Louskáček poprvé digitálně

08. březen 2010 06:49 0 komentářů

8. března 2010: Letos poprvé hodnotila v rámci prestižní soutěže Louskáček nejlepší a nejkreativnější české kampaně z oblasti on-line marketingu zvláštní porota složená z odborníků na digitální řešení.

Z iniciativy předních hráčů na českém trhu v oblasti digitálního marketingu vzniklo v březnu sdružení Digitálních Agentur schopných vytvářet ucelené komplexní digitální kampaně. Sdružení pracuje pod záštitou Asociace Komunikačních Agentur (AKA) a získalo status Digitální agentury - sekce při AKA. Prvním významným počinem sdružení bylo právě iniciování historicky první odborné digitální poroty Louskáčku, která letos v nově rozdělených on-line kategoriích hodnotila weby, sociální sítě, virální kampaně a interaktivní nástroje.

V porotě pod předsednictvím Edy Kauby zasedli zástupci sdružení Digitální Agentury - Jan Hromek (Ogilvy Interactive), Antonín Parma (Nydrle Agency), Peter Kornberg (Euro RSCG 4D Digital) a Joey Ali Tehranian z Mather Advertures. Nové kategorie Louskáčka „Websites/Microsites“, „Social sites/Virals“, „On-line Campaign“ a „Other Interactive Tools“ vznikly mimo jiné právě po diskusi se sdružením Digitální Agentury.

Členové sdružení Digitální Agentury zabodovali ve všech on-line kategoriích

V kategorii „On-line Campaign“ uspěla Nydrle Agency, která získala bronz za kampaň „Osvald poslouchá“ a společně s agenturou Sholz & Friends stříbro za kampaň „Dobrá doména“. Ve stejné kategorii bodovala i Mather Advertures s kampaní „Vodafone Park Svatba“.

Nydrle Agency vybojovala spolu s Tequila Digital bronz i v kategorii „Websites/Microsites“. V kategorii „Social sites/Virals“ získala stříbro agentura McCann Digital s kampaní „Magnesia Blogový román“ a bronz agentura Euro RSCG s kampaní „Dožiju se konce roku?“

Zástupcem sdružení v kategorii „Other Interactive Tools“ byla agentura Wunderman, která za kampaň „Ve víru velkoměst“ získala bronz. „Doufáme, že letošní Louskáček inspiruje i organizátory dalších renomovaných profesních soutěží a online agentury tak dostanou rovnocennou možnost umístit se se svými pracemi v soutěžích české kreativity,“ komentuje situaci člen ustavujícího výboru sdružení Tomáš Jindříšek z agentury Ogilvy Interactive.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů