On-line akce společnosti Mio vyhrála v soutěži iF Communication Design Award 2010

08. červenec 2010 13:21 0 komentářů

Praha 7. července 2010 – Společnost Mio Technology, jeden z předních výrobců přenosných navigačních zařízení, oznamuje, že její on-line akce s názvem „I LOVE Green Cities“ vyhrála v soutěži „iF Communication Design Award 2010“.

Na rozdíl od jiných společností, které využívají pro vytváření svých on-line kampaní služeb různých agentur, byla celá on-line kampaň „I LOVE Green Cities“ naplánována a realizována vlastním marketingovým týmem společnosti Mio. Kampaň využila populární sociální a mediální sítě Facebook a YouTube, aby úspěšně přilákala téměř 400 000 návštěv z celého světa s více než 110 000 unikátními přístupy během 60 dnů. Mio je jedinou tchajwanskou společností, která v této soutěži vyhrála cenu za „Viral Design“. „To dokazuje, že Mio dokáže nejen vyrábět inovativní produkty, ale přináší kreativitu a inovace také do marketingové taktiky,“ uvádí Rick Liao, ředitel oddělení Mobile Communication Product.

Do letošní soutěže „iF communication design award“ bylo podáno celkem 1 687 přihlášek. Porota udělila prestižní označení iF 499krát celkem 480 projektům. Společnost Mio získala v soutěži „iF Communication Design Award 2010“ cenu „Viral Design“ za virální projekt v kategorii Digitální média. Předmětem hodnocení jsou „digitální akce, která využívají virální
metody a podněcují cílovou skupinu k posílání zpráv“. On-line kampaň „I LOVE Green Cities“ byla navržena tak, aby ji mohli uživatelé na Facebooku snadno „sdílet“. Uživatelé vyzývali svoje přátele, aby hlasovali pro jejich oblíbená města plná zeleně nebo pro články, fotografie a videa s touto tématikou. Pro odevzdání hlasu stačilo jediné kliknutí.

Společnost Mio jako významný sponzor výstavy Shanghai Expo 2010 vytvořila svoji on-line kampaň „I LOVE Green Cities“ jako odezvu na slogan Expa „Lepší město, lepší život“.

Využila k tomu nejpopulárnější sociální mediální platformu, Facebook, aby mohla oslovit jeho 400 milionů aktivních uživatelů. Na samotné stránce akce byl umístěn a nápadně zobrazen prvek pro „sdílení“ a pomocí pokročilých programovacích technik se okamžitě ukazovaly výsledky hlasování probíhajícího na Facebooku. Jde o originální řešení, které nebylo dosud
napodobeno.

Chcete-li získat více informací o produktech společnosti Mio a maloobchodních cenách, navštivte, prosím, www.mio.com/cz nebo kontaktujte vašeho regionálního zástupce Mio.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Korupční kauzu kolem pošty začne soud řešit v polovině května

ČTK , 30. duben 2017 17:00

Obvodní soud pro Prahu 8 se začne 16. května zabývat korupční kauzou, která souvisí se zajištěním be...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn plánuje investice v USA

ČTK , 30. duben 2017 15:00

Největší smluvní výrobce elektroniky na světě Foxconn, který je známý také pod názvem Hon Hai Precis...

Více 0 komentářů

O2 zvýšila do března čistý zisk o tři procenta na 1,29 miliardy

ČTK , 30. duben 2017 12:00

Operátor O2 zvýšil v prvním čtvrtletí zisk o tři procenta na 1,29 miliardy korun. Konsolidované výno...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Amazon za čtvrtletí zvýšil tržby i zisk

ČTK , 30. duben 2017 09:00

Čtvrtletní zisk a tržby amerického internetového obchodu Amazon překonaly očekávání. Zisk v prvním k...

Více 0 komentářů

Nintendo hlásí prudký růst tržeb, pomohla nová konzole Switch

ČTK , 29. duben 2017 16:00

Čtvrtletní tržby japonského výrobce videoher Nintendo se díky silné poptávce po nové herní konzoli S...

Více 0 komentářů

Turecko na internetu zablokovalo přístup k Wikipedii

ČTK , 29. duben 2017 13:49

Turecko zablokovalo přístup k Wikipedii - volně přístupné encyklopedii na internetu. Důvodem je obsa...

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk Microsoftu dík cloudovým službám vzrostl o 28 pct

ČTK , 29. duben 2017 10:00

Čistý zisk amerického softwarového gigantu Microsoft ve třetím čtvrtletí finančního roku meziročně s...

Více 0 komentářů