Louskáček poprvé digitálně

08. březen 2010 06:49 0 komentářů

8. března 2010: Letos poprvé hodnotila v rámci prestižní soutěže Louskáček nejlepší a nejkreativnější české kampaně z oblasti on-line marketingu zvláštní porota složená z odborníků na digitální řešení.

Z iniciativy předních hráčů na českém trhu v oblasti digitálního marketingu vzniklo v březnu sdružení Digitálních Agentur schopných vytvářet ucelené komplexní digitální kampaně. Sdružení pracuje pod záštitou Asociace Komunikačních Agentur (AKA) a získalo status Digitální agentury - sekce při AKA. Prvním významným počinem sdružení bylo právě iniciování historicky první odborné digitální poroty Louskáčku, která letos v nově rozdělených on-line kategoriích hodnotila weby, sociální sítě, virální kampaně a interaktivní nástroje.

V porotě pod předsednictvím Edy Kauby zasedli zástupci sdružení Digitální Agentury - Jan Hromek (Ogilvy Interactive), Antonín Parma (Nydrle Agency), Peter Kornberg (Euro RSCG 4D Digital) a Joey Ali Tehranian z Mather Advertures. Nové kategorie Louskáčka „Websites/Microsites“, „Social sites/Virals“, „On-line Campaign“ a „Other Interactive Tools“ vznikly mimo jiné právě po diskusi se sdružením Digitální Agentury.

Členové sdružení Digitální Agentury zabodovali ve všech on-line kategoriích

V kategorii „On-line Campaign“ uspěla Nydrle Agency, která získala bronz za kampaň „Osvald poslouchá“ a společně s agenturou Sholz & Friends stříbro za kampaň „Dobrá doména“. Ve stejné kategorii bodovala i Mather Advertures s kampaní „Vodafone Park Svatba“.

Nydrle Agency vybojovala spolu s Tequila Digital bronz i v kategorii „Websites/Microsites“. V kategorii „Social sites/Virals“ získala stříbro agentura McCann Digital s kampaní „Magnesia Blogový román“ a bronz agentura Euro RSCG s kampaní „Dožiju se konce roku?“

Zástupcem sdružení v kategorii „Other Interactive Tools“ byla agentura Wunderman, která za kampaň „Ve víru velkoměst“ získala bronz. „Doufáme, že letošní Louskáček inspiruje i organizátory dalších renomovaných profesních soutěží a online agentury tak dostanou rovnocennou možnost umístit se se svými pracemi v soutěžích české kreativity,“ komentuje situaci člen ustavujícího výboru sdružení Tomáš Jindříšek z agentury Ogilvy Interactive.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
27. 09. Startup Festival
RSS 

Zprávičky

EK:Digitální firmy platí poloviční daně oproti tradičním podnikům

ČTK , 25. září 2017 09:00

Krátkodobá řešení podle návrhu zahrnují např. zdanění digitálních podniků na základě jejich tržeb, n...

Více 0 komentářů

Hewlett Packard Enterprise propustí asi 5 000 lidí

ČTK , 25. září 2017 08:00

Plánované zrušení 10 % pracovních míst by mohlo být předehrou k dalšímu snižování počtu zaměstnanců....

Více 0 komentářů

Mobilní platby: Jak si ČR stojí ve srovnání s Evropou

Pavel Houser , 24. září 2017 09:00

Biometrii Češi považují za nejvhodnější formu ověření platby....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Důvěra Čechů v e-shopy roste

Pavel Houser , 23. září 2017 09:00

Drtivá většina české internetové populace nakupuje on-line dlouhodobě, dále však narůstá četnost nák...

Více 0 komentářů

Nové verze Javy: Java SE 9 a Java EE 8

Pavel Houser , 22. září 2017 14:51

Oracle oznamuje všeobecnou dostupnost nových verzí platformy Java: Java SE 9 (JDK 9), Java Platform ...

Více 0 komentářů

Baidu investuje do vývoje autonomního řízení

ČTK , 22. září 2017 13:00

Cílem projektu Apollo je vyvinout technologii pro samořízené automobily do roku 2020....

Více 0 komentářů

Kaprain koupil kabelovou Rio Media

ČTK , 22. září 2017 09:00

Spojením Nej.cz a Rio Media vznikne druhý největší poskytovatel kabelové televize a významný poskyto...

Více 0 komentářů