Logica FutureScope umí předpovídat budoucnost

13. červenec 2010 14:20 0 komentářů

Futurologické online fórum Logica FutureScope nabízí s pomocí kolektivní inteligence odpovědi na aktuální otázky a pohled na budoucí trendy. Například téměř stoprocentně se účastníci fóra shodují na trendu snižování spotřeby energií, naopak nevěří tomu, že by hlavním problémem spojeným s využíváním výpočetních cloudů byla komplikovaná cenová politika.

FutureScope má být katalyzátorem provokativních a trefných postřehů ohledně ekosystému na podporu hospodářského růstu a produktivity. Předpovědi jsou zaměřeny na udržitelnost růstu, budoucnost IT, služby cloudu a zabezpečení. Přispět svými postřehy může každý registrovaný uživatel na www.logicafuturescope.com. Na stejné adrese je možné již nyní získat první odhady vývoje daných oblastí.

FutureScope v současné době nejvíce důvěřuje tomu, že společnosti si v letošním roce dají za cíl snížení spotřeby energií. Důvěře se také těší fakt, že by top management organizací měl proaktivně řešit bezpečnostní rizika a zároveň je považovat za integrální součást řízení rizik. Naopak minimálně účastníci fóra věří tomu, že hlavními obavami spojenými s výpočetními cloudy jsou jejich cenová politika, kvalita služeb a soulad s regulatorními požadavky.

FutureScope funguje jako jakási burza názorů – každý uživatel má k dispozici určitý počet bodů, s jejichž pomocí může na stupnici 0-100 ovlivňovat pravdivost zveřejněných tvrzení. Čím více bodů investuje, tím více může ovlivnit. Pokud se do stanoveného data pravdivost potvrdí, dostane uživatel svoji příslušně navýšenou investici zpět. FutureScope využívá platformu pro kolektivní inteligenci společnosti Consensus Point, integruje postřehy čelních představitelů průmyslu, obchodu i akademické sféry a nabízí pohled na předpokládaný vývoj vybraných oblastí trhu. Pomůže tak odhalit hlubší souvislosti a trendy, čímž usnadní lepší, efektivnější a realističtější obchodní rozhodnutí.

„Integrace postřehů a objektivního myšlení čelních představitelů průmyslu a akademické sféry, inovátorů a komunity odborných konzultantů společnosti Logica nám umožní v předstihu vysledovat trendy pro naše klienty. Schopnost číst trh jim nabídne další konkurenční výhodu,“ uvedla Amanda Mesler, ředitelka klientských služeb společnosti Logica. „Společnost Consensus Point nám poskytla špičkové řešení pro vytvoření efektivního predikčního trhu.“

„Jsme přesvědčeni, že naše netradiční technologie nabídne společnosti Logica a jejím zákazníkům jedinečně rychlý a široký pohled do budoucnosti, jehož by nebylo možné dosáhnout tradičními výzkumnými metodami. Predikční trhy mají jednoznačnou převahu v modelování pohledů vycházejících ze sociální inteligence na jakémkoli stupni – a v jakémkoli měřítku,“ uvedla Linda Rebrovick, generální ředitelka společnosti Consensus Point.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů