KIT digital kupuje za 10,1 milionů USD společnost Brickbox Digital Media

ITbiz.cz, 24. září 2010 12:58 0 komentářů

Společnost KIT digital oznámila akvizici firmy Brickbox Digital Media, která má svou základnu v Praze a zabývá se zejména poskytováním řešení pro správu digitálního videoobsahu.

auto kit digital

Společnost Brickbox Digital Media je jedním z evropských poskytovatelů tradičních řešení i řešení nové generace pro správu digitálního videoobsahu.

Společnost je zavedena jako prostředník mezi vlastníky obsahu a jeho distributory. Mezi její klienty patří Arrow Films, Eagle Rock Entertainment, Momentum Pictures, 20th Century Fox Entertainment, Warner Home Video, Universal Studios a početná skupina evropských distributorů obsahu, včetně společností BontonFilm a Monolith Video.

„Jedná se o výběrovou akvizici, o které jsme již nějakou dobu uvažovali a díky níž se rozšiřují naše schopnosti i obchodní příležitosti pro správu obsahu a poskytování služeb pro velká i malá (avšak významná) hollywoodská studia,“ komentuje aktuální transakci předseda představenstva a generální ředitel společnosti Kit digital, Kaleil Isaza Tuzman.

Podle nejnověji oznámených výsledků z konce srpna dosáhla společnost Brickbox a její spřízněné právnické osoby ročních příjmů ve výši přibližně 12 milionů USD a zisku ve 1 milionu USD za uplynulých dvanáct měsíců. Na základě přepokládaných synergií, související integrace, restrukturalizace a restrukturalizačních nákladů očekává KIT digital, že akvizicí dojde ke znásobení příjmů i provozní cash-flow.

KIT digital v rámci transakce uhradila částku ve výši přibližně 10,1 milionu USD (po úpravě hodnoty pracovního kapitálu a úpravě o částku 1 milion USD související s konsolidací menšinových podílů společnosti Brickbox). Tato suma se skládá z 6,6 milionu USD v hotovosti a z 339 476 akcií společnosti KIT digital. Společnost KIT digital kromě toho souhlasila s tím, že akcionářům společnosti Brickbox vyplatí částku ve výši 10 %budoucích příjmů společnosti za období čtyř let, do maximální výše 20 milionů USD v každém roce a za podmínky splnění určité výše ziskovosti.

Toto vyplacení (tzv. earn-out) může KIT digital poskytnout v hotovosti nebo formou akcií dle vlastního uvážení, přičemž přepočet na akcie bude využívat třicetidenního váženého průměru ceny akcií společnosti KIT digital k okamžiku završení každého ze čtyř let od uzavření akvizice, s minimální hodnotou 10 USD za akcii.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd

RSS 

Zprávičky

Rozhodnutí ÚS o odložení EET může vést k žalobám na stát

ČTK , 16. prosinec 2017 09:00

Tisíce a možná desítky tisíc podnikatelů a zástupců různých profesí se na třetí a čtvrtou vlnu EET u...

Více 1 komentářů

E-shopy vyjmutí plateb kartou z EET vítají, přišlo prý ale pozdě

ČTK , 16. prosinec 2017 08:00

Podle ministerstva financí ze zrušení povinnosti evidovat platby kartou pro poplatníky nevyplývá nut...

Více 0 komentářů

Nové Embarcadero RAD Studio obsahuje i licenci pro aplikační server

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 10:00

Vývojové prostředí nabízí i nové prvky knihovny vizuálních komponent a nové možnosti grafického uživ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Botnet Necurs se vrátil a šíří nový ransomware

Pavel Houser , 15. prosinec 2017 09:00

V listopadu došlo k oživení botnetu Necurs v souvislosti s distribucí nového ransomwaru Scarab. ...

Více 0 komentářů

Jižní Korea zvažuje, že zdaní obchody s bitcoinem

ČTK , 15. prosinec 2017 08:00

Vláda se obává dopadů, které s sebou může přinést náhlý cenový propad kryptoměn....

Více 0 komentářů

O2 v dalších dvou letech vykoupí až 1,25 % vlastních akcií

ČTK , 14. prosinec 2017 10:00

Cílem nového programu je optimalizace kapitálové struktury, uvedla firma....

Více 0 komentářů

10 spotřebitelských trendů pro rok 2018

Pavel Houser , 14. prosinec 2017 09:00

Sluchátka budeme nosit 24 hodin denně, i během spánku. Umělá inteligence bude vytvářet reklamy. Koli...

Více 0 komentářů