Lidé ve firmách: kdo a kam přešel

Jiří Kocourek , 06. leden 2010 06:21 0 komentářů
Rubriky: Personalistika

Manažeři
ITBiz.cz pravidelně sleduje změny na manažerských pozicích, dozvíte se tak například o aktuálních personálních změnách ve společnosti ANECT, a také kdo se stane ředitelem obchodu a marketingu ve společnosti MobilKom. Pokud ve vaší firmě došlo ke změnám ve středním či vyšším managementu, pošlete nám upozornění na náš e-mail manazeri(AT)itbiz.cz.

ANECT

Macuda

Společnost ANECT jmenovala nového obchodního ředitele. Stal se jím Stanislav Mačuda. Mačuda nastoupil na své místo od začátku ledna.

Firma ANECT se zaměřuje na oblast informačních a komunikačních řešení. Jeho úkolem bude kromě vedení obchodního týmu také vyhledávání nových zákazníků, řízení akviziční činnosti nebo příprava produktových a marketingových plánů.

Vítězslav Mačuda vystudoval ekonomii na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě v Ostravě. Je rovněž absolventem Global Sales School of IBM. Do ANECTu přichází ze společnosti VDI META, kde působil od roku 2001 na pozici obchodního ředitele se specializací na oblast státní správy, vzdělávání a zdravotnictví. V letech 2007 až 2009 byl obchodním zástupcem pro veřejný sektor ve společnosti IBM ČR, poté se do VDI META vrátil.

Ve společnosti ANECT bude jeho hlavní pracovní náplní řízení obchodní sekce. To zahrnuje nejen vedení obchodního týmu, ale také vyhledávání nových zákazníků a řízení akviziční činnosti. Bude mít rovněž na starost systém péče o zákazníky, přípravu produktových a marketingových plánů nebo rozbor stávajících obchodních podmínek a jejich další zdokonalování.

Software602

Drahovzal

Na pozici ředitele nově zřízené divize Projektů pro významné zákazníky ve společnosti Software602 byl jmenován Antonín Drahovzal (1972). Přebírá tak odpovědnost za vedení celého obchodního týmu i za řízení všech projektů pro podnikový sektor, municipality, krajské úřady a některé organizace centrální veřejné správy.

Drahovzal studoval na Elektrotechnické fakultě ČVUT (1989-94) a Vysoké škole ekonomické (1994-6). Po ukončení studia působil čtyři roky v české pobočce americké PR agentury The Rowland Company, kde se postupně vypracoval z pozice externího spolupracovníka až na account directora. Podílel se na práci pro klíčové zákazníky a projekty, jako RadioMobil (dnešní T-Mobile) a komunikaci evropského projektu Phare. Poté spoluzaložil firmu Planeta.cz, kterou také řídil. S firmou Software602 spolupracuje od roku 2002, od roku 2004 zde působí jako obchodní manažer, což zahrnuje i řízení projektů a služby zákazníkům.

MobilKom

Studnickova

MobilKom od ledna 2010 upravuje strukturu prodejních kanálů. V této souvislosti dochází ke sloučení marketingového a obchodního oddělení, které jako marketingová a obchodní ředitelka povede Jana Studničková, dříve zodpovědná za marketing a PR.

„Rozhodnutí o změně struktury prodejních kanálů souvisí s naší snahou stát se prvním nízkonákladovým operátorem v ČR, který na základě nízkých interních nákladů i nákladů na prodej může zákazníkům nabídnout opravdu nejnižší ceny,“ uvedla Jana Studničková, marketingová a obchodní ředitelka MobilKomu.

Dále řekla, že firma proto přestává masivně využívat externí call centra a door to door prodejce, zavírá i čtyři značkové prodejny. Naopak se více koncentruje na prodeje prostřednictvím velko- i maloobchodních partnerů včetně, externích e-shopů a interního call centra a e-shopu. Všechny tyto kanály již prý U:fon využívá.

SAS Institute

Holeckova

V souvislosti s rozšiřováním aktivit v regionu CEE vznikla ve společnosti SAS nová pozice, koordinátor zákaznických referencí, jejíž podstatou je management informací o projektech společnosti SAS v regionu střední a východní Evropy.

Koordinátorkou (CEE Reference Coordinator) se stala slečna Klára Holečková. Hlavní náplní nové pozice je spolupráce při tvorbě Success stories se stávajícími zákazníky společnosti SAS v regionu CEE. Největší výzvou nové pozice je však především tvorba uceleného systému a fungujících procesů zákaznických referencí v celém regionu. „Kvalitní zázemí zákaznických referencí je důležité pro každou společnost orientovanou na zákazníka. Mým cílem je připravit maximální podporu obchodním a marketingovým týmům v regionu,“ vysvětluje Klára Holečková.

Klára Holečková vystudovala obor Finance a Informační management na Westminsterské univerzitě v Londýně. V hlavním městě Velké Británie strávila 8 let a pracovala v Bates Millfield, jedné z největších nezávislých finančních poradenských firem ve Velké Británii. Hovoří plynně anglicky a francouzsky. Ve volném čase ráda sportuje a cestuje.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

22. 02. IT mezi paragrafy
20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Mall Group ovládla internetový obchod s elektrem CZC.cz

ČTK , 20. únor 2017 16:39

Skupina Mall Group se stala jediným vlastníkem e-shopu CZC.cz. Od zakladatele obchodu Josefa Matějky...

Více 2 komentářů

Eurowag dokončil akvizici firmy Princip

Pavel Houser , 20. únor 2017 16:12

W.A.G. payment solutions proniká na trh telematických služeb....

Více 0 komentářů

Samsung zpřístupňuje nové čipy 5G RFIC

Pavel Houser , 20. únor 2017 16:01

Čip dokáže poskytnout větší pokrytí v pásmu milimetrových vln (mmWave)....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Soud povolil vydání Dotcoma do USA, ten se znovu odvolá

ČTK , 20. únor 2017 12:00

Novozélandský soud zamítl odvolání internetového magnáta německého původu Kima Dotcoma proti jeho vy...

Více 0 komentářů

OBSE nezjistila, kdo loni napadl její servery

ČTK , 20. únor 2017 07:00

Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE) nedokáže identifikovat strůjce loňských hacke...

Více 0 komentářů

Majitel Snapchatu jde na burzu s nižší hodnotou, než se čekalo

ČTK , 18. únor 2017 09:00

Americká společnost Snap, která provozuje populární mobilní aplikaci Snapchat pro sdílení fotografií...

Více 0 komentářů

Rozšířená realita pro marketing a výdaje na bezpečnost IT kvůli požadavkům EU

Pavel Houser , 18. únor 2017 08:35

Co vlastně obnáší pojem "digitální transformace podniků"? A co z toho vyplývá dle prognóz IDC?...

Více 0 komentářů