On-line akce společnosti Mio vyhrála v soutěži iF Communication Design Award 2010

08. červenec 2010 13:21 0 komentářů

Praha 7. července 2010 – Společnost Mio Technology, jeden z předních výrobců přenosných navigačních zařízení, oznamuje, že její on-line akce s názvem „I LOVE Green Cities“ vyhrála v soutěži „iF Communication Design Award 2010“.

Na rozdíl od jiných společností, které využívají pro vytváření svých on-line kampaní služeb různých agentur, byla celá on-line kampaň „I LOVE Green Cities“ naplánována a realizována vlastním marketingovým týmem společnosti Mio. Kampaň využila populární sociální a mediální sítě Facebook a YouTube, aby úspěšně přilákala téměř 400 000 návštěv z celého světa s více než 110 000 unikátními přístupy během 60 dnů. Mio je jedinou tchajwanskou společností, která v této soutěži vyhrála cenu za „Viral Design“. „To dokazuje, že Mio dokáže nejen vyrábět inovativní produkty, ale přináší kreativitu a inovace také do marketingové taktiky,“ uvádí Rick Liao, ředitel oddělení Mobile Communication Product.

Do letošní soutěže „iF communication design award“ bylo podáno celkem 1 687 přihlášek. Porota udělila prestižní označení iF 499krát celkem 480 projektům. Společnost Mio získala v soutěži „iF Communication Design Award 2010“ cenu „Viral Design“ za virální projekt v kategorii Digitální média. Předmětem hodnocení jsou „digitální akce, která využívají virální
metody a podněcují cílovou skupinu k posílání zpráv“. On-line kampaň „I LOVE Green Cities“ byla navržena tak, aby ji mohli uživatelé na Facebooku snadno „sdílet“. Uživatelé vyzývali svoje přátele, aby hlasovali pro jejich oblíbená města plná zeleně nebo pro články, fotografie a videa s touto tématikou. Pro odevzdání hlasu stačilo jediné kliknutí.

Společnost Mio jako významný sponzor výstavy Shanghai Expo 2010 vytvořila svoji on-line kampaň „I LOVE Green Cities“ jako odezvu na slogan Expa „Lepší město, lepší život“.

Využila k tomu nejpopulárnější sociální mediální platformu, Facebook, aby mohla oslovit jeho 400 milionů aktivních uživatelů. Na samotné stránce akce byl umístěn a nápadně zobrazen prvek pro „sdílení“ a pomocí pokročilých programovacích technik se okamžitě ukazovaly výsledky hlasování probíhajícího na Facebooku. Jde o originální řešení, které nebylo dosud
napodobeno.

Chcete-li získat více informací o produktech společnosti Mio a maloobchodních cenách, navštivte, prosím, www.mio.com/cz nebo kontaktujte vašeho regionálního zástupce Mio.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







Kalendář

19. 10.

22. 10.
For Games 2017
24. 10. VeeamON Forum 2017
25. 10.

26. 10.
Profesia days 2017
RSS 

Zprávičky

Firma vypsala odměnu za odhalení digitálního podpisu slovenského ministra

ČTK , 21. říjen 2017 08:00

Problém se týká čipů německého výrobce Infineon Technologies, které Slovensko používá v občanských p...

Více 0 komentářů

Electro World v účetním roce zmírnil ztrátu na 92 milionů Kč

ČTK , 20. říjen 2017 12:00

Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu....

Více 0 komentářů

Dohoda o ochraně dat mezi EU a USA prošla první kontrolou

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Cílem dohody je chránit osobní údaje osob v EU předávané společnostem v USA. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Operátoři: Metro by mohlo být signálem pokryté do konce roku 2018

ČTK , 20. říjen 2017 08:00

Operátoři mají enormní zájem na pokrytí pražského metra, a to na vlastní náklady....

Více 0 komentářů

Firmu Moravia IT koupil britský konkurent RWS Holding

ČTK , 19. říjen 2017 21:26

Mezi zákazníky firmy specializující se na lokalizaci a testování softwaru patří např. Microsoft, IBM...

Více 0 komentářů

Státní ústav pro kontrolu léčiv hájí elektronické recepty

ČTK , 19. říjen 2017 10:00

V ČR se vydá 60-70 milionů papírových receptů ročně. Podle ministerstva je elektronizace zdravotnict...

Více 0 komentářů

Ransomware Locky v září masivně útočil ve světě i v ČR

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:30

Locky se neobjevil v Top 10 škodlivých kódů od listopadu 2016....

Více 0 komentářů