Louskáček poprvé digitálně

08. březen 2010 06:49 0 komentářů

8. března 2010: Letos poprvé hodnotila v rámci prestižní soutěže Louskáček nejlepší a nejkreativnější české kampaně z oblasti on-line marketingu zvláštní porota složená z odborníků na digitální řešení.

Z iniciativy předních hráčů na českém trhu v oblasti digitálního marketingu vzniklo v březnu sdružení Digitálních Agentur schopných vytvářet ucelené komplexní digitální kampaně. Sdružení pracuje pod záštitou Asociace Komunikačních Agentur (AKA) a získalo status Digitální agentury - sekce při AKA. Prvním významným počinem sdružení bylo právě iniciování historicky první odborné digitální poroty Louskáčku, která letos v nově rozdělených on-line kategoriích hodnotila weby, sociální sítě, virální kampaně a interaktivní nástroje.

V porotě pod předsednictvím Edy Kauby zasedli zástupci sdružení Digitální Agentury - Jan Hromek (Ogilvy Interactive), Antonín Parma (Nydrle Agency), Peter Kornberg (Euro RSCG 4D Digital) a Joey Ali Tehranian z Mather Advertures. Nové kategorie Louskáčka „Websites/Microsites“, „Social sites/Virals“, „On-line Campaign“ a „Other Interactive Tools“ vznikly mimo jiné právě po diskusi se sdružením Digitální Agentury.

Členové sdružení Digitální Agentury zabodovali ve všech on-line kategoriích

V kategorii „On-line Campaign“ uspěla Nydrle Agency, která získala bronz za kampaň „Osvald poslouchá“ a společně s agenturou Sholz & Friends stříbro za kampaň „Dobrá doména“. Ve stejné kategorii bodovala i Mather Advertures s kampaní „Vodafone Park Svatba“.

Nydrle Agency vybojovala spolu s Tequila Digital bronz i v kategorii „Websites/Microsites“. V kategorii „Social sites/Virals“ získala stříbro agentura McCann Digital s kampaní „Magnesia Blogový román“ a bronz agentura Euro RSCG s kampaní „Dožiju se konce roku?“

Zástupcem sdružení v kategorii „Other Interactive Tools“ byla agentura Wunderman, která za kampaň „Ve víru velkoměst“ získala bronz. „Doufáme, že letošní Louskáček inspiruje i organizátory dalších renomovaných profesních soutěží a online agentury tak dostanou rovnocennou možnost umístit se se svými pracemi v soutěžích české kreativity,“ komentuje situaci člen ustavujícího výboru sdružení Tomáš Jindříšek z agentury Ogilvy Interactive.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Za vzněcováním smartphonu iPhone 6 jsou vnější vlivy, tvrdí Apple

ČTK , 08. prosinec 2016 11:30

Firma Apple odmítla podezření čínských uživatelů svého chytrého telefonu iPhone 6, že za problémy s ...

Více 0 komentářů

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nejvyšší soud USA se postavil na stranu Samsungu proti Applu

ČTK , 07. prosinec 2016 12:30

Americký nejvyšší soud se v mnohaletém patentovém sporu mezi výrobci chytrých telefonů Apple a Samsu...

Více 0 komentářů

Evropská komise Microsoftu schválila převzetí sítě LinkedIn

ČTK , 07. prosinec 2016 10:30

Evropská komise schválila americké softwarové společnosti Microsoft záměr koupit za 26 miliard dolar...

Více 0 komentářů

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů