Klienti volí Lotus na úkor řešení od Microsoft

Jiří Kocourek , 23. červen 2009 08:28 0 komentářů
Rubriky: Byznys

IBM
Technologická firma IBM ze Spojených států prezentovala materiál, který oznamuje současný úspěch výrobce se svým software řešením Lotus. IBM totiž uvedla, že se jí podařilo získat široké portfolia významných podnikových subjektů, mezi kterými lze jmenovat společnosti jako Coca-Cola, HSBC, ABB nebo BASF. Nové zákazníky firma získala na úkor konkurenčního výrobce software z amerického Redmondu.

Ibm-center
IBM získává úspěch řešením Lotus

Krátce poté, co americká počítačová společnost IBM oznámila, že byla analytickou agenturou Gartner vyhodnocena jako lídr s největším podílem na světovém trhu v segmentu softwaru portálových produktů a nástrojů interakce s uživateli, mohla firma prezentovat další úspěch.

Lotus u firemní klientely

IBM právě ohlásila nové významné podnikové klienty softwaru pro spolupráci Lotus. Jednotným jmenovatelem pro zmíněné firmy je snaha v současné době nejisté ekonomiky dosáhnout maximální efektivity nákladů. Proto v mnoha případech upřednostnili Lotus před řešením Microsoftu.

Doporučení Microsoftu přestat testovat aktuálně dodávané produkty a počkat na chystané nové verze vede zákazníky k přechodu na software IBM Lotus, který poskytuje vyšší návratnost investic a jednodušší nasazení.

Hospodářská recese vede společnosti k opatrnějšímu čerpání jejich rozpočtů. V důsledku toho se rostoucí množství zákazníků zajímá o řešení Lotus jako náhradu softwaru Microsoft nejen kvůli úspoře výdajů za IT, ale také aby pomohli zaměstnancům pracovat efektivněji s méně prostředky.

Podle výrobce IBM přispělo k poměrně rychlému prosazování řešení Notes a Domino 8 na trhu zčásti několik funkcí, které přinášejí větší efektivitu. Například u Domina 8 byla údajně prokázána až 30procentní úspora nákladů na vlastnictví díky novým funkcím, které umožňují společnostem omezit počet potřebných serverů, omezit hardware potřebný na podporu poštovních složek a příloh a minimalizovat administrativní režii.

Vzhledem k tomu, že lidé vyhledají nejrůznější způsoby spolupráce, IBM neustále rozšiřuje možnosti platformy Notes/Domino mimo e-mail. S uživatelským rozhraním Notes integruje rychlé posílání zpráv a sledování přítomnosti, nástroje sociálních sítí na podnikové úrovni a přístup do týmových místností a úložišť. Celých 30 procent nových zákazníků řešení jednotné komunikace Lotus Sametime jsou uživatelé e-mailové platformy Microsoft Outlook a Exchange. Navíc více než čtyři miliony stažených kopií bezplatné sady kancelářských aplikací Lotus Symphony potvrzují skutečnost, že zákazníci hledají levnější alternativy aplikací Microsoft Office s podporou otevřených standardů.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
-->
RSS 

Zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů