické péče a služeb na Kasa.cz.

Ombudsmana Kasa.cz mohou zákazníci kontaktovat na emailové adrese ombudsman@kasa.cz. Kasa.cz garantuje, že komunikaci s klientem zahájí nejdéle do 2 pracovních dnů. Obrátit se na něj může každý, kdo pocítí nespokojenost s řešením svých zakázek, problémů či reklamací, a to i přesto, že všechny požadavky jsou vždy řešeny v souladu s příslušným předpisy a zákony.

Ombudsman takové případy důsledně a nestranně prošetří a vezme při tom v úvahu i další, mnohdy i nestandardní, skutečnosti.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Hackeři ukradli Uberu data 57 milionů zákazníků a řidičů

ČTK , 22. listopad 2017 09:15

Incident společnost rok tajila a hackerům zaplatila....

Více 1 komentářů

Tuzemské banky útok trojského koně nezaznamenaly

ČTK , 22. listopad 2017 09:00

Banky ČSOB, Sberbank a Air Bank nezaznamenaly útok trojského koně BankBot na své aplikace mobilního ...

Více 0 komentářů

ODS chce otevřít diskusi o zavedení elektronických voleb

ČTK , 22. listopad 2017 08:00

Komisaři by také např. už při vkládání výsledků měli kontrolovat, zda na lístcích není nějaký abnorm...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Vláda USA se snaží zablokovat spojení AT&T a Time Warner

ČTK , 21. listopad 2017 10:55

Americké ministerstvo spravedlnosti podalo žalobu s cílem zablokovat spojení telekomunikační společn...

Více 0 komentářů

Ve 3. čtvrtletí se prodeji PC v ČR dařilo

ČTK , 21. listopad 2017 09:00

Za první tři čtvtletí jako celek ale trh meziročně klesl o 3 % na 679 800 kusů. Stagnují i tradičn...

Více 0 komentářů

"Čínský Facebook" Tencent má hodnotu přes 500 miliard dolarů

ČTK , 21. listopad 2017 08:00

Tencent je známý hlavně díky své mobilní aplikaci WeChat....

Více 0 komentářů

Výrobce čipů Marvell kupuje za 6 mld. USD rivala Cavium

ČTK , 20. listopad 2017 14:57

Cavium využívá technologii ARM a snaží se narušit pozici Intelu na trhu mikroprocesorů pro servery....

Více 0 komentářů