Lidé ve firmách: kdo a kam přešel

ITbiz.cz, 30. červen 2010 08:37 0 komentářů
Rubriky: Personalistika

Manažeři
V personální rubrice dnes soustředíme pozornost na společnost Asseco Solutions, kde došlo k obsazení pozice produktového manažera systémů Fenix a eObec. Stal se jím Jiří Heger. V manažerské rubrice dále budeme informovat o změnách ve vedení PR agentury Grayling.

Asseco Solutions

Heger

Velmi zkušený manažer v oblasti IT se ujal systémů Fenix a eObec, které od ledna letošního roku patří do rodiny systémů Asseco Solutions. Jmenuje se Ing. Jiří Heger (1964) a pozici produktového manažera zastává v Asseco Solutions od března letošního roku.

Do roku 2009 byl Jiří Heger ředitelem společnosti MAXIMAC Group, s.r.o., před tím zastával stejnou pozici v MAXIMAC s.r.o. a ještě dříve byl obchodním ředitelem MAXIMA s.r.o. Sem přišel v roce 1994, ze společnosti Classics s.r.o., kde pracoval jako servisní technik IT.

Jiří Heger je absolventem Strojní fakulty ČVUT, kde vystudoval obor projektování výrobních procesů a výrobních systémů. Vlastní řadu specializovaných obchodních, marketingových a servisních certifikátů v oblasti výpočetní techniky, například od společnosti Apple Inc.

Ke své pozici v Asseco Solutions Jiří Heger říká: „Produktový manažer je velmi zajímavá pracovní pozice. Aby v ní člověk dokázal uspět, musí mít rozhled, informační záběr i zkušenosti. Musí být schopný prosadit věci, ovšem často za použití velké míry diplomacie. Pokud má tyto vlastnosti, zázemí a pravomoci může, společně se spolupracovníky, posunout svěřený produkt na samou špičku trhu. Věřím, že přispěji k tomu, aby produkt, jako je Fenix, upevnil svoji pozici na našem trhu a že eObec se časem stane komunikačním standardem mezi občanem a úřadem nejen na našem trhu.“

Grayling

Bartikova

Grayling, nezávislá poradenská společnost v oblasti public relations, public affairs a investor relations, posiluje vedení pobočky v České republice. Na pozici ředitelky PR divize nastoupila Gabriela Bártíková, která má více než patnáctiletou zkušenost z oblasti médií jako aktivní novinářka i z oblasti public relations.

Od roku 1993 pracovala nejprve v rozhlase a posléze také jako televizní moderátorka a reportérka v televizi Nova (Snídaně s Novou, Áčko, Občanské judo) a ČT (Fakta, Tady a teď).

V roce 2000 se stala ředitelkou odboru tisku a PR Ministerstva vnitra ČR a zároveň tiskovou mluvčí této instituce. V období 2004-2005 pracovala na pozici ředitelky Nadace Duhová energie, kde vytvořila novou koncepci a strategii. Od roku 2006 se pohybuje v agenturním světě: nejprve pracovala jako PR Specialista pro EURO RSCG, v roce 2008 se stala ředitelkou společnosti ONYX Vision, kde vytvořila, prosadila a zrealizovala nové interaktivní audiovizuální komunikační médium pro nemocnice. Jako ředitelka PR divize bude mít na starosti vedení jednotlivých týmů v rámci specializací FMCG/consumer, finance, IT/technologie, telekomunikace, pharmacie a energetiky.

„Naše společnost se zaměřuje primárně na komplexní komunikační služby včetně strategického poradenství a příchod Gabriely vnímáme jako zásadní posílení vedení naší pobočky v Praze. Věříme, že její dlouhodobé zkušenosti v oblasti korporátního poradenství, digital PR, CSR a krizového managementu nám pomohou upevnit přední pozici na trhu v klasických službách Public Relations,“ uvádí Jan Šimůnek, Regionální ředitel CEE, Grayling.

Grayling v České republice poskytuje poradenství v oblasti public relations a public affairs řadě mezinárodních i lokálních klientů, mezi jinými např. společnostem Visa, Google, IBM, KPMG Česká republika, Ahold, ŠKODA JS, Mandarin Oriental Hotel, Discovery, Astra, Henkel, Knauf Insulation, Emco, TVEL, GE či OKI Printing Solutions.

