Kasa.cz spustila provizní systém

ITbiz.cz, 30. červenec 2010 11:01 0 komentářů

Internetové nákupní centrum Kasa.cz spustilo provizní systém pro partnery. Ten umožňuje webovým serverům a bloggerům profitovat z prodejů uskutečněných na základě reklamy umístěné na jejich stránkách.

Kasa

„Provizních programů existuje ve světě i u nás již celá řada, často jsou však poměrně složité na orientaci i vyhodnocování, a proto zájem ze strany partnerů nemusí a mnohdy nebývá zcela uspokojivý. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro vlastní program, který je uzpůsoben i méně pokročilým uživatelům internetu, protože pro jeho spuštění i sledování stačí jen několik málo kliknutí,“ prohlašuje Jitka Součková (Linkedin), marketingová ředitelka Kasa.cz.

Součková tvrdí, že se projekt vyloženě orientuje na specializované blogy s menší návštěvností a tím pádem i menším počtem zobrazených stránek. Ty, pokud jsou úzkoprofilové a zaměřené na specifické segmenty, například na elektroniku, mohou z partnerského programu získat pro svůj provoz mnohem více prostředků, než z klasických reklamních bannerů. A podobně i servery s velkou návštěvností tímto získávají další způsob, jak s nulovou investicí zvyšovat svůj obrat.

K tomu, aby se člověk zapojil do systému, není třeba žádných programátorských ani vývojářských zkušeností. Stačí se jednoduše zaregistrovat na http://provize.kasa.cz, vybrat si produktovou oblast a požadované rozměry inzerátu a vygenerovaný kód vložit na příslušné místo na svém webu. Od této chvíle se partnerovi započítává z každého nákupu uskutečněného na základě této reklamy příslušná provize, která se dle kategorie zboží pohybuje v rozmezí od 1 do 6 % z ceny zakoupeného zboží bez DPH. Provize je splatná vždy na základě vystavené faktury, pro fyzické osoby i na základě výpisu z provizního systému, pokud se však nejedná o částku vyšší než 20 000 Kč ročně.

Provozovatel může mít spuštěných více kampaní, avšak pouze na stránkách, které nejsou v rozporu s právním řádem České republiky, s pornografickým obsahem, nebo obsahem, který by mohl poškodit dobré jméno Kasa.cz a jejích obchodních partnerů.



Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

22. 02. IT mezi paragrafy
20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Mall Group ovládla internetový obchod s elektrem CZC.cz

ČTK , 20. únor 2017 16:39

Skupina Mall Group se stala jediným vlastníkem e-shopu CZC.cz. Od zakladatele obchodu Josefa Matějky...

Více 2 komentářů

Eurowag dokončil akvizici firmy Princip

Pavel Houser , 20. únor 2017 16:12

W.A.G. payment solutions proniká na trh telematických služeb....

Více 0 komentářů

Samsung zpřístupňuje nové čipy 5G RFIC

Pavel Houser , 20. únor 2017 16:01

Čip dokáže poskytnout větší pokrytí v pásmu milimetrových vln (mmWave)....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Soud povolil vydání Dotcoma do USA, ten se znovu odvolá

ČTK , 20. únor 2017 12:00

Novozélandský soud zamítl odvolání internetového magnáta německého původu Kima Dotcoma proti jeho vy...

Více 0 komentářů

OBSE nezjistila, kdo loni napadl její servery

ČTK , 20. únor 2017 07:00

Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE) nedokáže identifikovat strůjce loňských hacke...

Více 0 komentářů

Majitel Snapchatu jde na burzu s nižší hodnotou, než se čekalo

ČTK , 18. únor 2017 09:00

Americká společnost Snap, která provozuje populární mobilní aplikaci Snapchat pro sdílení fotografií...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita pro marketing a výdaje na bezpečnost IT kvůli požadavkům EU

Pavel Houser , 18. únor 2017 08:35

Co vlastně obnáší pojem "digitální transformace podniků"? A co z toho vyplývá dle prognóz IDC?...

Více 0 komentářů

AbcPráce