On-line akce společnosti Mio vyhrála v soutěži iF Communication Design Award 2010

08. červenec 2010 13:21 0 komentářů

Praha 7. července 2010 – Společnost Mio Technology, jeden z předních výrobců přenosných navigačních zařízení, oznamuje, že její on-line akce s názvem „I LOVE Green Cities“ vyhrála v soutěži „iF Communication Design Award 2010“.

Na rozdíl od jiných společností, které využívají pro vytváření svých on-line kampaní služeb různých agentur, byla celá on-line kampaň „I LOVE Green Cities“ naplánována a realizována vlastním marketingovým týmem společnosti Mio. Kampaň využila populární sociální a mediální sítě Facebook a YouTube, aby úspěšně přilákala téměř 400 000 návštěv z celého světa s více než 110 000 unikátními přístupy během 60 dnů. Mio je jedinou tchajwanskou společností, která v této soutěži vyhrála cenu za „Viral Design“. „To dokazuje, že Mio dokáže nejen vyrábět inovativní produkty, ale přináší kreativitu a inovace také do marketingové taktiky,“ uvádí Rick Liao, ředitel oddělení Mobile Communication Product.

Do letošní soutěže „iF communication design award“ bylo podáno celkem 1 687 přihlášek. Porota udělila prestižní označení iF 499krát celkem 480 projektům. Společnost Mio získala v soutěži „iF Communication Design Award 2010“ cenu „Viral Design“ za virální projekt v kategorii Digitální média. Předmětem hodnocení jsou „digitální akce, která využívají virální
metody a podněcují cílovou skupinu k posílání zpráv“. On-line kampaň „I LOVE Green Cities“ byla navržena tak, aby ji mohli uživatelé na Facebooku snadno „sdílet“. Uživatelé vyzývali svoje přátele, aby hlasovali pro jejich oblíbená města plná zeleně nebo pro články, fotografie a videa s touto tématikou. Pro odevzdání hlasu stačilo jediné kliknutí.

Společnost Mio jako významný sponzor výstavy Shanghai Expo 2010 vytvořila svoji on-line kampaň „I LOVE Green Cities“ jako odezvu na slogan Expa „Lepší město, lepší život“.

Využila k tomu nejpopulárnější sociální mediální platformu, Facebook, aby mohla oslovit jeho 400 milionů aktivních uživatelů. Na samotné stránce akce byl umístěn a nápadně zobrazen prvek pro „sdílení“ a pomocí pokročilých programovacích technik se okamžitě ukazovaly výsledky hlasování probíhajícího na Facebooku. Jde o originální řešení, které nebylo dosud
napodobeno.

Chcete-li získat více informací o produktech společnosti Mio a maloobchodních cenách, navštivte, prosím, www.mio.com/cz nebo kontaktujte vašeho regionálního zástupce Mio.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Kradená auta: Další úkol pro bezpečnostní kamery

Pavel Houser , 16. srpen 2017 06:30
Pavel Houser

Bezpečnostní kamery, které hledají ukradená vozidla nebo mají za úkol vozidlo jednoznačně identifiko...

Více






Kalendář

24. 08. Webinář Synology - DSM 6.1 - Virtual Machine Manager
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Za polárním kruhem má vzniknout rekordní datové centrum

ČTK , 17. srpen 2017 08:00

V norském městě Ballangen, které se nachází za polárním kruhem, má vzniknout největší datové centrum...

Více 0 komentářů

Euronics a Kasa chystají nový sklad v Jirnech u Prahy

Pavel Houser , 16. srpen 2017 11:00

Skladníci již nebudou chodit pro zboží, ale zboží „přijede“ za nimi. Chytré technologie umožní vyexp...

Více 0 komentářů

Oracle Exadata Cloud i na cloudové infrastruktuře nové generace

Pavel Houser , 16. srpen 2017 10:04

Deklarované přednosti: obří výkon, jednoduchá migrace do cloudu a plná kompatibilita s databázemi Or...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Operátoři si stěžují EK kvůli dotacím na rychlý internet

ČTK , 16. srpen 2017 09:00

O dotaci na budování vysokorychlostních přípojek v zaostalých regionech se po více než třech měsícíc...

Více 0 komentářů

Mall Group přebírá Košík.cz

Pavel Houser , 15. srpen 2017 17:45

Spojení obou firem by mělo vést ke vzniku nové jedničky v segmentu on-line prodeje potravin. ...

Více 0 komentářů

Praha dá 1,4 milionu měsíčně na fungování datové platformy

ČTK , 15. srpen 2017 13:52

V rámci koncepce Smart Prague město zatím spustilo chytré lavičky a solární odpadkové koše....

Více 0 komentářů

Datart se chce spojit s majitelem prodejen Euronics a Kasa.cz

ČTK , 15. srpen 2017 11:02

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) začal posuzovat jednu z největších transakcí na trhu s e...

Více 0 komentářů