B2M.CZ

Koci

Společnost B2M.CZ, působící v oblasti on-line poptávkových výběrových řízení, jmenovala členem svého týmu Otata Kočího. Ten bude mít zodpovědnost za chod jak českého, tak i slovenského týmu a zároveň bude mít na starosti on-line marketing. Velkou část náplně jeho práce bude tvořit i rozvoj stávajících či příprava nových produktů. Firma B2M.CZ v Česku provozuje server ePoptávka.cz.

Otto Kočí má na poli internetového marketingu bohaté zkušenosti. Mimo jiné v minulosti pracoval pro Seznam.cz, kde budoval síť obchodních zástupců nebo pro společnost Ataxo, pro kterou rok řídil její polskou pobočku.

Otto absolvoval sociologii na Karlově Univerzitě, je ženatý a má syna. Mezi jeho zájmy patří společenský tanec, výuka stepování, tenis a samozřejmě internet.

SMART Comp.

Padrta

Představenstvo společnosti Smart Comp. od června jmenovalo do funkce generálního ředitele Ing. Aleše Padrtu.

Cílem nového generálního ředitele je zvýšení efektivity a flexibility interních procesů s cílem naplnění komerčních záměrů společnosti. Tímto krokem si vytváří představenstvo větší prostor k strategickému rozvoji společnosti a k zajištění potřebných zdrojů pro další expanzi.

Ing. Aleš Padrta vystudoval fakultu elektrotechnickou VUT v Brně, obor elektronika a sdělovací technika. Před nástupem do společnosti SMART Comp. a.s. pracoval v oblasti zaměřené na telekomunikace a IT, kde prošel od technických pozic, přes produktový management a marketing až do vrcholového managementu.

Přidejte si Aleše Padrtu do své sítě pomocí služby LinkedIn[?]

Economia

Sevcik

Economia, vydavatelství ekonomických a odborných periodik v České republice, přistoupila po zavedení role publisherů hlavních titulů k dalším změnám ve své organizační struktuře. Úsek prodeje a marketingu nově vede Petr Ševčík, úsek výroby a distribuce řídí Libor Vachtl.

Petr Ševčík působil v uplynulých 17 letech v managementu řady firem. Vždy se specializoval zejména na oblast prodeje a marketingu. V letech 1993 až 1998 byl marketingovým ředitelem v Agentuře 7 v Ostravě, následně vedl reklamní agenturu Bonavia Trans ve Zlíně a v letech 1999 až 2003 pracoval ve společnosti Oskar. V posledních pěti letech působil v různých manažerských pozicích ve firmě Makro Cash & Carry, naposledy vedl tým prodeje a péče o klíčové zákazníky v ČR a SR.

Libor Vachtl působí ve vydavatelství Economia od srpna 2009, nejdříve jako ředitel marketingu a následně jako ředitel obchodu, marketingu, distribuce a výroby. Zkušenosti v mediální sféře získal na vedoucích pozicích v několika vydavatelstvích. Mimo jiné byl obchodním ředitelem ve společnosti Mediaprint & Kapa, ředitelem distribuce a propagace ve Stratosféře, produkt manažerem v Bauer Media a v letech 2002 až 2009 ředitelem distribuce a výroby ve vydavatelství Axel Springer Praha.

Přidejte si Petra Ševčíka do své sítě pomocí služby LinkedIn[?]


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů

Ruská Centrální banka oznámila masivní útok hackerů

ČTK , 06. prosinec 2016 11:00

Do systému ruské Centrální banky se letos dostali hackeři a s pomocí zfalšovaných hesel se pokusili ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

CETIN vydal dluhopisy za 25 miliard Kč

ČTK , 05. prosinec 2016 18:00

Česká telekomunikační infrastruktura (CETIN) upsala dluhopisy v eurech a korunách v celkovém objemu ...

Více 1 komentářů

Nahradí otisky prstů přístupová hesla?

ČTK , 05. prosinec 2016 14:30

Zní to jako skvělý nápad: zapomeňte na hesla a zamykejte telefon místo nich otiskem svého prstu. Je ...

Více 1 komentářů

Počítač a internet má na jižní Moravě více než 75 pct domácností

ČTK , 05. prosinec 2016 10:30

Počet jihomoravských domácností, které mají počítač a přístup k internetu, se loni přehoupl na jižní...

Více 0 komentářů

Vodafone zvýšil do září počet zákazníků na 3,54 milionu

ČTK , 04. prosinec 2016 18:00

Mobilní operátor Vodafone zvýšil do konce září počet zákazníků na českém trhu meziročně o 146.000 na...

Více 0 komentářů