Kasa.cz spustila provizní systém

ITbiz.cz, 30. červenec 2010 11:01 0 komentářů

Internetové nákupní centrum Kasa.cz spustilo provizní systém pro partnery. Ten umožňuje webovým serverům a bloggerům profitovat z prodejů uskutečněných na základě reklamy umístěné na jejich stránkách.

Kasa

„Provizních programů existuje ve světě i u nás již celá řada, často jsou však poměrně složité na orientaci i vyhodnocování, a proto zájem ze strany partnerů nemusí a mnohdy nebývá zcela uspokojivý. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro vlastní program, který je uzpůsoben i méně pokročilým uživatelům internetu, protože pro jeho spuštění i sledování stačí jen několik málo kliknutí,“ prohlašuje Jitka Součková (Linkedin), marketingová ředitelka Kasa.cz.

Součková tvrdí, že se projekt vyloženě orientuje na specializované blogy s menší návštěvností a tím pádem i menším počtem zobrazených stránek. Ty, pokud jsou úzkoprofilové a zaměřené na specifické segmenty, například na elektroniku, mohou z partnerského programu získat pro svůj provoz mnohem více prostředků, než z klasických reklamních bannerů. A podobně i servery s velkou návštěvností tímto získávají další způsob, jak s nulovou investicí zvyšovat svůj obrat.

K tomu, aby se člověk zapojil do systému, není třeba žádných programátorských ani vývojářských zkušeností. Stačí se jednoduše zaregistrovat na http://provize.kasa.cz, vybrat si produktovou oblast a požadované rozměry inzerátu a vygenerovaný kód vložit na příslušné místo na svém webu. Od této chvíle se partnerovi započítává z každého nákupu uskutečněného na základě této reklamy příslušná provize, která se dle kategorie zboží pohybuje v rozmezí od 1 do 6 % z ceny zakoupeného zboží bez DPH. Provize je splatná vždy na základě vystavené faktury, pro fyzické osoby i na základě výpisu z provizního systému, pokud se však nejedná o částku vyšší než 20 000 Kč ročně.

Provozovatel může mít spuštěných více kampaní, avšak pouze na stránkách, které nejsou v rozporu s právním řádem České republiky, s pornografickým obsahem, nebo obsahem, který by mohl poškodit dobré jméno Kasa.cz a jejích obchodních partnerů.



Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 1 komentářů

Starší zprávičky

Apple a Nokia urovnaly patentový spor, podepsaly novou dohodu

ČTK , 24. květen 2017 10:00

Analytiky překvapilo relativně rychlé vyřešení sporu....

Více 0 komentářů

ČTÚ: Aukce kmitočtů v pásmu 3,7 GHz se zúčastní 6 subjektů

Pavel Houser , 24. květen 2017 09:00

Podle harmonogramu by ostrá aukce na celkem 5 kmitočtových bloků, každý o velikosti 40 MHz, měla zač...

Více 0 komentářů

Čínská firma chce vyvinout dron, který unese přes tunu nákladu

ČTK , 24. květen 2017 08:00

Jeden z největších čínských internetových prodejců JD.com oznámil, že se chystá vyvinout bezpilotní ...

Více 0 komentářů

it-sa 2017 poprvé ve dvou halách

ITBiz.cz , 23. květen 2017 17:00

Veletrh zabezpečení IT s největším počtem vystavovatelů v Evropě dál roste. Pět měsíců před konáním ...

Více 0 komentářů